راهنمای آشنایی با بهترین محلات بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
راهنمای آشنایی با بهترین محلات بالی

حتی اگر کل جزیره بالی جاذبه‌ها و مقاصد بی نظیری را برای گردشگران ارائه دهد، باز هم برخی از محله‌ها توسعه یافته و معروف‌تر از سایر مناطق هستند. اگر از مسافران بار اولی با تور بالی هستید که هیچ ذهنیتی راجب بالی و بخش‌های مختلف آن ندارید، اصلا نگران نباشید. برای به دست آوردن بهترین فرهنگ، غذاهای فوق‌العاده لذیذ، اقامتی دلپذیر، و جاذبه‌های دیدنی بالی، جالب‌ترین محله‌های بالی را که در زیر بررسی و معرفی می‌کنیم را کشف کنید.

 

کوتا

این محله به عنوان اصلی‌ترین مقصد بالی برای ده‌ها سال، به یک صحنه گردشگری شلوغ تبدیل شده است که رستوران‌ها و مغازه‌ها تقریباً تمامی خیابان‌های آن را پوشانده‌اند. کوتا جاده‌ای ساحلی است که در امتداد دریا گسترش پیدا کرده است. این منطقه به دلیل موقعیت عالی و منظره دریا میزبان هتل‌های کوتا، رستوران‌های کلاس بالا، وارونگ‌های ساده و بی‌آلایش (رستوران‌های کوچک خانوادگی)، مراکز خرید، بازارهای سنتی، مدارس غواصی، زندگی شبانه جذاب در کوتا بالی و خیلی چیزهای متنوع دیگر شده است. در اینجا تمامی گروه‌های توریستی اعم از زوج‌های جوان، گروه‌های دوستانه و خانواده‌ها می‌توانند اقامتگاه و فعالیت‌های تفریحی مناسب خودشان را پیدا کنند.

 

گردشی یک روزه در جنگل میمون‌های اوبود بالی

سمینیاک

عموما سمینیاک به عنوان خواهر کوتا در نظر گرفته می‌شود، به عبارتی هر چیزی که کوتا دارد را سمینیاک هم دارد، اما به مراتب پربازدیدتر و شلوغ‌تر. هتل‌ها آنچنانی، رستوران‌های افراطی، بوتیک‌های طراحان برتر و بسیاری از مشاغل دیگر با افتخار آدرس خود را در سمینیاک اعلام می‌کنند. به علاوه سمینیاک با کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی متنوعی پر شده که عموما تا پاسی از شب باز هستند. به علاوه سمینیاک از لحاظ خرید سوغاتی‌های بالی و کادوهای سنتی دست ساز و هنری و همچنین بوتیک‌های طراحان مد برجسته پبشنهادات خیلی خوبی دارد. بنابراین در این محله شما می‌توانید تمامی نیازهایتان را برطرف کنید.

اوبود

اوبود در بالی یکی از مراکز فرهنگی و آموزشی بالی است که به عنوان یکی از مناطق معروف، خوب و پیشرفته در این جزیره شهرتی جهانی برای خودش به هم زده است. مخصوصا این که بسیاری از گردشگرانی که به جایی سفر می‌کنند به دنبال تجربیات فرهنگی مانند جاذبه‌های اصلی، مجسمه‌ها، موزه‌ها، رستوران‌ها، کارگاه‌ها، و گالری‌ها هستند. شما می‌توانید در مناطق سرسبز و خیابان‌های شلوغ به چیزهایی که مد نظرتان است برسید. با توجه به فرهنگ زندگی در بالی پیدا کردن اقامتگاه‌های سلامتی و یوگا، و همچنین رستوران‌های غذای سالم سخت نیست که بیشترشان در اوبود مستقر شده‌اند.

 

۷ ساحل و جزیره زیبا در لومبوک بالی

کنگو

برای سال‌ها کنگو به عنوان منطقه‌ای نیمه روستایی شهری، با داشتن مزارع برنج سرسبز و ساختمان‌های ساده تعادل جزیره را حفظ کرده است. هنرهای خیابانی و معاصر بیش از هر جای دیگر در این جزیره گرامی داشته می‌شوند، چیزی که از نقاشی‌های دیواری بسیار جذاب اینجا در هر نوبت دیده می‌شود. این منطقه دارای مدارس غواصی و موج سواری پر طرفداری است که با رستوران‌های الهام بخش و کافه‌های دنج روحیه‌ای جوانانه دارد. شما در اینجا می‌توانید به صورت تلفیقی از زندگی روستایی و شهری لذت ببرید.

 

تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

نوسا دوعا

احتمالا بتوانیم نوسا دوا را به عنوان بهترین نقطه جزیره برای انجام فعالیت‌های ساحلی و سرگرمی‌‌های ماجراجویانه معرفی کنیم. بسیاری از استراحتگاه‌های مجلل و مشهور، زمین‌های نوسا دوا را با ساختمان‌های مجلل و سرسره‌های آبی جذاب، استخرهای نشاط بخش، استخرهای بی‌نهایت خیره کننده، نخلستان‌ها، تختخواب‌های دنج و فعالیت‌های بی شماری اشغال کرده‌اند. حتی بسیاری از توریست‌هایی که برای گردش روزانه به بالی می‌آیند و قصد اقامت ندارند از فعالیت‌های جذاب در نوسادوعا بالی لذت می‌برند و سپس به اقامتگاه اصلی‌شان باز می‌گردند.

سانور

فعالیت‌های تفریحی در سانور بالی مخصوصا برای گروه‌های خانوادگی بسیار جذاب است که شامل دوچرخه سواری تا ورزش‌های آبی، پیاده روی تا موج سواری می‌شود. در کنار ساحل، سانور همچنین با استراحتگاه‌های ساحلی جذاب، رستوران‌هایی با نمای اقیانوس، گالری‌های هنری و محیط زندگی آرامش‌اش جمعیت را به سمت خود می‌کشاند. اگر از خانواده‌های دارای فرزند هستید که می‌خواهید برای رفاه بچه‌ها از جمعیت زیاد جایی مثل سمینیاک دور باشید، اما همچنان تمامی فعالیت‌های این جزیره را در دسترس داشته باشید برای رفتن به سانور تعلل نکنید.

اولوواتو

محله اولوواتو خانه بهترین معابد، سواحل و امواج است. معبد معروف اولوواتو، ساحل سولوبان و ساحل پادانگ پادانگ همه در این محله واقع شده‌اند و هر کدامشان سهمی در شهرت بالی به عنوان یکی از جالب‌ترین محله‌های بالی ایفا می کنند. اولوواتو مکانی فرهنگی و غنی از هنر است که به بهشت موج سواران هم شناخته می‌شود. همچنین یک مکان محبوب برای یافتن بهترین رستوران‌ها، استراحتگاه‌ها، کافه‌ها و موارد دیگر هم در نظر گرغته می‌شود.

 

راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی

با توجه به توضیحاتی که دادیم بهترین و مناسب‌ترین محله را با توجه به شرایط و انتظارات‌تان می‌توانید پیدا کنید.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران