بهترین هتل‌های منطقه کلابا در بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین هتل‌های منطقه کلابا در بمبئی

بمبئی شهری به شدت پر جمعیت و شلوغ است که جاهای دیدنی زیادی دارد. بازارهای رنگارنگ و مغازه‌های خرده فروشی، مردمی که لباس محلی به رنگ‌های شاد می‌پوشند همه و همه می‌تواند تور هند را به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان تبدیل کند. یکی از قسمت‌های زیبای شهر که همه چیز را یک جا به شما ارائه می‌دهد منطقه کلابا است که در لبه شبه جزیره کوچک بمبئی واقع شده است. در این منطقه شما می‌توانید خوب بگردید و خرید کنید و جاهای دیدنی زیادی را کشف کنید. به همین دلیل است که توریست‌های زیادی کلابا را برای اقامت خودشان انتخاب می‌کنند.

 

The Taj Mahal Tower Mumbai

این هتل ۵ ستاره زیبا و بزرگ که در سال ۱۹۷۳ ساخته شده، و در مقابل دروازه هند باشکوه و مشرف به دریای عمان قرار گرفته است. برج در تضاد هماهنگ با کاخ تاج محل هند با بالکن‌های طاق‌دار و اتاق‌های تازه بازسازی شده قرار دارد. این هتل مجلل با مساحت ۲.۶ هکتار دارای ۱۰ رستوران و انواع درمان‌های سنتی هندی در Jiva Spa است. دکوراسیون داخلی در عین این که مدرن و زیبا هستند اما المان‌های کلاسیک و مجلل هندی را دنبال می‌کنند. این اتاق‌ها با طراحی شیک، چشم اندازهای شگفت انگیز از دریا، شهر یا استخر را ارائه می‌دهند. هر اتاق شامل تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، مینی بار مجهز، وای فای رایگان و حمام مجلل هستند. در این هتل شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه هندی، بین‌المللی، چینی و ژاپنی و خیلی گزینه‌های بیشتر نوش جان کنید و برای اوقات فراغت در استخر غوطه‌ور شوید، از درمان‌ها و خدمات و اسپا استفاده کنید و یا با پرداخت هزینه به قایق سواری بروید. این هتل در منطقه محبوب کلابا قرار داشته و تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا گالری ملی هنرهای مدرن فاصله دارد.

 

۷ تجربه‌ای که حتما باید در بمبئی پشت سر بگذارید

آدرس: Apollo Bunder, Colaba, 400001 Mumbai, India

 

Colaba Suites

کولابا سوئیت نزدیک هتل تاج که در مرکز بمبئی واقع شده، دارای اتاق‌های تهویه‌کننده با وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق است. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام خصوصی هستند و همه اتاق‌ها کمد لباس ارائه می‌دهند. این اقامتگاه یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم می‌کند.

آدرس: 5th Floor, Near Radio Club, Behind Gulf Hotel, Colaba, Colaba, 400005 Mumbai, India

 

The Taj Mahal Palace, Mumbai

هتل ۵ ستاره تاج محل پالاس (کاخ تاج محل) در سال ۱۹۰۳ ساخته شده و روبروی دروازه هند و مشرف به دریای عمان قرار گرفته است. این هتل فوق العاده شیک در محله کلابا قرار داشته و به یک مرکز خرید متصل است. گالری هنر جهانگیر و گالری هنر بودی از نکات برجسته فرهنگی هستند که می‌توانید در همان چند دقیقه‌ای هتل از آن دیدن کنید. اتاق‌ها همگی شیک و مجلل هستند و با تخت‌های کلاسیک و پر زرق و برق، تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و سرویس بهداشتی با سنگ‌های گرانقیمت پر شده‌اند. به علاوه در اینجا خدمات استخر و اسپا، رستوران و پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

 

بمبئی شهر شب‌های زنده و سینمای جذاب بالیوود

آدرس: Apollo Bunder Road The Taj Mahal Palace, Colaba, 400001 Mumbai, India

 

Fariyas Hotel Mumbai, Colaba

اتاق‌های Fariyas با دکوراسیون مدرن و پنجره‌های کف تا سقف دارای نور طبیعی زیادی هستند. هر اتاق دارای گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی است و وان و لوازم بهداشتی ارائه می‌شود. رستوران Tamarind مجموعه‌ای عالی از غذاهای بین‌المللی کبابی را سرو می‌کند. به علاوه کافه و رستوران‌های دیگر هتل مختص نوشیدنی و سرو کباب‌های مختلفی هستند. شما می‌توانید در مرکز تناسب اندام تمرین کنید یا از درمان‌های آرامش بخش بدن در آبگرم لذت ببرید. هتل خدمات کرایه اتومبیل و صرافی ارائه می‌دهد، در حالی که کارکنان میز تور می‌توانند در هماهنگی‌های سفر با تور هند به شما کمک کنند.

آدرس: 25, Off Arthur Bunder Road, Colaba, Colaba, 400005 Mumbai, India

 

The Gordon House Hotel, Colaba

هتل گوردون هاوس در ۶۰۰ متری دروازه نمادین هند، گالری ملی هنر مدرن و موزه شاهزاده ولز واقع شده است. هر اتاق ساده این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و مینی بار بوده و فضای ناهارخوری با یخچال و فریزر، کتری برقی ارائه می‌دهند. به علاوه حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و حوله نیز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. از دیگر امکانات ارائه شده در ملک می‌توان به انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد. رستوران داخلی آل استیر فرای غذاهای آسیایی و شرقی سرو می‌کند و کافه و بار هاوانا بوفه ناهار را ارائه می‌دهد.

 

آب و هوای هند در فصول مختلف

آدرس: 5, Battery Street, Apollo Bunder, Colaba, Colaba, 400039 Mumbai, India

۱۲ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران