بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بمبئی

بمبئی، نماد تجاری و سینمای هند، پایتخت ایالت ماهاراشترا است. این شهر در سواحل زیبای کونکان، در بخش غربی هند واقع شده و دارای یک بندر طبیعی عالی و مسحور کننده است. در عین حال، چشم اندازهایی باشکوه به رشته کوه‌های مرتفع کشور دارد. این خطه با طبیعت زیبای وحشی، قلعه‌های میراثی و بناهای تاریخی، هر ساله گردشگران بسیاری را با تور هند به سوی خود جذب می‌کند و در عین حال انواع امکانات رفاهی از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های متنوع را برای برخورداری از روزهایی خاطره انگیز و مفرح ارائه می‌دهد.

بدون شک مهمترین و اولین نیازمندی این مسافران، یافتن اقامتگاهی امن، راحت و همراه با کلیه ملزومات و وسایل آسایش است. از این رهگذر، هتل‌های بسیاری را با هر سطحی از بودجه و امکانات خواهید یافت. اما اگر به دنبال فضایی خصوصی‌تر و البته مقرون به صرفه‌تر هستید، چرا اقامت در یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بمبئی را امتحان نمی‌کنید؟

 

کوئیرکی در بمبئی (Quirky)

این آپارتمان در ۲.۲ کیلومتری ساحل جوهو، ۳.۲ کیلومتری پالی هیل، ۶ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک، ۷ کیلومتری ایسکون و ۹ کیلومتری سالن تاتر پریتوی واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی بمبئی چاتراپاتی شیواجی است که ۹ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

واحدهای این اقامتگاه زیبا و یک خوابه، با المان‌های رنگارنگ تزئین شده‌اند و مجهز به وای فای رایگان، مبلمان راحتی، یک تلویزیون صفحه تخت، حمام و آشپزخانه با مایکروویو و یخچال هستند.

آدرس: Linking Road, Bandra West 1st Floor, Bungalow Number 2, Hindustan Society, Near National College, Khar, 400050 Mumbai, India

 

کونال ورلد در بمبئی (Kunal world)

این اقامتگاه با یک باغ زیبا، واحدهای یک خوابه و دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار بمبئی از مهمانانش پذیرایی می کند. هر واحد دارای امکانات رفاهی کامل از جمله تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی است. همچنین بالکن واحدها، چشم اندازی جذاب به مناظر دیدنی اطراف دارد. بعلاوه، حوله و ملحفه تختخواب نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این آپارتمان در ۱.۷ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک، ۱.۹ کیلومتری خیابان اصلی سیمرغ و همچنین ۲.۸ کیلومتری مرکز علمی نهرو واقع شده است. بعلاوه آرامگاه حاجی علی ۴.۱ کیلومتر، بازار چور ۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی ۱۱ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

 

۶ رستوران حلال در بمبئی برای مسلمانان

آدرس: Gokhale Society Lane, 400012 Mumbai, India

 

بوهمیان در بمبئی (Bohemian)

این آپارتمان که با ارائه وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و واحدهای یک خوابه مجهز، امکانات و وسایل راحتی و آسایش را برای مسافران تور هند فراهم می‌کند، در ۱.۵ کیلومتری ساحل جوهو واقع شده و دسترسی عالی به مناظر رویایی دریا دارد.

در این اقامتگاه تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با مایکروویو و یخچال، ماشین لباسشویی و حمام با دوش در هر واحد برای مهمانان مهیا هستند.

از دیگر جاذبه‌های نزدیک به آپارتمان می‌توان به پالی هیل اشاره کرد که در ۴۰۰ متری آپارتمان واقع شده است. بعلاوه سالن تاتر پریتوی ۶ کیلومتر، ایسکون ۷ کیلومتر و فرودگاه بین المللی بمبئی چاتراپاتی شیواجی ۱۰ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

آدرس: Sherly Rajan Road 2nd floor 202, Sahil Apartment, 400050 Mumbai, India

 

 گلس هاوس در بمبئی (Glass House)

این اقامتگاه ساحلی نیز در نزدیکی متری ساحل جوهو واقع شده و تنها ۵ کیلومتر با سالن تاتر پریتوی، ۶ کیلومتر با ایسکون و ۹ کیلومتر با فرودگاه چاتراپاتی شیواجی بین المللی بمبئی فاصله دارد.

بعلاوه تمامی واحدهای یک خوابه این آپارتمان از کلیه امکانات رفاهی از جمله تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با مایکروویو و یخچال، ماشین لباسشویی و حمام با دوش برخوردارند و فضایی راحت و آرامش بخش را با رنگ‌های طبیعی و المان‌های چوبی به مخاطبان ارائه می‌دهند.

 

۶ کتاب فروشی مشهور بمبئ برای عاشقان کتاب خواندن

آدرس: 1st Floor, Unit 10-1/4th Sam's Cottage, Chuim Village Road, Khar West Mumbai, Maharashtra, Khar, 400052 Mumbai, India

 

دیدو در بمبئی (Dido)

مهمانان این اقامتگاه می‌توانند هر روز از طعم عالی صبحانه‌ای کامل و لذیذ لذت ببرند و از وسایل آسایش و راحتی از جمله تهویه مطبوع، آشپزخانه، اتاق نشیمن، یک فضای غذاخوری، تلویزیون صفحه تخت، تختخواب و ملحفه، حمام اختصاصی، حوله و پاسیو برخوردار شوند.

بعلاوه این آپارتمان، از موقعیت مکانی عالی بهره مند است از جمله اینکه ساحل جوهو در ۱.۹ کیلومتری، پالی هیل در ۶۰۰ متری، معبد سیدهی وینایاک در ۵ کیلومتری، تاتر پریتوی در ۵ کیلومتری و ایسکون ۶ کیلومتری اقامتگاه واقع شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی است که ۶ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد.

آدرس: Pali Village Gr Floor, Simon Lydia, Bandra, 400050 Mumbai, India

 

نووک در بمبئی (The Nook)

این آپارتمان در منطقه باندرا، نزدیک به ساحل جوهو قرار دارد و با واحدهای یک خوابه مجهز به امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.  

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این اقامتگاه در نزدیکی پربازدیدترین نقاط بمبئی یعنی در ۵ کیلومتری تئاتر پریتوی، ۵ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک و ۶۰۰ متری پالی هیل قرار دارد. بعلاوه ترمینال داخلی فرودگاه بمبئی ۴ کیلومتر و فرودگاه بین المللی بین المللی چاتراپاتی شیواجی ۶ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارند.

آدرس: Pali Hill Road, Bandra, 400050 Mumbai, India

 

توری در بمبئی (Tori)

این آپارتمان نیز در منطقه باندرا بمبئی واقع شده و دسترسی عالی به ساحل جوهو دارد. این اقامتگاه مفرح و ساحلی، دارای واحدهای یک خوابه بوده که به سادگی و زیبایی و با رنگ‌های خنثی و طبیعی آراسته شده‌اند و روزهایی آرامش بخش و به یادماندنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. در اینجا می‌توانید از کلیه امکانات و وسایل راحتی ازجمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، ماشین لباسشویی، حمام اختصاصی و تختخواب‌هایی نرم و راحت برخوردار شوید.

گفتنی است این آپارتمان در ۵ کیلومتری تئاتر پریتوی، ۵ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک و ۵۰۰ متری پالی هیل قرار دارد. همچنین ترمینال داخلی بمبئی ۳.۸ کیلومتر و فرودگاه چاتراپاتی شیواجی، ۶ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

 

۵ هاستل در بمبئی برای اقامتی ارزان و اقتصادی

آدرس: 10Pali Mala Road, Bandra, 400050 Mumbai, India

 

سیتی هومز ارکید در بمبئی (City Homes Orchid Apartment)

این آپارتمان با ارائه مناظری زیبا از باغ داخلی، فضایی مفرح را برای گشت و گذار و استنشاق هوای تازه رقم می‌زند. در اینجا می‌توانید به واحدهایی ۲ خوابه دسترسی داشته باشید که از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه با مایکروویو و یخچال، حوله و ملحفه، تختخواب راحت و حمام اختصاصی برخوردارند. بعلاوه این اقامتگاه، پارکینگ اختصاصی رایگان را در اختیار مهمانانی قرار می‌دهد که با خودروی شخصی تردد می‌کنند.

از نظر موقعیت مکانی باید بگوییم این آپارتمان در ۴.۴ کیلومتری ترمینال داخلی بمبئی، ۶ کیلومتری پالی هیل، ۲.۷ کیلومتری مرکزخرید فونیکس مارکت سیتی، ۷ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک و ۸ کیلومتری دریاچه پووای واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی است که ۴ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: Sayba group NX 32 nehru nagar opp sbi bank above mini mart kurla east B wing 7th floor Room no 702 Orchid Apartment, 400024 Mumbai, India

 

سرویس آپارتمان‌های سانتاکروز او اس آی در بمبئی (OSI Service Apartments Santacruz)

این اقامتگاه چشم اندازهایی جالب به منظره شهر داشته و با وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، واحدهای ۲ خوابه و تهویه مطبوع پذیرای مهمانانش است. در اینجا کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تختخواب‌های بزرگ و راحت، حوله، ملحفه، یک اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز با یک فضای غذاخوری، ماشین لباسشویی و ۲ حمام با دوش فراهم هستند.

بعلاوه این اقامتگاه دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار توریستی داشته و در ۱.۵ کیلومتری ترمینال داخلی بمبئی، ۲.۴ کیلومتری پالی هیل، ۲.۱ کیلومتری ساحل جوهو، ۳.۵ کیلومتری سالن تاتر پریتوی و ۴.۲ کیلومتری ایسکون واقع شده است. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی است که ۴ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد.

 

۱۰ نقطه‌ی بی‌نظیر در بمبئی برای خوردن بهترین بستنی‌ها

آدرس: Station Road, Santacruz, 400055 Mumbai, India

 

ویش تری در بمبئی (WishTree)

این آپارتمان نیز از یک فضای سبز و زیبا برخوردار بوده و اقامتی مفرح را همراه با سایر امکانات از جمله رستوران، سالن مشترک، صبحانه قاره‌ای و خدمات کرایه خودرو ارائه می‌دهد. واحدهای آرامش بخش این آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان راحت و شیک، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه، حمام اختصاصی با دمپایی و دوش و سایر وسایل موردنیاز هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم ترمینال داخلی بمبئی ۲.۵ کیلومتر و مرکز خرید فونیکس مارکت سیتی ۲.۸ کیلومتر از این آپارتمان فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی است که در ۳ کیلومتری آپارتمان واقع شده و این اقامتگاه، یک سرویس شاتل فرودگاهی را نیز با پرداخت هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: C/1102,maitri park chs, next to crystal plaza behind Hare Krishna Restaurant,Kalina CST Road,Santa curze east., Santacruz, 400098 Mumbai, India

 

آلکاو در بمبئی (The Alcove)

این اقامتگاه، در ۱.۹ کیلومتری ساحل جوهو و ۶۰۰ متر از پالی هیل واقع شده و تنها ۵ کیلومتر از معبد سیدهی وینایاک و ۶ کیلومتر از ایسکون فاصله دارد. بعلاوه واحدهای یک خوابه این آپارتمان امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، حوله، ملحفه و یک آشپزخانه کاملا مجهز با مایکروویو، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و توستر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

گفتنی است ترمینال داخلی بمبئی در ۴ کیلومتری و سالن تاتر پریتوی، در ۵ کیلومتری تئاتر پریتوی آپارتمان واقع شده‌اند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی است که ۶ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

 

گشتی خانوادگی همراه با کودکان در بمبئی

آدرس: Sameer Rd, Pali Village, Bandra west. 101, 1st Floor, Bandra, 400050 Mumbai, India

 

سیتی هومز پارادایز در بمبئی (City Homes Paradise Apartment)

این آپارتمان راحت و دنج در ۲.۴ کیلومتری مرکز خرید فونیکس مارکت سیتی که از مراکز خرید بزرگ بمبئی است، ۳.۸ کیلومتری ترمینال داخلی بمبئی، ۷ کیلومتر دریاچه پووای، ۷ کیلومتری معبد سیدهی وینایاک و ۵ کیلومتری پالی هیل قرار داشته و تنها ۴ کیلومتر از فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی فاصله دارد.

در اینجا واحدهایی یک خوابه را خواهید یافت که مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه با مایکروویو و یخچال، ماشین لباسشویی، ۲ حمام، سشوار، حوله، ملحفه و سایر امکانات رفاهی هستند.

آدرس: Sayba group NX 32 Nehru Nagar opp sbi bank mahada colony B wing Room no 101 First floor, 400024 Mumbai, India

 

تئوری 9 در بمبئی (Theory9)

این اقامتگاه در ۱.۲ کیلومتری از پالی هیل قرار دارد و سرویس دهی اشتراکی را برای مسافران تور هند فراهم می‌کند، به این معنا که یک فضای نشیمن مشترک و یک آشپزخانه مشترک را برای تمامی واحدها ارائه می‌دهند. اما هر کدام از واحدها نیز مجهز به امکانات رفاهی کامل از جمله وای فای رایگان، روم سرویس، مبلمان راحت و زیبا، حمام اختصاصی و  تلویزیون صفحه تخت هستند. گفتنی است که در طراحی دکوراسیون سراسر اقامتگاه، رنگ‌هایی جذاب و شاد و المان‌هایی چوبی و زیبا بکار گرفته شده‌اند.

اما به لحاظ دسترسی به جاذبه ‌ای این حوالی می‌توان گفت این اقامتگاه در ۳.۱ کیلومتری ترمینال داخلی بمبئی،  ۴.۱ کیلومتری ساحل جوهو، ۵ کیلومتری سالن تاتر پریتوی و ۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی واقع شده است.

آدرس: Samyakth Bliss, Plot No. 764, 5th Road,Khar West, Khar, 400052 Mumbai, India

 

مودنا در بمبئی (Modena)

این اقامگاه با یک تراس دلباز، چشم اندازهایی جذاب، پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و فضایی شیک و جادار به استقبال مسافران می‌آید. در اینجا واحدهایی یک خوابه را خواهید یافت که با کلیه امکانات رفاهی از جمله یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، یک آشپزخانه کامل با مایکروویو، یخچال، ماشین لباسشویی و یک توستر از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

بعلاوه این اقامتگاه از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و ۳.۶ کیلومتر از ترمینال داخلی بمبئی، ۵ کیلومتر از پالی هیل، ۷ کیلومتر از سالن تئاتر پریتوی و ۷ کیلومتر از ایسکون و دریاچه پووای فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی است که در ۴ کیلومتری آپارتمان واقع شده است.

 

بازدید از دروازه هند، نماد شهر بمبئی

آدرس: Match Factory Lane 603, Omkar Vive, 400070 Mumbai, India

 

آرنا در بمبئی (Arma)

و در پایان این سفر مفرح و مجازی، به این سوئیت آپارتمان مجلل می‌رسیم که با پاسیو و بالکن، وای فای رایگان و همچنین یک سالن مشترک، یک باغ و خدمات کرایه خورو به استقبال مخاطبانش می آید. در ضمن مهمانان می توانند هر روز از طعم بی نظیر صبحانه قاره‌ای در اینجا لذت ببرند.

واحدهای این اقامتگاه دارای پنجره‌های بزرگ سقف به کف بوده و بسیار نورگیر و زیبا هستند. همچنین از کلیه امکانات آسایش و راحتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، مبلمان راحتی و یک حمام اختصاصی کاملا مجهز با دوش و لوازم آرایشی رایگان برخوردارند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم ساحل جوهو در ۳ کیلومتری، ترمینال داخلی بمبئی در ۱.۲ کیلومتری و فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی در ۳ کیلومتری این آپارتمان واقع شده‌اند.

آدرس: Arma Suites and Apartment, Sukhsagar Apartment. Opposite SVC cooperative bank, Nehru Road, Vakola, Sanatcruz East, Santacruz, 400055 Mumbai, India

منبع

۰۲ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران