بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه

در سفر با تور بالی می‌خواهید همسفر خود را سورپرایز کرده و به شامی عاشقانه دعوت کنید؟ یا اینکه در سفر ماه عسل به سر می‌برید و می‌خواهید جایی مناسب برای صرف شام پیدا کنید؟ پیشنهادات ما در مقاله‌ی امروز را دنبال کنید تا ۱۰ مکان عالی و رمانتیک را به شما معرفی کنیم.

 

Breeze

صدای موسیقی دریا، آسمان پر ستاره و نمای بسیار زیبا از ساحل شما را غرق در خودش خواهد کرد. این رستوران جذاب چند بخش جدا دارد که یکی از آن‌ها در باغ سبز و به دور استخر زیبایش است و دیگری نزدیک به دریا و چسبیده به شن‌های ساحل. هر دو جایی بسیار زیبا هستند که با سرویس دهی این رستوران ۵ ستاره همراهند.

 

  بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی

Breeze

 

Jimbaran beach

زمانی را برای شام در این ساحل در نظر بگیرید که غروب آفتاب در حال وقوع است،غذا خوردن در مکانی که از چوب‌های بامبو ساخته شده و شن‌های ساحل زیر پایتان است، لذت بسیار بیشتری خواهد داشت. برای میزهای دو نفره مشعل‌ها و شمع‌هایی روشن می‌شود که گرمای لذت بخشی داشته و تکمیل کننده اقیانوس ستارگان و نمای زیبای دریا هستند.

 

Jimbaran beach

 

Canggu

چیزی جذاب‌تر و با کلاس‌تر از خوردن غذا در کنار ساحل و روی تخت است، آن هم وقتی شمع‌های پر تعداد دو رتا دور روشن شده‌اند و شما در یک ساحل اختصاصی با آرامشی دلپذیر یک شب عاشقانه را سپری می‌کنید؟ تجربه غذا خوردن در رستوران ساحلِ Canggu یکی از بهترین تجربه‌های دو نفره‌ای خواهد بود که به هزینه‌ی زیادش واقعا می‌ارزد.

 

 بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

Canggu

 

Uluwatu

این رستوران مربوط به هتلی لوکس به همین نام است و در لبه‌ی یک صخره رو به دریا واقع شده و یکی از بهترین نماها میان رستوران‌های مختلف بالی برای تماشای غروب آفتاب را به مشتریانش هدیه می‌کند. برای میزهای دو نفره مسیری از شمع‌های روشن در نظر گرفته می‌شود و بهترین جای ممکن به زوج‌ها تعلق می‌گیرد. محیط خاص این رستوران که تلفیقی از ساخت و سازهای باستانی بالی و طراحی مدرن معماری است، جذابیت‌های این مکان را دو چندان می‌کند. کیفیت غذا، نوشیدنی و دسر هم ورای انتظار بوده و همه چیز در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن عرضه می‌شود.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 Uluwatu

 

Birds Nest

Birds Nest یکی از رستوران‌های بسیار معروف بالی در اوبود است که جایگاهی برای قرارهای عاشقانه فوق‌العاده شناخته می‌شود. چرا این اسم را روی رستوران گذاشته‌اند؟ به خاطر فضایی که برای هر میز در طبیعت زیبای اوبود ساخته شده و به شکل لانه‌ی پرنده است. شما در چنین فضای ایده‌آلی همراه با حریم خصوصی و آرامشی دلپذیر شام عاشقانه‌ی خود را همراه همسفرتان میل خواهید کرد.

 

 Birds Nest

 

Swept Away

این رستوران عالی یکی دیگر از انتخاب‌های ایده‌آل برای زوج‌هایی است که دوست دارند در طبیعت شامی فوق‌العاده و عاشقانه میل کنند. هر شب کنار رود صدها شمع روشن می‌شود تا محیط این مکان به جایی رویایی بدل شود. وقتی پا به این رستوران می‌گذارید و نمای زیبایی که ساخته شده را می‌بینید کاملا از هر فضایی که قبلا در آن بودید بیرون آمده و فارغ از همه چیز، شبی فوق‌العده را سپری خواهید کرد.

 

 ۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

 Swept Away

 

Samabe

شاید بهتر باشد از شلوغی بالی کمی فاصله گرفته و شام را در یک غار زیبا رو به دریا میل کنید. بله درست شنیدید، در بالی این فرصت را دارید تا تجربه یک رستوران ۵ ستاره را درون غاری داشته باشید که با شمع‌های زیبا گل‌های رز و میزهای لوکس تزیین شده و غذاهایی عالی به روی میز می‌برد.

 

 Samabe

 

Boneka

این رستوران بسیار زیبا در منطقه‌ای جنگلی، جدا از نمای زیبایی که هنگام خوردن شام به شما می‌بخشد، خود یک استخر زیبا در محیطش داشته و تجربه‌ی یک شام ایده‌آل در فضا و همراه با غذایی فوق‌العاده خواهد بود. این رستوران بخشی از اقامتگاه The St. Regis است، اما با توجه به محبوبیتی که نزد زوج‌های جوان پیدا کرده، باید وقتی به بالی رسیدید، اولین کار برای روز مورد نظر خود در آن‌جا، میزی رزرو کنید.

 

Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

 Boneka

 

Pirates Bay Bali

این انتخاب کمی نامتعارف است و برای زوج‌هایی مناسب بوده که به دنبال یک تجربه متفاوت در کنار هم هستند. Pirates Bay Bali همانطور که از اسمش پیداست، یک رستوران با تم دزدان دریایی است. جایی در یک کشتی قدیمی که به شکلی زیبا تزیین شده و در فضایی فوق‌العاده قرار دارد. شاید قبلا کنار دریا را امتحان کرده باشید و یا همسرتان را با رستورانی لوکس سورپرایز کرده باشید، اما بودن در یک کشتی دزدان دریایی را بعید است امتحان کرده باشید.

 

Pirates Bay Bali

۰۲ مهر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران