۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

بالی یکی از بهترین نقاط جهان است برای آنها که عاشق زیبایی و طبیعت هستند. برای آنهایی که به دنبال گوشه‌های دنج عالم می‌گردند. برای آنهایی که می‌خواهند زیباترین تصاویر خلقت را ببینند و برای همیشه در خاطرشان ثبت کنند. برای آنهایی که به دنبال آرامش گم کرده‌ی خود در زندگی هستند. در سفرتان با تور بالی به این زیباترین نقطه‎‌ی عالم اگر به دنبال بهترین رستوران‌های دریایی هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران برتر دریایی بالی را که هم فضایی عالی دارند و هم غذایی عالی، یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Meads in bali


یک رستوران بی‌نظیر واقع شده در یک بلندی برای آنکه چشم‌انداز ویژه‌ای از دریا و ساحل به مهمانانش ارائه دهد. رستورانی بی‌نظیر و بین‌المللی که انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی‌ها، خرچنگ‌ها، میگو‌ها و صدف‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید. رستورانی شیک و البته گران قیمت که اگر در یک سفر کم هزینه به بالی رفته‎اید به شما توصیه می‌کنیم برای صرف وعده‌ی غذایی به این رستوران تشریف نبرید. این رستوران همچنین منویی ویژه‌ی کودکان دارد و غیر از غذاهای دریایی، انواع پیتزاها نیز از جمله غذاهای ویژه‌ی آن به حساب می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

 

 

Meads in bali

 


نشانی: کوتا سلاتون، شماره ۹۹

 


۲- Rock bar


یک رستوران عالی که آوازه‌اش به نیویورک تایمز هم رفته است. رستورانی که در آن هم می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید و هم بهترین نوشیدنی‌های بالی را. رستورانی واقع شده در دل ساحل که به هنگام غروب آفتاب یکی از زیباترین غروب‌ها را به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستورانی بی‌نظیر که شب‌های پرشوری را برای مهمانانش می‌سازد و بهترین دی‌جی‌های اندونزی را به استخدام خود درآورده است.

 

 

Rock bar

 


نشانی: بادونگ، جیمباران، کارانگ ماس سجاهترا

 


۳- Sardine


یک رستوران بی‌نظیر برای آنهایی که به دنبال یک مکان رمانتیک برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی‌شان هستند. یک رستوران ویژه که در منویش به همراه غذاهای دریایی می‌توانید پلو هم سفارش بدهید. رستورانی که مورد استقبال گردشگران است و همواره از حضور آنها امن و گرم است.

 

بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی

 

 

Sardine

 


نشانی: کروبوکان، شماره ۲۱

 


۴- Sarong


یک رستوران عالی که به فضای درونی و بیرونی‌اش می‌نازد و هر روزه مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. رستورانی که تمرکزش در تلفیق غذاهای خیابانی بالی با غذاهای چینی و هندی است و از این تلفیق مزه‌های ماندگار و نو خلق می‌کند. رستورانی که سرآشپز آن یک آقای اتریشی است. مردی که آوازه‌ی غذاهایش در سراسر بالی پیچیده است.

 

 

Sarong

 


نشانی: جالان پتی‌تنگت

 


۵- Menega cafe


در سفرتان به بالی اگر می‌خواهید بهترین غذاهای دریایی، شاه ماهی‌ها و شاه میگوهای تازه را نوش جان کنید باید به این کافه رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روز میزبان تعداد زیادی از گردشگران تا نیمه‌های شب است و جدای از بهترین غذاهای دریایی، بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم بالی را نیز برای مهمانانش سرو می‌کند.

 

 

Menega cafe

 


نشانی: نوسا دوئا، ساحل جیمباران

 


۶- Kori restaurant & Bar


یک رستوران عالی برای آنهایی که به دنبال کنج‌های خلوت عاشقانه‌اند. رستورانی بی‌نظیر که بهترین غذاهای دریایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی‌ که ماهی‌های طعم‌دار شده‌ی گریل شده‌اش در میان گردشگران بسیار معروف است.

 

بهترین رستوران‌های محلی در بالی برای خوردن غذاهای خوشمزه سنتی

 

 

Kori restaurant

 


نشانی: کوتا، پاپیز لین ۲، جالان لگیئان

 


۷- Urchin bali


رستورانی که غذاهایش در میان بومیان بالی بسیار پرطرفدار است و یک سرآشپز بین‌المللی دارد. رستورانی که آشپزخانه‌اش اوپن است و امکان دیدن آشپزان و غذاها را برای شما فراهم می‌کند. رستورانی که با رفتن به آن متفاوت‌ترین غذاهای دریایی را می‌توانید نوش جان کنید.

 

 

Urchin bali

 


نشانی: سمینیاک، لاکسمانا شماره ۲

 


۸- Komang john’s cafe


کافه رستورانی که بخشی از ویلای ماه آبی به حساب می‌آید. کافه رستورانی که تازه‎‌ترین غذاهای دریایی در آن سرو می‌شود. کافه رستورانی که در یک مکان دنج واقع شده است و همه روزه صیادان برای آن بهترین صیدهایشان از خرچنگ‌ها و ماهی‌ها را به ارمغان می‌آورند. کافه رستورانی رویایی برای آنهایی که به صورت خانوادگی به بالی سفر کرده‌اند.

 

 

Komang john’s

 


نشانی: کارانگاسم، آمِد، ساحل سلانگ

 


۹- Taksu Terrace restaurant


اگر به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید غذاهایی ارگانیک و تازه نوش جان کنید در سفرتان به بالی باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه بهترین غذاهای دریایی را با بهترین سبزی‌ها برای مشتریانش عرضه می‌کند و در مقابل خدماتی که به آنها ارائه می‌دهد هزینه‌ی ارزانی دریافت می‌کند.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 

 

Taksu Terrace

 


نشانی: آبود، جالان گوتاما سلاتان

 


۱۰- Sambal Shrimp


یک رستوران عالی برای آنهاییکه عاشق میگوها هستند. برای آنهایی که دوست دارند انواع میگوهای سوخاری و طعم‌دار شده را نوش جان کنند. رستورانی که برای سرحال آمدن مهمانانش بهترین نوشیدنی‌ها را نیز سرو می‌کند.

 

 

Sambal Shrimp

 


نشانی: سمینیاک، کایوآیا

۱۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران