۸ مکان برای خوردن بهترین برگرهای بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۸ مکان برای خوردن بهترین برگرهای بالی

تور بالی یکی از سفرهای بسیار پرطرفدار در تمام دنیا به حساب می‌آید و سالانه جمعیت بسیار زیادی به این جزیره‌ی بهشتی سفر می‌کنند. باید قبول کرد که تمام این جمعیت به غذاهای محلی علاقه‌ ندارند و خیلی‌ها دوست دارند برگرهای خوشمزه با طعم‌های مختلف را امتحان کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، اصلا نگران نباشید چون در بالی چندین رستوران و کافه‌ی فوق‌العاده وجود دارد که می‌توانید برگرهایی عالی در آن‌ها نوش جان کنید و ما لیستی از بهترین‌هایشان را در نوشته امروز برای شما گردآوری کرده‌ایم.

 

BB52 Burgers

BB52 برندی است که هم یک برگر فروشی و هم یک بار در براوا درست در قلب کانگو دارد. جایی که به نظر خیلی‌ها، بهترین برگرهای بالی را می‌توانید در آن‌جا میل کنید. انواع برگرهای مختلف به همراه سس‌های مخصوص و البته فضای دوست داشتنی، BB52 را به یک جای عالی در جزیره بدل کرده است که بعد از آن مستقیم می‌توانید در جشن‌های شبانه‌ی بار نیز شرکت کنید.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

آدرس: Jl Tanah Barak No.52, Canggu

 

BO$$ MAN

البته بعضی‌ها هم عقیده دارند، BO$$ MAN با برگرهای ذغالی‌اش، انتخاب بهتری از BB52 محسوب می‌شود. این فست فودی که در سمیانک واقع شده، از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و برگرهایی بسیار خوشمزه را به دست شما می‌رساند. این غذای خوشمزه با دکور زیبا و پیشخدمت‌هایی که همگی طلایی می‌پوشند از BO$$ MAN یک مکان فوق‌العاده برای صرف غذا ساخته است.

آدرس: Seminyak: Jl Kayu Cendana, No 8b

 

Sanburg

یکی دیگر از جاهایی که در کانگو می‌توانید برگرهای خوشمزه بخورید، Sanburg است. در این مکان ۶ نوع برگر مختلف و همچنین ۷ نوع ساندویچ دیگر سرو می‌شوند و نکته بسیار خوب در مورد آن‌جا این است که در کنار برگرهای آبدار گوشتی، گیاه‌خواران نیز انتخاب‌های خود را خواهند داشت! در مجموع استفاده از مواد اولیه تازه و همچنین ترکیبی فوق‌العاده خوشمزه، Sanburg را به یکی از انتخاب‌های اول در بالی بدل کرده است.

آدرس: Jl Batu Mejan no 88a, Canggu

 

The Shady Shack

 این کافه بامزه یکی از نمادهای فست فود در بالی به حساب می‌آید و بیشتر به خاطر برگرهای خاص گیاهی‌اش معروف است که برای خود یک شاهکار محسوب می‌شوند. این برگرهای خوشمزه را نه تنها به گیاه‌خواران بلکه به هر کسی که قصد امتحان کردن یک غذای خوشمزه را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

 

رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی

آدرس: Jl Tanah Barak No.57, Canggu

 

Shmurger

Shmurger از آن جاهای است که آشپزش یک نگاه عاشقانه به مقوله برگر دارد. نان‌های عالی که از داخل تست شده‌اند با لایه‌های پنیر زیاد و سس‌های اختصاصی، همه این کافه رستوران را به مکانی عالی برای خوردن برگر تبدیل کرده است. پیشنهاد ما این است که اگر به Shmurger رفتید، به جای برگر کلاسیک، حتما دبل را انتخاب کرده و در کنارش، لیمونادهای دست ساز این مکان را نیز سفارش دهید.

آدرس: Jl Pantai Berawa N.99, Berawa – Canggu

 

Burgerz

این رستوران در واقع یک همکاری بین صاحب یک برگر فروشی بسیار معروف در فرانسه و یک نفر در داخل بالی است و در نهایت همان ترکیب و مزه از اروپا به جزیره‌ی خدایان آورده شده است. نان‌هایی که در این نوع برگر استفاده می‌شود، شبیه به وافل بوده و البته طعم خود برگرها نیز عالی است. Burgerz نیز انتخاب‌های متنوعی برای گیاه‌خواران داشته، پس این دوستان نیز حتما باید سری به آن‌جا بزنند.

 

بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی

آدرس: Jl Batu Bolong No.88a

 

Strawberry Fields

Strawberry Fields اسم عجیبی برای جایی خواهد بود که به برگرهای خوشمزه‌اش شهرت پیدا کرده است! وقتی در این رستوران که در سمیانک واقع شده برگری سفارش می‌‌دهید، کلی سیب زمینی سرخ کرده و بیکن با آن برای شما سرو می‌شود و خود برگرها نیز طعمی عالی داشته و از پنیرهای آمریکایی و سس مک درشان استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید در تنها باری که در تور بالی می‌توانید به Strawberry Fields بروید، بهترین انتخاب را داشته باشید، حتما Blame Bieber را انتخاب کنید!

آدرس: Jl Batu Belig No.77, Gg Anisa, Seminyak, p

 

Grill’d

شعبه‌ای از این برند استرالیایی معروف در بالی که برگرهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند و در جاهای مختلف دنیا شعبه دارد. شعبه Grill’d که در تور بالی می‌توانید به سراغش بروید، کمی متفاوت است و دلیل این تفاوت، نوشیدنی‌هایی است که از میوه‌های گرم سیری خود جزیره درست شده و ترکیبی عالی و البته زیبا را به غذای شما می‌دهد. همه چیز در Grill’d کیفیتی بالا دارد و البته کمی نیز از نظر قیمتی برایتان گران تمام خواهد شد.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

آدرس: Jl Kayu Jati No 3X, Petitenget, Seminyak

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران