لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور: قسمت اول

کوالالامپور، پایتخت منحصر به فرد مالزی در آسیای جنوب شرقی است که بازدید از آن را نباید از دست داد. سفر با تور کوالالامپور معمولا مقرون به صرفه است زیرا این شهر، شهری بزرگ اما ارزان به شمار می‌آید و بهترین گزینه برای سفرهای کوله پشتی است.

از طرفی آزادی مذاهب در این منطقه از کره زمین، باعث شده تا افراد بسیاری با مرام و مسلک‌های مختلف اینجا را برای زندگی یا سفر انتخاب نمایند. در عین حال این شهر، سرشار از انواع جاذبه‌های گردشگری از انواع معماری‌ها و فرهنگ‌های خیره کننده گرفته تا غذاکده‌های متنوع و مراکز خرید و مناظر طبیعی است. پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه حتما مقاله ۷ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور؛ ابرشهر توریستی مالزی را نیز مطالعه کنید.

جالب است بدانید این شهر دوستدار طبیعت است و حفاظت از محیط زیست در این خطه، بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد و این امر دوستداران طبیعت را عاشق کوالالامپور می‌نماید.  با این حساب طرفداران سفر با تور کوالالامپور بسیارند و در نتیجه، انواع اقامتگاه‌های ریز و درشت و بسیار زیبا در انتظار مسافران هستند تا اقامتی به یادماندنی و خاطره انگیز را برایشان به ارمغان بیاورند. اگر شما از جمله افرادی هستید که می‌خواهید اقامتگاهی مجلل را در این سفر تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز با لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور آشنا شوید.

 

The RuMa

این هتل ۵ ستاره بسیار  شیک و منحصر بفرد، فضایی رمانتیک داشته و در میان گردشگران تور کوالالامپور خصوصا زوجها طرفداران بسیاری دارد. گفتنی است این اقامتگاه، در اکتبر ۲۰۱۸ در مرکز شهر کوالالامپور در فاصله یک کیلومتری منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور افتتاح شد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به گالری استارهیل و برج KL اشاره کرد. در ضمن این اقامتگاه، تنها ۷۰۰ متر تا برج های دوقلوی پتروناس و مرکز خرید سوریا کی ال سی سی فاصله دارد.

این هتل، دارای یک استخر روباز است و لحظاتی عالی را برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی، بعد از یک گردش پرجنب و جوش در شهر فراهم می‌کنند. در عین حال امکانات شکم گردی در این اقامتگاه به نحوی مطلوب فراهم است و رستوران ATAS در اینجا، مجموعه‌ای معتبر از غذاهای محلی مالزی و همچنین غذاهای بین المللی را سرو می‌کند. البته یک کافه بار نیز برای پذیرایی از مهمانان درنظر گرفته شده است. بعلاوه هر روز صبح نیز، در این مکان صبحانه‌ای لذیذ و باکیفیت ارائه می‌شود.

گفتنی است وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. در ضمن تمام ۲۵۳ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن و کلیه امکانات رفاهی بوده و برخی از آنها چشم اندازی جالب توجه به منظره شهر دارند. این هتل تورهایی را برای گشت و گذار در شهر ارائه می‌دهد و از دیگر امکانات شاخص آن می‌توان به مرکز تناسب اندام، تبدیل ارز، تهیه بلیط، خدمات دربانی و رزرواسیون ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: 7Jalan Kia Peng, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Villa Samadhi Kuala Lumpur

این فضای آرامش بخش و رومانتیک، ویلایی ۵ ستاره است که در عین حال یک تفرجگاه سرسبز در شهر کوالالامپور به شمار می‌آید. اتاق‌های مجلل با الهام از سبک دکوراسیون آسیایی تزئین شده‌اند و یک استخر تالاب روباز در میان این اقامتگاه امتداد می‌یابد و تمام اتاق‌ها را به هم متصل می‌کند. بنابراین مهمانان می‌توانند مستقیما از اتاقشان به داخل استخر شیرجه بزنند یا در بالکن اتاق، آفتاب بگیرند. گفتنی است این ۲۱ اتاق‌ بزرگ با تهویه مطبوع که با ترکیبی جذاب از بامبو و بتن ساخته شده‌اند، مجهز به تلویزیون صفحه ‌تخت، دی‌وی‌دی پلیر و مینی‌بار هستند.

در ضمن در اینجا، یک رستوران روباز با عنوان Mandi Mandi را خواهید یافت که غذاهای مالایی و بین المللی سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌ها را نیز می‌توانید در بار Bumbung میل کنید. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و خدمات خشکشویی، از دیگر امکانات مهم در این اقامتگاه به شمار می‌آیند. به یاد داشته باشید که سیگار کشیدن در این ملک، اکیدا ممنوع است!

 

معرفی برج‌های معروف مالزی

آدرس: No. 8, Jalan Madge, Off Persiaran Madge, Jalan U-Thant, 55000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sofitel Kuala Lumpur Damansara

این هتل لوکس ۵ ستاره و ۳۱۲ اتاقه که تخت‌هایی راحت بسیار راحت را در خود جای داده‌اند، در عین حال دارای استخر روباز و تراس آفتابگیر است و امکانات اقامتی به یادماندنی و لذت بخش را برای مسافران تور کوالالامپور رقم می‌زند. در ضمن تعدادی رستوران و یک بار، برای شکم گردی در این هتل درنظر گرفته شده‌اند.

رستوران Kwee Zeen طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند، در حالی که Wan Chun Ting، در ارائه غذاهای اصیل کانتونی تخصص دارد. Nizza انواع غذاهای مدیترانه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و در عین حال، می‌توانید از طعم نوشیدنی‌های سبک در بار Sofi's Deli لذت ببرید. گفتنی است وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است.

اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی،  تلویزیون صفحه تخت و دستگاه قهوه ساز بوده و برخی از آنها دارای یک قسمت نشیمن هستند که فضایی بسیار برای استراحت را رقم می‌زنند. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، خدمات تور، تهیه بلیط و خدمات دربانی به میز پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. یک مرکز تناسب اندام در این هتل در دسترس بوده و همچنین برای علاقمندان به مطالعه، یک کتابخانه درنظر گرفته شده است.

باید گفت این اقامتگاه، ۵ کیلومتر از مراکز خرید The Weld و برجایا تایمز اسکوئر فاصله دارد و سوریا کی ال سی سی نیز در فاصله ۶ کیلومتری از هتل واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که تنها ۱۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: No 6 Jalan Damanlela Bukit Damansara , 50490 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The St. Regis Kuala Lumpur

این ملک، از طراحی دکوراسیون بسیار هنری و تاریخی و باظرافتی برخوردار است و دارای بزرگ‌ترین اتاق‌های استاندارد مهمان در کوالالامپور بوده و اقامتی مجلل را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. تمام ۲۰۸ اتاق، بسیار نورگیر هستند و از پنجره‌های بزرگ سقف به کف برخوردارند و  چشم اندازهایی استثنایی به باغ و دریاچه و خط افق شهر دارند. همه اتاق‌ها دارای فضای نشیمن بزرگ و کمد دیواری بزرگ، میز مطالعه، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی هستند.

سوئیت‌های تخصصی دارای اتاق ماساژ داخل سوئیت، امکانات امنیتی کامل برای وسایل شخصی و همچنین فضا و ظرفیت کافی برای سفرهای گروهی و خانوادگی هستند. در نهایت باید گفت در این ملک وای فای رایگان، استخر شنا، سونا و مرکز تناسب اندام، رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، اتاق جلسات و خدمات دربانی در هتل فراهم هستند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های پنانگ

آدرس: No 6, Jalan Stesen Sentral 2, KL Sentral Train Station, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Alila

این فضای دنج و زیبا که خصوصا در میان بانوان طرفداران بسیاری دارد، در ماه مه ۲۰۱۸ در منطقه‌ای پرجنب‌وجوش افتتاح شد و در حال حاضر اقامتی مجلل و ۵ ستاره را بر فراز شلوغی‌های شهر ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، امکانات تبدیل ارز، خدمات برگزاری تور و خدمات دربانی است.

در ضمن ۱۴۳ اتاق مدرن را در بر گرفته که همگی دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، میز کار و تلویزیون صفحه ‌تخت هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و چشم اندازی بی نظیر از ارتفاعی بلند را از مناظر اطراف ارائه می‌دهند. در ضمن مهمانان می‌توانند از طعم وعده‌های غذایی خود در رستوران هتل لذت ببرند.

رستوران Botanica+Co منوی تمام روز از غذاهای بین‌المللی و آسیایی ارائه می‌دهد، در حالی که Entier، غذاهای فرانسوی را تحت نظر سرآشپز ژاپنی بسیار حرفه‌ای سرو می‌کند. بعلاوه می‌توانید به بار پشت بام هتل بروید و از مناظر زیر پایتان و طعم نوشیدنی‌های باکیفیت این مکان لذت ببرید. گفتنی است این اقامتگاه به طور مستقیم، به ایستگاه LRT Bangsar متصل است. همچنین ۲ کیلومتر با ایستگاه قطار NU Sentral و KL Sentral فاصله دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز، در فاصله ۷۱.۲ کیلومتری ازAlila  واقع شده است.

آدرس: 58Jalan Ang Seng, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hotel Stripes Kuala Lumpur

این اقامتگاه، از طراحی دکوراسیون جالب توجی برخوردار است و لحظاتی مفرح را برای مهمانان خصوصا زوجها رقم می‌زند. بار پشت بام، استخر روباز و مرکز تناسب اندام در این فضای جالب به استقبال مهمانان می‌آیند. تعداد ۳۶۵ اتاق در این اقامتگاه مجلل ۵ ستاره و بزرگ در نظر گرفته شده‌اند که همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میزکار و حمام خصوصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند.

در ضمن مهمانان می‌توانند غذاهای فرانسوی را در رستوران Brasserie 25 میل کنند و از طعم این خوراکی‌های تازه و لذیذ، نهایت استفاده را ببرند. همچنین امکانات تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و انبار چمدان در این اقامتگاه فراهم هستند. گفتنی است این هتل، در مرکز شهر واقع شده و برج‌های دوقلوی پتروناس و سوریا کی‌ال‌سی‌سی در فاصله  9/2 کیلومتری و آکواریوم کی‌ال‌سی‌سی نیز در  ۶/۲ کیلومتری ملک واقع شده‌اند.  

آدرس: 25Jalan Kamunting, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Banyan Tree

این هتل زیبای ۵ ستاره که فضای آرامش بخش و مناظری عالی را به مخاطبان هدیه می‌دهد، در آوریل ۲۰۱۸ افتتاح شد. این اقامتگاه، در فاصله ۳ دقیقه پیاده‌روی از مرکز خرید پاویلیون واقع شده و ۴۰۰ متر از Aquaria KLCC، 5 دقیقه پیاده روی تا فارنهایت ۸۸ و ۸۰۰ متر از مرکز خرید The Weld فاصله دارد.

گفتنی است در این ملک، یک استخر روباز برای ریلکس کردن و لذت بردن از آب و هوای تازه وجود دارد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی شان در رستوران داخل هتل لذت ببرند یا از طعم انواع نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا در بار هتل برخوردار شوند و در عین حال به وای فای رایگان دسترسی داشته باشند.

و اما تمامی ۵۵ اتاق هتل مجهز به دستگاه قهوه ساز، حمام خصوصی، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از آنها، به منظره باشکوه برج‌های دوقلوی پتروناس دید دارند. از طرفی پرسنل پذیرش که به زبان‌های چینی، انگلیسی و مالایی صحبت می‌کنند، خوشحال خواهند شد که اطلاعاتی مفید در مورد منطقه را به مهمانان ارائه دهند.

 

هزینه شکم‌گردی در مالزی

آدرس: 02Jalan Conlay, Bukit Bintang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Majestic Hotel

این هتل لوکس ۵ ستاره تاریخی، اقامتگاه‌هایی با دکوراسیون مدرن به سبک استعماری و جزئیات نئوکلاسیک ارائه می‌دهد. این ملک دارای یک استخر روباز، خدمات دربانی و انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و خدمات ماساژ است. در ضمن مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود در رستوران Contango که غذاهای بین المللی لذیذی سرو می‌کند و یا کافه Colonial که غذاهای کلاسیک محلی و چینی ارائه می‌دهد لذت ببرند.

جالب است بدانید در این اقامتگاه، ۳۰۰ اتاق بزرگ درنظر گرفته شده‌اند که همگی دارای امکانات و تجهیزات رفاهی کامل بوده و در ضمن سرویس اتاق و خدمات غذاخوری در اتاق نیز ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه ‌تخت، گاوصندوق شخصی و کتری برقی هستند. گفتنی است این ملک، ۵ دقیقه پیاده روی تا میدان مردکا کوالالامپور و ۵ دقیقه رانندگی تا ایستگاه مرکزی کوالالامپور فاصله دارد. منطقه خرید Bukit Bintang  نیز، ۱۵ دقیقه با ملک فاصله دارد.

آدرس: No.5, Jalan Sultan Hishamuddin, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Four Seasons

این هتل لوکس ۵ ستاره و ۲۰۹ اتاقه، با استخر روی پشت بام، صبحانه‌ای عالی، وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها و رزرواسیون ۲۴ ساعته به استقبال مهمانان می آید. این ملک که در فاصله ۲۸۰ متری از پارک KLCC قرار دارد و تا برج‌های دوقلوی پتروناس و سوریا کی ‌ال ‌سی ‌سی ۲۸۰ متر فاصله دارد، در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است.

جالب است بدانید ۶ گزینه غذاخوری در این هتل درنظر گرفته شده‌اند و در این میان،غذاهای سنتی چینی در رستوران Yun House سرو می‌شوند، در حالی که از مهمانان با پخت زنده غذاهای بین‌المللی در آشپزخانه اپن Curate نیز پذیرایی می‌شوند.

گفتنی است اتاق‌های این ملک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌ تخت، حمام اختصاصی و سایر امکانات بوده و برخی از اتاقها چشم‌اندازی عالی و زیبا به پارک دارند. در ضمن، در اینجا مرکز تناسب اندام و اتاق سونا در دسترس هستند. از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند از درمان‌های آبگرم در اسپای هتل لذت ببرند.

 

بهترین سالن‌های کنسرت کوالالامپور

آدرس: 145,Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

۱۱ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران