غذای آسیایی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
غذای آسیایی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور (بخش دوم)

تنوع غذایی و خورد و خوراک در کوالالامپور، آنچنان رونقی دارد که تصور می‌کنید در تمام طول سال جشنواره غذا برگزار می‌شود! انواع غذاکده‌ها در هر گوشه و کناری از شهر به ارائه خدمات مشغولند و گاهی با صف‌هایی طولانی از مردمان در برابر این غذاکده‌ها مواجه می‌شوید. اگر قصد دارید با تور کوالالامپور سفر کنید و سری به این شهر بزنید، خالی از لطف نخواهد بود که در ادامه مقاله قبل ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای صرف غذاهای آسیایی آشنا شویم.

 

Sek Yuen

رستوران Sek Yuen که در یک ساختمان زیبا و قدیمی واقع شده است، بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و غذاهای چینی اصیل کانتونی سرو می‌کند. این رستوران در دو ساختمان مجاور قرار دارد، اما قدیمی‌ترین آن یعنی سمت راستی جذاب‌تر است. غذای اصلی این غذاکده، خوراک اردک ترد است و البته میگوی سرخ شده و سبزیجات نیز طرفداران بسیاری دارند.

آدرس: 313,Jalan Pudu, Pudu, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Nangman Pocha

اینجا یک گوهر پنهان در یک فروشگاه زیبا در منطقه آمپانگ کوالالامپور است. اگر به دنبال غذاهای اصیل کره‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این رستوران بزنید. این غذاکده، توسط یک زوج قدیمی کره‌ای اداره می‌شود و دارای محیطی ساده، دیوارهایی پوشیده از کاغذ دیواری، منوهای دست نویس و بخش‌های غذاخوری خصوصی است که با پارتیشن‌های چوبی از هم جدا شده‌اند و یک فضای راحت برای دورهمی‌های دوستانه فراهم می‌کنند.

آدرس: No. 1, 1, Jalan Solaris 2, Solaris Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Tamarind Hill

اینجا یک غذاخوری زیبا و چوبی به سبک روستیک با غذاهایی بی‌نظیر و باکیفیت تایلندی و برمه‌ای است. فضای داخلی، از طبیعت و فرهنگ محلی الهام می‌گیرد تا محیط و دکوراسیونی را به ارمغان آورد که صمیمی و در عین حال مجلل است.

جالب است بدانید این مکان از سال ۱۹۹۹ به دلیل فضای لوکس و زیبا و خدمات عالی اش شهرت دارد و در طول سالیان، جوایز متعددی را از آن خود کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر گذرتان به این غذاکده افتاد، حتما طعم سالاد اردک امضایی این رستوران و خرچنگ رودخانه‌ای با سس تند و ماهی کاد با کاری را امتحان نمایید.

 

۱۰ غذای خیابانی خوشمزه در کوالالامپور

آدرس: 19Jln Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Donkas Lab

تونکاتسو، بیشتر به عنوان یک غذای ژاپنی شناخته می‌شود، اما آیا می‌دانستید که کره‌ای ها مانند ژاپنی‌ها آن را دوست دارند؟ این غذا که از بیرون ترد و از درون آبدار است معمولا همراه برنج کاری، برخ سرخ شده کیمچی، رامیون و یا حتی سس جاجانگمیون صرف می‌شود و رستوران Donkas Lab، از آن مکان‌هایی است که بسیاری از طرفداران این غذای لذیذ را به سوی خود جذب می‌کند.

آدرس: A1-02-01 Sunway Geo Avenue, Jalan Lagoon Selatan, Bandar Sunway, 47500 Subang Jaya, Selangor, Malaysia

 

Sae Ma Eul

اگر به غذاهای کبابی علاقندید، می‌توانید به این رستوران کره‌ای بیایید. این مکان زیبا که با تصاویر و نقاشی‌های دیواری پر شده است انواع کبابها نظیر گوشت خوک کبابی، مرغ و گوشت گاو را سرو می‌کند. البته کوفته برنج تند نیز در کنار کباب‌ها، گزینه جانبی عالی به شمار می‌آید.

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

آدرس: 1,Jalan Solaris 4, Solaris Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hau Kee

اگر می‌خواهید غذای خود را سریع دریافت کنید و در این رابطه کیفیت و طعم افت پیدا نکند، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید علی رغم کمبود جای پارک کافی در این حوالی، مردم محلی معمولا این غذاکده را برای صرف غذاهای دریایی انتخاب می‌کنند. این بدان معناست که غذاهای اینجا، به اندازه کافی لذیذ هستند که مشتریان را وفادار نگه دارد.

آدرس: 44,Jln Alor, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

New Kai Seng

اگر کسی را می‌شناسید که غذا را در این مکان امتحان کرده باشد، به شما می‌گوید خرچنگ نارگیل خامه‌ای که در این رستوران سرو می‌شود طعمی بسیار شگفت انگیز دارد و بسیار تازه است. عطر و بوی این غذا، هوش از سرتان می برد و قطعا دوباره هوس می‌کنید که به این مکان بازگردید. گفتنی است قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند و البته سایر غذاهای دریایی از جمله ماهی و صدف بخارپز نیز در رستوران ارائه می‌شوند.

 

۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم

آدرس: Jalan Kenanga, 50, Jalan Merlimau, Pudu, 55200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Buldojang

غذاهای چینی-کره ای مانند جاجانگمیون و جامپونگ، طعم‌هایی آشنا و عالی در این غذاکده به شمار می‌آیند. ظروف و وعده‌های غذایی بسیار مفصل هستند به طوری که یک کاسه بزرگ جاجانگمیون، به راحتی ۲-۳ بزرگسال را سیر می‌کند. از طرفی اینجا از سادگی زیبایی برخوردار است و اکسسوری‌ها و نقاشی‌های دیواری چینی و پارتیشن‌های چوبی، به آرامش و جذابیت این فضای دنج دامن می‌زنند.

آدرس: 16,Jalan 24/70a, Desa Sri Hartamas, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia 

۰۳ آبان ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 23 بهمن 1400)

نظرات کاربران