بهترین رستوران‌های شهر چینی کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین رستوران‌های شهر چینی کوالالامپور

هیچ شکی نیست که تمام مقالات راهنمای کوالالامپور بخشی راجع به شهر چینی دارند اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این قسمت از شهر رستوران‌های آن است. اکثریت رستوران‌های شهر چینی در میان وعده‌های کانتونی، غذاهای دریایی و نودل‌های هاکا تخصص دارند اما می‌توانید بیستروها و کافه‌های جذابی را پیدا کنید که غذاهای غربی خوشمزه‌ای سرو می‌کنند.‌‌ پیشنهاد می‌کنیم در تور کوالالامپور زمان مفصلی برای گشتن در شهر چینی و کاوش بین رستوران‌های آن در نظر بگیرید. در این مقاله شما را به گشت و گذاری وسوسه‌انگیز دعوت می‌کنیم.

 

Cafe Cafe

قطعا هیچ چیز به اندازه رستورانی فرانسوی ایتالیایی که برنده جایزه بهترین رستوران است نمی‌تواند شما را در شهر چینی کوالالامپور غافلگیر کند. بیشتر مردم تصور می‌کنند رستوران‌های این محله شرقی، کانتونی و هاکا هستند در صورتی که اصلا اینطور نیست. فضای داخلی این بیسترو بی‌تکلف بوده و با موسیقی فرانسوی و شمع روی میزها حس و حالی رمانتیک دارند. اگرچه غذاهای اروپایی این بیسترو کمی گران هستند اما به عقیده ما برای شبی ویژه و خاص پس از تفریحاتی جذاب در محله‌ی چینی‌های کوالالامپور مناسب است. حتما بعد از غذا یکی از دسرهای وسوسه انگیز مثل تارت شکلاتی و یا تیرامیسو را سفارش دهید

 

۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

آدرس: 175, Jalan Maharajalela, Kuala Lumpur

 

Restoran Kim Lian Kee

با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال، مردم محلی این رستوران را به عنوان یکی از عالی‌ترین نقاط شهر برای خوردن غذاهای خوشمزه می‌‌شناسند. این رستوران در ابتدا کسب و کاری خانوادگی بود که خانواده لی در این محله آغاز کرده بودند تا این که صاحبان فعلی آن را گسترش داده و به شهرت و موفقیت بیشتری رساندند. در اینجا شما می‌توانید نودل ذغالی و تای چو سفارش دهید و در طعم‌های اصیل چینی غرق شوید. اما گل سر سبد تمام منو نودل هوکین است که مردم را به سمت این رستوران می‌کشاند.

آدرس: 49-51, Jalan Petaling, 55100 Kuala Lumpur

 

Merchant's Lane

اگر به دنبال جایی برای فرار از شلوغی شهر هستید، با وجود چای‌های معطر و قهوه‌های دست ساز و همچنین دمنوش‌ها و دسرهای خوشمزه جایی بهتر از اینجا را نخواهید یافت. این کافه مخفی به دلیل داشتن فضای داخلی دنج و صمیمی در بین جوانان محلی نیز محبوب‌ترین مکان پاتوق شناخته می‌شود. این کافه با داشتن مبلمان سفارشی ساخته شده از چوب خیزران و کفپوش‌های چوبی که با مجموعه‌ای از نقوش گل رنگارنگ، و گیاهان گلدانی تزئین شده یکی از بهترین نقاط شهر در تور مالزی محسوب می‌شود.

 

ایپو، مقصدی فوق‌العاده در نزدیکی کوالالامپور

آدرس: 50 Jalan Petaling, Kuala Lumpur

 

Chocha Foodstore KL

این رستوران که با ۵ دقیقه پیاده روی از خیابان معروف پتالینگ در دسترس قرار دارد به لطف موقعیت جغرافیایی‌اش تبدیل به محلی آرام برای استراحت و غذا خوردن تبدیل شده است. این کافه که در یکی از مغازه‌های قدیمی جالان پتالینگ واقع شده، دارای یک حیاط مرکزی نورگیر است که با گیاهان گلدانی، میزهای مشترک چوبی و نیمکت‌ها تزئین شده است. منوی آن بیشتر شامل غذاهای راحت محلی با پیچ و تاب بین‌المللی و همچنین انتخاب چای، قهوه و نوشیدنی‌های وارداتی است.

آدرس: 156, Jalan Petaling, Kuala Lumpu 

 

Restoran Koon Kee

این رستوران از بهترین نقاط شهر برای خوردن غذایی به اسم وان تان می است که غذایی بسیار محبوب در هنگ کنگ، مالزی و سنگاپور محسوب می‌‌شود. این رستوران را می‌توانید درامتداد خیابان پتالینگ پیدا کنید که نودل‌‌های خوشمزه و بسیار محبوبی سرو می‌کند. اگرچه منو شامل غذاهای شرقی شناخته شده دیگر هم می‌شود اما همچنان وان تان می به عنوان انتخاب ویژه بیشترین متقاضی را دارد.

 

بهترین بازارهای خیابانی در کوالالامپور

آدرس: 95, Jalan Hang Lekir, Petaling Street, 50000 Kuala Lumpur

 

Arabesque Kuala Lumpur

اگر به دنبال رستورانی با غذاهای خاورمیانه‌‌‌ای می‌گردید توصیه ما این رستوران خواهد بود. این رستوران که از سال ۲۰۱۴ کار خود را به صورت تجارتی خانوادگی آغاز کرده تصمیم داشت که به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل شود. غذاهای اینجا فوق‌العاده خوشمزه و خدمات کارکنان دوستانه و صمیمی است. فضای داخلی با دکوراسیون سفید مشکی و ایستگاه کباب کاملا از سایر رستوران‌های محل متمایز شده است. وقتی وارد این رستوران می‌شوید چندین اثر هنر عربی بر روی دیوارها نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

آدرس: 92, Jalan Petaling, Kuala Lumpur

 

Restoran Platinum Chinatown

این رستوران که در امتداد خیابان پتالینگ واقع شده با نمای زرد و نارنجی به سختی از نظرها پنهان می‌‌ماند. اصلا مهم نیست در اینجا به دنبال چه غذایی باشید زیرا تمامی موارد درج شده در منو در نهایت استادی تهیه شده‌اند. نه تنها تمامی غذاها مزه‌ای عالی دارند بلکه موقعیت جغرافیایی و قیمت‌های مقرون به صرفه عاملی اساسی برای جذب مشتری‌ها بوده است.

 

معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور

آدرس: 27 Jalan Hang Lekir (adjacent to Jalan Petaling)

۱۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران