بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

برای داشتن سفری تمام و کمال انتخاب هتلی مناسب و راحت یکی از شروط اصلی می‌باشد. اما اقامت در هتل‌های خوب نیاز به صرف هزینه و بودجه بیشتر در طول سفر است. به همین دلیل در بسیاری از مواقع توریست‌ها بین دو گزینه هتل ارزان و یا هتل لوکس و راحت بین دوراهی قرار می‌گیرند. در راستای این صحبت‌ها در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور را به مسافران تور مالزی معرفی کنیم. پس اگر شما نیز دوست دارید با تور کوالالامپور سفر کنید اما در انتخاب هتلی اقتصادی و البته خوب شک دارید تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 

اسپیس هتل کوالالامپور (Space Hotel Kuala Lumpur)

اولین مورد از بهترین هتل‌های ارزان در کوالالامپور، هتل اسپیس نام دارد. این هتل برای طراحی فضای داخلی خود از عناصر فضایی الهام گرفته است. به این صورت که مسافران این هتل حس و حال اقامت در یک فضا‌پیما را خواهند داشت. این هتل در دسته هتل‌های دو ستاره قرار داشته و گردشکران می‌توانند با هزینه کم یک اقامت متفاوتی را به همراه خانواده خود در کوالالامپور تجربه کنند. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید به برخی از جاذبه‌های گردشگری معروف شهر از جمله مسجد نگارا، برج‌های دوقلو پتروناس، ساختمان عبدالصمد و آکواریوم کوالالامپور دسترسی آسانی داشته باشید.

آدرس: No 5, Jalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

مهمان خانه آمتیس لاو (Amethyst Love Guesthouse)

یکی دیگر از بهترین هتل‌هایی که با هزینه کم می‌توانید اقامت به یادماندنی را در کوالالامپور سپری کنید مهمان خانه آمتیس لاو نام دارد. این مهمانخانه جز هتل‌های اقامتی ۲ ستاره محسوب می‌شود و محیطی دنج و آرام را برای توریست‌ها فراهم می‌کند. مخصوصا اگر سفری مجردی به کوالالامپور دارید حتما این هتل را جز الویت‌های خود قرار دهید. آمتیس لاو در محدوده خیابان معروف بوکیت بینتانگ قرار داشته و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مثل آکواریوم کوالالامپور و برج‌های دوقلو پتروناس بسیار آسان خواهد بود.

آدرس: Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل ای او (iO Hotel)

هتل ای او با داشتن محیطی گرم و صمیمی و کارکنان خوش برخورد و مهربان یکی از اقامتگاه‌های ارزان در کوالالامپور است. این هتل ۳ ستاره سعی کرده تا اتاق‌های متفاوتی را طراحی و با توجه به نیاز گردشگران در اختیار آن‌ها قرار دهد. به عنوان مثال ای او دارای اتاق‌هایی رمانتیک برای اقامت زوج‌ها و اتاق‌های دیگری برای مسافرانی که قصد اقامت گروهی دارند است. علاوه بر آن این هتل در فاصله تقریبی ۳ کیلومتری از برج‌های دوقلو پتروناس و آکواریوم کوالالامپور قرار گرفته است.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های کوالالامپور

آدرس: 18, Persiaran Jubilee, Off Jalan Loke Yew, Pudu, 55200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل کی‌ال بک پکر دات کام (KLBackpacker.Com)

همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد گردشگرانی که دوست دارند در طول سفر خود دوستان متفاوتی را از سرتاسر دنیا پیدا کنند هتل کی‌ال بک پکر مکانی مناسب برای اقامت آن‌ها خواهد بود. تمامی اتاق‌های این هتل تمیز بوده و دارای اینترنت رایگان است. از دیگر ویژگی‌های اتاق‌های این هتل می‌توان به تخت‌های دوطبقه آن اشاره کرد. پس اگر دوست دارید در محیطی دوستانه اقامتی اقتصادی را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما قطعا هتل کی‌ال بک پکر دات کام خواهد بود. این اقامتگاه در فاصله ۱ کیلومتری از برج‌های دوقلو پتروناس و آکواریوم کوالالامپور واقع شده است.

آدرس: Jalan Walter Granier No. 38a (1st Floor), Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل د بد کی‌ال‌سی‌سی (The Bed KLCC)

اگر دوست دارید در عین حال که اقامتی ارزان را تجربه می‌کنید، در محیطی متفاوت با طراحی داخلی زیبا نیز اقامت داشته باشید هتل د بد کی‌ال‌سی‌سی دقیقا مکانی است که می‌توان به شما پیشنهاد داد. در این هتل ۲ ستاره می‌توانید امکانات مدرن و مورد نیاز را که در یک سفر انتظار می‌رود را به صورت یکجا در دسترس خود داشته باشید. علاوه بر آن محیط آرام و دنج این اقامتگاه مزیت بزرگی برای توریست‌ها محسوب می‌شود. چرا که می‌توانید اقامتی آرام را تجربه کنید. مسافران این هتل می‌توانند به بهترین رستوران‌های کوالالامپور دسترسی آسانی داشته و به صورت پیاده به بازدید برج‌های دوقلو پتروناس و آکواریوم کوالالامپور بروند.

 

هتل‌های دوستدار محیط زیست در کوالالامپور

آدرس: 12 Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل هومی کی ال (Homie KL)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ارزان کوالالامپور که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل هومی کی ال نام دارد. این هتل قبل از هر چیزی با محیط گرم و صمیمی که دارد توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. مخصوصا اگر برای یک سفر گروهی برنامه‌ریزی می‌کنید اقامت در این هتل می‌تواند برای شما کاملا مناسب باشد. اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های ۲ طبقه بوده و از لحاظ بهداشتی کاملا قابل قبول است.

آدرس: No 52, Jalan Metro Pudu, Fraser Business Park, Off Jalan Yew, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

کلام آخر

شهر کوالالامپور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مدرن و البته پرطرفدار دارای هتل‌های متنوع بسیار زیادی است. در نتیجه هر گردشگری با توجه به علاقه و سلیقه‌ای که دارند می‌تواند هتل مناسبی را انتخاب کرده و در آن اقامتی به یادماندنی را تجربه کند. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هتل‌های ارزان‌ قیمت در کوالالامپور را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورت تمایل و داشتن بودجه بیشتر می‌توانید اقامتی به یادماندنی در هتل‌های لوکس را در شهر کوالالامپور داشته باشید.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران