غذای آسیایی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
غذای آسیایی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور (بخش اول)

پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مالزی، چیزهای زیادی برای گفتن دارد. کوالالامپور که یک کلان شهر جهانی با تاثیرات مذهبی قابل توجه است، مملو از فرصت‌های عالی خرید و بسیاری از فعالیت‌ها و تفریحات هیجان انگیز و انواع جاذبه‌های گردشگری است. بعلاوه تنوع فرهنگی، جشنواره‌های متعددی را در این شهر رقم می‌زند و البته در این شهر، طبیعت غنی و سرسبزی بسیاری وجود دارند که مسافران تور کوالالامپور را با باغ‌ها و دریاچه‌ها و حیات وحش شگفت انگیزی مواجه می‌کند.  

اما فراموش نکنید وقتی صحبت از خورد و خوراک می‌شود، کولالامپور یک پادشاه واقعی است. در اینجا انواع امکانات محلی و بین المللی شکم گردی به وفور و در بالاترین حد تنوع موجودند و مقاله بهترین رستوران‌های محلی و بین‌المللی کوالالامپور مالزی، بخشی از این امکانات را به رخ می‌کشد. اگر شما نیز در صدد سفر به این شهر هستید و البته اگر به غذاهای بین المللی گرایش دارید، بد نیست همراه ما سری بزنید به برخی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای صرف غذاهای آسیایی!

 

Lai Po Heen

این رستوران در Mandarin Oriental، یکی از معدود رستوران‌های حلال چینی در کوالالامپور است. فضای این مکان بسیار شیک، ظریف و رمانتیک است و دکوراسیون زیبا در خانه‌های اجدادی بزرگ سرمایه‌داران چینی قرن نوزدهم که مملو از آثار هنری آسیایی و لوسترهای تزئینی است، شما را به تحسین وامی‌دارد.

به لطف سرآشپزهای چینی که مهارت‌های خود را در آشپزخانه اپن به نمایش می‌گذارند، طعم‌هایی به یادماندنی و لحظاتی بی‌بدیل در این فضای تاتری ارائه می‌شوند. گفتنی است در اینجا هفت اتاق نیز درنظر گرفته شده‌اند که برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خصوصی بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Bijan

همه چیز، از گزینه‌های گیاهخواری و بدون گلوتن گرفته تا غذاهای سنتی به سبک مالایی را می‌توانید در این رستوران مدرن بیابید. این غذاکده در سپتامبر ۲۰۰۳ درهای خود را به روی علاقمندان گشود و خلاقیت و نوآوری در دستورالعمل‌های قدیمی را چاشنی کارش نمود.

این رستوران در فاصله کمی از KLCC واقع شده و دکوراسیونی زیبا، نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت و دورهمی‌هایی خاطره انگیز را به مشتریان هدیه می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در تراس صرف کنید و از هوای تازه لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: No.3, Jalan Ceylon, Bukit Ceylon, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Restoran Oversea

بسیاری افراد محلی، این مکان را بهترین رستوران چینی در کوالالامپور می‌دانند و این امر حقیقت دارد. این غذاکده که سالیان سال است به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد، در عین حال شعباتی معتبر و خوش نام در سراسر کشور دارد. این مکان از جوی صمیمی و دکوراسیونی خلاقانه برخوردار است و تمام غذاها و خصوصا خوک کبابی کاراملی شده‌اش بسیار محبوبیت دارند.

آدرس: 84-88Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Ola

این باغ رستوران زیبا، یکی دیگر از مکان‌های عالی برای صرف باربیکیو به سبک کره‌ای است. این نگین پنهان در دل شهر، دارای تهویه مطبوع است تا بتوانید از کباب کره‌ای خود در هوای بهتر لذت ببرید. مژده به دوستداران نودل! اینجا نودل‌های بی‌نظیری سرو می‌شوند و کاسه‌هایی سرشار از صدف، ماهیچه و میگو همراه با رشته فرنگی، لذت بودن در این محیط سرسبز را کامل می‌کنند.

 

صبحانه در بهترین نقاط کوالالامپور

آدرس: J-01, 12, Jalan Solaris, Solaris Mont Kiara, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Capital Café

این غذاکده از سال ۱۹۵۶ افتتاح شده و ناسی پادانگ‌هایش بسیار شهرت دارند. اینجا غذاهای معروف اندونزی را سرو می‌کند که از آن میان می‌توان به ayam kalio (مرغ پخته شده در شیر نارگیل، سیر، لیمو ترش و زردچوبه)، dendeng (گوشت گاو نازک برش داده شده با ادویه جات معطر) و ماهی شکم پر سامبال اشاره کرد. این رستوران، پاتوق کارکنان دفاتر مجاور است و این مجموعه در وقت ناهار با گردشگرانی که به دنبال غذاهای خوشمزه مالایی هستند تکمیل می‌شود.

آدرس: 213Jalan Tuanku Abdul Rahman, City Centre, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Siu Siu

برای کسانی که به دنبال احساس آرامش در حین غذا خوردن خود هستند، این مکان نیز بسیار مناسب است. این غذاکده در فاصله‌ای نزدیک به یک جنگل شگفت انگیز واقع شده و غذاهای دریایی و غذاهای چینی اصیل را سرو می‌کند. ماهی‌های پاتین، برنج با خرچنگ، ماهی بخارپز، خرچنگ کره‌ای با نان سرخ شده و ماهی باربیکیو، غذای اصلی و پرطرفدار این رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: Lorong Syed Putra Kiri, Taman Persiaran Desa, 50460 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Yut Kee

رستوران چینی قدیمی Yut Kee هم در بین مردم محلی و هم در بین گردشگران بسیار محبوبیت دارد و در اینجا شاهد صف‌هایی طولانی از مشتریان خواهید بود، به خصوص در ساعات ناهار یا زمانی که اتوبوس‌های بزرگ گردشگری از رستوران دیدن می‌کنند. این مکان از سال ۱۹۲۸ غذاهایی لذیذ و باکیفیت را سرو می‌کند و یک ساختمان زیبا با عکس‌های دیواری قدیمی است. گفتنی است این رستوران، یکی از مکان‌های پرطرفدار برای صبحانه نیز به شمار می‌آید.

 

بازدید از میدان مردکا کوالالامپور در سفر به مالزی

آدرس: 1,Jalan Kamunting, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hanbing Korean Dessert Café

این دسر کافه کره‌ای ادعا می‌کند که بهترین بینگسوهای شهر را سرو می‌کند. طعم‌های متنوعی در اینجا ارائه می‌شوند اما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ طعم انبه و بلوبری بروید. این گزینه‌ها، بهترین خوراکی در روزهای گرم کوالالامپور و در حین گشت و گذار به شمار می‌آیند. همچنین می‌توانید از خوردن غذاهای خوش طعم مانند توپوکی، مرغ سوخاری، ماهی مرکب سوخاری کره‌ای، برنج سرخ شده کیمچی، پنکیک کره ای و نیز اسموتی، نوشابه، قهوه لذت ببرید.

آدرس: LG-21 NU Sentral Shopping Mall, 201, Jalan Tun Sambanthan, Kuala Lumpur Sentral, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

۲۷ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران