هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در کوالالامپور: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در کوالالامپور: قسمت اول

در سفر با تور مالزی، دلایل بسیار خوبی برای انتخاب یک هتل دوستدار حیوانات خانگی وجود دارد. بطور کلی مالزی به دلیل آب و هوای گرم در طول سال، مقصدی عالی برای حیوانات خانگی و صاحبان آنها به شمار می‌آید. بعلاوه امکانات رفاهی و تفریحی و جاذبه‌های بسیاری، مناسب این موجودات دوست داشتنی در کوالالامپور و مناطق اطراف آن وجود دارند. از جمله شمار زیادی از اقامتگاه‌ها و هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی که روزهایی مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران و حیواناتشان رقم می‌زنند.

 

چرا هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی؟

در سفر به کوالالامپور می‌توانید حیوان خانگی خود را، هر کجا که می‌روید همراه خود ببرید. حضور حیوانات خانگی، در اکثر مکان‌های عمومی در مالزی مجاز است. بنابراین می‌توانید با دوست پشمالویتان، بدون هیچ دغدغه‌ای به گشت و گذار در شهر بپردازید.

همچنین بسیاری از رستوران‌ها، پارک‌ها و سواحل دوستدار حیوانات خانگی در این منطقه وجود دارند. در نتیجه می‌توانید از تمام جاذبه‌های کوالالامپور که ارائه می‌دهد، همراه با بهترین دوستتان لذت ببرید.

و اما یکی از مهمترین مزیت‌های اقامت در هتل‌های دوستدار حیوانات این است که می‌توانید با خیال راحت از اینکه حیوان خانگی شما ایمن و شاد است، استراحت کنید. چنین اقامتگاه‌هایی، امکانات و خدمات ویژه‌ای مانند ظروف غذا و آب، کیسه‌های دفع زباله و مکان‌های مخصوص بازی حیوانات خانگی را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی، نرخ‌های کاهش ‌یافته را برای مهمانانی که حیوانات خانگی دارند ارائه می‌دهند. این امر به نوبه خود، اقامتی مقرون به صرفه‌تر را برای گردشگران رقم می‌زند.

 

۱۴ تفریح جذاب در محیط‌های سرپوشیده کوالالامپور

همچنین انتخاب یک هتل دوستدار حیوانات خانگی، راهی عالی برای حمایت از جامعه محلی حیوانات خانگی است. کوالالامپور، جایگاه تعداد زیادی پناهگاه حیوانات و سازمان‌های نجات است و بسیاری از این سازمان‌ها، برای ارائه خدمات مراقبت از حیوانات و سرپرستی آنها، با هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی همکاری دارند. با انتخاب یک هتل دوستدار حیوانات خانگی، می‌توانید به حمایت از این سازمان‌ها و حیوانات کمک کنید.

در ادامه سری می‌زنیم به بهترین هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی کوالالامپور و با پیش فرض وجود امکانات کافی برای پذیرایی و مراقبت از حیوانات خانگی، سایر امکانات و خدماتشان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سریا در کوالالامپور (Ceria)

این هتل ۲ ستاره و دوست داشتنی در ۱.۵ کیلومتری خیابان آلور، ۲.۱ کیلومتری برج‌های دوقلوی پتروناس و ۳۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد.

در اینجا اتاق‌هایی که به زیبایی تزئین شده‌اند همراه با تخت‌های راحت، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و فعالیت‌های سرگرمی در انتظار مسافران خسته از گشت و گذار هستند.

همچنین مهمانان در این هتل به روم سرویس، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، نگهبانی ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند.

برای صرف وعده های غذایی محلی، کافی است ۱۵ دقیقه پیاده روی کنید تا به بهترین غذاکده‌های این محدوده دسترسی پیدا نمایید. هر چند مرکز خرید Berjaya Times Square نیز که در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی را در خود جای داده است.

آدرس: 270Jalan Changkat Thambi Dollah, Pudu, 55100 Wilayah Persekutuan, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

سوئیت سرویس پارکرویال کوالالامپور (Parkroyal Serviced Suites)

اگر به دنبال یک هتل عالی در کوالالامپور هستید که برای حیوانات خانگی مناسب باشد، پارکرویال نیز می‌تواند گزینه ای قابل توجهی به شمار آید. این هتل ۵ ستاره در ۲ کیلومتری خیابان پتالینگ، ۳ کیلومتری مرکز شهر و ۰.۵ کیلومتری از خیابان آلور قرار داشته و تنها چند دقیقه رانندگی از برج‌های دوقلوی پتروناس فاصله دارد.  

 

لوکیشن‌های جذاب اینستاگرامی در کوالالامپور

مسافران تجاری از وجود امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها و دسترسی به زیراکس، مرکز تجاری، میز کار و امکانات برگزاری جلسه و ضیافت خوشحال خواهند شد. پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، ، میز تور، انبار چمدان، خدمات خشکشویی و فضای مخصوص سیگار کشیدن، از مهمترین امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

از مشخصه‌های مفرح این هتل نیز می‌توان به غذاخوری در فضای باز، رستوران، فضای پیک نیک، بازی‌های رومیزی و پازل، مرکز تناسب اندام، تراس، استخر پشت بام، سالن اسپا همراه با استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی اشاره کرد. بعلاوه مهمانان از خدمات شاتل به مناطق تجاری و مراکز خرید منتخب برخوردار هستند. گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی با مهمانان در تعاملند.

همچنین هر سوئیت به طور کامل، با امکانات مدرن و رنگ‌های آرامش بخش مبله شده و چشم اندازهایی جذاب به منظره شهر و نمای استخر دارد. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سی دی پلیر، دی وی دی پلیر، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه مجهز همراه با صندلی بلند، توستر، اجاق گاز، کتری برقی، مایکروویو، یخچال و سایر وسایل آسایش و راحتی برای پذیرایی از مهمانان فراهمند. برخی از واحدها نیز، دارای قسمت غذاخوری و فضای نشیمن جداگانه هستند.

می‌توانید برای خواندن مجلات یا تماشای بازی فوتبال، از سالن استراحت مشترک بازدید کنید. در ضمن این اقامتگاه، یکی از بهترین هتل‌ها برای خانواده‌ها در کوالالامپور است که همراه کودک خردسال سفر می‌کنند. زیرا خدمات و امکاناتی جذاب در انتظارشان است از جمله: بوفه مناسب برای کودکان، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، فضای بازی سرپوشیده و باز برای کودکان، استخر کودکان، کتاب، دی وی دی یا موسیقی برای کودکان و خدمات نگهداری از کودکان.

 

محبوب‌ترین پارک‌ها و باغ‌ها در کوالالامپور

آدرس: No. 1, Jalan Nagasari off Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur 50200 Malaysia

 

ملیا کوالالامپور (Melia Kuala Lumpur)

هتل ۴ ستاره ملیا در منطقه خرید کوالالامپور، در مجاورت خیابان ایمبی و برجایا تایمز اسکوئر واقع شده است. این اقامتگاه ۲ کیلومتر از بازار مرکزی، ۲.۴ کیلومتر تا پارک پروانه‌ها و ۳۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر فاصله دارد.

تمامی اتاق‌های مدرن و شیک این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای کف چوبی یا پارکت، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مینی بار، حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، کمد لباس و آشپزخانه مجهز هستند.

رستوران، منوی آلاکارت و همچنین بوفه ناهار و شام ارائه می‌دهد. اسنک بار کنار استخر، تاپاس و نوشیدنی سرو می کند. لابی بار تا نیمه‌ شب باز است و مجموعه‌ای از کوکتل‌های برنده جایزه را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

هماهنگی‌های سفر را می‌توان در میز تور انجام داد. بعلاوه میهمانان می‌توانند در فروشگاه هدایا، به دنبال سوغاتی بگردند یا در باشگاه تناسب اندام ۲۴ ساعته ورزش کنند.

وای فای رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، زمین گلف، بولینگ، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، مرکز اسپا، استخر در فضای باز، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر، پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت و فضای مخصوص سیگار کشیدن، از دیگر امکانات و خدمات هتل به شمار می‌آیند. بعلاوه در این هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، مالایی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌شود.

 

۱۰ هتل عالی در کوالالامپور رو به پتروناس

آدرس: 16Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

هتل مترو بوکیت بینتانگ در کوالالامپور (Metro Hotel Bukit Bintang)

اینجا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های دوستدار سگ‌ها در کوالالامپور است و به گرمی از این موجودات پشمالو و جالب استقبال می‌کند. این هتل ۳ ستاره که در منطقه بوکیت بینتانگ، در ۲.۴ کیلومتری برج‌های دوقلوی پتروناس و در نزدیکی خیابان ایمبی واقع شده، تنها ۳۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر و ۲.۲ کیلومتر از میدان استقلال فاصله دارد. همچنین از اینجا می‌توانید با یک رانندگی کوتاه، به بازار پرجنب‌ و جوش خیابان پتالینگ برسید.

این هتل راحت و آرامش بخش، ۱۱۹ اتاق را در خود جای داده که چشم اندازی جذاب به منظره شهر دارند و همگی مجهز به تهویه مطبوع و دارای کفپوش فرش هستند. بعلاوه از کلیه امکانات رفاهی از جمله وسایل اتو، کمد لباس، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حوله، ملحفه، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان برخوردارند.

رستوران آلاکارت هتل، مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند و انواع تنقلات و نوشیدنی‌های سبک را نیز می‌توانید در بار این اقامتگاه بیابید. امکانات تجاری، وای فای در سراسر اقامتگاه، انبار چمدان و سالن استراحت مشترک، از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

پرسنل میز پذیرش که به صورت شبانه روزی در دسترس هستند، می‌توانند در زمینه خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترتیب دادن ملاقات و ضیافت به مهمانان کمک کنند. فضای پارکینگ نیز، با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های کوالالامپور

آدرس: No 208 Jalan Pudu-Imbi Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

ولو در کوالالامپور (Wolo)

این هتل، در نزدیکی خیابان الور و فروشگاه Isetan The Japan Lot 10 واقع شده است. مرکز کوالالامپور ۳۰ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی ۱۸ دقیقه پیاده روی، برج‌های دوقلوی پتروناس ۱.۵ کیلومتر و پارک ۲۰ هکتاری کی ال سی سی، اندکی رانندگی با این اقامتگاه فاصله دارند.

مهمانان در این هتل به وای فای رایگان در اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک، بار، رستوران، وعده های غذایی مخصوص کودکان، مرکز تناسب اندام، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، روم سرویس،  فضای مخصوص سیگار کشیدن و فکس/فتوکپی دسترسی دارند. مهمانان می‌توانند برای خدمات دربان و انبار چمدان، به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند.

اتاق‌ها نیز مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و دارای فرش، کمد لباس، میز کار، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، قهوه ساز، کتری برقی، آشپزخانه مجهز، حمام خصوصی با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و حوله و سشوار هستند.

جالب است بدانید پرسنل پذیرش در این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، مالایی، تامیل، فیلیپینی، کانتونی و چینی با مهمانان تعامل دارند.

 

تجربه ۹ فعالیت برتر در KLCC کوالالامپور

آدرس: Corner of Jalan Bukit Bintang and Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

ای سی هتل بای ماریوت در کوالالامپور (Ac Hotel By Marriott)

این هتل ۴ ستاره با امکاناتی جذاب از جمله بار، رستوران آلاکارت، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، مرکز تناسب اندام و استخر روباز به استقبال مسافران تور مالزی می‌آید. کافه هتل، انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو می‌کند. باریستا کافی بار نیز، نوشیدنی‌های سبک را در طول روز ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای تبدیل ارز، خدمات دربان و انبار چمدان، به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. گفتنی است پرسنل خوش برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند.

این اقامتگاه دارای اتاق‌هایی مدرن و مجهز به تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، امکانات تهیه چای/قهوه ، وسایل اتو،  تلویزیون صفحه‌ تخت، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. از دیگر امکانات مهم این هتل می‌توان به روم سرویس، خدمات خشکشویی، امکانات تجاری، خدمات نگهداری ومراقبت از کودکان، خدمات کرایه دوچرخه، پارکینگ اختصاصی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت و فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این اقامتگاه ۲۵ دقیقه پیاده روی از برج‌های دوقلوی پتروناس، ۴ کیلومتر از مرکز شهر و ۲.۵ کیلومتر از میدان مردکای کوالالامپور فاصله دارد. 

 

معرفی ۱۰ کتابخانه معروف در کوالالامپور

آدرس: 9Jalan Lumut, Off Jalan Ipoh, 50400 Kuala Lumpur, Malaysia

 

در این مقاله، برخی از هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی در کوالالامپور را معرفی کردیم. اما سفر ما به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه در مقاله بعدی نیز اطلاعات تکمیلی را ارائه داده و بعضی دیگر از بهترین گزینه‌های اقامتی در این رابطه را بررسی خواهیم کرد.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۱۲ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران