بهترین مکان‌ها برای گلمپینگ در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین مکان‌ها برای گلمپینگ در بالی

کمپ زدن کلا کار سختی است، مخصوصا اگر در سفر خارجی به سر برده باشید و مسلما امکان بردن خیلی از امکانات مورد نیاز خود را ندارید. امکاناتی از قبیل چادر، وسایل پخت و پز و خیلی چیزهای دیگر. گلمپینگ که این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده در واقع نسخه راحت برای کمپینگ است و شما در این مکان‌ها، در دل طبیعت خواهید بود اما فضایی مناسب‌تر برای استراحت دارید، روی تخت می‌خوابید، سرویس بهداشتی و حمام خواهید داشت و البته که نیازی به بردن امکانات از قبل ندارید. خیلی از دوستداران طبیعت در تور بالی، دوست دارند در دل طبیعت فوق‌العاده زیبای این جزیره اقامت داشته باشند و مرازک گلمپینگ، چنین امکانی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

در نوشته‌ی امروز ما ۷ مورد از بهترین مراکز گلمپینگ در بالی را به شما معرفی می‌کنیم که در جایی فوق‌العاده زیبا و با امکاناتی مناسب، میزبانانی عالی برای سفر شما خواهند بود.

 

سِباتو سنکچوری (Sebatu Sanctuary)

بیایید قبل از پرداختن به سواحل زیبا و ماسه‌ای بالی، اول جایی در دل طبیعت جنگلی و نزدیک به مزارع برنج پلکانی به شما معرفی کنیم جایی که هر روز صبح با منظره‌ی درختان گرمسیری مواجه خواهید شد که نور از لا به لای درختانش به روی شما تابیده و حس و حالی بی‌نهایت جذاب را برایتان به همراه خواهد داشت. اقامتگاه‌های بسیار شیک و زیبایی برای این مجموعه در نظر گرفته شده که هر کدام کاملا فضایی جداگانه و بزرگ را در اختیار شما می‌گذارند. این محل، جایی رمانتیک و جذاب برای اقامتی دو نفره بوده و تمامی امکانات رفاهی را در دل طبیعت بالی برایتان به همراه خواهد داشت.

در واقع وقتی در این محل باشید، در کنار تخت خواب بزرگ و زیبا، امکانات رفاهی کامل، سرویس بهداشتی و حمام و امکان سفارش غذا، فضای باز، امکان استراحت زیر چتر ستارگان، آزادی در گشت و گذار در طبیعت و خیلی امتیازات دیگر را نیز دارید. سباتو سنکچوری حتی یک استخر بزرگ برای تمامی مشتریان، اینترنت رایگان بی‌سیم، بعضی امکانات آشپزی و چیزهایی از این دست را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد و مهم‌تر از همه این که تمامی این گزینه‌ها در جایی فوق‌العاده زیبا قرار گرفته که تجربه بودن در این اقامتگاه را لذت بخش‌تر می‌کند.

  • آدرس: Sebatu, Tegallalang, Gianyar
  • شماره تماس: 00623619084266
  • قیمت: از شبی 130 دلار

ریزورت مِنجانگان دینستی (Menjangan Dynasty)

قبل از هر چیز بگوییم که این گزینه تنها مربوط به بخش گلمپینگ و مرکز غواصی بوده و در مورد اقامتگاه‌های معمول این ریزورت صحبت نمی‌کنیم. مجموعه مِنجانگان دینستی در پارک ملی "غرب بالی"  قرار گرفته و جدا از فضای ساحلی زیبا، دور تا دور آن را جنگل‌های گرم‌سیری و مانگرو احاطه کرده و فضایی فوق‌العاده زیبا را پدید آورده است. این محل البته ۳ ساعت و نیم از فرودگاه بالی فاصله دارد و با این حال، آرامشی بی‌نظیر را در جزیره به همراه خواهد داشت که کاملا ارزشش را دارد.

برای گلمپینگ این محل چند چادر لوکس و جذاب تهیه دیده که در آن‌ها تخت دو نفره، حمام، برق؛ سرویس بهداشتی و هر چیزی که احتیاج داشته باشید، قرار داده شده است. همچنین شما می‌توانید از امکانات خود مجموعه نیز استفاده کنید که شامل استخر، رستوران و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. این چادرها از فضایی کلی ریزورت جدا بوده و نزدیک به بخش جنگلی قرار گرفته‌اند و ساحل را نیز در جلوی خود می‌بینند.

 

بهترین فعالیت‌های اوبود بالی

  • آدرس: Pejarakan, Gerokgak, Buleleng Regency
  • شماره تماس: 0062361753300
  • قیمت: از شبی 137 دلار

 

هتل حباب (Bubble Hotel)

یکی از خاص‌ترین جاهایی که در تور بالی می‌توانید در آن‌جا اقامت داشته باشید، همین هتل حباب است که در واقع از چند چادر پلاستیکی به شکل حباب درست شده که شما می‌توانید شب را در آن‌جا و در خود ساحل سر کنید. این مکان جایی لوکس و با امکانات آنچنانی نیست اما هر چیزی که احتیاج داشته باشید را در اختیار شما قرار داده و البته تجربه‌ی بودن در اقامتگاه‌هایی متفاوت را برایتان به همراه دارد. اقامتگاه‌هایی پلاستیکی که شبیه به خانه‌های اسکیمویی هستند.

قبل از همه گیری بیماری کرونا، برای اجاره‌ی این اقامتگاه‌های ۱۰ متری کار سختی داشتید، چون خیلی از طول سال آن‌ها از قبل رزرو شده بودند اما حالا کمی اوضاع فرق کرده است. هتل حباب در جایی بسار زیبا و آرام قرار گرفته که در پشت خود جنگلی گرم سیری و در جلو ساحلی استثنایی را می‌بیند. البته این محل به هیچ وجه به راحتی جاهای قبلی نیست و دارای تهویه هوای مطبوع نیست اما سرویس بهداشتی و حمام داشته و امکاناتی برای باربیکیو نیز دارد.

  • آدرس: 25 کیلومتر دورتر از Seminyak
  • قیمت: از شبی 84 دلار

 

اسکیپ نوماد (Escape Nomade)

در این چند ساله دیده‌ایم که کمپ زدن، اشکال مختلف به فعالیتی لوکس و خاص بدل شده است اما اسکیپ نوما در یک سطح متفاوت قرار دارد و البته خیلی اوقات آن حس و حال واقعی گلمپینگ را از شما می‌گیرد. اقامتگاه‌های این مجموعه در واقع چادرهای بزرگی هستند که در زیر سقف خود امکاناتی از قبیل جکوزی، سرویس خاب شیک، وسایل آشپزخانه و امثالهم را دارا هستند. هر کدام از آن‌ها نیز روی تراس‌های چوبی بزرگی قرار گرفته‌اند که منظره‌ای بسیار زیبا را برایتان به همراه خواهند داشت.

مجموعه‌ی اسکیپ نوماد، برنامه‌های مختلفی در طول روز برایتان تهیه می‌بیند که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت کنید. همچنین روزها می‌توانید در چادرهای مخصوص در جاهای مختلف نیز بمانید و تنوعی برای خود ایجاد کنید که البته هر کدام از آن‌ها، بعضا اندازه هزینه‌ی یک شب اقامت در چادرهای اصلی برایتان آب خواهند خورد. در کل قیمت چادرهای این اقامتگاه، اصلا بالاتر از دیگر جاهایی که به شما معرفی کردیم نیست، اما خدمات آن‌ها هزینه بر است و قیمت تمام شده را برایتان زیاد می‌کند.

 

تور نوروز بالی ۱۴۰۱، بهترین زمان برای سفر به بالی

  • آدرس: Banjar Umah Anyar, Semano, Mambal, Mambal, Abiansemal, Kabupaten Badung
  • شماره تماس: 006281238745509
  • قیمت: از شبی 133 دلار

 

چادرهای گلمپینگ ساندات (Sandat Glamping Tents)

جایی در وسط مزارع برنج اوبود، این مرکز جذاب گلمپینگ واقع شده که تنها شامل ۵ چادر بزرگ در استایل سافاری‌های لوکس دارد و همه‌ی آن‌ها دارای فضایی بزرگ، استخر اختصاصی، امکانات کامل رفاهی و خیلی ویژگی‌های دیگر هستند اما جالب این که در همین حین، آن حس و حال خاص بودن در طبیعت را نیز حفش می‌کنند. البته غیر از چادرهای بزرگ، سه کلبه‌ی چوبی به سبک محلی نیز در این محل ساخته شده که قیمت پایین‌تری داشته و می‌توانید در آن‌جاها اقامت داشته باشید.

طراحی داخلی این چادرها زیبا بوده همگی دارای تخت‌های بزرگ، امکانات رفاهی کامل، امکان سفارش غذا، برق و چیزهایی از این دست هستند. فضای این مجموعه بسیار آرامش بخش بوده و یکی از آن جاهایی است که سفری عاشقانه و فوق‌العاده را برای زوج‌ها خواهد ساخت. از خوبی‌های این محل، نزدیک بودن به مراکز شهری بوده و تنها ۱۵ دقیقه از مرکز اوبود فاصله دارد. جاهای دیدنی بالی همچون جنگل میمون اوبود، باراز اوبود و خیلی نقاط دیگر نیز از این محل فاصله‌ی چندانی ندارند.

  • آدرس: Jalan Subak Sala Pejang Kawan, Ubud
  • شماره تماس: 6282144081998
  • قیمت: از شبی 182 دلار

 

بالی دینستی ریزورت (Bali Dynasty Resort)

برای فرار از شلوغی‌های بالی و بودن در فضایی فوق‌العاده زیبا، می‌توانید به کوتا رفته و شبی را در این ریزورت جذاب و چادرهای بزرگش سر کنید. این چادرهای بزرگ بر روی ایوان‌های چوبی و در فضایی سبز و جذاب تهیه دیده شده‌اند و دارای امکانات بسیار خوبی نیز هستند. این ویلاهای لاکچری در ارتفاع نسبتا خوبی واقع شده و وقتی روی تخت دراز می‌کشید، از همان جا می‌توانید منظره‌ دریا را زیر پای خود ببینید.

از ویژگی‌های بالی دینستی ریزورت این است که با همراه با امکانات زیادی که دارد، آن حس و حال بودن در طبیعت را از شما نگرفته و کاملا خود را در فضایی جذاب می‌بینید. اینمجموعه دارای استخر، امکان سفارش غذا، جکوزی، و حتی سرویس ماساژ بوده و هر آن چه که احتیاج داشته باشید را در اختیار شما می‌گذارد. این مکان از جمله جاهای خوب برای بچه‌ها هم بوده و فضای بازی مختلف آن‌ها و استخری کم عمق با بازی‌های مختلف برایشان تهیه دیده است که کمی از فضای گلمپینگ دور است و باعث شلوغی آن‌جا نمی‌شود. البته این را هم در نظر بگیرید که این مکان گران‌ترین در لیست ما بوده و هزینه‌ای تقریبا دو برابری نسبت به اکثر گزینه‌هایی که معرفی کردیم، دارد.

 

سفری خانوادگی با کودکان به بالی

  • آدرس: Kartika, P.o. Box 2047, Kuta / Tuban
  • شماره تماس: 0062361752403
  • قیمت: از شبی 310 دلار

 

چادرهای ریزورت کوهستانی سانگ گیری (Sang Giri)

و در آخر جایی کوهستانی نیز به شما معرفی کنیم که طرفداران خود را دارد. سانگ گیری در کوه جاتیلووی (Jatiluwih) واقع شده که یکی از میراث طبیعی یونسکو در بالی به حساب می‌آید. اقامتگاه‌های گلمپینگ این مجموعه هیچ در و پنجره‌ای نداشته و تصویری ۳۶۰ درجه از جنگل‌های بارانی و قله‌های آتش فشانی اطرافتان را برایتان به نمایش می‌گذارند.

بودن در این مکان واقعا لذت بخش است و از همان اول صبح که فرصت تماشای طلوع خورشید را خواهی داشت تا زمانی که خورشید غروب می‌کند، همه چیز زیباست و شب‌ها نیز فرصت تماشای آسمان پرستاره را دارید. البته فضای چادرهای این مجموعه نیز مملو از امکانات رفاهی است و نباید نگران هیچ چیزی باشید. سرویس بهداشتی، حمام، وسایل باربیکیو و ... در این محل فراهم است و همچنین می‌توانید برای وعده‌های غذایی مختلف، از رستوران مجموعه چیزی برای خود سفارش دهید. البته در نهایت این را هم ذکر کنیم که با قیمت ۵۴۰ دلاری برای هر شب، این مکان گران‌ترین انتخاب ما در لیست امروز خواهد بود.

 

هر آنچه برای سفر به بالی باید بدانید

  • آدرس: Jatiluwih Kangin, Penebel, Tabanan
  • شماره تماس: 00623619170603
  • قیمت: از شبی 540 دلار
۰۸ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران