بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ

بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ مناسب افرادی هستند که دوست دارند از مدت اقامت خود با تور مالزی در به روزترین و پرطرفدارترین محله کوالالامپور با طیف فراوانی از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها لذت ببرند. به علاوه این محله بین مردم محلی و گردشگر به یک اندازه محبوبیت دارد. شما در این محله می‌توانید نقاط متنوعی از جمله موسسات اداری تا کافه‌های شبانه‌ای را پیدا کنید که از طلوع آفتاب تا غروب آن فعال هستند. هتل‌های این منطقه لوکس و با امکانات فوق‌العاده بوده و با توجه به سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی به همه جای شهر آسان است.

 

 

The Kuala Lumpur Journal

با اقامت در این هتل شما در فاصله ۴ دقیقه رانندگی به مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور و ۹ دقیقه رانندگی به خیابان پتالینگ خواهید رسید. شما در این هتل تمامی امکانات رفاهی مدرن و لوکس را خواهید داشت. به علاوه دور تا دور هتل پر از فروشگاه و رستوران‌های جذاب است. هر ۱۱۷ اتاق هتل لوکس با طراحی مدرن و تم سفید مشکی و نورپردازی سفید هستند. منطقه اتاق خواب و نشیمن نیز از هم مجزا شده تا شما احساس راحتی حضور در خانه را داشته باشید. به علاوه اتاق‌ها مجهز به تراس، میز تحریر، سیستم تهویه هوا، کمد لباس، و تلوزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. شما دو رستوران، استخر روباز، اینترنت رایگان و سالن بدن‌سازی را در فضای هتل در دسترس دارید.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

 

 

 The Kuala Lumpur

 

 

آدرس: 30, Jalan Beremi, Off, Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2110 2211

 

 

PARKROYAL Kuala Lumpur

هتل پارک رویال کوالالامپور به دلیل قرارگیری‌اش در خیابان جالان سلطان اسماعیل یکی از بهترین گزینه‌های بوکیت بینتانگ شناخته می‌شود. به علاوه مرکز خرید و شب زنده‌داری شب در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده است که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توان به آن رسید. این هتل بزرگ با ۴۲۶ اتاق و مجموعه‌ای از امکانات هر چه که در طول مدت خود برای اقامتی راحت احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. سه رستوران با انواع غذاهای بومی، آسیایی و غربی، بوفه صبحانه، استخر شنا، استخر کودکان، سالن بدن‌سازی، ماساژ، اسپا، و اینترنت برخی از امکاناتی‌ست که با اقامت در این هتل به دست می‌آورید. در حالی که ۶ نوع اتاق برای انتخاب وجود دارد تمامی آن‌ها دارای طراحی داخلی مدرن، وسیع با پنجره‌های نورگیر، منظره شهر، تخت‌های بزرگ، سیستم تهویه هوا، حمام مدرن، تلوزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای و بسیاری از امکانات دیگر هستند.

 

 

 PARKROYAL Kuala

 

 

آدرس: Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2147 0088

 

 

The Westin Kuala Lumpur

وستین کوالالامپور هتلی ۳۵ طبقه‌ای با ۴۴۳ اتاق در ده رده مختلف است که با امکانات لوکس و نهایی خود در بین بهترین هتل‌های شهر می‌درخشد. طبقات پایینی این مجتمع را در اختیار ۶ آپارتمان است و طبقات بالایی ۳۸۰ اتاق دیگر را در خود جای داده‌اند که به منظره شهر نمایی زیبا و دل‌انگیز دارند. مخصوصا شب‌ها با روشن شدن چراغ‌های زرد و نارنجی، پنجره‌ها نمایی پوستری به نمایش می‌گذارند که حس شاعری هر کسی را برمی‌انگیزد. شما می‌توانید از استخر شنا، کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی، سالن بدن‌سازی، خدمات درمانی اسپا، ماساژ و سونا، کلاس‌های آشپزی، اینترنت رایگان و شاتل فرودگاه بهره ببرید و اگر فرزندتان را همراه دارید اجازه دهید تا در استخر کودکان و زمین بازی سرگرم شود.

 

 

 معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور 

 

 

 The Westin Kuala

 

 

آدرس: 199, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2731 8333

 

 

Grand Millennium KL

اگر به دنبال راحتی کامل در هتل هستید و در اصل می‌خواهید در طول سفر خود به استراحت کردن و تجدید قوا بپردازید این هتل را به شما توصیه می‌کنیم. این ۴۶۸ اتاق و سوییت با امکانات کامل و مدرن ارائه می‌دهد و در نزدیکی مراکز خرید برجسته و خط مترو قرار دارد که از طریق آن می‌توانید به راحتی در شهر گردش کنید. به علاوه سه رستوران با منوهای شگفت‌انگیز و متنوع، بوفه صبحانه، و همچنین خدمات رفاهی مثل استخر شنا، سالن بدن‌سازی، وان آب داغ، جکوزی، ماساژ، اسپا، سونا، اینترنت رایگان و شاتل فردگاه را در دسترس دارید. اتاق‌ها هم گفتن ندارند، مدرن و زیبا با امکانات کامل هستند.

 

 

 Grand Millennium KL

 

 

آدرس: 160, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2117 4888

 

 

Furama Bukit Bintang Hotel

با این که اشاره کرده بودیم که بوکیت بینتانگ از به روزترین محله‌های شهر است اما با اقامت در این هتل به کلی فراموش خواهید کرد در وسط شلوغی قرار گرفته‌اید. در یکی از ۴۳۳ اتاق این هتل اقامت کنید و با تماشای منظره شهر فرو رفته در نورهای رنگی به خواب روید. صبح‌تان را با رفتن به بوفه صبحانه و خوردن از خوراکی‌های خوشمزه و متنوع شروع کنید و برای روزی پر از ماجراجویی آماده شوید. اگر هم قصد داشتید در هتل استراحت کنید می‌توانید به استخر و سالن بدن‌سازی بروید. در کل این هتل ۴ ستاره‌ی ۲۷ طبقه بیشتر مناسب مسافران تجاری است.

 

۱۰ هاستل عالی برای کسانیکه می‌خواهند در کوالالامپور ارزان اقامت کنند

 

 

 Furama Bukit Bintang

 

 

آدرس: 136, Jalan Changkat Thambi Dollah, Pudu, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2788 8888

۱۹ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران