بهترین رستوران های حلال کوالالامپور (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین رستوران های حلال کوالالامپور (قسمت دوم)

همانطور که در بخش اول نیز مطرح شد کوالالامپور به عنوان یکی از قطب‌های مهم توریستی جنوب شرقی آسیا برای گردشگران مسلمان شناخته می‌شود. گرچه این شهر از خیلی جهات تفریحی محسوب می‌شود اما عاشقان گردش‌های فرهنگی می‌توانند با نوشیدن چای و غذا خوردن در اواخر شب تجربه متفاوتی از این شهر کسب کنند. از میان صدها مکان دوست داشتنی برای مسلمان، ما در این لیست به معرفی ۱۰ عدد از بهترین رستوران‌های حلال کوالالامپور پرداخته‌ایم. با مراجعه به این رستوران‌ها می‌توانید در تور کوالالامپور نوروز ۹۹ را به تعطیلاتی آرامشبخش بروید بدون این که نگران نحوه طبق غذاها باشید. در ادامه مطلب پیشین در اینجا نام‌های دیگری را معرفی می‌کنیم.

 

The 39 Restaurant

این رستوران که در طبقه ۳۹ برج Suria KLCC قرار دارد، مفهوم جدیدی از غذای مالایی و غذای سنتی سبک کمپون را تعریف می کند. مشتریان می‌توانند یک تجربه غذا خوری استثنایی را داشته باشند؛ زیرا سرآشپزها از بهترین مواد اولیه برای پخت غذاها استفاده می‌کنند. این رستوران دارای یک منوی گسترده شامل انواع پیش غذا، غذای اصلی، گوشت و غذاهای گیاهی و دسر است. ناهار خود را با ویوی مشرف به شهر و یا در منطقه‌ای مطبوع با آب و هوای فوق‌العاده میل کنید. برای اینکه تجربه فوق العاده‌تری داشته باشید، موسیقی پس زمینه زنده باعث ایجاد فضایی بی‌نقص در زمان ناهار و شام می شود. رستوران ۳۹ یک مکان ایده‌آل برای یک عصر عاشقانه خواهد بود.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی

 

آدرس: 10 Persiaran KLCC, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

 

Restoran Sri Nirwana Maju

رستوران Restoran Sri Nirwana Maju  واقع در Jalan Telawi ، تجربه غذاخوری در برگ موز را ارائه می‌دهد. در مقایسه با رستوران‌های سطح بالا در نزدیکی این مکان، تنها با دیدن میز و صندلی‌هایی با سبک Kopitiam ساده می‌توان این نوید را دریافت که با رستورانی اصیل‌تر روبرو هستید. قیمت برنج برگ موز که در یک برگ موز سرو می‌شود، فقط با ۲ دلار همراه با سبزیجات و خوراک کاری شروع می‌شود. هر کسی که در Bangsar  به دنبال یک غذای خوشمزه و سیر کننده بدون خرج بالا است، حتما باید به این رستوران سر بزند.

 

 

آدرس: 43 Jalan Telawi 3, Bangsar Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59100, Malaysia

 

Restoran Rebung

در دل محله Bangsar، رستوران حلال Rebung یک رستوران به سبک بوفه است که برای صرف صبحانه، ناهار، شام و چای باز است. غذاهای سرو شده از غذاهای مرغ و بره با برنج تا گزیده‌ای از برنج سرخ شده که در سینی‌های بزرگ نقره‌ای سرو می‌شوند‌، گستردگی دارد. یک وعده غذایی معمولی همراه با نوشیدنی نباید بیش از ۳۸ دلار برای دو نفر خرج داشته باشد. Rebung برای افرادی که در Bangsar به دنبال چشیدن طعم انواع غذاهای مالایی هستند، یک انتخاب ایده آل است. با توجه به منوی متنوع این رستوران بهتر است گروهی بروید و هر کسی چیزی سفارش دهد سپس با هم به اشتراک بگذارید تا مزه‌های بیشتری را چشیده باشید.

 

معرفی مشهورترین معبدهای کوالالامپور

 

آدرس: 1 Jalan Tanglin, Tasik Perdana Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50480, Malaysia

 

Al Halabi Gourmet Restaurant

رستوران Gourmet Al Halabi  در منطقه Bukit Bintang  از جمله بهترین رستوران‌های حلال به دلیل غذای دلپذیرش، آشپزی بی‌نظیرش و محیط مناسبش است. لامپ‌ها و لوسترهای قدیمی و یک طراحی داخلی بی‌شیله پیله به سبک خاورمیانه‌ای، باعث می‌شود که همه نوع قشر و توریستی مشتری این رستوران شوند. منوی گسترده این رستوران روی غذاهای سبک لبنانی و سوریه‌ای تمرکز دارد، اما شب‌ها غذاهای محبوب عربی دیگری مانند برنج گوسفند ماکارلو، هوموس و کباب‌های مختلف را نیز در این رستوران می‌یابید. انتظار می‌رود یک وعده غذایی دو نفره حدود ۳۸ دلار هزینه داشته باشد.

 

 

آدرس: JW Marriott Kuala Lumpur, No, 183 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

 

Melur & Thyme Restaurant, KLCC

این رستوران که برنده جایزه نیز شده است یک تجربه غذا خوری کمی متمایزتر ارائه می‌دهد. با تمرکز بر روی نقاط اشتراکی بین شرق و غرب و همچنین نسل قدیم و جدید، طراحی داخلی از خلق و خوی شادابی برخوردار است. میزهای سنگ مرمر و صندلی‌های چوبی بلند، فضای داخلی را پر می‌کنند. همچنین طرح‌ها و چیدمان‌های دست‌ساز روی دیوارها قرار گرفته‌اند و لامپ‌های کمی از سقف آویزان هستند. در منوی جذاب این رستوران حلال مشتریان می‌توانند از میان غذاهای محبوب آسیایی و مالزیایی، از جمله اردک و مرغ پکن و همچنین غذاهای غربی و اروپایی مانند خورش گاو انتخاب کنند.

 

تماشای شهر کوالالامپور از فراز برج کی ال مالزی

 

آدرس: G03H-I Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

۲۸ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران