هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در کوالالامپور: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در کوالالامپور: قسمت دوم

یافتن هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در سفر با تور مالزی، چندان دشوار نیست. اما توجه به این نکته ضروری است که قوانین و مقرراتی وجود دارند که باید هنگام آوردن حیوان خانگی‌تان به این کشور، به شدت رعایت شوند. از جمله اینکه حیوانات خانگی باید به خوبی رفتار کنند و تحت آموزش باشند. زیرا حتی هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی نیز مایل نیستند به قیمت آزار مهمانانشان، این موجودات را به درون اقامتگاه راه دهند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که حیوان خانگی شما تمیز، واکسینه شده و عاری از کنه و کک باشد. با درنظر گرفتن این امر، به میزبان‌ها کمک می‌کنید تا خدماتشان را به حیوانات به بهترین نحو ارائه دهند. اگر قصد سفر با دوست پشمالویتان به کوالالامپور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل ما را همراهی کنید تا سری بزنیم به برخی دیگر از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی این شهر جذاب و توریستی.

 

ماندارین اورینتال در کوالالامپور (Mandarin Oriental)

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور که کمتر از ۰.۴ کیلومتر از برج‌های دوقلوی پتروناس فاصله دارد، در ۴ کیلومتری مرکز کوالالامپور و چند دقیقه رانندگی تا پارک ۲۰ هکتاری کی ال سی سی واقع شده است. این هتل، یک استخر روباز بینهایت با کابانای کنار استخر، تخت و اسنک بار کنار استخر را ارائه می‌دهد.

مهمانان در اینجا با انواع امکانات رفاهی و تفریحی از جمله زمین گلف، زمین تنیس، تراس، باغ، امکانات باربیکیو، مرکز تناسب اندام همراه با مربی شخصی، رستوران، کافی شاپ، کلاس‌های یوگا و ایروبیک روبرو می‌شوند و روزهایی مفرح و خاطره انگیز را در سفر به کوالالامپور تجربه می‌کنند. همچنین علاقمندان می‌توانند در مرکز اسپا از خدمات زیبایی، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ و درمان‌های بدن برخوردار شوند.

این هتل ۵ ستاره،  دارای سوئیت‌های شیک و آپارتمان‌های خدماتی مشرف به خط افق شهر و پارک KLCC است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به حمام‌های مرمری مجلل با لوازم بهداشتی و دوش و وان مجزا هستند. همچنین از کمد لباس، تلویزیون هوشمند، سشوار، میز کار، مینی بار و چای/قهوه ساز برخوردارند.

بعلاوه وای فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، خدمات دربانی، صرافی، خدمات خشکشویی، تسهیلات تجاری نظیر فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، فضای مخصوص سیگار کشیدن و آرایشگاه در دسترسند.

این اقامتگاه همچنین بسیار مناسب خانواده‌های دارای فرزند خردسال است. زیرا امکاناتی قابل توجه از جمله باشگاه کودکان، استخر کودکان، فضای بازی سرپوشیده، خدمات نگهداری از کودکان، بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان را برای مهمانان کوچکش فراهم می‌کند.

 

۱۰ هتل عالی در کوالالامپور رو به پتروناس

بعلاوه امکانات خورد و خوراک به بهترین نحو فراهم بوده و مهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای ۷ رستوران برنده جایزه این هتل لذت ببرند. غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران Mosaic سرو می‌شوند، در حالی که غذاهای کانتونی اصیل در رستوران چینی Lai Po Heen در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند. همچنین غذاهای اصیل ایتالیایی، طعم‌های سنتی گریل و نوشیدنی‌های درجه یک نیز در Mandarin Grill فراهمند.

گفتنی است پرسنل پذیرش با انواع زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، مالایی و چینی با مهمانان تعامل دارند و از این رهگذر، خدمات و اطلاعاتی کافی و عالی را برای گشت و گذار در شهر و اقامت در هتل ارائه می‌دهند.

آدرس: 9Jalan Lumut, Off Jalan Ipoh, 50400 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل کوروس در کولالامپور (Corus Hotel)

هتل کوروس کوالالامپور، در فاصله کوتاهی از معبد چان سی شو یوئن واقع شده و از طراحی به سبک کانتونی برخوردار است. این هتل ۴ ستاره با امکاناتی نظیر باغ، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، خدمات دربانی، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات، خدمات کرایه خودرو و آرایشگاه به استقبال مهمانانش می‌‌آید.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور

 بعلاوه مهمانان می‌توانند از امکانات مرکز اسپا نظیر خدمات زیبایی، پدیکور، مانیکور، جکوزی، درمان‌های بدن و صورت و مو و خدمات کامل ماساژ برخوردار شوند. پرسنل خوش برخورد که به زبان‌های انگلیسی، مالایی، چینی با مهمانان در تعاملند، با خوشحالی در ترتیب دادن تور و تهیه بلیط به آنها کمک می‌کنند.

 بعلاوه این هتل، دارای ۴ گزینه غذاخوری است. علاقمندان می‌توانند در کافه رستوران Dondang Sayang که به خاطر پلومرغ هاینانی شهرت دارد، به استراحت و خورد و خوراک بپردازند. رستوران چینی Ming Palace، در سرو غذاهای سچوان و کانتونی تخصص دارد. در عین حال می‌توانید از طعم بی نظیر غذاهای ژاپنی، در رستوران ژاپنی Komura  برخورار شوید. در نهایت اسنک‌ها و نوشیدنی‌های گوارا نیز در لانژبار Kencana Lounge و The Cellar سرو می‌شوند.

اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و از مینی بار، امکانات تهیه قهوه/چای، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، کمد لباس، میز کار، آشپزخانه و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای بهره مند هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم  این اقامتگاه در قلب کوالالامپور قرار دارد و از دسترسی سریع به برج‌های دوقلوی پتروناس برخوردار است. بعلاوه پارک ۲۰ هکتاری کی ال سی سی ۰.۴ کیلومتر، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی ۰.۶ کیلومتر و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۳۵ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند.

 

بهترین هتل‌های شهر چینی کوالالامپور

آدرس: Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

گرند میلنیوم در کوالالامپور (Grand Millennium)

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ، در کنار مرکز خرید پاویلیون، درست در نزدیکی سالن کنسرت KL Live، در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی از پارک کی ال سی سی و در ۴ کیلومتری مرکز کوالالامپور واقع شده است. بعلاوه، در موقعیت ایده آلی نزدیک به فروشگاه Isetan The Japan Lot 10 قرار گرفته است و فاصله کمی با برج‌های دوقلوی پتروناس دارد.

در این هتل که جز لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور است، با امکاناتی جذاب از جمله وای فای، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، بار، رستوران، نوشیدنی استقبال، اسنک بار، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ، سونا و جکوزی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

یک مرکز تناسب اندام مجهز، برای جلسات تمرینی در دسترس است. کلاب لانژ دارای ۳ سطح مجزا با مرکز اینترنت مشرف به برج‌های دوقلوی پتروناس است. بعلاوه استخر روباز، شرایطی عالی را برای استراحت و ریلکس کردن فراهم می‌کند.

این اقامتگاه، امکانات شکم گردی را به نحوی ایده آل فراهم آورده و می‌توانید شاهد ۴ گزینه غذاخوری باشید. غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای در The Mill Café سرو می‌شوند و Lai Ching Yuen نیز غذاهای کانتونی از جمله دیم سام را ارائه می‌دهد. برای صرف غذاهای سنتی ژاپنی، به رستوران Hayana بروید. همچنین بار رستوران Bistro 160، با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گوارا از مهمانانش پذیرایی می کند. گفتنی است در این هتل، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز ارائه می‌شوند.

 

بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

اتاق‌های شیک، مدرن و فرش شده این هتل دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و پنجره‌های کف تا سقف بوده و با چشم اندازهایی بی نظیر از مناظر زیبای اطراف، از مهمانان پذیرایی می‌کنند. در ضمن تمامی اتاق‌ها از مینی بار، چای/قهوه‌ساز، حوله، ملحفه، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، آشپزخانه، فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای برخوردارند.

از دیگر مشخصه‌ها و خدمات مهم این اقامتگاه می‌توان به خدمات دربانی، میز تور، صرافی، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه و روم سرویس اشاره کرد. جالب است بدانید پرسنل نیز به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ژاپنی، مالایی و چینی مسلط هستند و به راحتی و گرمی با مهمانان ارتباط برقرار می‌نمایند.

آدرس: 160Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

دبیلیو کوالالامپور (W Kuala Lumpur)

این هتل ۵ ستاره واقع در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس، دارای کلوب شبانه، بار و فعالیت‌های سرگرمی متنوعی است. به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت پارک هیبیسکوس در ۲.۳ کیلومتری، آکواریوم آکواریا در ۱.۱ کیلومتری و مرکز کوالالامپور در ۴ کیلومتری قرار دارند. بعلاوه این هتل بسیار نزدیک به گالری هنر معاصر پتروناس و پارک کی ال سی سی واقع شده است.

از مهمترین خدمات و امکانات هتل می‌توان به وای فای رایگان در اتاق‌ها، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، بار، رستوران، خدمات دربان، صرافی، فکس/فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه/ضیافت اشاره کرد. بعلاوه مرکز تناسب اندام با مربی شخصی، استخر در فضای باز، اسنک بار کنار استخر، مرکز اسپا همراه با خدمات ماساژ و درمان‌های بدن و صورت، پدیکور، مانیکور، جکوزی و سونا نیز در دسترس مهمانان هستند.

 

هتل‌های دوستدار محیط زیست در کوالالامپور

در ضمن تمامی اتاق‌ها بزرگ و راحت بوده و از کلیه وسایل و شرایط آسایش و آرامش برخورارند از جمله: تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، ملحفه، کمد لباس، بالکن مبله، آشپزخانه، مینی بار، قهوه ساز، سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای.

در نهایت باید گفت پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، هندی، مالایی و چینی مسلط هستند و از این رهگذر، به خوبی با مهمانان تعامل دارند.

آدرس: 121Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

مالوری در کوالالامپور (Hotel Maluri)

هتل ۳ ستاره Maluri، در نزدیکی مرکز خرید Sunway Velocity قرار داشته و حدود ۱.۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. از امکانات برجسته این مکان می‌توان به پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک، رستوران آلاکارت، بار لابی، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز، خدمات خشکشویی و وای فای در سراسر اقامتگاه اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای خورد و خوراک، روز خود را در کافه دنج Gajah Tiga بگذرانند. این کافه رستوران، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ باز است و صبحانه، ناهار و شام کلاسیک مالزیایی و همچنین تنقلات و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. از طرفی ده‌ها رستوران محلی و فروشندگان مواد غذایی، در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس هستند.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

هر یک از اتاق‌های هتل مالوری با آثار هنری، منسوجات سنتی مالزی و کف چوبی یا پارکت تزئین شده‌اند و همگی دارای تهویه مطبوع، چای و قهوه ساز، یخچال کوچک، وسایل اتو و گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، آشپزخانه، فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون صفحه تخت هستند.

بعلاوه پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته، به صورت تمام وقت آماده ارائه کمک، توصیه‌ها یا اطلاعات محلی و همچنین هر اطلاعات دیگری برای راحت‌تر کردن اقامت مهمانان هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت میدان استقلال و مرکز شهر ۵ کیلومتر از هتل فاصله دارند و ظرف ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به مراکز خرید Eon، Sunway Velocity، MyTown و IKEA Cheras برسانید. بعلاوه این اقامتگاه، در فاصهل چند دقیقه رانندگی از خیابان پتالینگ و دیگر جاذبه‌های اصلی کوالالامپور واقع شده است. دسترسی به هتل، با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی به راحتی امکانپذیر است.

آدرس: No.1, Jalan Permaisuri Taman Maluri, Cheras, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل 99 در کوالالامپور (Hotel 99)

هتل 99، از موقعیت ممتازی در مجاورت بازار پر جنب و جوش Petaling Chinatown برخوردار است. بعلاوه برای اطمینان از اقامتی استثنایی در کوالالامپور، پرسنل خوش برخورد این هتل آماده ارائه خدمات ۲۴ ساعته پذیرش، خدمات دربانی و خدمات خرید هستند.

در این هتل امکانات برگزاری جلسات و ضیافت و فضای نگهداری چمدان را خواهید یافت. هتل همچنین می‌تواند ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب دهد. از طرفی پرسنل خوش برخورد و مهربان اینجا به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند.

 

معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور

از دیگر امکانات این اقامتگاه خاطره انگیز می‌توان به پارکینگ اختصاصی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فکس/فتوکپی، میز تور، روم سرویس، فروشگاه و فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.

این هتل اتاق‌های مدرن مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، از جمله کانال‌های بین‌المللی و چینی را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. این اتاق‌ها دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله میز کار، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند.

گفتنی است این هتل ۳ ستاره، در ۱.۱ کیلومتری میدان استقلال و ۲.۴ کیلومتری برج های دوقلوی پتروناس قرار داشته و با مرکز شهر ۲۰ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. بعلاوه، در چند قدمی معبد چینی قرن نوزدهمی سین سزه سی واقع شده است.

آدرس: 44A - 44B, Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

ورتکس سوئیتس کی ال سی سی در کوالالامپور (Vortex Suites KLCC)

در نهایت سری می‌زنیم به این هتل ۴ ستاره که در مرکز کوالالامپور، در فاصله ۱۲ دقیقه پیاده روی تا سوریا کی ال سی سی، ۱ کیلومتری مرکز همایش کوالالامپور و ۱۲ دقیقه پیاده روی از برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است. بعلاوه از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می ‌وان به  پارک کی ال سی سی و پاویلیون کوالالامپور اشاره کرد. ضمن اینکه نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۲۲.۵ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

و اما این اقامتگاه به یادماندنی با جذابیت‌هایی همچون استخر در فضای باز، مرکز اسپا، پارکینگ خصوصی، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو و پرسنلی که به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند، به استقبال مسافران تور کوالالامپور می‌آید.

 

۱۰ بازار خیابانی پرطرفدار در کوالالامپور

همچنین تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و چشم اندازی جالب توجه به منظره شهر را ارائه می‌دهند. بعلاوه دارای سشوار، ملحفه، حوله، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن، میز کار، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، آشپزخانه مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز و مایکروویو و ماشین لباسشویی هستند.

آدرس: Vortex klcc, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۰۷ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران