بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات در بمبئی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات در بمبئی: قسمت اول

آیا می‌خواهید همراه حیوان خانگی‌تان با تور هند به بمبئی سفر کنید و به دنبال هتلی مناسب می‌گردید که در این شهر ساحلی، خدمات مناسبی را در حین اقامت به شما و دوست پشمالویتان ارائه دهند؟ آیا می‌خواهید بدون دغدغه از شرایط خواب و خوراک حیوان خانگی، در طول سفر به استراحت، گردش در شهر و خرید و برخورداری از جاذبه‌های توریستی هند بپردازید و از خدمات نگهداری و گردش و تفریح برای حیوانات خانگی‌تان بهره‌مند شوید؟ و آیا نگران تغذیه دوستتان در تمام مدت سفر هستید و شرایط استاندارد و امنی را در این رابطه جستجو می‌کنید؟

در این صورت پیش از هر اقدامی، باید یک اتاق در یکی از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بمبئی رزرو کنید و خود و همراهانتان را از شر افکار مزاحم در این رابطه خلاص نمایید. اما این هتل‌ها به جز ارائه این خدمات، چه ویژگی‌ها و امکانات دیگری را برای مسافران تور هند فراهم می‌کنند؟

 

تاج لندز اند در بمبئی (Taj Lands End)

این اقامتگاه ۵ ستاره، با منظره‌ای مشرف به دریای عرب، در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل واقع شده است. بعلاوه این هتل ۶ کیلومتر تا پارک شیواجی، ۸.۳ کیلومتر تا مجتمع باندرا کورلا، ۷.۳ کیلومتر تا ساحل جوهو و ۱۰.۲ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی بمبئی فاصله دارد. همچنین، از دسترسی عالی به مکان‌های تجاری و تفریحی شهر برخوردار است.

این اقامتگاه خاطره‌انگیز با امکاناتی مفرح و جذاب از جمله مرکز اسپای سنتی هندی برنده جوایز، یک استخر روباز، استخر کودکان، ۵ گزینه غذاخوری، باغ، اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و جلسات یوگا به استقبال مسافران تور بمبئی می‌آید.

 

معرفی محبوب‌ترین معابد در بمبئی

بعلاوه مهمانان می‌توانند برای اوقات فراغت، از باشگاه تناسب‌اندام کاملا مجهز و مدرن و مربی شخصی بهره‌مند شوند. و یا در مرکز اسپا از ترکیبی خدمات زیبایی، سونا، جکوزی، ماساژهای جوان‌کننده و درمان‌های خاص که ریشه در آروماتراپی هندی دارد، نهایت لذت را ببرند.

در ضمن برای شکم‌گردی، به مجموعه رستوران‌هایی حرفه‌ای همچون House of Nomad  و Ming Yang دسترسی خواهید داشت که انواع غذاها و طعم‌های سیچوان و غذاهای کانتونی را ارائه می‌دهند. ضمن اینکه لانژ Atrium  واقع در قلب هتل، در طول روز مجموعه‌ای عالی از قهوه‌ها و چای‌ها را سرو می‌کند و عصرهنگام، به یک بار شیک بدل می‌شود و میزبان دورهمی‌های غیررسمی و همچنین جلسات اجتماعی است.

بار Tropics نیز، صرفا به روی مهمانان مقیم باز است و بعدازظهرهای تابستانی باشکوهی را در کنار استخر ارائه می‌دهد و یادآور بهشتی در این فضای سرسبز است. گفتنی است بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها نیز، در این اقامتگاه در دسترس مهمانان کوچک هستند.

اتاق‌های بزرگ ضدآلرژی این هتل با وسایل چوبی کلاسیک تزئین شده و با ملحفه‌های زیبا، حمام‌های مرمرین، چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه ‌تخت، میز کار و سایر امکانات، شرایط آسایش و راحتی را به بهترین نحو فراهم می‌کنند.

بعلاوه دیگر امکانات و خدمات مهم در این هتل عبارتند از: وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، روم سرویس، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وسایل بازی کودکان در فضای باز، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، امکانات تجاری نظیر فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی. در نهایت باید گفت پرسنل پذیرش در این هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و مراتی با مهمانان در تعامل هستند.

 

گردش در بهترین پارک‌های بمبئی

آدرس: Bandstand, Bandra West, Maharashtra, Bandra, 400050 Bombaj, Indie

 

لیلا بمبئی (The Leela Mumbai)

این اقامتگاه مجلل ۵ ستاره ، تنها ۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی فاصله داشته و در ۲.۵ مایلی ایستگاه راه آهن آندهری قرار دارد. این هتل با امکاناتی قابل توجه و جذاب نظیر استخر روباز، استخر کودکان، اسپای دلپذیر، ۶ گزینه غذاخوری، تراس آفتابگیر، باغ، اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، کلاس‌های یوگا، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، گالری‌های هنری موقت، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

مرکز اسپا منویی آرامش بخش از خدمات ماساژ و زیبایی، درمان‌های صورت و بدن و مو، سونا و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای برای آقایان را ارائه می‌دهد. بعلاوه، علاقمندان می‌توانند از مرکز تناسب‌اندام مجهز برخوردار شوند.

کلیه اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، جادار و ضد آلرژی این اقامتگاه، دارای امکانات رفاهی لوکس بوده و مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی هستند و از پنجره‌های بزرگی مشرف به باغ‌های زیبا یا استخر استوایی بهره برده‌اند. این اتاق‌ها همچنین از کلیه امکانات از جمله تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای/قهوه ساز و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان برخوردارند.

برای خورد و خوراک، جای نگرانی نیست. رستوران ۲۴ ساعته Citrus، غذاهای بین‌المللی را در محیطی خودمانی سرو می‌کند، عین حال می‌توانید از طعم بی‌نظیر غذاهای محلی هندی در Jamavar لذت ببرید. از طرف دیگر، غذاهای چینی و غذاها و نوشیدنی‌های ایتالیایی در ۴ غذاخوری دیگر این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

 

چرا بمبئی به شهر رویاها شهرت یافته است؟

در نهایت مهمانان این هتل به خدمات دربان، روم سرویس ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشک شویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات شاتل فرودگاهی، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو، بوفه مناسب برای کودکان و آرایشگاه نیز دسترسی دارند.

آدرس: Sahar Road, 400059 Mumbai, India

 

تریدنت نریمان پوینت در بمبئی (Trident Nariman Point)

این هتل ۵ ستاره در مارین درایو، مشرف به دریای زیبای عرب است. بعلاوه این اقامتگاه، در ۳.۶ مایلی پایانه ایستگاه راه آهن مرکزی و غربی بمبئی قرار داشته و از فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی ۱۴.۹ مایل فاصله دارد.

و اما به لحاظ امکانات باید گفت این هتل دارای یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و درمان‌های اسپای دلپذیر است. برای سرگرمی نیز شرایط و وسایل متنوعی موجودند از جمله تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، استند آپ کمدی، گالری‌های هنری موقت، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد.

 

معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی بمبئی

همه اتاق‌ها مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، مینی بار، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. برخی از اتاق‌ها نیز چشم‌اندازی جالب توجه به منظره دریا ارائه می‌دهند.

سفرهای یک روزه و کرایه ماشین را می‌توان در میز تور ترتیب داد. همچنین از پذیرش ۲۴ ساعته، می‌توان به روزنامه‌های روزانه و خدمات انبار چمدان را درخواست نمود.

در اینجا امکانات خورد و خوراکی ایده‌آل و کامل درنظر گرفته شده‌اند. غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران Frangipani سرو می‌شوند، در حالی که طعم‌های جنوب شرقی آسیا و غذاهای ژاپنی در رستوران Indian Jones موجودند. سایر گزینه‌های شکم گردی نیز عبارتند از صبحانه بوفه در Veranda و کوکتل در Opium Den.

در نهایت وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، امکانات تجاری نظیر فکس/فتوکپی و سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه و شاتل فرودگاهی نیز در این اقامتگاه به یادماندنی و زیبا فراهمند.

 

۶ پارک آبی بمبئی که می‌توانید آب تنی را در آنها تجربه کنید

آدرس: Nariman Point, 400021 Mumbai, India

 

جی دبلیو ماریوت جوهو در بمبئی (JW Marriott Mumbai Juhu)

این اقامتگاه واقع در امتداد ساحل جوهو، دارای ۳ استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان، سرسره آبی، اسپای برنده جایزه و ۶ گزینه غذاخوری و بیکری است. اتاق‌های هتل، مجلل بوده و مناظر خیره‌کننده‌ای از دریای عرب را ارائه می‌دهند. این اتاق‌ها از تهویه مطبوع و عایق صوتی برخوردارند و کلیه امکانات رفاهی را در خود جای داده‌اند از جمله: تخت‌خواب‌ها، مبلمان عالی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با آینه‌های بزرگ.

و اما گزینه‌های خورد و خوراک... کافه رستوران Lotus، مشرف به حوض پر شکوفه نیلوفر آبی و دریای عرب است و یک غذاخوری ۲۴ ساعته به شمار می‌آید که انواع غذاهای تند و آتشین هندی و بین‌المللی را همراه با بوفه‌ای مجلل ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از صرف مجموعه‌ای از نان‌های خانگی تازه پخته شده لذیذ، ساندویچ‌ها، کیک‌ها، شیرینی‌ها، وعده‌های مجلل صبحانه و خوراکی‌های بین‌المللی در کافه بیکری Bombay Baking Company لذت ببرند. رستوران Dashanzi نیز، غذاهای آسیایی و کوکتل‌های منحصر به‌ فرد ارائه می‌دهد، در حالی که Saffron، رستوران هندی بی‌نظیری است که در ارائه غذاهایی تخصص دارد که بر طبق دستورالعمل‌های سنتی اشرافی تهیه شده‌اند.

برای صرف نوشیدنی و اسنک، می‌توانید به لابی بار Reflections بروید که رو به دریاست و حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبانش هدیه می‌دهد. در نهایت بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها نیز، برای مهمانان کوچک فراهمند.

مرکز اسپا همراه با استخر نمک، درمان‌های بدن و صورت، سونا، خدمات زیبایی و خدمات ماساژ، تمام خستگی‌های سفر را از روح و جسم مسافران تور هند می‌زداید. از دیگر سرگرمی‌ها و شرایط مفرح می‌توان به مبلمان فضای باز، تراس آفتابگیر، باغ، اجرای موسیقی زنده، کلوپ کودکان، کلوپ شبانه و دی جی، بولینگ، زمین تنیس، کلاس‌های یوگا و ایروبیک اشاره کرد. از طرف دیگر، میز تور هتل در صورت درخواست، خدمات گشت و گذار در شهر و برخورداری از جاذبه‌های محلی را ترتیب می‌دهد.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی

اما این همه ماجرا نیست! چرا که انبوهی دیگر از خدمات و امکانات قابل توجه در انتظار مهمانان این اقامتگاه ۵ ستاره هستند که از آن جمله می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، مرکز تناسب‌اندام، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، روم سرویس، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه اشاره کرد.

همچنین باید گفت این هتل، به انواع غذاخوری‌ها و مراکز خرید محبوب نزدیک هند است و دسترسی آسانی به مناطق تجاری دارد. گفتنی است این اقامتگاه، ۴.۸ کیلومتر با فرودگاه چاتراپاتی شیواجی فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز از طرف این هتل، به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Juhu Tara Road, Juhu, 400049 Mumbai, India

 

آی تی سی ماراتها در بمبئی (ITC Maratha)

این اقامتگاه ۵ ستاره، با الهام از دکوراسیون باشکوه سلسله ماراتا طراحی شده و با فضایی مجلل و به یادماندنی به استقبال مسافران تور بمبئی می‌آید. این هتل که فقط ۱.۱ مایل از فرودگاه بین‌المللی بمبئی فاصله دارد، در ۳.۱ مایلی فرودگاه داخلی بمبئی، ۸.۷ مایلی پارک ملی سانجی گاندی، ۱۳.۷ مایلی کورس مسابقه ماهالاکشمی، ۱۷.۴ مایلی ایستگاه مرکزی راه آهن بمبئی و ۱۸.۶ مایلی دروازه هند نماد شهر بمبئی، واقع شده است.

در اینجا امکاناتی لوکس و جالب توجه را خواهید یافت و در این میان می‌توان به باغ، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، اجرای موسیقی زنده، برگزاری تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، استخر روباز و درمان‌های اسپا، ۸ گزینه غذاخوری و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

 

۸ مکان فوق‌العاده در بمبئی برای قدم‌زدن‌ها و دویدن‌ها

در این اقامتگاه، ۳۸۰ اتاق و سوئیت ضدآلرژی با طراحی زیبا و مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی وجود دارند که با خدمات و وسایلی کامل، پذیرای مهمانان هستند از جمله: سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، ملحفه، کمد لباس، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه مجهز، صندلی کودک.

رستوران Peshwa Pavilion، هم غذاهای بین‌المللی و هم غذاهای هندی سرو می‌کند. در حالی که رستوران تخصصی Peshawri، غذاهای لذیذ شمال غربی هند را ارائه می‌دهد. غذاهای سلطنتی در Dum Phukt، غذاهای هندی جنوبی در Dakshin Coastal و طعم‌های شرقی در رستوران Pan Asian در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید برای استراحت، دورهمی و برخورداری از اسنک‌ها و نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت به بارهای ombay High The Bar، Catherine’s the tea Lounge و Fabelle بروید.

در ضمن مهمانان در این هتل به پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، بوفه مناسب برای کودکان، فضای مخصوص سیگار کشیدن و آرایشگاه دسترسی دارند.

 

بمبئی را بدون دیدن حداقل یکی از این آبشارها ترک نکنید

آدرس: International Airport (IA) Project Road, Sahar , Andheri (E), 400099 Mumbai, India

 

در این مقاله به برخی از بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در بمبئی سر زدیم و شرایط اقامت و استراحت در آنها در تور هند را به تفصیل بررسی کردیم. با وجود انبوه گزینه‌های اقامتی در این شهر، سفرمان هنوز به پایان نرسیده و پیشنهاد می‌کنیم در مقاله بعدی نیز ما را همراهی کنید تا با دیگر هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در این خطه توریستی آشنا شوید.

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران