بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

کوالالاپور از مقاصد فوق‌العاده رنگی و فرهنگی در جنوب شرقی آسیاست که صحنه غذاخوری و آشپزی فعالی دارد. یکی از امتیازهای تور کوالالامپور غرق شدن در دنیایی از طعم و رنگ است که هرگز انتهایی برای آن متصور نیست. مخصوصا با تلفیق انواع فرهنگ‌های هندو، چینی، اروپایی و مسلمانان دنیایی از غذاهای بومی و فرهنگی به کوالالامپور اضافه شده است. حالا این ویژگی فوق‌العاده را در معماری بی‌نظیر و خدمات دهی بالا ضرب کنید قطعا تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان رقم خواهد خورد. برای یک تجربه نهایی غذاخوری در کوالالامپور شما را به بهترین رستوران‌های پشت بامی هدایت می‌کنیم.

 

Fuego @ Troika Sky Dining

این رستوران یکی از منحصر به فردترین و بی‌نظیرترین رستوران‌های کوالامپور است که نه تنها از بهترین‌هاست بلکه از بهترین‌های روف تاپ در تور مالزی نیز محسوب می‌شود. Fuego در طبقه ۲۴ در داخل Troika Sky Dining واقع شده و با منوی گسترده‌ای از غذاهای آمریکای لاتین، از جمله خوشمزه‌ترین گوآکامول کوالالامپور، تاپاس و خوراکی‌ها و لیست طولانی از نوشیدنی‌هایی که یک رستوران می‌تواند ارائه دهد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینجا باید انتظار کیفی بسیار بالایی در غذا و نوشیدنی داشته باشید. فضا بی‌نهایت زیبا و رمانتیک است و برای قرارهای رسمی و شامی عاشقانه انتخاب به جا و بسیار مناسبی است. لازم به گفتن نیست که رنج قیمت‌ها بالا بوده و رستورانی لاکچری محسوب می‌شود.

 

بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

آدرس: 19 Persiaran KLCC, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

 

Nobu KL

این یک برند بسیار معروف و لاکچری است که در سرو ساشیمی، سوشی و تمپورا تخصص دارد. این رستوران چندی‌ست به کوالالامپور رفته و در فاصله زمانی کمی به بهترین رستوران سوشی مالزی تبدیل شده است. این رستوران در طبقه پنجاه و ششم مینارا پتروناس ۳ واقع شده و با غذاهای ژاپنی کلاس جهانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران با نمای بی‌نظیری که از شهر ارائه می‌دهد لذت خوردن غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و به یادماندنی را دو چندان می‌کند. Nobu KL اغلب در لیست منحصر به فردترین رستوران‌های پشت بام کوالالامپور قرار دارد. برای عاشقان غذاهای ژاپنی این رستوران بهشت موعودی است که نمی‌توانند از آن چشم پوشی کنند.

آدرس: Persiaran KLCC, Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

 

Thirty8

گرند حیات در KLCC میزبان رستورانی شیک و مجلل به نام Thirty8 است که در طبقه سی و هشتم واقع شده است. این رستوران با پنجره‌های کفت تا سقف نمایی ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد که از آن گزینه‌ای برجسته و بی‌نظیر در این شهر هزار رنگ ساخته است. منوی این رستوران نیز بسیار گسترده و جذاب و متشکل از انواع غذاهای آسیایی و اروپایی بوده و فهرست بلندی از انواع نوشیدنی‌ها و حتی گزینه‌های کمیاب است که امکان ندارد کسی به آن برود و از غذاها امتحان کند و ناراضی باشد. حتی سلیقه‌ها و سبک‌های غذایی مختلف نیز چیزی برای سفارش دادن در اینجا پیدا می‌کنند. ویژگی‌های برجسته این رستوران غذاهای عالی و نمایی خیره کننده از برج‌های پتروناس است.

آدرس: Grand Hyatt Kuala Lumpur, 12 Jalan Pinang, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

 

Subak Restaurant

سوباک تجربه دیگری رستوران‌های پشت بام در کوالالامپور را ارائه می‌دهد. البته این رستوران به جای مشرف شدن به شهر، در کنار جنگل بارانی بکری واقع شده است و پناهگاهی به دور از سر و صدا و هرج و مرج فراهم می‌کند. این رستوران برخلاف موارد بالا  منویی با غذاهای سنتی مالزیایی و همچنین غذاهای غربی را با قیمت‌های نسبتا ارزان ارائه می‌دهد. در واقع هدف این رستوران این است که تجربه غذا خوردن را با ایجاد محیطی آرام و به دور از شلوغی فراهم آورد تا هم غذاهای باکیفیتی ارائه دهد و هم به تمدد اعصاب مهمانان خود کمک کند.

 

بهترین رستوران‌های محلی و بین‌المللی کوالالامپور مالزی

آدرس: Lot 3213 Jalan Penchala Indah, Bukit Lanjan Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 60000, Malaysia

 

Dinner in the Sky

گفته‌ها حاکی از این است که Dinner in the Sky یکی از غیرمعمول‌ترین رستوران‌های جهان و تنها رستوران در نوع خود در مالزی است. با آسانسور به ارتفاع ۵۰ متری از زمین می‌روید و در محیطی کاملا شیک و لوکس قرار می‌گیرید. جایی که هر سه وعده غذایی با پیشخدمت‌هایی خوشرو و سر زنده سرو می‌شود. همه چیز در این رستوران نوید تجربه غذایی فراموش نشدنی و بی‌نظیر را می‌دهد. لازم به ذکر است که برای رفتن به اینجا باید از قبل رزرو انجام دهید که امکان رزرو آنلاین هم وجود دارد.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

آدرس: 231 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

۱۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران