بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات در بمبئی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات در بمبئی: قسمت دوم

هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی، مجموعه‌ای از امکانات را ارائه می‌دهند که ضمن پذیرایی از این موجودات دوست داشتنی، شرایط استراحت و آرامش و خیال آسوده را برای صاحبان آنها فراهم می‌کنند.

در این هتل‌ها، وسایل و خدمات مختلفی از جمله جای خواب، جعبه‌های زباله تخصصی، خوراکی‌های خاص، کاسه آب، جعبه حمل، خدمات پیاده‌روی و مراقبت از حیوانات خانگی و نظایر اینها برای این موجودات در دسترس هستند. هر چند که شرایط سلامتی حیوانات از لحاظ واکسینه بودن، نداشتن کک و کنه و بی آزار بودن آنها برای در امان ماندن سایر مهمانان هتل نیز به دقت بررسی شده و در این رابطه، عمدتا قوانین سختگیرانه‌ای اعمال می‌شوند.

اگر قصد دارید همراه دوست پشمالویتان سفری بی دردسر و شاد را با تور هند تجربه کنید، پیش از هر چیز لازم است در مورد اقامتگاه مناسب تحقیق کرده و یکی از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی را برای سپری کردن ایام سفر انتخاب نمایید. بنابراین در ادامه قسمت اول این مقاله، ما را همراهی کنید تا این سفر مجازی و مفرح به هتل‌های مربوطه را کامل کنیم.

 

هالیدی این در بمبئی (Holiday Inn)

این هتل بین‌المللی ۵ ستاره با تراس آفتابگیر، تراس، باغ، یک استخر بی‌نهایت روی پشت‌بام با صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر، اتاق‌های مدرن، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، اجرای موسیقی زنده، خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت در بار و رستوران مهمانانش را غافلگیر می‌کند.

هر اتاق این اقامتگاه، مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع و صندلی ارگونومیک بوده و دارای مینی بار و چای/قهوه ساز، آشپزخانه، میز کار، حمام اختصاصی با حوله و دوش بارانی مجلل و لوازم بهداشتی سازگار با محیط زیست است.

بعلاوه میهمانان می‌توانند در باشگاه بدنسازی، تحت آموزش مربی شخصی ورزش کنند، در اسپا تجدید قوا نمایند یا از گردهمایی با دوستان در تراس اسکای روباز لذت ببرند. گفتنی است مرکز اسپا و سلامتی، بهترین فضا برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های ذهن و جسم بوده و با امکاناتی همچون سونا، خدمات ماساژ و درمانهای بدن و صورت از مخاطبانش پذیرایی می‌کند.

 

۵ رستوران ارزان در سفر به بمبئی

مهمانان برای شکم گردی نیز دغدغه‌ای ندارند. زیرا غذاهای بین‌المللی، در ایستگاه‌های آشپزی زنده رستوران Saptami در تمام روز آماده می‌شوند و نوشیدنی و عصرانه را می‌توانید در لانژ بار The chic 72 میل نمایید. بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها نیز، در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند.

دیگر امکانات مهم این اقامتگاه عبارتند از: پارکینگ خصوصی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، امکانات تجاری نظیر فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، ترانسفر فرودگاهی و روم سرویس ۲۴ ساعته.

در نهایت باید گفت این هتل، تنها ۱.۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد.

آدرس: Sakinaka Junction, Andheri Kurla Road, Andheri East, 400072 Mumbai, India

 

گرند حیات در بمبئی (Grand Hyatt)

این هتل ۵ ستاره در میان ۱۰ هکتار فضای سبز گسترده، در قلب شهر واقع شده است. اینجا میزبان ۴ غذاخوری برنده جوایز، امکانات رفاهی و تفریحی مجهز و اتاق‌ها و سوئیت هایی زیباست. این اقامتگاه رویایی با یک باغ، دو استخر روباز همراه با تخت‌های آفتابگیر و درختان نخل، خدمات کرایه لیموزین و وای فای رایگان، اقامتی مجلل و خاطره انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند.

بعلاوه اتاق‌های این هتل همگی دارای دکوراسیون مدرن، تهویه مطبوع، عایق صوتی، کف‌پوش فرش و پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند که چشم‌اندازی جذاب را از فضای سبز باغ و منظر شهری برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند. در عین حال کلیه امکانات رفاهی لوکس از جمله سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز و آشپزخانه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در ضمن بعضی از اتاق‌ها، دارای بالکن نیز هستند.

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز در سفر به بمبئی

جالب است بدانید که پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی و مراتی با مهمانان تعامل دارند و تمام وقت، آماده خدمت رسانی و ارائه اطلاعات لازم برای اقامت هرچه بهتر و باکیفیت‌تر مهمانان هستند.

و اما به لحاظ شکم گردی نیز می‌توانید شاهد شرایطی ایده آل در این اقامتگاه رویایی باشید و مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ را در رستوران چند آشپزی Fifty Five East، غذاهای ایتالیایی را در Celini، غذاهای سیچوانی را در رستوران China House و غذاهای فرانتیر شمالی را در Soma میل نمایید. بار لابی نیز، اسنک‌ها و کوکتل‌های منحصر به فردی سرو می‌کند. در کنار اینها می‌توانید محصولات محلی و بین المللی را در اغذیه فروشی هتل در فروشگاه Gourmet خریداری کنید. ضمن اینکه، بوفه مناسب برای کودکان نیز در این اقامتگاه موجود است.

علاقه مندان به هنر، می‌توانند از تماشای بهترین مجموعه‌های هنری سفارشی که توسط هنرمندان هندی خلق شده‌اند، در سراسر مناطق عمومی لذت ببرند. از دیگر امکانات مفرح در این هتل می‌توان به کلاس‌های ایروبیک و یوگا، کلاس آشپزی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، گالری‌های هنری موقت، کارائوکه، زمین بازی کودکان و خدمات کرایه دوچرخه اشاره کرد. همچنین مرکز اسپا همراه با خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، اسکراب بدن، خدمات زیبایی، درمان‌های بدن و صورت و مو، خستگی سفر را از وجود مخاطبانش می‌زداید.

پارکینگ اختصاصی رایگان در صورت رزرو، در دسترس است و سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. علاوه بر اینها، هتل خدمات و امکانات گسترده دیگری را نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از: خدمات دربان ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام با مربی شخصی، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشک‌شویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای  مخصوص سیگار کشیدن و آرایشگاه.

در نهایت فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی، تنها ۶.۲ مایل و مجتمع باندرا کورلا، فقط ۸ دقیقه رانندگی از این هتل فاصله دارند.

 

معرفی بهترین سواحل بمبئی

آدرس: Off Western Express Highway Santacruz (E), Santacruz, 400055 Mumbai, India

 

تاج سانتاکروز در بمبئی (Taj Santacruz)

ارائه مناظر خیره کننده از باند فرودگاه، از بزرگ‌ترین اتاق‌های شهر، می‌تواند اقامتی سورئال و جذاب را در سفر به بمبئی رقم بزند. حقیقت این است که هتل ۵ ستاره تاج سانتاکروز، در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از فرودگاه داخلی چاتراپاتی شیواجی و ۴ کیلومتری ترمینال بین المللی واقع شده است. بعلاوه این اقامتگاه، ۸ کیلومتر از مرکز تجاری اندهری، ۹ کیلومتر از مرکز نمایشگاه بمبئی و ۵ کیلومتر از مرکز مالی مجتمع باندرا کورلا فاصله دارد.  

این هتل، دارای استخر روباز در تمام طول سال است و همچنین مخاطبانش را با مرکز تناسب اندام، بار کنار استخر، مرکز اسپا سلامتی همراه با خدمات ماساژ، سونا، اسکراب بدن، خدمات زیبایی، درمان‌های بدن و مو و صورت غافلگیر می‌کند.

همچنین مهمانان در این اقامتگاه به رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی، مرکز تناسب اندام با مربی شخصی، خدمات دربانی، انبار چمدان، میز تور، صرافی، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند.

بعلاوه اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی و کلیه وسایل آسایش و راحتی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز از فضای نشیمن برای استراحت و دورهمی‌های خانوادگی هر چه بهتر برخوردارند.

در نهایت مهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی بسیار لذیذ در رستوران چینی  China Inc یا رستوران ایتالیایی Rivea لذت ببرند. رستوران Tiqri نیز یک رستوران چندغذایی است که در تمام طول روز، خوراک‌هایی باکیفیت را سرو می‌کند. بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص این مهمانان کوچک نیز در این هتل فراهمند.

 

معرفی تفریحات رایگان بمبئی در تور هند

آدرس: Chhatrapati Shivaji International Airport ( Domestic Terminal) Off Western Express Highway, Santacruz (East), 400099 Mumbai, India

 

سان- اِن- سند در بمبئی (Sun-n-Sand)

این هتل ۵ ستاره واقع در ساحل جوهو، اقامتی ساحلی و جذاب را همراه با امکاناتی لوکس از جمله تراس آفتابگیر، باغ، ساحل اختصاصی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و ۵ گزینه غذاخوری ارائه می‌دهد. از طرفی باشگاه سلامت هتل، مشرف به دریای عرب بوده و چشم اندازی خارق العاده را در حین تمرینات ورزشی برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. بعلاوه مرکز اسپا نیز مکانی عالی برای ریلکس کردن و استراحت است و سونا، درمان‌های بدن و خدمات ماساژی دلپذیر را ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید به بار، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک شویی، امکانات تجاری، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، صندوق امانات، مینی مارکت، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی و روم سرویس دسترسی داشته باشید.

همچنین هر اتاق در این اقامتگاه دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، گاوصندوق الکترونیکی و چای/قهوه ساز، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با حوله و سایر امکانات رفاهی است.

به لحاظ شرایط خورد و خوراک نیز باید بگویییم کافی شاپ ۲۴ ساعته AQUA، چشم اندازی به دریای عرب دارد. غذاهای سنتی در The Kabab Hut سرو می‌شوند. Haaochi نیز که به تازگی به این مجموعه افزوده شده، یک بار رستوران تخصصی در ارائه غذاهای چینی معاصر به شمار می‌آید.

گفتنی است این هتل، ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد و معبد ایسکون و تئاتر Prithvi، هر دو در فاصله ۵ دقیقه رانندگی از این اقامتگاه واقع شده‌اند.

 

تجربه آخرهفته ای جذاب در اطراف بمبئی

آدرس: Juhu Beach, Juhu, 400049 Mumbai, India

 

آی تی سی گرند سنترال بمبئی (ITC Grand Central Mumbai)

این هتل لوکس ۵ ستاره، دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با تهویه مطبوع و چشم اندازی جذاب به منظره باغ و استخر و شهر است. همچنین تمامی این اتاق‌ها از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، فضای نشیمن، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان برخوردارند.

بعلاوه این هتل با یک تراس آفتابگیر، باغ، یک استخر نیمه سرپوشیده، یک استخر شنا در فضای باز و یک استخر کودکان، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر کنار استخر، بار، رستوران، مرکزاسپا و سلامتی و مرکز تناسب اندام با مربی شخصی، اقامتی مفرح و فوق العاده را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد.

اما امکانات بیشتر و جذاب دیگری نیز در انتظار مسافران به سر می‌برند از جمله : سالن جلسات و ضیافت، بوفه مناسب کودکان، روم سرویس، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، امکانات تجاری نظیر فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه و خدمات کرایه خودرو.

در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم این اقامتگاه ۲.۳ کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس دادار، ۴.۴ کیلومتر تا ایستگاه راه آهن دادار و ۴.۷ کیلومتر تا میدان مسابقه ماهالاکشمی فاصله دارد. گالری هنری جهانگیر در ۸.۵ کیلومتری و دروازه هند نیز در ۹.۴ کیلومتری هتل واقع شده‌اند و فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی نیز، در ۱۷ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

 

گشتی خانوادگی همراه با کودکان در بمبئی

آدرس: Dr Babasaheb Ambedkar Road, Parel, 400012 Mumbai, India

 

هیلتون بمبئی (Hilton)

این اقامتگاه زیبا در فاصله ۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی واقع شده و همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی، می‌توانید به گزینه ‌ای متعددی برای خرید و سرگرمی در Oberoi Mall دسترسی پیدا کنید. از طرفی فضاهای تجاری اندهری، مجتمع باندرا کورلا و مرکز نمایشگاه بمبئی، ۲۰ دقیقه رانندگی با این اقامتگاه فاصله دارند.

گفتنی است این هتل ۵ ستاره، اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی جذاب از جمله تراس آفتابگیر، باغ، یک استخر روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام و ۵ گزینه غذاخوری ارائه می‌دهد.

همچنین اتاق‌های جادار که با رنگ‌های خنثی و وسایل و اکسسوری‌های چوبی تزئین شده‌اند، کفپوش چوبی و پنجره‌های بزرگ مجموعه‌ای آرامش بخش را برای استراحت مسافران فراهم می‌کنند. بعلاوه تمامی این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی، یک حمام و لوازم بهداشتی درجه یک، حوله، ملحفه، سشوار، کمد لباس، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مینی بار، چای/قهوه ساز و آشپزخانه هستند.

گفتنی است میهمانان می‌توانند سفرهای یک روزه را در میز تور ترتیب دهند. این هتل، همچنین جکوزی‌های آرامش بخش، ماساژ بدن و سونا را در اسپای خود ارائه می‌دهد.

بوفه منحصر به فرد در The Brasserie، غذاهای لذیذ اصیل چینی در رستوران Imperial China و نوشیدنی‌های بعد از شام در بارهای Lounge Bar و Garden Bar، شرایطی ایده آل را برای شکم گردی رقم می‌زنند. همچنین، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز در اینجا ارائه می‌شوند.

در نهایت، از دیگر امکانات مثال زدنی این اقامتگاه می‌توان به روم سرویس اتاق ۲۴ ساعته، مرکز تجاری و پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای در سراسر اقامتگاه، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بازی‌های رومیزی و پازل، خدمات خشک‌شویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد.

 

بازدید از دروازه هند، نماد شهر بمبئی

آدرس: Sahar Airport Road Andheri East, 400099 Mumbai, India

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران