بازدید از باغ‌ گیاه‌شناسی پردانا و اکوپارک کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بازدید از باغ‌ گیاه‌شناسی پردانا و اکوپارک کوالالامپور

امروز قصد داریم دو نقطه‌ی عالی را به شما معرفی کنیم که شما می‌توانید در سفر با تور کوالالامپور از هیاهو و شلوغی‌های مرکز خرید، به آرامش طبیعت در آن‌ها پناه ببرید. راهنمایی برای بازدید از باغ‌های گیاهشناسی پردانا و همچنین اکو پارک جنگلی معروف کوالالامپور.

 

راهنمای بازدید از باغ‌های گیاه‌شناسی پردانا

سفر به کوالالامپور می‌تواند تنها به گشت زدن در مراکز و خرید و عکس گرفتن با برج‌های پتروناس ختم نشود. شما می‌تواند از جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور استفاده کنید که بخش زیادی از آن‌ها مراکز طبیعی هستند. از جمله این باغ‌های گیاه‌شناسی که بازدید از آن‌ها کاملا رایگان است و همه می‌توانند به آن‌جا بروند. البته اگر بخواهید در این باغ‌ها از پارک پروانه‌ها یا پرندگان دیدن کنید، باید برایشان بلیط تهیه کنید، اما بازدید از باغ‌های گیاه‌شناسی رایگان است.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی

 

در راهنمای امروز ما از پارک پرندگان یا پروانه‌ها نخواهیم گفت و تنها به بخش‌های رایگان باغ‌های گیاه‌شناسی می‌پردازیم، جایی که گونه‌های مختلفی از گیاهان و درختان را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید در کنار رود قدم بزنید و آرامش آن‌جا روحتان را تازه خواهد کرد. دکورهای جالبی برای استراحت نیز در این محل در نظر گرفته شده که همه و همه این امکان را به شما می‌دهند تا عکس‌های دیدنی از پردانا بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. جایی عالی و فرح‌بخش با هوایی بی‌نظیر که می‌تواند روزی متفاوت را در کوالالامپور شلوغ برایتان بسازد.

 

 

چطور به باغ‌های گیاه‌شناسی پردانا بروید

اگر چه این محل به مرکز شهر نزدیک است، اما با توجه به جایی که در آن قرار گرفته، پیدا کردنش کمی سخت به نظر می‌آید. بهترین راه برای رفتن به باغ‌ گیاه‌شناسی پردانا، استفاده از تاکسی بوده و به این ترتیب در وقت شما بسیار صرفه جویی می‌شود.  بهتر است برای این کار حتما اپلیکیشن Grab را روی موبایل خود نصب کنید تا با هزینه‌ای کمتر تاکسی بگیرید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به این مکان بروید، باید در ایستگاه موزه ملی پیاده شده و از آن‌جا به محل باغ بروید. برای این کار می‌توانید از مونوریل هم استفاده کنید.

 

گشت و گذار در آکواریوم جذاب کوالالامپور

 

راهنمای بازدید از اکوپارک کوالالامپور

اگر مثل من عاشق گشتن در نقاط مختلف یک شهر هستید و دوست دارید تمام ابعاد جایی که سفر کرده‌اید را ببینید، اکو پارک کوالالامپور جایی ایده‌آل برای شماست. البته اکوپارک در کوالالامپور بسیار محبوب است و حتی صبح زود هم که به آن مراجعه کنید، می‌بینید مردمی بین درختانش در حال قدم زدن هستند.

 

 

در واقع یکی از بهترین مواقع برای بازدید، همان صبح است که آفتاب به نرمی لابه‌لای برگ‌ها می‌پیچد و می‌توانید عکس‌هایی عالی در میان فضای ایده‌آل پارک بگیرید و گرمای این منطقه گرم‌سیر نیز شما را آزار نخواهد داد. با توجه به بخش‌های مختلف اکوپارک کوالالامپور و تجهیزات رفاهی که در نظر گرفته شده، در سفر با تور مالزی می‌توانید همراه خانواده به این مکان مراجعه کنید و همگی دسته جمعی از روی پل معلق آن رفت و آمد کرده، چند عکس عالی بگیرید و خاطره‌ای عالی همراه هم بسازید.

 

۱۰ مکان عالی برای خوردن صبحانه در کوالالامپور

 

با توجه به محل قرار گیری اکوپارک، شما می‌توانید از نقاط مختلفی در شهر که همان حوالی هستند بازدید کنید. برج Menara KL، پارک تفریحی Upside Down House و بازار خیابانی Petaling از جمله‌ی این مکان‌ها به شمار می‌رود. خیلی هم نیازی نیست که حتما لباس راحت و کتانی بپوشید، چون وسعت این پارک خیلی بزرگ نیست و پیاده‌روی طولانی در آن نخواهید داشت.

 

چطور به اکوپارک کوالالامپور بروید

اکوپارک در مرکز شهر واقع شده و اگر از اپلیکیشن Grab ماشین بگیرید و در یکی از محلات مرکزی باشید، احتمالا بیشتر از ۵ رینگیت نباید برای تاکسی بپردازید. اگر در نزدیکی برج KL باشید می‌توانید پیاده هم به این مکان بروید و از آن جا بازدید کنید.

 

 

این دو تنها نمونه‌هایی از مراکز طبیعی بسیار زیبایی است که در کوالالامپور وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. Bamboo Playhouse، Taman Tugu،باغ ASEAN و ... بعضی از این نقاط هستند که کم‌تر شناخته شده بوده اما زیبایی‌های ویژه‌ای دارند. شما می‌توانید در کوالالامپور به مناطق اطراف شهر هم رفته و از نقاط طبیعی وسیعی و پارک‌های ملی نیز دیدن نمایید.

۲۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران