بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

در سفر با تور مالزی به کوالالامپور یکی از بهترین محله‌هایی که می‌توانید از آن دیدن کنید محله‌ی KLCC است که می‌توان بهترین هتل‌ها، برخی از نمادهای دیدنی شهر، همچنین گزینه‌های بی‌شماری از غذاخوری‌ها، نقاط هنری، فرهنگی، تفریحی، گشت و گذار، خرید و سرگرمی را در آن پیدا کرد. این منطقه با میزبانی از برج دوقلو پتروناس، برج Menara KL و مرکز خرید Suria KLCC یکی از توریستی‌ترین جاهای کوالالامپور هم هست. به علاوه شما از این منطقه به وسیله مترو و اتوبوس می‌توانید خیلی راحت به دیگر نقاط شهر بروید. ما در این پست بهترین هتل‌های این منطقه را بررسی می‌کنیم.

 

 

Traders Hotel KL

این هتل که از زیر مجموعه گروه شانگری‌لا محسوب می‌شود، هتلی ۵ ستاره است که مقابل Suria KLCC واقع شده است. به علاوه برج دوقلوی پتروناس و مرکز کنفرانس کوالالامپور در کنار آن قرار گرفته‌اند. این هتل با بهترین موقعیت قرارگیری نه تنها از داخل امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه نقاط گردشی فوق‌العاده‌ای هم در دسترس شما قرار می‌دهد. شما می‌‌توانید در اطراف بگردید و اوقات بی‌کاری و خستگی‌تان را در استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدن‌سازی، سونا، و اتاق درمان صرف کنید. به علاوه شما می‌توانید از ماساژ کلی بدن، انواع ماساژهای موضعی، خدمات درمانی، اسکراب بدن و خدمات زیبایی استفاده کنید. به علاوه اگر همراه خانواده هستی می‌توانید از بوفه کودکان و منوی غذای مخصوص آن‌ها نیز در رستوران بهتره ببرید.

 

مکان‌هایی زیبا و خاص در مالزی که باعث می‌شود کوالالامپور را فراموش کنید

 

 

Traders Hotel KL

 

 

آدرس: Persiaran KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2332 9888

 

 

Oasia Suites Kuala Lumpur

با اقامت در Oasia Suites کوالالامپور می‌توانید در مرکز شهر و در ۵ دقیقه‌ای برج کوالالامپور و مرکز خرید Pavilion اقامت کنید. طراحی این هتل کاملا شیک و مدرن بوده و اتاق‌ها بزرگ و روشن هستند. شما می‌توانید در اتاق‌ها از امکاناتی مثل منطقه نشیمن، مبلمان راحتی، تخت خواب‌های بزرگ، تلوزیون صفحه تخت، میز تحریر، سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. به علاوه می‌توانید در کلاس یوگا شرکت کرده و یا به سالن بدن‌سازی بروید. استخر سر پوشیده و روی سقفی نیز برای اوقات بی‌کاری و استراحت در دسترس قرار دارد.

 

 

Oasia Suites Kuala Lumpur

 

 

آدرس: 10, Lorong P Ramlee, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2726 6788

 

 

Grand Hyatt Kuala Lumpur

برای کسانی که به دنبال چیزهای شگفت‌انگیزی در زندگی هستند چیزی بهتر از گرند حیات پیدا نمی‌شود. این هتل شیک و فوق‌العاده در مثلث طلایی و در فاصله‌ نزدیکی از برج‌های دوقلو پتروناس، مرکز کنفرانس کوالالامپور و پارک KLCC قرار گرفته است. به علاوه مرکز خرید Pavilion KL از طریق یک پل فلزی معلق به بیرون هتل متصل شده است. امکانات داخلی هتل نیز به نوبه خود گسترده و متنوع هستند. شما در این هتل می‌توانید از استخر شنا، استخر کودکان، اتاق بخار، خدمات اسپا، ماساژ، سونا، و مرکز تناسب اندام استفاده کنید. همچنین ساعت شادی و زمین گلف نیز در دسترس شما قرار دارد. برای خانواده‌های دارای فرزند نیز خبر خوب این که به جز استخر کودکان، منوی غذای کودک نیز عرضه می‌شود.

 

معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور

 

 

Grand Hyatt Kuala Lumpur

 

 

آدرس: 12, Jalan Pinang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2182 1234

 

 

Mandarin Oriental Kuala Lumpur

با رفتن به هتل ارینتال شرقی کوالالامپور می‌توانید در فاصله ۵ دقیقه‌ای برج‌های دوقلوهای پتروناس و ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید Suria KLCC اقامت داشته باشید. امکانات این هتل ۵ ستاره شگفت‌انگیز قابل شمارش نیست اما به طور کلی می‌توان گفت اتاق‌ها بزرگ و نورگیر با پنجره‌های بزرگ هستند و به امکاناتی مثل تخت‌های بزرگ، سرویس بهداشتی و حمام مدرن و شیک، تلوزیون ال‌سی‌دی، اینترنت رایگان، سیستم هوای مطلوب، کمد، میز غذاخوری و مواردی دیگر مجهز شده‌اند. برای اوقات فراغت هم می‌توانید به استخر شنا، استخر کودکان، کلاس بدن‌سازی، کلاس یوگا، اسپا و خدمات درمانی، اتاق بخار، استخر بی‌نهایت، ماساژ و سونا بروید. در رستوران نیز به جز منوی اصلی برای کودکان نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده که با شارژ اضافه در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

 

Mandarin Oriental Kuala Lumpur

 

 

آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2380 8888

 

 

Shangri-La Hotel

شانگری‌لا از آن نام‌های برجسته بین‌المللی است که نیاز به معرفی نداشته و تنها اعتبار اسمش در همه مورد توضیح می‌دهد. شما با اقامت در محیط گرم، صمیمی و لوکسش می‌توانید از امکانات متنوعی برخوردار شوید. به علاوه کارکنان با پوشش سنتی طلایی قرمز به مالزیایی به شما خوش‌آمدگویی می‌کنند. شما نه تنها در اتاق‌هایی بزرگ با پنجره‌های نورگیر و فضای باز اقامت می‌کنید بلکه از ویژگی‌های رفاهی برجسته‌ای همچون استخر شنای بزرگسالان و کودکان، اتاق بخار، سونا، جکوزی، خدمات زیبایی، ماساژ، اسپا، اسکراب بدن، وان آب داغ، مرکز تناسب اندام، رستوران و کافه با انواع غذاها و نوشیدنی‌های بومی و بین‌المللی نیز برخوردار خواهید بود.

 

۱۰ تفریح توریستی که در کوالالامپور و اطرافش می‌توانید تجربه کنید

 

 

Shangri-La Hotel

 

 

آدرس: 11, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2032 2388

۰۹ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران