بهترین هتل‌های شهر چینی کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین هتل‌های شهر چینی کوالالامپور

محله چینی یا خیابان پتالینگ بیشتر به دلیل غرفه‌های متعددی شناخته می‌شود که همه چیز را از تنقلات و میوه‌های محلی گرفته تا کالاهای جعلی می‌فروشند. این غرفه‌ها صبح زود مغازه خود را راه اندازی می‌کنند و مردم برای خرید لوازم فیک برندهای مختلف دنیا به این خیابان سرازیر شده و در زیر هر چتر بزرگ و رنگارنگ می‌توان تا زمانی که به خوبی مذاکره کنید معاملات خوبی انجام دهید. این منطقه با داشتن فرصت‌های مناسب اقامت و با هزینه‌های مقرون به صرفه جایی عالی برای اقامت در تور کوالالامپور است.

 

Travelodge City Centre

این یک هتل سه ستاره است که در امتداد Jalan Hang Kasturi واقع شده و مکانی مناسب برای اقامت در شهر چینی کوالالامپور محسوب می‌شود. این هتل دارای ۱۸۰ اتاق و سوئیت با امکانات استاندارد اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، لوازم آرایشی رایگان و دسترسی به Wi-Fi است. اتاق‌های سیگاری دارای بالکن مشرف به شهر هستند. امکانات موجود در هتل شامل مبادله ارز خارجی، پارکینگ سرپوشیده، فروشگاه رفاه و میز تور است. این هتل در مجاورت چندین نقطه گردشگری در مرکز شهر از جمله بازار دستفروشی خیابان پتالینگ با ۵ دقیقه پیاده روی، و بازار مرکزی، مرکز هنری و صنایع دستی پر جنب و جوش در فاصله کمی در آن طرف خیابان واقع شده است.

 

بهترین رستوران‌های شهر چینی کوالالامپور

آدرس: No. 7, Jalan Hang Kasturi, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hotel Transit Kuala Lumpur

هتل ترانزیت کوالالامپور ۱۷۶ اتاق شامل استودیو تا اتاق‌های لوکس ارائه می‌دهد که همه آن‌ها دارای مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت، Wi-Fi رایگان، لوازم آرایشی و پنجره‌های بزرگ مشرف به محله چینی‌ها هستند. به دلیل موقعیت مناسب، بازار نمادین خیابان پتالینگ در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است، در حالی که بازار مرکزی و پیاده روی کاستوری کمتر از ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارند.

آدرس: 42, Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Ran Pacific Serviced Suites & Apartments

اقامت در این هتل شما را در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از خیابان پتالینگ و بازار مرکزی قرار می‌دهد، جایی که می‌توانید در طول اقامت خود در کوالالامپور از خریدهای فراوان، گشت و گذار و گزینه‌های غذا خوردن لذت ببرید. سوئیت‌های جادار این اقامتگاه مجهز به سیستم تهویه مطبوع، میز ناهار خوری، اتاق نشیمن، تلویزیون LCD، ماشین لباسشویی و آشپزخانه مجهز هستند. همچنین امکانات موجود شامل استخرهای شنا، زمین بازی کودکان، سونا، جکوزی، زمین اسکواش و مرکز تناسب اندام می‌شود و از نظر صرف غذا، شما می‌توانید از بوفه صبحانه گسترده در رستوران Flavors و چای و قهوه درجه یک، شیرینی‌های تازه پخته شده و کیک‌ها در Green Treats Delicatessen لذت ببرند.

 

معبد غارهای چین اسوی و اسکای‌وی آوانا در کوالالامپور

آدرس: Suite N 07, 11, Jalan Galloway, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Majestic Hotel

هتل مجستیک کوالالامپور یک هتل پنج ستاره و مکان دیدنی تاریخی در کوالالامپور است. ساختمان هتل از دوران استعماری و دارای سقف‌های بلند، ستون‌های رومی، سقف گنبدی با ورق طلا، چراغ‌های سقفی از جنس آهن فرفوژه، کف مرمر و لوسترهای صیقلی است. ما به شدت توصیه می‌کنیم سوئیت ۱۰۰ متری مجتمع را که دارای دسترسی منحصر به فرد به باشگاه مجستیک است، رزرو کنید. از صبحانه قاره‌ای یا سنتی هاینانایی که توسط پیشخدمت‌ها در اتاق سرو می‌شود لذت ببرید، و از میان وعده‌های بعد از ظهر و عصر که در Club Lounge سرو می‌شود امتحان کنیدخدمات. از بین شش مکان ناهارخوری زیبا، هنرستان ارکیده، یک دهلیز شیشه‌ای بزرگ با مبلمان تزئینی به سبک ویکتوریایی و ارکیده‌های فصلی است که بسیار محبوبیت دارد. امکانات موجود در هتل نیز فراوان است، از جمله درمان‌های آبگرم در Majestic Spa تا نمایش فیلم‌های کلاسیک در اتاق نمایش.

آدرس: 5, Jalan Sultan Hishamuddin, Tasik Perdana, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Explorers Guesthouse and Hostel

این مهمانسرای مقرون به صرفه در فاصله پنج دقیقه‌ای از جاذبه‌های نمادین مانند خیابان پتالینگ، معبد Sin Sze Si Ya، بازار مرکزی و مسجد جامع قرار گرفته است. هتاستل دارای فضای عمومی، رستوران در محل و تراس پشت بام با چشم انداز شهر بوده و امکانات دیگری همچون وای‌فای رایگان، انبار چمدان، قهوه و چای، بازی روی میز، کتاب و DVD را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. در همین حال گزینه‌های اقامت از خوابگاه‌های اصلی ۱۰ خوابه تا اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک متغیر است.

 

۷ تفریح جذاب در محله‌ی چینی‌های کوالالامپور

آدرس: 128, 130, Jalan Tun H S Lee, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۱۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران