معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

بالی جزیره‌ای گرم‌سیری و بسیار زیباست که در میان گردشگران جهان، جزو مهم‌ترین مقاصد برای سفر محسوب می‌شود. هیچ اقامتگاهی در میان هتل‌های بالی نیست که به اندازه ریزورت‌های شیک و پنج ستاره ساحلی، بتواند روزهایی عالی را در سفر با تور بالی برایتان بسازد. به همین دلیل برای سفرهای بعدی‌تان به این جزیره، ما لیستی کوتاه از بهترین ریزورت‌های ساحلی تهیه کرده‌ایم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

 

The Legian Bali

این ریزورت 5 ستاره‌ی بسیار جذاب در کار ساحل زیبای سمینیاک واقع شده و از جمله بهترین انتخاب‌های شما در طول اقامت در بالی محسوب می‌شود. اتاق‌ها و سوییت‌های مختلف و متنوعی در این ریزورت وجود دارد که همگی آن‌ها منظره‌ای رو به دریا داشته و دکوری هنرمندانه با تم بالیایی را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

 اتاق‌ها همگی دارای امکانات عالی بود و جدا از استخرهای بزرگ کل مجموعه، ویلاهای استخردار را نیز می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. این مکان دارای رستوران اختصاصی و یکی از بهترین مجموعه‌های اسپا و سلامتی در بالی نیز هست.

آدرس: Jalan Kayu Aya, Seminyak, 80361

 

The Oberoi Beach Resort Bali

این ریزورت نیز در کنار ساحل سمینیاک واقع شده و یکی دیگر از هتل‌های لاکچری بالی با اتاق‌ها، سوییت‌ها و ویلاهای بسیار زیبا است که در آن از المان‌های بالی برای طراحی هنرمندانه‌اش بهره برده شده است. این مکان همه‌ی انتظارهای شما را در مورد یک ریزورت لوکس ساحلی برآورده کرده و با امکاناتی که در اسپای آن در محیط روبازش در نظر گرفته شده، شما یک اقامت رویایی را در Oberoi تجربه خواهید کرد.

 

معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya, Seminyak, 80361

 

Four Seasons Resort Bali at Jimbaran Bay

ریزورت "چهار فصل" بالی در خلیج جیمباران، یکی دیگر از هتل‌های محبوب این برند به شمار می‌رود که حدود 30 دقیقه از ساحل سمینیاک فاصله داشته اما در جلوی خود یکی دیگر از زیباترین سواحل را به خود می‌بیند. یک مجوعه‌ی لاکچری بسیار زیبا که ویلاهای چوبی آن با استخرهای اختصاصی، محبوب‌ترین انتخاب در میان گردشگران به شمار می‌رود. این مکان جدا از تمام امکاناتی که می‌توانید در چنین ریروزت‌هایی ببینید، دارای کلاب ساحلی، امکانات عالی برای ورزش‌های آبی و همچنین امکانات مناسب برای تفریح کودکان و نوجوانان نیز است.

آدرس: Jimbaran Bay Kuta Selatan, Jimbaran, 80361

 

The Samaya Bali Seminyak

همانطور که از اسم این ریزورت مشخص است، با یک نمونه‌ی دیگر از ریزورت‌های 5 ستاره‌ی مجلل بالی در کنار ساحل زیبا و بزرگ سمینیاک سر و کار داریم که با باغ زیبا و سرسبزش که تا کنار ساحل می‌رسد و یک سازه چوبی که می‌توانید روی آن کنار ساحل آفتاب بگیرید، یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار محبوب در میان مسافران بالی به حساب می‌آید. در این مکان می‌توانید از اتاق‌هایی با اندازه متوسط تا ویلاهای سه خوابه با استخر و خدمتکار مخصوص کرایه کنید و همچنین از استخر، اسپای لاکچری و رستوران‌های عالی در کنار ساحل، لذت ببرید.

 

هتل‌هایی خاص در بالی که شما را متعجب خواهند ساخت

آدرس: Jl. Laksmana, Seminyak, 80361

 

Mulia Villas

این مجموعه‌ی بسیار جذاب در خط ساحلی دراماتیک با شن‌های سفید نوسا دوا در بالی واقع شده و بهترین انتخاب در این منطقه از جزیره است. ویلاهای بسیار زیبای این مجموعه همگی از عناصر محلی در دکورشان استفاده شده و ویلاها تنوع خوبی دارند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. امکانات موجود در این مکان نیز به فوق‌العاده عالی بوده و از فعالیت‌های مربوط به یوگا و تنیس و ورزش‌های آبی تا مجموعه‌ی اسپای لوکس و 6 رستوران مختلف، همه چیز برای شما فراهم خواهد بود.

آدرس: Jl. Raya Nusa Dua Selatan Kawasan Sawangan, Nusa Dua, 80363

 

Padma Resort Legian

این ریزورت زیبا با باغ بزرگ گیاهان گرم‌سیری خود در نزدیکی ساحل، یکی از جاذبه‌های دیدنی از بالی به حساب می‌آید و آبتنی کردن در استخر بدون لبه‌ی آن مشرف به دریا و این باغ، لذتی مضافع برای شما خواهد داشت. Padma Resort Legian نیز جزو جاهای لاکچری و جذاب برای اقامت در بالی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی داشته و حتی کودکا و نوجوانان نیز کلاب مخصوص و حتی منوی رستوران خاص به خود را دارند.

آدرس: Jl. Padma no. 1, Legian, 80361

 

The Royal Santrian Luxury Beach Villas

مجموعه‌ ویلاهای Royal Santrian  از جمله مجلل‌ترین مکان‌ها در بالی هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. جایی در نزدیکی ساحل نوسا دوا که سعی شده تا در آن‌ها احساس بودن در یک اقامتگاه تابستانه‌ی شاهانه را داشته باشید و از دکور کلاسیک و امکانات راحتی کامل برخوردار باشید. تمامی المان‌های موجود در این مکان از ویلا و اسپا تا رستوران‌های این محل، تم آسیایی داشته و تجربه‌ای متفاوت از اقامت در جزیره را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

آدرس: Jl. Pratama, Tanjung Benoa, 80363

۱۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران