معرفی بهترین کافی شاپ‌های بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی بهترین کافی شاپ‌های بالی

خیلی از گردشگرانی که با تور بالی سفر می‌کنند و می‌خواهند از سواحل ماسه سفید و تفریحات آبی لذت ببرند اصلا نمی‌دانند قهوه به عنوان بخش مهمی از بالی، فرهنگ مردم این منطقه را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل هم هست که کافی شاپ‌های خوبی در سراسر آن پخش شده است. به لطف این کافی شاپ‌ها شما می‌توانید در عصری داغ و گرمسیری به جایی خنک برای استراحت، وقت گذرانی با عزیزان و خوردن غذاها و دسرهای عالی پیدا کنید. اگر قصد سفر به بالی را دارید رفتن به این کافی شاپ‌ها را از قلم نیاندازید.

 

استودیوی seniman coffee

سنیمان در زبان اندونزیایی به معنای هنرمند است، بنابراین به نظر می‌رسد این نام برای چنین کافی‌ شاپی کاملا مناسب باشد. دانه‌های قهوه در آشپزخانه بوداده می‌شوند و منوی غذاها نیز از گزینه‌های اندونزیایی الهام گرفته شده‌اند. عاشقانه قهوه به این کافی شاپ خیلی وفادار هستند و قهوه‌هایی که از اندونزی، آفریقا و آمریکای شمالی سرو می‌شوند را دوست دارند. به علاوه محیط کافی شاپ‌ها هم بسیار دوست داشتنی و صمیمی است. در واقع فضای کافه باز، پرنور و جذاب است و شما می‌توانید فرایند تهیه سفارشات را به راحتی ببینید وقتی که کارکنان در حال کار هستند.

 

 ۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده بالی برای انواع گردش‌ها و پیاده‌روی‌ها 

 

استودیوی قهوه سنیمان

 

آدرس:   No. 5 Jalan Sri Wedari, Bali, 80561, Indonesia

تلفن: +62361972085

 

 

revolver espresso

خیلی‌ها این کافی شاپ‌ را بهترین گزینه در سمینیاک بالی می‌دانند. بازدید در رولور اسپرسو زیاد بوده که برایش دلایل خوب زیادی وجود دارد. دوست داران قهوه و خارجی‌ها این کافه را به خاطر محیط منحصر به فرد و طراحی داخلی صورتی‌اش با دیوارهایی از گل‌های رنگی بسیار دوست دارند. اگر در سمینیاک هستید حتما وقتی را برای رفتن به این کافی شاپ جذاب با آن دکوراسیون روح‌نوازش اختصاص دهید. محیط داخلی این کافه با آن رنگ‌های فراوان صورتی شما را به یاد تصاویری از شکوفه‌های گیلاس ژاپن می‌اندازد.

 

 

رولوِر اسپرسو

 

آدرس: Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +6285100884968

 

 

hungry bird

در میان قهوه دوستان و کوله گردهای دورکار این کافی شاپ بسیار محبوب است. در این کافه دانه‌های قهوه باکیفیتی از سراسر اندونزی سرو شده و در محیطی آرام و راحت ارائه داده می‌شود. هانگری برد در کنگو واقع شده و با دو فضای باز و سرپوشیده محیطی کاملا مدرن و مینیمالیستی را ارائه می‌دهد. مردم برای خوردن صبحانه و ناهار در اینجا غذا می‌خورند و عصری ملس را در آن سپری می‌کنند.

 

  ۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

 

هانگری برد

 

آدرس: Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +628986191008

 

 

anomali coffee

این کافی شاپ از برندهای زنجیره‌ای اندونزی است که چندتایی از آن در جاکارتا، اوبود و یا کوتا پیدا می‌شود. این کافی شاپ به خاطر سرو دانه‌های قهوه کاملا باکیفیتی که از سراسر اندونزی جمع‌آوری می‌کند بسیار محبوب و شناخته شده است. اما فضای داخلی آن با مواردی که تا کنون معرفی کردیم کمی متفاوت است. یعنی باوجود فضای باز کاملا تجاری بودن برند با انواع تابلوهای تخته سیاه و منویی مفصل قابل درک است.

 

 بهترین رستوران‌های محلی در بالی برای خوردن غذاهای خوشمزه سنتی 

 

آنومالی کافی

 

آدرس: Jalan Dewi Sri, Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +62361767119

 

 

corner house

این کافه پر جنب و جوش در گوشه‌ای از سمینیاک واقع شده مکانی آرام و دل‌انگیز برای خوردن صبحانه‌ای دلپذیر و قهوه‌های عالی است. به جز نوشیدنی‌های خانواده قهوه، گزینه‌های قابل توجهی از چای و غذاهای خوشمزه نیز در منوی کافی شاپ وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها نتخاب کنید. دو فضای داخلی و خارجی در این کافی شاپ وجود دارد که می‌توانید در هر کدام که راحت‌تر بودید بنشینید و از هوای گرمسیری لذت ببرید. همانقدر که می‌توان ازنور آفتاب روز در محیط بیرون لذت برد در داخل هم با وجود گل‌ و گیاهان سبزی که به کار رفته می‌توان از بودن در محیطی با طراوت لذت برد.

 

 معرفی رستوران‌های حلال در بالی 

 

کرنر هاوس

  

آدرس: Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +62361730276

 

 

moose espresso bar

به جز رایحه قهوه که فضای کافی شاپ را پر کرده در اینجا می‌توان آبمیوه‌های خنک و فوق‌العاده‌ای نوشید و گرمای گرمسیری جزیره را از تن به در کرد. این کافی شاپ بین جوانان بسیار محبوب است. به طوری که می‌بینید برای دورهمی و وقت گذرانی همراه دوستان در این کافی شاپ به سر می‌برند. به غیر از سرو اسپرسوی قوی The Moose Espresso Bar به خاطر دکوراسیون جذاب و هنر لاتین به کار رفته در فضایش محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

 

کافه موس اسپرسو

 

آدرس: No. 8A Jalan Batu Belig, Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +6281238059687

 

 

suka espresso bali

این کافی شاپ بین هر دو گروه مردم محلی و گردشگران محبوب است. کارکنان سوکا اسپرسو خدمات خوبی ارائه می‌دهند و بسیار خوش برخورد و مودب هستند. قهوه‌ها به خوبی عمل می‌آیند و در کنار خوراکی‌های خوشمزه دیگر سرو می‌شوند.سوکا اسپرسو در محوطه اولوواتو واقع شده و با فضایی مینیمالیستی محل خوبی را برای تفریح و وقت گذرانی به شما ارائه می‌دهد.

 

 ۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

 

سوکا اسپرسو

 

آدرس: No.10 Jalan Labuansait, Bali, 80361, Indonesia

تلفن: +6281246527605

۱۰ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران