رمانتیک‌ترین رستوران‌های کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
رمانتیک‌ترین رستوران‌های کوالالامپور

رمانتیک‌ترین رستوران‌های کوالالامپور، مکان‌هایی ایده‌آل برای زمان‌هایی هستند که می‌خواهید شبی دوست‌داشتنی و شیک را با معشوقتان در تور مالزی سپری کنید. این غذاخوری‌های عالی، آشپزی شگفت‌انگیزی را توسط بهترین سرآشپزهای شهر ارائه داده و در عین حال از طراحی دکوراسیونی شاعرانه، نورپردازی ملایم شمع و حتی چشم اندازهایی خیره‌کننده از کوالالامپور و طبیعت اطراف آن برخوردارند. چنین مکان‌هایی برای اولین قرار، سالگرد ازدواج، ایام ماه عسل و جشن فراموش نشدنی روز ولنتاین بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

 

Tamarind Springs

این غذاخوری شیک در وسط یک جنگل بارانی استوایی، در منطقه حفاظت شده طبیعی آمپانگ واقع شده و البته یک رانندگی طولانی از مرکز شهر فاصله دارد. فضای داخلی، تمی روستایی و در عین حال صمیمی داشته و با مبلمان راحت بالیایی، مجسمه‌های سنگی، ادوات موسیقی و نورپردازی ملایم تزئین شده است. در بدو امر یک مسیر ورودی که سراسر با شمع آراسته شده است، در میان باغ استوایی به استقبال زوج‌ها می‌آید و بخش غذاخوری نیز از تهویه مطبوع و فضایی دل انگیز و به یادماندنی برخوردار است.

سرآشپزهای متخصص، غذاهای لذیذ کلاسیک هندوچینی را با ترکیبی از طعم‌های لائوسی و ویتنامی ارائه می‌کنند. غذاهای خاص Tamarind Springs شامل خرچنگ سرخ شده، گوشت گاو سرخ شده، سوف دریایی سرخ شده با سس تمر هندی، سالاد ترش و شیرین آسیایی و همچنین مارچوبه و سوپ گوشت خرچنگ هستند.

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

آدرس: Upper Level, Jalan 1, Taman Tun Abdul Razak, Ampang

 

Marini’s on 57

این رستوران درجه یک، به لحاظ موقعیت مکانی در یکی از بهترین مناطق شهر واقع شده و شبی عاشقانه را برای شما و معشوقتان رقم می‌زند. این مکان، مشرف به برج‌های دوقلوی نمادین پتروناس بوده و از طراحی ایتالیایی برخوردار است. سقف شیشه‌ای و پنجره‌های کف تا سقف بزرگ و مبلمان ساده و مدرن، ترکیبی چشم نواز ایجاد می‌کنند و در کنار اینها نقاشی‌های هنرمند ایتالیایی، مانژیونه، دیوارهای سفید را می‌آرایند. Marini's on 57 طیف وسیعی غذاهای ایتالیایی از جمله پاستاهای دست‌ساز، خوراک گوشت گاو وارداتی و غذاهای دریایی تازه‌ای را در کنار نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند.

آدرس: Level 57, Menara 3 Petronas, Persiaran KLCC

 

Cantaloupe at Troika Sky Dining

این رستوران به لطف موقعیت عالی خود در مرکز شهر کوالالامپور، نوید یک تجربه ناهارخوری زیبا در ارتفاعات بالا را به مهمانان می‌دهد. این رستوران که در طبقه بیست و سوم ساختمان The Troika واقع شده، با پنجره‌های شیشه‌ای زاویه‌دار از کف تا سقف، منظره زیبایی از برج‌های دوقلوی پتروناس و پارک KLCC را به ارمغان می‌آورد.

منوی غذایی این غذاکده متشکل از طعم‌های فرانسوی، ایتالیایی، یونانی و اسپانیایی است: غذاهای خاص شامل تخم‌مرغ آب‌پز ترافل، تارتار بره و فیله واگیو باربیکیو که با سیب‌زمینی ترافل، کلم بروکلی ترد و هویج لعاب‌دار شیرین سرو می‌شود و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. برای نوشیدنی نیز می‌توانید از طعم قهوه منحصر به فرد این رستوران و همچنین دسرهایی نظیر بستنی وانیلی خانگی بهره‌مند شوید.

آدرس: Level 23, Tower B, The Troika, 19 Persiaran KLCC

 

Lafite

لافیت که در هتل مجلل شانگری لا کوالالامپور قرار دارد، به دلیل سرو غذاهای لذیذ فرانسوی و همچنین مجموعه عالی از شراب‌ها، بسیار موردتوجه ثروتمندان و افراد مشهور شهر است. این رستوران که برنده جوایزی نیز شده است، ترکیبی ایده آل از اکسسوری‌های جالب توجه، نور ملایم، مبلمان مدرن، منظره آرام باغ و موسیقی زیبا را برای یک شام عاشقانه فراهم می‌کند. غذاهای معروف لافیت که توسط سرآشپز، ژان فیلیپ گایارد سرو می‌شوند عبارتند از اسپاگتی خرچنگ، صدف تازه و ماهی آزاد دودی و کرپ سوزت گرم با گران مارنیه.

 

بهترین رستوران‌های کامرون هایلند مالزی

آدرس: Lobby Level, Shangri-La Hotel Kuala Lumpur

 

Nobu KL

این رستوران نه تنها به خاطر دستور پخت‌های نوآورانه آسیایی-آمریکای جنوبی، بلکه به خاطر فضای رمانتیک و چشم اندازهای زیبای شهر نیز شهرت دارد. این رستوران در منارا پتروناس 3، در طبقه زیرین رستوران Marini's 57 واقع شده و با مناظر پانورامایی شگفت‌انگیزی از برج‌های دوقلوی نمادین پتروناس، از مشتریانش  پذیرایی می‌کند. در اینجا غذای ژاپنی با طعم‌های پرویی مانند کینوآ سِویچه، سالاد خرچنگ با سس لیموی تند، شاه خرچنگ با خامه و همچنین طیف متنوعی از سوشی، ساشیمی و تمپورا سرو می‌شوند.

آدرس: Level 56, Menara 3 Petronas, Persiaran KLCC

 

Café Café

این رستوران، به شدت برای زوج‌ها توصیه می‌شود. کافه کافه با غذاهای فرانسوی-ایتالیایی درجه یک و فضای باشکوه، به مکانی عالی برای اولین قرارها و سالگرد ازدواج بدل شده است. این رستوران که در امتداد Jalan Maharajela قرار دارد، با میزهایی که با نور شمع آراسته شده‌اند، لوسترها و تزئینات کریستالی چشمک زن در ترکیب با موسیقی فرانسوی، فضایی بسیار شاعرانه را رقم می‌زند.

البته باید گفت غذاهای این رستوران کمی گران قیمت هستند، اما درجه یک بوده و نسبت به سایر همتایانشان منحصر به فرد می‌باشند. در اینجا غذاهایی خاص از خوراک اردک و اسکارگو در روغن معطر سیر گرفته تا شاه میگوی عسل ترافل‌دار و گونه‌های گوشتی لطیف واگیو با سس شراب قرمز و عدس دوپوی و قارچ‌های فصلی سرو می‌شوند.

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

آدرس: 175Jalan Maharajalela, Kuala Lumpur

 

Maison Francaise Kuala Lumpur

این غذاکده، در ساختمانی زیبا به سبک اروپایی واقع شده و دارای یک فضای ناهارخوری روباز در کنار استخر همراه با سایه درختان، چراغ‌های چشمک زن و یک ایوان در طبقه آخر است. گفتنی است فضای داخلی تک رنگ با لوسترهای کریستالی زیبا، نقاشی‌های هنرمندان فرانسوی و پنجره‌های عظیم مشرف به برج‌های دوقلوی پتروناس، طراحی و تزئین شده اند. از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می توان به کمر بره بریان شده با خردل دیژون و نان و جعفری، راویولی نرم پر شده با خرچنگ با طعم کره‌ای و اسفناج با سس خامه‌ای اشاره کرد.

آدرس: 5,Jalan Changkat Kia Peng, Kuala Lumpur

 

Fukuya

این رستوران که در ردیفی از خانه‌های ییلاقی در امتداد جالان دلیما قرار دارد، غذاهای ژاپنی اصیل را در محیط مینیمالیستی ذن ارائه می‌کند. این رستوران که دارای حیاط و راهروهای مخفی است، از تم مدرن سیاه و سفید با تعداد زیادی صندلی چرمی و میزهای شیک برخوردار است. در عین حال اتاق‌های آرام مشرف به محوطه آرام باغ، برای زوج‌هایی که ترجیح می‌دهند در خلوت غذا بخورند نیز عالی هستند.

منوی این غذاکده که توسط استاد سرآشپز، آندو اداره می شود، مجموعه ای رنگارنگ از برش‌های تازه ساشیمی، سوشی و غذاهای دریایی کبابی را شامل می‌شود. از طرف دیگر می توانید ست ناهار Seiro را انتخاب کنید و از خوردن مارماهی کبابی، ماهی آزاد، ساشیمی، ماهی سرخ شده، سوپ میسو و دسر لذت ببرید.

آدرس: 9,Jalan Delima, Kuala Lumpur

 

Thirty8

رستوران Thirty8 یک اتاق غذاخوری، بار و سالن استراحت را در خود جای داده و به خاطر خدمات ارزنده و حرفه ای، برنده جوایزی نیز شده است. این غذاکده که در طبقه ۳۸ هتل گرند حیات کوالالامپور قرار دارد، به وضوح یکی از بهترین رستوران‌های شهر است و منوی متنوعی از انواع غذاهای کلاسیک چینی، ژاپنی و غربی را ارائه می‌دهد. در واقع باید گفت این غذاخوری همیشه شیک، روی وسوسه کردن علاقمندان به غذاهای لذیذ محلی خلاقانه متمرکز شده است.

فضای داخلی این رستوران، پنجره‌های بزرگی را شامل می‌شود که چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای از مرکز شهر کوالالامپور ارائه می‌دهند. یکی از بزرگ‌ترین دلایل استقبال منحصر به فرد از این مکان، این است که برج‌های دوقلوی نمادین پتروناس در حدود یک کیلومتری رستوران واقع شده و بنابراین می‌توان عکس‌هایی خیره کننده از موقعیت مکانی مرتفع این رستوران ثبت کرد.

 

۹ رستوران عالی در محله KLCC در کوالالامپور

آدرس: Level 38, 12 Jalan Pinang, Kuala Lumpur

 

Rama V

این رستوران که بیش از یک دهه فعالیت دارد، مانند جواهری پنهان در دل کوالالامپور جای گرفته است. این مکان جایی است که میهمانان می‌توانند از فضایی دنج و خوردن غذاهای اصیل تایلندی لذت ببرند. یک پل چوبی که دور از مرکز شهر شلوغ است، افراد را به این رستوران شناور هدایت می‌کند که در میان یک حوض عظیم پوشیده از نیلوفر آبی قرار دارد و فضایی بسیار شاعرانه را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

 از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به tom yam kung mae nam (میگوی رودخانه ای تام یام که در نارگیل تازه سرو می‌شود) و chor ladda (کوفته‌های پر شده با مرغ چرخ کرده و بادام زمینی) اشاره کرد.

آدرس: 5,Jalan U-Thant, Kuala Lumpur

 

PRIVATE @ The Chow Kit

این رستوران که در  بوتیک هتل زیبای The Chow Kit  واقع شده است، یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا و برگزاری جشن‌ها و سالگردها در شهر به شمار می‌آید. بعلاوه می‌توانید از فضاهای خصوصی این رستوران برای دورهمی و غذاخوری بهره مند شوید و لحظاتی عاشقانه را با معشوقتان سپری کنید. در اینجا از صف‌های طولانی و ازدحام رستوران‌های مرکز شهر خبری نیست. بنابراین در راحتی و امنیت در فضایی زیبا، در اتاق مهمان که ظرفیت ۴ نفر را دارد شامتان را صرف خواهید کرد و البته پیشنهاد ما به شما این است که از غذاهای محبوب این رستوران نظیر ناچو، بال مرغ، دنده باربیکیو و میگو ببری کبابی غافل نشوید.

آدرس: 1012Jalan Sultan Ismail, Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur

 

Ruyi & Lyn

این رستوران در فضایی پر زرق و برق به مساحت ۲۲۰۰۰ فوت مربع، در گوشه‌ای از مرکز خرید بنگسار واقع شده است. هنگام قدم گذاشتن به ورودی بزرگ فرش قرمز، احساس یک ستاره مشهور را خواهید داشت. فضای داخلی نیز با سقف‌های بلند و مبلمان طراحی شده توسط برترین طراحان بین المللی شما را به تحسین وا می‌دارد. علاوه بر منطقه غذاخوری اصلی، اینجا همچنین دارای یک تراس در فضای باز، اتاق‌های غذاخوری خصوصی کارائوکه و همچنین اتاق‌های غذاخوری خصوصی برای کسانی است که تجربه‌ای صمیمی‌تر و یا عاشقانه‌تری را ترجیح می‌دهند.

غذاهای چینی مدرن با تزئینات زیبایی در این رستوران سرو می‌شوند. بشقاب سوشی محبوب این غذاکده از برنج مرغ هاینانی، ناسی لماک و سوشی با طعم برنج چسبنده انبه تشکیل شده است!

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: 4th Floor Annex Bangsar Shopping Center, 285, Jalan Maarof, 59000 Kuala Lumpur

 

Horizon Grill

این رستوران که در هتل Banyan Tree واقع شده، یکی از بهترین مکان‌ها برای یک قرار شام عاشقانه است! این رستوران که در طبقه ۵۸ هتل قرار دارد، مناظر شبانه خیره‌کننده ای از شهر، از جمله برج‌های دوقلوی زیبای پتروناس را از تراس پشت بام خود به رخ می‌کشد. هر چند که می‌توانید غذایتان را در یکی از اتاق‌های غذاخوری خصوصی با طراحی زیبا که برای دورهمی‌های دوستانه و عاشقانه طراحی شده‌اند نیز صرف کنید. در این رستوران، غذاهای معاصر اروپایی با عناصر خلاقانه الهام گرفته از غذاهای آسیایی سرو می‌شوند نظیر: پاستای تفت داده شده با میگوی ببری، ماهی سرخ شده اقیانوس اطلس و برگر سیاه کبابی آنگوس.

آدرس: Level 58, Banyan Tree Kuala Lumpur, No. 2, Jalan Conlay, 50450 Kuala Lumpur

Bijan

این بار رستوران، بهترین گزینه برای کسانی است که عاشق طعم غذاهای مالایی هستند. این غذاکده در فاصله کوتاهی از منطقه پرجنب‌وجوش بوکیت بینتانگ واقع شده و فضایی بسیار شیک، خوش رنگ و شاعرانه را به مخاطبان هدیه می‌دهد. در اینجا از انواع غذاهای کامپونگ مانند رنگ توک، رست بیف، گولای لماک دگینگ سالای، اوپور روسوک، خوراک مرغ و سامبل، انواع غذاهای دریایی و گیاهی و طیف متنوعی از دسرها با الهام از طعم‌های محلی سرو می‌شوند.

آدرس: No 3, Jalan Ceylon, Bukit Ceylon, 50200 Kuala Lumpur

 

Pampas Old Malaya Kapitan Bar

این رستوران زیبا که در ساختمانی ۹۷ ساله قرار دارد، برای جشن گرفتن و دورهمی و صرف استیک های آبدار بسیار مناسب است. Pampas گزینه‌های مختلفی برای نشستن دارد، از فضای غذاخوری بیرون از خانه و یک بار باکلاس با چشم‌اندازی از برج باشکوه کوالالامپور و حتی اتاق‌هایی برای دورهمی های خصوصی در طبقه آخر.

در اینجا یک منوی نسبتا گسترده مشتمل بر پیش غذا، پاستا، برگر و انواع ماهی، غذاهای دریایی، مرغ و غذاهای گوشتی ارائه می‌شود. گفتنی است ظروف، بزرگ و لذیذ هستند و به خوبی مشتریان را سیر و راضی می‌کنند.

 

معرفی ۶ رستوران عالی در لنکاوی

آدرس: 66,Jln Raja Chulan, Kuala Lumpur, 50200 Kuala Lumpur

 

Skillet At 163

این بار رستوران، در طبقه همکف ساختمان Fraser Place واقع شده و فضایی زیبا و شگفت انگیز دارد. در این رستوران، غذاهای مدرن اروپایی ارائه می شوند که با تکنیک‌های ناهار خوری فرانسوی و با ترکیب مواد اولیه آشنای محلی طبخ شده‌اند. همه چیز در منوی رستوران بسیار خوشمزه و پیچیده به نظر می‌رسد و احتمالا تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی سفارش دهید، برایتان مشکل خواهد بود!

در حالی که می‌توانید غذاهای آلا کارت را در اینجا سفارش دهید، کسانی که می‌خواهند کمی از همه چیز را بچشند، می‌توانند منوی ۵ غذای Discovery یا منوی ناهار ۲ یا ۳ وعده‌ای با برچسب قیمتی مقرون به صرفه را انتخاب کنند. توصیه می‌کنیم برای تجربه ناهارخوری صمیمی‌تر و یا برای برگزاری مجالس و مهمانی‌های خصوصی، در طبقه بالا میز رزرو کنید که فضای بهتری دارد.

آدرس: Unit 1, Lot 163, Retail, No. 10, Jalan Perak, 50450 Kuala Lumpur

۲۳ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران