لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور: قسمت دوم

کوالالامپور که با نام "KL" شناخته می‌شود، پایتخت مالزی و جایگاه برج‌های دوقلوی معروف پتروناس است. در سفر با تور کوالالامپور درخواهید یافت که این شهر مستقل، در حال حاضر به  سمت مدرنیته پیش می‌رود، اما در عین حال قدردان میراث و سنت‌هایش در آسیای جنوب شرقی است. این شهر پرجنب و جوش که سرعتی دیوانه وار را در پس زمینه خیره کننده‌اش دارد، در عین حال بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی از جمله غذاکده‌های متنوع، بازارهای ریز و درشت، ارتفاعات سرسبز آرامش بخش و آب‌های فراوان را در دل خود جای داده است.

اگر به دنبال سفری مجلل به این خطه هستید، بهترین کار این است که اقامتگاهی در خور این سفر را برای استراحت خود و عزیزانتان پیدا کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور آشنا شوید و بتوانید بر اساس سلیقه و خواسته‌هایتان، گزینه‌ای مناسب را انتخاب نمایید.

 

The Ritz-Carlton

این هتل لوکس، اتاق‌هایی مجلل و شیک را در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور ارائه می‌دهد. این ملک که در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از مرکز خرید پاویلیون و ۵۵۰ متری از مرکز خرید لات ۱۰ و فارنهایت ۸۸ واقع شده است، با فرودگاه بین المللی کوالالامپور ۶۴.۱ کیلومتر فاصله دارد.

در مورد امکانات و ویژگی‌های این اقامتگاه به یادماندنی و زیبا باید بگوییم که در بدو امر، یک استخر روباز و ۳۴۶ اتاق بزرگ و زیبا با  پنجره‌های بزرگ کف تا سقف با چشم‌اندازهای پانوراما از شهر به استقبال مهمانان می‌آیند. از دیگر امکانات این ملک، می‌توان به مرکز تناسب اندام و اتاق سونا اشاره کرد. از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند از انواع درمان‌ها در اسپای این هتل برخوردار شوند.

و اما برای شکم گردی نیز، تعدادی رستوران و بار در این ملک در نظر گرفته شده‌اند از جمله: Cobalt Room که برای یک صبحانه بین‌المللی مقوی ایده آل است و رستوران Library که غذاهای بین‌المللی و آسیایی معاصر سرو می‌کند. همچنین می‌توانید از صرف چای بعد از ظهر و شیرینی در لابی هتل لذت ببرید. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها موجود است و این ملک همچنین، اتاق‌های جلسه را اجاره می‌دهد. جالب است بدانید کارکنان خوش برخورد این هتل، به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند و خوشحال می‌شوند به شما اطلاعات کافی برای گردش در شهر ارائه دهند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های کوالالامپور

آدرس: 168,Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Pavilion Hotel

اینجا یکی از مجلل‌ترین و مشهورترین هتل‌های شهر است که در موقعیت مکانی عالی، در نوامبر ۲۰۱۸ افتتاح شد. این هتل لوکس، دارای استخر پشت بام بوده که ضمن استراحت و بهره‌مندی از هوای تازه، امکان برخورداری از منظره پانورامای اطراف را برای مهمانان فراهم می‌کند.

بعلاوه این اقامتگاه، ۳۲۵ اتاق بسیار راحت و بزرگ را در خود جای داده که همگی مجهز به وای فای رایگان، میز کار، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی اریگان، مبلمان زیبا و اکسسوری‌های جالب توجه هستند.  در ضمن در این اقامتگاه ۵ ستاره، یک مرکز تناسب اندام برای مهمانان در دسترس است و فضایی نیز برای برگزاری ضیافت درنظر گرفته شده است.

مهمانان می‌توانند از صبحانه بوفه در هتل برخوردار شوند. بعلاوه رستوران داخلی که انواع غذاهای آسیایی را سرو می‌کند، پذیرای علاقمندان است. پرسنل چند زبانه نیز در بخش پذیرش ۲۴ ساعته، اطلاعات کافی را برای گردش در شهر و دیدار از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار، به مخاطبان ارائه می دهند.

آدرس: 170Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

JW Marriott

این هتل مجلل نیز در موقعیت مکانی عالی، در امتداد Bintang Walk در مثلث طلایی واقع شده و دسترسی عالی به مرکز شهر دارد. این هتل با استخر روباز و وای فای رایگان در سراسر ملک، از مهمانان پذیرایی می‌کند.  جالب است بدانید این اقامتگاه مستقیما به استارهیل متصل می‌شود و که ۲۰ دقیقه رانندگی تا تم پارک Sunway Lagoon فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه بین المللی کوالالامپور، تقریبا در ۴۵ کیلومتری هتل واقع شده است.

در اینجا ۵۶۵ اتاق شیک و مدرن با حمام‌های مرمری خصوصی و وان‌هایی به سبک ژاپنی، در انتظار مهمانان هستند. هر اتاق، از قسمت نشیمن و غذاخوری جداگانه برخوردار بوده و کلیه امکانات از جمله وسایل تهیه قهوه و چای، تلویزیون کابلی صفحه تخت، یخچال و آشپزخانه‌ای مجهز را در خود جای داده است. 

و اما در مورد خورد و خوراک باید بگوییم که رستوران Tastemakers،  پیچیدگی آشپزی را در زیباترین حالت با طیف متنوعی از خوراکی‌های جشن می‌گیرد و غذاهای تازه، فصلی و بین المللی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. رستوران Tempt نیز غذاهای بدیع و لذیذ بین المللی را سرو می‌کند و کافه چینی Luk Yu نیز با انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه، پذیرای علاقمندان است. در کنار اینها رستوران Tarbush غذاهای بی‌نظیر عربی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این ملک می‌توان به مرکز تناسب اندام، خدمات دربانی و انبار چمدان و رزرواسیون ۲۴ ساعته اشاره کرد.

 

غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

آدرس: 183,Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

EQ

این هتل لوکس و منحصر بفرد با مناظر و چشم اندازهایی عالی، در اوت ۲۰۱۹ افتتاح شد. این ملک، کمتر از ۱ کیلومتر از سوریا کی ال سی سی فاصله دارد و با بهترین امکانات اقامتی از جمله رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، بار، یک سالن مشترک و همچنین یک باغ به استقبال مهمانان می‌آید. بعلاوه در اینجا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار شوید. تمام ۴۴۰ اتاق‌ هتل مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی هستند.

همچنین این اقامتگاه، بوفه و صبحانه آمریکایی ارائه می‌دهد. امکانات اسپا و سلامتی از جمله جکوزی و سونا در طول اقامت در EQ کوالالامپور در اختیار مهمانان هستند. و اما از مهمترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به آکوریوم کی ال سی سی و گالری استارهیل اشاره کرد. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۱۸ کیلومتر از هتل فاصله دارد.

آدرس: Equatorial Plaza, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Ceylonz Seasonal Suites

این هتل جذاب با ۴۰ اتاق دنج، در ژوئیه ۲۰۲۰ در یک موقعیت عالی در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور افتتاح شد. گفتنی است این ملک ۱.۶ کیلومتر از مرکز همایش کوالالامپور، ۲ کیلومتر تا آکواریوم کی ال سی سی و ۲ کیلومتر تا سوریا کی ال سی سی فاصله دارد.

اتاق‌های این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی لوکس، اکسسوری‌های جالب توجه و مدرن، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، میز کار، بخش نشیمن برای استراحت و دورهمی و تخت‌هایی بزرگ و راحت هستند. در ضمن اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از پارکینگ این ملک نیز استفاده کنید. بعلاوه این اقامتگاه، دارای یک استخر سرپوشیده نیز است. در نهایت باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۷ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: 3Persiaran Raja Chulan Bukit Kewangan, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

AMI Suites

این ملک جذاب و رویایی با ۱۱۵ اتاق دنج و راحت، در نوامبر ۲۰۲۰ افتتاح شد. سوئیت AMI، در منطقه مونت کیارا در کوالالامپور واقع شده است. محله مونت کیارا سرشار از غذاکده‌های عالی، کافه‌های شلوغ، گروه‌های موسیقی زنده، نمایش‌های کمدی و جمعیتی پرجنب‌وجوش است. در نزدیکی پارک بوکیت کیارا، فضاهای سبز زیادی برای گردش وجود دارد. و بنابراین مهمانان این هتل، دسترسی عالی به تمامی این امکانات دارند. بعلاوه بزرگ‌ترین مرکز تجاری و نمایشگاهی مالزی یعنی  MITEC نیز در همسایگی هتل واقع شده است.

از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات دربانی، وای فای رایگان در سراسر ملک، استخر و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همه واحدها دارای تهویه مطبوع بوده و دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با  ناهارخوری هستند. در ضمن باید گفت مرکز خرید Publika  در ۱ کیلومتری هتل واقع شده و کاخ Istana Negara مالزی نیز، ۱.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

آدرس: G-09 Arte Mont Kiara, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hilton

این هتل لوکس ۵ ستاره که روبروی موزه ملی قرار دارد، اقامتگاهی خاطره انگیز را در قلب مرکز شهر کوالالامپور ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر شنای بزرگ است و در عین حال میهمانان می‌توانند به کلاس یوگا در مرکز تناسب اندام ۲ طبقه بپیوندند یا از ماساژ در مرکز اسپا لذت ببرند.

جالب است بدانید ۱۰ گزینه برای شکم گردی در این اقامتگاه مجلل در نظر گرفته شده است. در این میان، رستوران Vasco در تمام طول روز مجموعه‌ای از غذاهای بین المللی و محلی را سرو می‌کند. غذاهای مدرن اروپایی، غذاهای دریایی تازه و غذاهای مورد علاقه باربیکیو در GRAZE و ۴ رستوران دیگر سرو می‌شوند. انواع نوشیدنی‌ها در بار Zeta موجودند و شیرینی‌های خوشمزه، قهوه داغ و نان‌های تازه را نیز می‌توانید در کافه Oro میل کنید.

این هتل، ۴۹۹ اتاق مدرن را در دل خود جای داده که به طرزی سخاوتمندانه مجهز به تلویزیون‌های صفحه ‌تخت بزرگ هستند. پنجره‌های سقف به کف بزرگ نیز نمای کاملی از شهر یا دریاچه را به مخاطبان ارائه می‌دهند. گفتنی است وای فای رایگان در مناطق عمومی این ملک در دسترس است. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، خدمات دربانی و انبار چمدان، به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. در ضمن ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

در نهایت باید گفت این هتل  در فاصله ۷۵۰ متری از مرکز خرید ۹ طبقه Nu Sentral و ۱۵ دقیقه رانندگی از باغ دریاچه واقع شده است.

آدرس: 3,Jalan Stesen Sentral, KL Sentral Train Station, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Element Kuala Lumpur by Westin

این هتل لوکس ۴ ستاره 252 اتاقه، در قلب کلان شهر کوالالامپور واقع شده و ۲۷۵ متر ارتفاع دارد و بلندترین هتل دوستدار محیط زیست در مالزی به شمار می‌آید. این اقامتگاه، دارای طراحی داخلی شیک با پالت‌های رنگی خنثی است. در ضمن باید گفت این اقامتگاه مجلل، در ۸۰۰ متری برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و مناظری خیره کننده از خط افق شهر کوالالامپور ارائه می‌دهد. از محبوب‌ترین جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به آکواریوم کی ال سی سی و گالری استار هیل اشاره کرد.

گفتنی است سیگار کشیدن در این هتل آپارتمان ممنوع است. بعلاوه مهمانان می‌توانند در جلسات اسپا، لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنند یا از شنای در استخر سرپوشیده مدرن لذت ببرند. یا می‌توانند در مرکز تناسب اندام، ماهیچه‌هایشان را تقویت کنند و یا دوچرخه‌ها را به صورت رایگان برای گشت و گذار در شهر از این هتل کرایه نمایند. واقعیت این است که این منطقه، برای دوچرخه سواری بسیار محبوبیت دارد.

در ضمن باید گفت وای فای رایگان در تمامی نقاط ملک ارائه می‌شود. تمامی اتاقها از حمام اختصاصی و کلیه امکانات رفاهی برخوردار بوده و تخت هایی بسیار بزرگ و راحت را برای کسب آرامش و استراحت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. پرسنل چند زبانه در اینجا، برای کمک به شما و پاسخگویی به سوالاتتان در دسترس هستند. رستوران این ملک نیز مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ سالم را ارائه می‌کند که از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده‌اند و در عین حال کافه بار این هتل، طیف وسیعی از نوشیدنی‌های گوارا را سرو می‌نماید.

آدرس: Ilham Tower, Jalan Binjai, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Cormar Suites

این هتل مجلل و مدرن، در موقعیت مکانی عالی در ژوئن ۲۰۲۰ افتتاح شد. این ملک دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار است. در ضمن این هتل ۵ ستاره، دارای چشم اندازی جالب توجه از شهر است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس نیز لذت ببرند. گفتنی است این اقامتگاه رزرواسیون 24 ساعته، خدمات اتاق و صرافی، سونا و جکوزی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

تعداد ۵۱ اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهارخوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی با جکوزی، دمپایی، حوله و سشوار هستند. در نهایت از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این حوالی می‌توان به مرکز همایش کوالالامپور و آکواریوم کی ال سی سی اشاره کرد. در ضمن باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: Lot 163, No 10. Jalan Perak, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Expressionz KLCC Infinity Pool

سفر خود را، با بررسی این هتل نوساز ۵ ستاره خاتمه می‌دهیم که در مه ۲۰۲۱ افتتاح شده است. این ملک، در ۱.۵ کیلومتری برج‌های دوقلوی پتروناس و ۱.۸ کیلومتری پارک KLCC واقع شده و دارای ۱۹ اتاق خانوادگی جادار و راحت است. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و سایر امکانات بوده و در ضمن هر صبح، صبحانه بوفه در این هتل سرو می‌شود. وای فای رایگان را در سراسر ملک خواهید داشت و در عین حال  رستوران، استخر پشت بام، پارکینگ خصوصی، باغ و تراس در این مکان به یادماندنی و شگفت انگیز به استقبال مهمانان می‌آیند. و اما نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۹ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 65a, jalan 2 off jalan tun razak, 50400 Kuala Lumpur, Malaysia

۱۴ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران