تفریح خانوادگی در Sunway Lagoon کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
تفریح خانوادگی در Sunway Lagoon کوالالامپور

Sunway Lagoon یکی از پربازدیدترین تم‌پارک‌های مالزی است و این مهم به واسطه‌ی تلفیق پارک آبی، پارک بازی و همچنین باغ وحش و خیلی‌ چیزهای دیگری که در این مجموع گرد هم آمده‌اند، محقق شده است.  دیدنی‌های این پارک بسیار است، از اولین پارک آبی نیکلدئون گرفته تا بازی‌هایی که برای تمام سنین آماده شده‌اند و یک محیط خانوادگی عالی را پدید آورده‌اند. شما هم قصد سفر با تور مالزی  به کوالالامپور را دارید؟ پس بهتر است نگاهی به نوشته‌ی ما درباره‌ی Sunway Lagoon بندازید تا شاید در سفر به این شهر، همراه خانواده سری به این مجموعه بزنید.

 

درباره Sunway Lagoon

این تم پارک تنها ۱۵ دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد و به همین دلیل، به راحتی می‌توانید برای تفریح به آن‌جا مراجعه کنید. پارکی که در سال ۱۹۹۳ شروع به کار کرد و بیش از ۹۰ جاذبه‌ی مختلف دارد که در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار ساخته شده‌اند. Sunway Lagoon در مجموع شامل ۶ پارک است که دو تا از آن‌ها پارک‌های آبی‌اند. پارک بازی، پارک جیغ، پارک آبی، Nickelodeon Lost Lagoon، پارک حیات وحش و Extreme Park این ۶ پارک را تشکیل می‌دهند.

 

 دنیای شگفت‌انگیز پارک 99 Wonderland در کوالالامپور 

Sunway Lagoon

 

Sunway Lagoon دارای ۳ هتل و یک مرکز خرید بزرگ است و در واقع می‌توان این طور نتیجه گرفت که برای هر سلیقه‌ای و در هر سنی چیزی برای عرضه دارد. در نهایت برای خورد و خوراک هم انتخاب‌های خوبی در این مجموعه خواهید داشت.

 

بهترین زمان برای بازدید از Sunway Lagoon

در روزهای تعطیل، ماه‌های تعطیلی مدارس و جشن‌های خاص، این پارک بیش از همیشه شلوغ خواهد بود. اما به طور کلی همیشه می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و از آن لذت ببرید، تنها پیشنهاد می‌شود روزهای شلوغ سال را انتخاب نکنید که لذت بردن از Sunway Lagoon در این روزها به خاطر شلوغی کمی سخت می‌شود.

 

 سرزمین جادویی Lost World of Tambun در نزدیکی کوالالامپور 

 Sunway Lagoon

 

Quack Xpress

اگر در روزهای شلوغ سال به پارک می‌روید، می‌توانید به قیمتی بالاتر از معمول، Quack Xpress را خریداری کنید که برای ۲۱ سواری مهم پارک ارائه می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند به جای صف اصلی، به یک صف خلوت‌تر مراجعه کرده و وقت خود را برای این سواری‌ها هدر ندهید.

 

 Sunway Lagoon

 

بخش‌های مختلف پارک و نقشه‌ی آن

دو بخش پارک بازی و پارک جیغ نزدیک به در ورودی در کنار هم هستند، اما باقی بخش‌ها در سرتاسر محوطه بزرگ Sunway Lagoon پراکنده‌اند. برای این که راحت بدانید باید برای رسیدن به هر بخش از کدام مسیر ورود کنید، حتما نقشه را از ورودی بگیرید یا عکس نقشه‌ای که برایتان گذاشته‌ایم را در گوشی باز کنید. حتما اول وقت خود را به پارک برسانید چون حتی یک روز کامل هم برای گشتن در تمامی بخش‌های Sunway Lagoon کافی نیست.

 

  راهنمای اولین سفر به کوالالامپور 

Sunway Lagoon

 

  1. پارک بازی

اگر خیلی اهل پارک آبی نیستید، Sunway Lagoon یک پارک بازی بسیار عالی دارد که می‌توانید در آن انواع بازی‌ها را تجربه کنید. سواری‌هایی در این پارک وجود دارد که نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به "انتقام دزدان دریایی" و "تام هاوک" اشاره کرد. بازی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته و برای تمام سنین مناسب هستند. همچنین بزرگ‌ترین پل معلق جهان نیز در این محل واقع شده که در واقع از سمتی از پارک آغاز شده و از بالای آن، تمامی این محل را طی می‌کند تا به سمتی دیگر برسد.

 

 Sunway Lagoon

 

  1. پارک جیغ

همانطور که از اسمش پیداست، با یک پارک ترسناک مواجهید که بیشتر به درد بزرگ‌ترها می‌خورد. یکی از بهترین جاذبه‌های این پارک خانه‌ی وحشت چند طبقه‌ای آن است که از روی فیلم "شکارچیان روح" اقتباس شده و تور آن ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. بازی‌های ترسناک دیگری همچون "آخرالزمان زامبی" و "فردی کروگر" هستند که همه از فیلم‌ها و داستان‌های ترسناک اقتباس شده و قرار است حسابی شما را بترسانند.

 

 مهم‌ترین نمادهای سرزمینی کوالالامپور که باید از آن‌ها دیدن کنید

 Sunway Lagoon

 

  1. پارک آبی

اگر فکر می‌کنید پارک آبی تنها برای کودکان است، حتما باید سری به Sunway Lagoon بزنید. چند مدل از بزرگ‌ترین و بلند‌ترین سواری‌های آبی در این پارک آبی قرار گرفته‌اند که سوار شدن بر آن‌ها به جرات زیادی احتیاج دارد. اما همه‌ی بازی‌های به این شکل نیستند و شما می‌توانید در استخر موج و همچنین موج سواری مصنوعی آن بازی کنید و کوچک‌ترها نیز انواع بازی‌ها را خواهند داشت. یک سینمای آبی ۵ بعدی نیز در این مکان وجود دارد که تجربه‌ی آن نیز خالی از لطف نیست.

 

 Sunway Lagoon

 

  1. تالاب گمشده‌ی نیکلدئون

این بخش از Sunway Lagoon در سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده است و شامل ۱۲ سواری عالی شده که اولین تم پارک نیکلدئون (کانال تلوزیونی مخصوص کودکان و نوجوانان) در آسیا و اولین پارک آبی نیکدلئون در دنیا را تشکیل می‌دهند. این پارک تنها تا ساعت ۴ بعد از ظهر باز است و بچه‌ها می‌توانند در بازی‌هایی ب تم باب اسفنجی و دیگر کاراکترهای محبوب این کانال به بازی مشغول شوند. حتی بزرگ‌ترها هم بازی‌های مخصوص به خود را در این محل دارند و آن‌ها نیز می‌توانند از این بخش لذت ببرند.

 

  بهترین تم پارک‌های کوالالامپور؛ شهر گردش‌ها و تفریحات 

 Sunway Lagoon

 

  1. پارک حیات وحش

بیش از ۱۵۰ گونه‌ی مختلف در این بخش از پارک زندگی می‌کنند که بر خلاف انتظار، احتمالا بهترین و لذت‌بخش‌ترین قسمت Sunway Lagoon است. جایی که می‌توانید با برخی از حیواناتش بازی کنید و در کنارشان باشید. البته حیواناتی همچون شیر سفید هم هستند که تنها می‌توانید با فاصله آن‌ها را ببینید.

 

 Sunway Lagoon

 

  1. پارک Extreme

از بانجی جامپینگ تا موتور چهار چرخ، کارتینگ و انواع فعالیت‌های هیجان انگیز در این بخش از Sunway Lagoon تهیه دیده شده که می‌توانید از آن‌ها نیز لذت ببرید. البته بخشی از این بازی‌ها جزو بلیط کلی نیستند و باید ملبغی برای آن‌ها پرداخت نمایید که عموما خیلی هزینه‌ی کم‌تری نسبت به انجام همین فعالیت‌ها، بیرون از پارک را دارند.

 

 بهترین مکان‌های گشت و گذار شبانه در کوالالامپور را بشناسید

Sunway Lagoon

 

هزینه‌ی بلیط Sunway Lagoon

بلیط ورودی برای این پارک حدود ۲۲ دلار است که ممکن است این مبلغ در روزهای مختلف سال، متفاوت باشد. بلیط‌ها برای یک روز کامل و برای بازدید از تمامی بخش‌ها در اختیار شما گذاشته می‌شود. برای خرید بلیط می‌‌توانید به سایت Sunway Lagoon مراجعه کرده یا از دوستان ما در مقتدرسیر کمک بخواهید.

 

Sunway Lagoon

 

ساعات کار

Sunway Lagoon هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر فعالیت می‌کند. همچنین در جشن‌ها و روزهای خاص مثل هالوین، شب‌ها نیز به فعالیت می‌پردازد که البته از قبل باید چک کنید تا ببینید کدام بخش‌ها و دقیقا چه روزهایی برای این ساعات باز هستند.

۱۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران