بهترین هتل‌های منطقه باندرا در بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین هتل‌های منطقه باندرا در بمبئی

بمبئی شهر شلوغ و بسیار بزرگ هند با تعداد زیاد گردشگرانی است که در تمام طول سال از آن بازدید می‌کنند. اگرچه بمبئی دارای بخش‌های مختلفی است که بسیاری از آن‌ها هنوز حالت قدیمی و درهم خود را حفظ کرده‌اند منطقه‌ای مثل باندرا هم هست که برخلاف گذشته نه چندان قابل توجهش حالا به جایی لوکس و مورد توجه افراد مشهور و سرشناس هنری در زمینه‌های مختلف تبدیل شده است. به همین دلیل دور از ذهن نیست که برخی از بهترین هتل‌های بمبئی در این منطقه قرار گرفته باشد. ما پیشتر در مقاله‌ای جدا شما را برای گردش در این منطقه در تور هند راهنمایی کرده‌ایم حالا بیایید بهترین هتل‌های آن را بررسی کنیم.

 

Trident Bandra Kurla

اتاق‌های کاملا شیک و مدرن این هتل با رنگ‌های شیری و قرمز سعی دارند در عین مدرنیته بودن به شما یادآوری کنند که هنوز در هند هستید. در داخل اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، پخش کننده DVD و اتصالات iPod،. مینی بار و گاوصندوق شخصی هستند و حمام اختصاصی دارای دوش یا وان دارند. این هتل خدمات لوکسش را در سراسر ملک گسترش داده و امکانات بسیار جذابی همچون استخر روباز و خدمات کامل آبگرم، دربان و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان ارائه داده است. این هتل ۵ ستاره شیک در رستوران Botticino غذاهای ایتالیایی خوبی سرو می‌کند، در حالی که رستوران ۰۲۲ یک سوشی بار تعاملی و همچنین غذاهای غربی و آسیایی ارائه می‌دهد. سایر گزینه‌های غذاخوری شامل غذاهای محلی هندی در رستوران مایا و سالاد در Trident Patisserie & Delicatessen می‌شود.

 

۷ معماری خیره کننده بمبئی

آدرس: C-56, G Block, Bandra Kurla Complex, Bandra, 400051 Mumbai, India

 

Sofitel Mumbai BKC

این هتل لوکس و ۵ ستاره که در مجتمع Bandra Kurla Sofitel Mumbai BKC واقع شده دارای دسترسی آسان به شمال و جنوب بمبئی از طریق بزرگراه‌های شرقی و غربی و پیوند دریایی بندرا-ورلی، و همچنین پایانه‌های داخلی و بین‌المللی فرودگاه چاتراپاتی شیواجی بمبئی است. کلیه اتاق‌های این هتل لوکس مجهز به سیستم تهویه مطبوع، کفپوش چوبی، تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی، مینی بار و گاوصندوق شخصی هستند. به علاوه برخی از اتاق‌ها دارای دستگاه پخش DVD و پایه اتصال iPod هستند. این در حالی است که همه آن‌ها حمام‌های اختصاصی دارای وان ارائه داده‌اند. از امکانات لوکس و دلخواه داخل هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، استخر روباز، مراقبت از آبگرم و سالن بدنسازی در دسترس است.

آدرس: C-57, Bandra Kurla Complex, Bandra, 400051 Mumbai, India

 

Taj Lands End

هتل ۵ ستاره Taj Lands End با منظره‌ای مشرف به دریای عمان و اسکله بندرا ورلی و در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته است. این هتل دارای درمان‌های سنتی آبگرم هندی، استخر روباز و ۵ گزینه غذاخوری است. به علاوه موقعیت جغرافیایی برای تفریح ​​، Taj Lands End دارای یک باشگاه بهداشتی مجهز و یک سالن مدرن است. متناوبا ، مهمانان همچنین می‌توانند از ترکیبی زیبا از ماساژهای جوان کننده و درمان‌های برجسته که ریشه در درمان‌های معطر هند دارد در آبگرم معروف Jiva لذت ببرند. بازدید از اتاق‌های سونا و جلسات یوگا این تجربه را درخشان‌تر می‌کنند.

 

بازدید از دروازه هند، نماد شهر بمبئی

آدرس: Bandstand, Bandra West, Maharashtra, Bandra, 400050 Mumbai, India

 

Grand Residency Hotel & Serviced Apartments

این هتل ۳ ستاره جذاب که نزدیک مجتمع بندرا کورلا واقع شده دارای رستوران، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان در داخل هتل است. اتاق‌های این هتل دارای بالکنی دنج و عایق صدا هستند و به تلویزیون LED، مینی بار دارای چای/قهوه ساز و کمد مجهز شده‌اند. علاوه بر این، خدمات اتاق ۲۴ ساعته نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمی از خدمات خشکشویی داخل هتل استفاده کنید و یا ترانسفر فرودگاهی درخواست نمایید.

آدرس: Junction of 24th & 29th Road, Off Turner Road & Waterfield Road, Bandra (W), Bandra, 400050 Mumbai, India

 

Hotel Grace Galaxy

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره که امکانات خوبی ارائه می‌دهد و اتاق‌های بسیار تمیز و شیکی دارد این هتل است. هتل در فاصله چند دقیقه‌ای از ساحل واقع شده و دارای امکانات اقامتی با وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. همچنین خدمات اتاق و تبادل ارز برای مهمانان تور هند نیز در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل دارای کمد لباس، میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند. شما می‌توانید صبح را در بوفه صبحانه با غذاهای قاره‌ای آغاز کنید و بعد به گردش و تفریح در منطقه بپردازید.

 

معرفی ۱۰ بازار برتر بمبئی برای خرید و گردش

آدرس: S.V ROAD BANDRA WEST, Bandra, 400050 Mumbai, India

۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران