بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در کوالالامپور

بهترین هتل‌های خانوادگی در کوالالامپور مکان‌هایی عالی برای اقامتند، زیرا دارای اتاق‌هایی مجهز با قیمتی مناسب و همچنین دسترسی راحت به امکانات حمل و نقل و جاذبه‌های توریستی در سفر با تور مالزی بوده و بسیار مناسب زوج‌هایی هستند که با کودکان خردسال سفر می‌کنند.

این اقامتگاهها برای رده‌های سنی مختلف جذاب بوده و خصوصا برای افراد خردسال امکاناتی نظیر استخرهای شنا با سرسره‌های آبی‌، اتاق‌های بازی و زمین‌های کوچک بازی را فراهم می‌کنند. ضمن اینکه والدین می‌توانند از مراکز اسپا و تناسب اندام، سونا، کافه‌ها و رستوران‌هایی عالی برای شکم گردی لذت ببرند.

 

Capri by Fraser

این اقامتگاه لوکس، در یک برج ۳۳ طبقه همراه با یک بار پشت بام واقع شده و منظره خیره کننده‌ای از شهر را ارائه می‌دهد. این ملک مدرن هوشمند، دارای ۲۴۰ استودیو و آپارتمان بزرگ است که همگی از آشپزخانه مجهز، وای فای رایگان و سایر امکانات رفاهی برخوردارند.

Capri by Fraser

این هتل، در منطقه بانگسار جنوبی واقع شده و غذاهای لذیذ را در غذاخوری Caprilicious و Delite سرو می‌کند. گزینه‌های تفریحی و گردشگری، از جمله بازار NEXUS و یک فضای سبز شش هکتاری را می‌توانید در این محوطه بیابید. همچنین اگر به سفری لوکس فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور را نیز مطالعه کنید.

 

Fraser Place KL

امکانات عالی، سبک شیک و زیبایی خیره کننده و توجه به جزئیاتی که تقریبا در هر اینچ مربع از ملک به آنها پرداخت شده است، در مجموع اقامتگاهی به یادماندنی را برای گردشگران در سفر با تور مالزی رقم می‌زنند. در ضمن گفتنی است تدابیر امنیتی در بالاترین سطح، در این هتل ارائه می‌شود. به نحوی که مهمانان صرفا می‌توانند به لابی، پذیرش و طبقه مخصوص خود دسترسی داشته باشند.

 

۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

Fraser Place KL

استخر پشت بام بسیار بزرگ، باغی برای مراقبه و استراحت، سالن بدن سازی، کلاس‌های یوگا، اتاق جکوزی سرد و گرم، دو اتاق بازی کودکان با وسایل بازی مدرن، اتاق خشکشویی، سه اتاق جلسات و یک مرکز تجاری، این فضای بی‌نظیر را کامل می کنند.

 

Sunway

این اقامتگاه باشکوه، ۴۴۱ اتاق و سوئیت همراه با چهار اوت لت و حدود ۵۵ سالن اجتماعات را در زیر سقف خود جای داده است. بعلاوه امکانات متعدد تفریحی از جمله یک تم پارک، مرکز خرید، مسیر پیاده روی سرپوشیده، مرکز اسپا با درما‌ن‌هایی کامل و لوکس و مرکز تناسب اندام در این مکان زیبا در نظر گرفته شده‌اند. و در نهایت باید گفت یک استخر شنا و طبیعتی سبز با آبشارهای چشم نواز این مجموعه بی‌نظیر را کامل می‌کنند و گشت و گذاری خاطره انگیز را برای شما و خانواده تان رقم می‌زنند.

Sunway

E&O

این هتل پنج ستاره که آرامش و امکانات رفاهی فراوانی را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد، بسیار متعهد به حفظ حریم خصوصی و خلوت مهمانانش است.در اینجا هر بلوک، با فضایی سبز و حوضچه‌های کم عمق تقسیم بندی شده‌اند و شکلی جزیره مانند تشکیل شده است.

امکاناتی مانند استخر روباز با صندلی‌های آفتابگیر، سالن بدن سازی، غذاخوری‌های متعدد با غذاهایی لذیذ و باکیفیت، اتاق‌های یوگا و مراقبه و زمین بازی کودکان، مهمانان را به شدت سرگرم می‌کنند. از طرفی دیگر، نزدیک بودن به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر و مرکز خرید لوت ۱۰ بهترین امکان گشت و گذار را برای علاقمندان به خرید فراهم می‌کند.

 

۱۰ غذای خیابانی خوشمزه در کوالالامپور

Travelodge City Centre

این هتل سه ستاره که در امتداد جالان هانگ کاستوری واقع شده است، دسترسی عالی به برخی از مهمترین جاذبه‌های شهر از جمله خیابان پتالینگ، بازار مرکزی و یک مرکز هنری و صنایع دستی محلی دارد. بعلاوه گزینه‌های غذاخوری نیز در این منطقه بسیار زیاد هستند و با قیمتی نسبتا پایین، می‌توانید از وعده‌های غذایی عالی و باکیفیت برخوردار شوید. در نهایت باید گفت که  ایستگاه LRT Pasar Seni، نزدیک‌ترین لینک حمل و نقل است که درست در کنار هتل واقع شده است.

Travelodge City Centre

Parkroyal Serviced Suite

اگر به دنبال اقامتگاه‌های مجلل و لوکس در نزدیکی نقاط مهم کوالالامپور هستید، این هتل یک انتخاب بی نظیر به شمار می‌آید. این مکان در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به چندین لینک حمل و نقل عمومی از جمله ایستگاه Raja Chulan Monorail و ایستگاه Dang Wangi LRT دارد. همچنین به برخی از مراکز خرید، از جمله Bukit Bintang نزدیک است.

امکاناتی از قبیل اتاق استراحت ساکنان با چشم اندازهای زیبا از برج کوالالامپور و خط افق شهر، امکانات کامل رسانه‌ای مانند کتاب، رایانه‌های رومیزی و کنسول‌های بازی Xbox ، لباسشویی سلف سرویس، سالن ورزشی کاملا مجهز و استخر زیبا همراه با صندلی‌های آفتابگیر، اوقات خوشی را برای مهمانان خصوصا خانواده ها رقم می‌زنند.

 

تفریحات بی‌پایان در بوکیت گامبانگ، کوالالامپور

Parkroyal Serviced Suite

Corus

این هتل چهار ستاره که با یک پیاده روی کوتاه از برج‌های دوقلوی پر زرق و برق پتروناس قابل دسترسی است و درست در کنار کلوپ شبانه STAGE واقع شده، از بهترین موقعیت در این شهر برخوردار است. در ضمن به راحتی با پای پیاده می‌توانید خود را به ایستگاه KLCC LRT و چندین مرکز تجاری قابل توجه در شهر برسانید و در طول مسیر نیز از دیدن مناظر زیبای شهری لذت ببرید.

در لابی هتل، به صورت همیشگی اجرای زنده پیانو را خواهید داشت و استخر بزرگ و زیبای این اقامتگاه، خاطراتی خوش را در کنار همسر و فرزندانتان به یادگار می‌گذارد. امکانات خورد و خوراک نیز با وجود چندین غذاخوری در این هتل به بهترین نحو فراهم است.

Corus

Swiss Garden

اتاق‌های زیبا با امکانات کامل، خدمات استثنایی، دو سالن غذاخوری لوکس، سه اتاق جلسه و یک مرکز تجاری در این مکان زیبا به استقبال مهمانان می‌آیند و در عین حال با وجود یک استخر روباز و یک سالن ورزشی مجهز، احتمال کسل شدن افراد به طور کامل را از بین می‌رود. گفتنی است این مکان افسانه‌ای با دکوراسیون بی‌نظیرش، در گوشه‌ای از میدان برجایا تایمز نزدیک به مرکز خرید لوت ۱۰ و ایستگاه مونوریل Hang Tuah واقع شده است.

 

تجربه ۵ اسپای لاکچری در سفر به کوالالامپور

Swiss Garden

Berjaya Times Square

و در نهایت سری می‌زنیم به این اقامتگاه رویایی که به دلیل وسعت بسیار زیادش، یادآور هتل Plaza در منهتن است. در طبقات پایین این هتل فضای پر رفت و آمدی وجود دارد، در حالی که طبقات فوقانی بسیار آرام و دنج هستند و پنجره‌هایی زیبا و دکوراسیونی قابل توجه، ذهن را به بازی می‌گیرند.  یک مرکز تناسب اندام، دو زمین اسکواش، اتاق بخار و سونا، دو مرکز اسپا، زمین بازی کودکان، چهار اوت لت و یک رستوران معروف غربی، از مهمترین مشخصه‌های این هتل به یادماندنی هستند. 

Berjaya Times Square

۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران