بهترین کافی شاپ‌ها در اوبود بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین کافی شاپ‌ها در اوبود بالی

اوبود بخش شناخته شده و معروفی از تور بالی است که به خاطر مناظر فوق‌العاده زیبا و دیدنی‌اش و محیط بهشتی و آرامی که دارد شناخته شده و مشهور است. اوبود پر از فعالیت‌های مختلف است. شما می‌توانید در آن قسمت بالی کارهای زیادی انجام بدهید، به نقاط تاریخی بروید، از معابد و نقاط مذهبی دیدن کنید، و در صفحه پر جنب و جوش غذایی غرق شوید. اوبود بزرگ نیست اما با انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و کافی شاپ‌های فوق‌العاده‌‌ای که در خود جای داده عملا کار انتخاب جایی برای نشستن و غذا خوردن را برای بازدیدکنندگان سخت کرده است.

 

Cafe Vespa

کافه وسپا که در یک گالری هنری بازسازی شده واقع شده است بهترین قهوه‌های بالی را ارائه می‌دهد. اگر از عاشقان قهوه هستید و با بوی قوی و آرامشبخش آن به خلسه می‌روید، این کافه کاملا مناسب سلیقه شما خواهد بود. دور میزی بنشینید و از قهوه‌های بو داده و مخملی فوق‌العاده همراه کیک یا تکه‌های شکلات لذت ببرید. به عباوه این کافه دارای اینترنت رایگان سرعت بالا هم هست.

 

بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی

آدرس: Jalan Raya Penestanan Kaja, Ubud, 80571, Indonesia

 

Seniman Coffee Studio

برای افرادی که عادت دارند صبح‌شان را با فنجان قهوه‌ای قوی آغاز کنند، این کافه مکانی فوق‌العاده و ایده‌آلی است. از انواع لاته‌های خلاقانه تا اسپرسوهای خوشمزه گزینه‌های بسیار بالایی را برای انتخاب ارائه می‌دهند. همچنین صاحبان کافه علاوه بر استفاده از مخلوط قهوه تک ریشه اندونزیایی ، غذاهای سنتی اندونزیایی را نیز سرو می‌کنند. لازم به ذکر است که صبحانه این کافه بسیار محبوب بوده و صبح‌ها بازدیدکنندگان گرسنه زیادی صبح‌ها راهی این کافه می‌شوند بنابراین انتظار افراد زیادی را داشته باشید.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

آدرس: Jalan Sriwedari, Ubud, 80571, Indonesia

 

Yellow Flower Café

کافه Yellow Flower که ترکیبی از غذاهای سنتی بالی و غربی را ارائه می‌دهد، سعی کرده هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارند. قهوه‌های این کافه بسیار خوش عطر و طعم و تازه بوده و داخل آن‌ها از شکر فراورده محلی استفاده می‌کنند. به علاوه منوی آن‌ها ارگانیک بوده و بیشتر گزینه‌ها نیز گیاهخواری هستند بنابراین اگر گیاهخوار هستید این کافه برای شما انتخابی عالی خواهد بود. خوشبختانه وجود دو فضای باز و سرپوشیده دست شما را برای انتخاب جای نشستن باز می‌گذارد.

آدرس: Jalan Raya Campuhan, Ubud, 80571, Indonesia

 

Kantin by Hubud

Kantin یک کافه دنج و با نشاط است که به عنوان بخشی از Hubud Coworking & Community Space فعالیت می‌کند. مردم برای خوردن خوراکی‌های خوشمزه و معاشرت با یکدیگر به این کافه می‌روند و اوقات آرامی را سپری می‌کنند. شک نکنید داشتن هنگام بحث درباره پروژه ها و ایده‌های انقلابی داشتن یک لاته خوشمزه در دست امری ضروری است. سرویس دهی سریع و اینترنت رایگان پرسرعت هر دو مزیتی فوق‌العاده و عالی هستند که بازدیدکنندگان زیادی را در روز به اینجا می‌کشاند.

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سمینایک در بالی

آدرس: Jl. Monkey Forest, Ubud, 80571, Indonesia

 

Gangga Coffee

این نقطه یکی دیگر از جواهرات پنهان در اوبود بالی با بهترین قهوه‌ای است که می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. آن‌ها بهترین قهوه‌های محلی را شناسایی کرده و در تجارتی منصفانه از کشاورزان محلی خریداری می‌کنند.

آدرس: Jalan Raya Andong, Ubud, 80571, Indonesia

 

Anomali Coffee Ubud

اگر عاشق کاپوچینو هستید Anomali Coffee از بهترین‌های جزیره است. دانه‌های قهوه آن‌ها از سوماترا بوده و دارای عطر دودی و طعم قوی است. آن‌ها همچنین لوبیا از پاپوآ و فلورس با طعم میوه‌ای نیز ارائه می‌دهند. شما می‌توانید انواع قهوه‌های اندونزیایی را اینجا پیدا کنید.

آدرس: Jalan Raya Ubud, Ubud, 80571, Indonesia

 

KAFE

یکی دیگر از مراکز ارگانیک عالی، KAFE است که غذاهای گیاهی، گیاهی و خام، آب میوه و نوشابه‌های خانگی شگفت انگیز ارائه می‌دهد. آن‌ها گزینه‌های صبحانه سالم را ارائه می‌دهند، منویی از صبحانه سالم، بوریتوها، سالاد و ساندویچ نیز در دسترس است.

 

۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

آدرس: 44B Jalan Hanoman, Ubud, 80571, Indonesia

 

Lazy Cats Café

اینجا کافه، بار و گالری است و  معماری آن ترکیبی از بوهمیان صنعتی و دکوراسیون درجه یک است. فضای داخلی گالری با گل و گیاهان سرسبز، هنر و مبلمان قدیمی پر شده است. آن‌ها دانه‌های قهوه خود را با طعم‌های مختلف و نام‌های خنده دار مانند MEOW به فروش می‌رسانند. غذاها عالی و محیط بسیار زیبا و آرامشبخش است و می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی جذابی بیاندازید.

آدرس: Jl. Raya Ubud, Ubud, 80571, Indonesia

 

Kopi Desa

این کافه واقع در دهکده Penestanan Kaja، مکانی مناسب برای صبحانه است که می‌توانید صبح‌تان را با طعم‌های عالی شروع کنید. قهوه‌هایشان عالی و منو نیز غنی با ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و اندونزیایی هستند.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی

 

آدرس: Jl. Banjar Penestanan Kaja, Ubud, 80571, Indonesia

۳۰ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 29 خرداد 1400)

نظرات کاربران