معرفی بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
معرفی بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت مالزی، شهری شلوغ و چندملیتی است که ترکیبی از همه چیز را می‌توان در آن پیدا کرد. همین ویژگی مهم و جذاب باعث شده تا گردشگری به شدت در آن گسترش پیدا کند و مردم از سراسر دنیا برای گذران تعطیلات با تور کوالالامپور از این شهر هزار چهره دیدن کنند. رشد گردشگری و استقبال مردم دنیا از دیدن کوالالامپور باعث شد که طیفی از انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سراسر ساخته شوند. از هتل‌های ۵ ستاره تا خوابگاه‌های ارزان کوله‌گردی شما می‌توانید بر حسب بودجه‌تان هر کجا که خواستید بمانید. ما در این پست بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور را معرفی می‌کنیم.

 

The KL Journal

این بوتیک هتل که در وسط منطقه تفریحی و تجاری، Bukit Bintang واقع شده است از دسترسی به اینترنت رایگان در فضای باز، کافه و رستوران تا راحتی و آرامش و هر چیزی که گردشگر شهرنشین امروزی به آن نیاز دارد را فرهم کرده است. فضای داخلی با طراحی زیبایی تزئین شده حس و حال اتاق نشیمن خانه‌های قدیمی و نوستالژیک را تداعی می‌کند. از اینجا شما دسترسی راحتی به Changkat و خیابانِ غذاهای خیابانی Jalan Alor خواهید داشت؛ همچنین می توانید به مطلب ۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی نیز مراجعه کنید. اما دور از بحث نشویم، اتاق‌ها تمیز و راحت هستند و کافه و رستوران برای خوردن وعده‌های غذایی در محل وجود دارد. 

 

فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده در سفر به کوالالامپور

آدرس: Off Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50200, Malaysia

 

The Mesui Hotel

این هتل بین افرادی که در سفر با تور مالزی به دنبال بوتیک هتلی با قیمت مناسب هستند تا بعد از شبی پرهیجان در خیابان Changkat Row به فاصله چند خیابان، خیلی زود به اتاق‌شان برسند محبوب است. این هتل با طراحی داخلی مدرن و زیبا و حیاطی سرسبز آرامش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. تنها به فاصله ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بیرون از Golden Triangle شما به منطقه‌ای پر از مراکز خرید و فروشگاه‌های جذاب دسترسی خواهید داشت. این یکی از بهترین بوتیک هتل‌هایی است که با اقامت در آن می‌توانید قسمت‌های پایین‌تر شهر را مورد کاوش قرار دهید.

آدرس: 9 Jalan Mesui, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50200, Malaysia

 

Villa Samadhi

ویلا سامادهی از اقامتگاه‌های لوکس و جذاب است که در وسط شهری شلوغ و درهم یک انزوای گرمسیری را به مهمانان خود پیشکش می‌کند. این بوتیک هتل رمانتیک و دوست داشتنی با امکانات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد خود را تا سطح هتل‌های برتر و اقامتگاه‌های ماه عسل بالا کشیده است. اتاق‌ها بزرگ و دلباز با حمام اختصاصی مدرن هستند. به علاوه استخر و جکوزی نیز در دسترس وجود دارد که با کمی قیمت بالاتر سفر شما را جذاب و به یادماندنی‌تر می‌کند. با وجود تخت خواب‌های راحت و فضای داخلی زیبا هیچ جای تعجب نیست که به تخت بچسبید و فقط استراحت کنید.

 

بهترین فود کورت‌های کوالالامپور به انتخاب گردشگران

آدرس: 8 Persiaran Madge, Taman U Thant, Kuala Lumpur, 55000, Malaysia

 

OYO 416 Grid 9 Hotel

این هتل بین کوله‌گردها و افرادی که به دنبال اقامتی ارزان هستند شناخته شده و محبوب است. از اتاق‌های یک نفره و خانوادگی گرفته تا اقامتگاه‌های خوابگاهی برای گروه‌های کوچک، مجموعه‌ای از انواع تخت خواب‌ها با قیمت‌های مختلف در اینجا ارائه داده شده است. فرقی نمی‌کند در کدام اتاق اقامت می‌کنید در نهایت چیزی که به دست می‌آورید بیش از مبلغی است که می‌پردازید. این هتل درست مقابل ایستگاه قطار Maharajalela قرار گرفته که شما را ظرف مدت کوتاهی به بقیه کوالالامپور متصل می‌کند. با این همه آنقدر از همهمه و شلوغی فاصله دارد که اقامتی راحت داشته باشید.

آدرس: 9 Jalan Maharajalela, Kampung Attap Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50150, Malaysia

 

Container Hotel

خیلی از هتل‌ها و شرکت‌های هنری، گردشگری و معماری به دنبال بازیافت لوازم قدیمی و استفاده خلاقانه از آن‌ها هستند. هتل کانتینر یکی از این گزینه‌هاست. برای تحقق هرچه بیشتر اهداف این هتل، و برای سازگاری بیشتر با محیط زیست در اینجا دوچرخه‌های اجاره‌ای در دسترس هستند. این هتل دارای تراس، باغ سرسبز، کافه و رستوران است اما از اتصال اینترنت خبری نیست. فضای داخلی مدرن و جالب طراحی شده و همه چیز تا حدامکان در دسترس قرار داده شده است.

 

گردشی خانوادگی در موزه توهمات کوالالامپور

آدرس: 1 Jalan Delima, Imbi, Imbi Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

 

Le Apple Boutique Hotel

اگرچه این هتل به اندازه برخی از گزینه‌های دیگر این لیست چشمگیر و خاص نیست با اینهمه، در گوشه‌ای از شهر در منطقه Ampang واقع شده که به بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌های اطراف دسترسی راحتی دارد. بیشتر ساختمان‌های این منطقه به دلیل ساخت و ساز دو برج دوقلوی پتروناس مناظر زیبای خود را از دست داده‌اند اما این بوتیک هتل هنوز چشم‌اندازی به بناهای تاریخی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید غذا را در رستوران ژاپنی محبوب هتل در طبقه همکف بخورید و باقی روز را به کاوش در منطقه و مراکز خرید بپردازید و بهتر است مراکز خرید مهم کوالالامپور را جستوجو کنید.

آدرس: 160 Jalan Ampang, Kampung Baru Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

۱۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران