غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

بانگسار اصلی‌ترین جای کوالالامپور با انواع غذاها و مزه‌های مختلف است. در واقع آنقدر این منطقه به لحاظ غذایی و تنوع شناخته شده و محبوب است که هر رستورانی در این منطقه موفق و پربازدید خواهد شد. بسیاری از این رستوران‌های موفق در بانگسار شعباتی در جاهای دیگر مالزی هم دارند. قبلا بارها گفتیم که تور کوالالامپور پریدن میان تنوع بی‌نظیری از همه چیز مخصوصا غذاست. اگر می‌خواهید خلاصه پرمایه‌ای داشته باشید به بانگسار بروید. در اینجا بهترین رستوران‌های بانگسار را معرفی خواهیم کرد.

 

Yeast Bistronomy

آیا در تور مالزی به دنبال رستوران فرانسوی هستید؟ بیشتر از این نگردید ما به شما می‌گوییم کجا بروید. شما می‌توانید به این رستوران فرانسوی بروید و از غذاهای بی‌نظیر و خوراک اردک آن میل کنید. البته باید اشاره کنیم که قیمت‌های منو کمی گران هستند اما ارزش خوردن غذایی بسیار خوشمزه را دارند. به علاوه آن‌ها دارای یک کیک پزی و نان فانتزی هم هستند که می‌توانید کمی با خودتان نان شیرین بخرید و به محل اقامت‌تان ببرید. اگر ساعت ۵ بعدازظهر گذشته باشد، می‌توانید از Happy Bread Hour استفاده کنید که به معنای تخفیف ۳۰ درصدی نان و شیرینی‌های انتخابی است.

 

گردشی خانوادگی در موزه توهمات کوالالامپور

Yeast Bistronomy

آدرس: 24G, Jalan Telawi 2, Bangsar, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

VCR

اینجا با کافه و رستورانی خلاقانه روبرو هستید که فضایی سوله مانند را با منوی صبحانه و صنعت قهوه ترکیب کرده و جایی عالی برای خوردن غذاهای خوشمزه و وقت گذرانی فراهم آورده است. فضای داخلی طوری طراحی شده که کاملا شما را از سر و صدای شهر و خیابان‌ها دور می‌کند. به همین ترتیب خوردن دسر را برایتان لذت بخش‌تر کرده است. در اینجا شما می‌توانید از غذاهای شرقی تا غرب با صبحانه اسکاندیناوی و حتی تخم مرغ سبک ترکی همه چیزی را امتحان کنید و لذت ببرید. نکته مهم و جذاب این که قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

آدرس: 2, Jalan Galloway, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur,

 

Dr.Inc

این کافه و رستوران که در قسمت آرام و پر درخت بانگسار واقع شده با مبلمان راحتی و تابلوهای مدرن دکوراسیون شده است. اگر ساعت ۵ به بعد به این کافه و رستوران بروید می‌توانبد از منوی بار آن‌ها استفاده کنید و به طیفی از انواع نوشیدنی‌های گوارا دسترسی داشته باشید. اگر طرفدار عصاره نارگیل هستید اینجا نوشیدنی‌های خوبی را پیدا خواهید کرد.

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

Dr.Inc

آدرس: 8, Jalan Kemuja, Bangsar, 59000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

WTF

این رستوران پرطرفدار با منوی غذاهای هندی گیاهی شهرت زیادی در بانگسار به دست آورده است. در واقع اگر یکبار از غذاهای عالی آن‌ها امتحان کنید می‌بینید که آن صف طولانی در انتظار حق دارند. WTF که مخفف What Tasty Food است، در غذاهای هند شمالی تخصص دارد. در حالی که پنیر پاکورا هر کسی را شیفته خود می‌کند عاشقان چای می‌توانند از سه نوع چای بی‌نظیر ماسالا، آدراک و الائیچی سفارش بدهند و از نوشیدنشان لذت ببرند. فقط برای چای باید جدا شکر سفارش دهید زیرا از قبل شیرین نمی‌شوند.

آدرس: 8, Jalan Kemuja, Bangsar, 59000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

Breakfast Thieves

اسم این رستوران به معنی دزدان صبحانه است که به عنوان اسم تجاری انتخاب جالبی محسوب می‌شود. زیرا وقتی پای غذاهای خوب و خوشمزه وسط باشد حتی سختگیرین سلیقه‌ها هم راضی و با اشتها می‌شوند. این رستوران شعبه‌ای در ملبورن دارد که همانند شعبه بانگسار موفق و معروف است. فضای داخلی این رستوران تعاملی و صمیمی بوده و غذاهای مقوی و خوشمزه‌ای همچون خوراک آبگوشت و یا خرچنگ سرو می‌کند.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

آدرس: Lot M, 29-5, Jalan Riong, Bangsar, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

Botanico + Co Restaurant and Bar

همیشه جاهای سرسبز بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می گیرند در تور کوالالامپور هم به خاطر علاقه به پارک و جنگل جاهای سبز محبوبیت بیشتری دارند. فضای داخلی دارای سقف بلند و پنجره‌های عریض و طویل که به منظره‌ای از شاخ و برگ‌های گرمسیر گرم و سبز باز می‌شوند بوده و بسیار دلباز و آرامشبخش است. شما در اینجا می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ای مثل ریبای تفت خورده بر روی برنج با سس سویا ترافل و تخم مرغ لذت ببرید، یا اینکه رژیم خود را با استفاده از چیپس‌های خوشمزه بشکنید و با پس زمینه‌ی دیدنی غرق غذاهای خوشمزه شوید.

آدرس: G5, 8, Jalan Kerinchi, Bangsar South, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

۲۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران