۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

بهترین رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور عمدتا به دلیل خدمات جذاب، فضای وسیع و غذاهای متنوع که مناسب رده‌های سنی مختلف است شهرت دارند. بسیاری از این غذاخوری‌ها در مجاورت پارکها و فضاهای سبز شهر واقع شده‌اند، جایی که بچه‌ها می‌توانند علاوه بر صرف غذا در مسیرهای مشخص دوچرخه سواری کنند یا از امکانات زمین‌های بازی لذت ببرند.

بعلاوه برای راحتی بیشتر مشتریان، بسیاری از این رستوران‌های خانوادگی دارای انواع امکانات رفاهی از جمله فضای بازی داخل ساختمان، محل پارک کالسکه و حتی دستشویی‌هایی با امکان تعویض پوشک هستند. در نهایت باید گفت این رستوران‌ها در سفر با تور مالزی، برای والدینی که می‌خواهند از غذاهای اصیل محلی و بین‌المللی بدون ترس از بیمار شدن و ایجاد اشکال برای فرزندانشان بهره‌مند شوند ایده‌آل هستند.

 

Wicked Pancake Parlour

این کافه رستوران، مجموعه‌ای بی‌نظیر از پنکیک‌های شیرین و لذیذ و غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند. این غذاکده که در طبقه دوم Plaza Batai واقع شده، بسیار مناسب خانواده‌هاست زیرا در حالی که منتظر غذا آماده شدن غذا هستید، می‌توانید کودکانتان را به فضای بازی رستوران ببرید که پر از انواع اسباب بازی است.

 

۸ مقصد پربازدید در کشور مالزی

 

آدرس: 7-8Jalan Batai, Plaza Batai, Damansara Heights, Kuala Lumpur

 

Antipodean Café

این کافه رستوران، محیطی دنج و منویی متنوع از غذاهای آسیایی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه، نهار و شام است. فضای این غذاخوری بیشتر شبیه بیستروهای اسپانیایی است و از دو قسمت غذاخوری تشکیل شده که یکی مناسب خانواده‌ها در کنار پنجره است و دیگری فضایی دونفره را در اختیار عشاق و زوج‌ها قرار می‌دهد. در ضمن محوطه‌ای مخصوص بازی کودکان نیز وجود دارد که دارای اسباب بازی‌های رنگارنگ، میز و صندلی‌های کوچک و همچنین یک تلویزیون کوچک است که کارتون پخش می‌کند.

آدرس: 20Jalan Telawi 2, Bangsar Baru, Kuala Lumpur

 

Marmalade

این کافه رستوران در کنار غذاهای لذیذ، انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی را در یک محیط شاد و مدرن ارائه می‌دهد. این رستوران خانوادگی دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف، مبلمانی به رنگ پاستل و گیاهان گلدانی است. همچنین مکان‌های بازی در محیط داخلی و فضای باز درنظر گرفته شده‌اند، جایی که بچه ها می‌توانند در حالی که منتظر غذا هستند کمی سرگرم شوند. و اما یک انتخاب خوب برای کودکانی که از خوردن سبزی خود امتناع می‌کنند، کاسه اسموتی Green Goddess شامل اسفناج، انبه و موز مخلوط شده است که روی آن با گرانولا، تراشه‌های شکلات، تمشک و خلال بادام تزئین می‌شود.

 

بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

آدرس: First Floor, Bangsar Village 2, 2 Jalan Telawi 1, Bangsar, Kuala Lumpur

 

Jam & Kaya Café

این غذاکده که دکوراسیونی شبیه کلبه دارند و از فضایی صمیمی و آرامش بخش برخوردار است صبحانه‌هایی کامل، غذاهای محلی، قهوه تازه دم کرده و نوشیدنی‌های شکلاتی خوشمزه را سرو می‌کند. با ۱۰ دقیقه پیاده روی از ایستگاه LRT Taman Jaya ، این جواهر پنهان در مرکز ورزشی PJ Palms را خواهید یافت.

توصیه می‌کنیم حتما پنکیک‌های امضایی این کافه رستوران را که با توت تازه، مربا، کایا (مربای نارگیل) و بستنی وانیلی سرو می‌شوند امتحان کنید. جالب است بدانید که یک استخر عمومی بزرگ در خارج از این غذاخوری وجود دارد که در آن خانواده‌ها می‌توانند از امکانات شنا با قیمتی مناسب لذت ببرند.

آدرس: 1Lorong Sultan, Petaling Jaya LRT: Taman Jaya

 

Benbino Kuala Lumpur

این غذاکده که در مرکز خرید Publika واقع شده، جایی است که می‌توانید صندلی‌های بلند، پارکینگ کالسکه، زمین بازی و انواع ظروف مخصوص کودکان خردسال را پیدا کنید. در ضمن فضای بازی سرپوشیده، نیمی از رستوران را اشغال کرده و دارای یک راه پله مارپیچ و سرسره است. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران، می‌توان به پیتزای مارگریتا اشاره کرد و البته پیشنهاد می‌کنیم که ساندیاهای وانیلی کلاسیک، لامینگتون شکلاتی و براونی‌های کاراملی را که با بستنی سرو می‌شوند را امتحان کنید.

 

بهترین رستوران های حلال کوالالامپور

آدرس: Lot 49-B, Level G3, Publika Solaris Dutamas, Kuala Lumpur

 

Purradise Cat

در اینجا بیش از ۲۰ گربه ملوس را خواهید یافت که در یک فضای بزرگ آزادانه پرسه می‌زنند و همچنین مبل‌های شنی رنگارنگ، تاب و میز نهارخوری چوبی این ترکیب زیبا را کامل می‌کنند. این کافه رستوران که در منطقه تجاری Petaling Jaya’s TTDI واقع شده، برای یکساعت اول هزینه ورودی معادل ۱۵ رینگیت را دریافت می‌کند و همراه این هزینه، یک آب میوه یا اسموتی به انتخاب شما سرو می‌شود. پس از آن به ازای هر ۱۵ دقیقه اضافی، باید ۳ رینگیت بپردازید. در ضمن اگر ساندویچ یا نوشیدنی با قیمت ۱۲ رینگیت و بالاتر خریداری کنید، ۳۰ دقیقه وقت اضافی برای بازی با گربه‌ها در اختیار خواهید داشت.

آدرس: 24A (First Floor), Jalan Tun Mohd Fuad 2, Taman Tun Dr. Ismail, Petaling Jaya

 

Rimba & Rusa

اینجا یک رستوران با غذاهای حلال در پتالینگ جایا است که دارای فضای ناهار خوری وسیع بسیار نورگیر، همراه با مبلمان پاستلی، فضای سبز گلدانی و زمین بازی در طبقه بالاست. در کنار غذاهای لذیذ می‌توانید از خوردن دسرهای بی‌نظیر از جمله انواع کیک‌ها، تارت، براونی و پودینگ لذت ببرید. در ضمن از آنجا که تمام غذاها در لحظه سفارش تهیه می‌شوند، لازم است کمی صبور باشید.

آدرس: D-GF-01 Sunway Nexis, Petaling Jaya

 

Cubs & Cups

اینجا یک غذاخوری مناسب افراد علاقمند به حیوانات خانگی است که در منطقه تجاری Desa Sri Hartamas واقع شده است. غذاها در اینجا بیشتر شامل غذاهای فیوژن کره‌ای با نام‌های جذاب هستند از جمله Carbonara Sonata (کاتسو گوشت خوک سرخ شده با سس کاربونارا، برنج و قارچ تفت داده شده) هستند و همچنین پاستا و پیتزای کلاسیک نیز سرو می‌شوند. در ضمن می‌توانید از طعم لذیذ کیک، براونی و بینگسو (یخ تراشیده کره‌ای) با انواع مختلف روکش لذت ببرید.

در نهایت توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کافه رستوران‌های مشابه، مقاله ۱۱ کافه و رستوران‌ برای کودکان در کوالالامپور را نیز مطالعه کنید.

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: 22Wisma Rapid, Jalan 30/70A, Desa Sri Hartamas, Kuala Lumpur

۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران