۶ تفریح به یادماندنی در کوالالامپور نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۶ تفریح به یادماندنی در کوالالامپور نوروز 99

کوالالامپور یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای شرق آسیاست که هرساله مسافران زیادی به خودش می‌کشاند. شهری که محله‌های جذابی در خود دارد. محله‌هایی که هرکدامشان با یکدیگر متمایز هستند و به یک طبقه‌ی و مردم خاص اختصاص دارند. شهری که پایتخت مالزی است و بسیار طبیعی است که بهترین امکانات رفاهی مالزی را در خود داشته باشد. اگر تعطیلات نوروز را برای سفر با تور مالزی انتخاب کرده‌اید در این مطلب همراه ما باشید تا ۶ تفریح به یادماندنی در این روزها را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به مرکزخرید و تفریحی Berjaya Times Square

این مرکزخرید در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون بزرگترین مرکزخرید کوالالامپور به شمار می‌آید. مرکزی که بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در خود دارد و هرچه بخواهید را در آن می‌توانید بیابید. مرکزخریدی که برترین برندهای دنیا در زمینه‌های پوشاک و لوازم بهداشتی در آن شعبه دارند. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریان باز است و به بهانه‌های مختلف برای مشتریانش تخفیفات ویژه قائل می‌شود. این مرکزخرید فقط یک مکان عالی برای خرید سوغاتی نیست. بلکه یک مکان جذاب تفریحی نیز به شمار می‌آید. چرا که در خود چندین سینمای عالی دارد، یک شهربازی بی‌نظیر برای بازی کودکان دارد، زمین بولینگ دارد و همینطور یک فودکورت عالی برای نوش جان کردن انواع برگرها و نوشیدنی‌های درجه یک. بنابراین رفتن و بازدید از این مرکزخرید را جزو برنامه‌های اصلی خود در سفر به کوالالامپور قرار بدهید.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

Berjaya Times Square


۲- از معابد کوالالامپور دیدن کنید

آسیای شرقی پر از معابد است. معابدی که جدای از یک عبادتگاه، مکان‌هایی عالی برای بازدید از رسوم، فرهنگ‌ها و مردمان نیز به شمار می‌آیند. در کوالالامپور چندین معبد مشهور مانند معبد غار باتو وجود دارند که مکان‌هایی برای برپایی فستیوال‌های مذهبی هستند. در سفر نوروزی‌تان به مالزی به شما توصیه می‌کنیم از معابد کوالالامپور دیدن کنید و اگر شانس‌تان زد و در آنها مراسم مذهبی در حال برگزاری بود در آنها شرکت کنید. البته یادتان باشد آداب لازم برای این کار را رعایت کنید. برای بازدید از برخی از این معابد خانم‌ها باید شانه‌های خود را بپوشانند و آقایان نیز به همین ترتیب.

 

معابد کوالالامپور


۳- از اپلیکیشن‌های کاربردی کوالالامپور استفاده کنید

الان زمانه‌ی تکنولوژی است و شما با به کارگیری تکنولوژی می‌توانید خیلی از کارهای گردشگرانه‌تان را ارزان و راحت انجام بدهید. در سفرتان به کوالالامپور می‌توانید از اپلیکیشن‌های معروف و پر کاربرد در زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، سفارش غذا، رزرو هاستل، بازدید از امکان دیدنی، محله‌گردی‌های جمعی و ... استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که در سفرتان به این شهر اپلیکیشن‌های کاربردی را دانلود کنید و از هرکدام‌شان در وقتی که نیازتان بود استفاده کنید.

 

۶ اپلیکیشن کاربردی برای تسهیل سفر به کوالالامپور

اپلیکیشن‌های کاربردی کوالالامپور


۴- خیابان‌گردی کنید و غذاهای خیابانی نوش جان کنید

یکی از تفریح‌های فراموش نشدنی در کوالالامپور گشت و گذار در خیابان‌های آن است. شهری که شب‌ها با نورپردازی ویژه جان تازه‌ای می‌گیرد و تبدیل می‌شود به یک مکان پر رویداد برای انواع دورهمی‌ها و خوشگذرانی‌ها. در این شهر به شما توصیه می‌کنیم بعد از غروب آفتاب بزنید و به خیابان و تا اواخر شب به محل اقامت‌تان بازنگردید. در این میان می‌توانید غذاهای خیابانی خوشمزهی مالزیایی را نیز نوش جان کنید و لذت ببرید. البته اگر معده‌های حساسی ندارید و بعدا کار دست‌تان نمی‌دهد.

 

 کوالالامپور


۵- به دور و اطراف کوالالامپور بروید و از مناطق طبیعی دیدن کنید

کوالالامپور امروزه یک شهر مدرن است که مدرنیته در تمام اجزای آن از اقامتگاه‌ها تا رستوران‌ها، از خیابان‌ها تا پس‌کوچه‌ها و از مکان‌های دیدنی تا معبدها نفوذ کرده است. در سفرتان به این شهر اگر قصد دارید به مناطق ییلاقی برای دیدن طبیعتی زیبا و بکر بروید باید حداقل یک روز خود را به بازدید از اطراف این شهر اختصاص بدهید. اطراف این شهر پر از جاهای دنج و ناب برای کمپ‌زدن است و در تمامی فصل‌های سال بازدیدکنندگان زیادی دارد. توصیه ما به شما این است که در روزهای سفرتان به این شهر جدای از خودش و مرکزش، از اطرافش نیز دیدن کنید.

 

بازدید از باغ‌ گیاه‌شناسی پردانا و اکوپارک کوالالامپور

کوالالامپور


۶- اگر هوا بارانی بود حتما به دیدن موزه‌‎ها و گالری‌های شهر بروید

یکی از تفریحات فرهنگی که در سفر به کوالالامپور می‌توانید انجام بدهید رفتن به گالری‌ها و موزه‌هاست. این شهر در خود موزه و گالری کم ندارد و شما می‌توانید به دلخواه خودتان حداقل به معروف‌ترین آنها سر بزنید و زمانی از سفر خود را در آنها سپری کنید. در روزهای نوروزی که به این شهر می‌روید اگر هوا بارانی شد به شما توصیه می‌کنیم جای ماندن در هتل‌ها و هاستل‌ها به گالری‌ها و موزه‌ها بروید.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

کوالالامپور

۱۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران