اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های کوالالامپور: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های کوالالامپور: بخش دوم

پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مالزی، جاذبه‌های بسیاری برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. تور کوالالامپور، یک کلانشهر جهانی با نفوذ مذهبی قابل توجه بوده و مملو از فرصت‌های خرید در سطحی بالا و بسیاری از تفریحات و امکانات هیجان‌انگیز و مکان‌هایی برای گشت و گذار است. برای بسیاری از گردشگران، این شهر نقطه شروع مناسبی برای کشف مالزی به شمار می‌آید. و البته این مسافران مشتاق، نیاز به امکانات کامل شکم گردی دارند. از این رو می‌توانید غذاکده‌های بسیاری را در سطح شهر شاهد باشید.

اما اگر می‌خواهید از آرامش و حظ بصری در حین خوردن غذا نیز برخوردار شوید، بهتر است سری به کافه‌های اینستاگرامی شهر بزنید. در حقیقت حال و هوای دنج، قهوه خوب، غذاها و دسرهای لذیذ با تزئیناتی زیبا در این کافه ها و رستوران‌ها، نوید یک پاتوق سرگرم کننده با دوستان یا خانواده‌تان را می‌دهند. بنابراین در ادامه مقاله قبل همراه ما باشید تا با برخی دیگر از این غذاکده‌های جذاب آشنا شوید.

 

Niko Neko Matcha 1.5

این کافه به خاطر فضای مینیمالیستی و نوشیدنی‌ها و دسرهای بهشتی‌اش شهرت دارد و اگر به حظ بصری نیز می‌اندیشید و می‌خواهید روح زیبایی خواه خود را اغنا کنید، پس حتما سری به این مکان بزنید. این کافه که به تازگی در خیابان پتالینگ افتتاح شده، تقریبا شبیه یک گالری هنری است و دکوراسیون و المان‌های سفید و شیک، فضایی آرامش بخش و خیره کننده را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. در اینجا می‌توانید از طعم چای باکیفیت، کیک پنیر و ماچا لاته  و سایر دسرها و خوراکی‌های خوشمزه برخوردار شوید و چشم و دلتان را سیر کنید!

آدرس: 82A,Lorong Maarof, Bangsar, 59000 Kuala Lumpu

 

Michelle Young

چه خوب می‌شود اگر اول صبح را با خوردن خوراکی‌ها و دسرهای خانگی و باکیفیت و لذیذ شروع کنید. اگر با این ایده موافقید، پس از کافه بیکری Michelle Young دیدن کنید که شما را به یاد چایخانه‌های سنتی انگلیسی می‌اندازد و نمای آجری زیبا و اکسسوری‌های عتیقه‌اش، فضایی نوستالژیک و زیبا را رقم می‌زنند.

در اینجا رایحه شیرینی‌ها و کیک‌های تازه از فر در آمده، مجذوبتان می‌کنند و البته یک فنجان چای نیز بسیار می‌چسبد. در این میان اگر هوس طعم شکلات را کرده‌اید، حتما از کوکی‌های شکلاتی و یا کیک شکلات تلخ بچشید. این کوکی‌ها و کیک‌ها، ضخیم و تیره و متراکم بوده و طعمی لذیذ را به شما هدیه می‌دهند. البته کوکی‌های چیپسی که پر از چیپس‌های خامه‌ای هستند، دونات‌ها و کیک‌های کوچک پرشده با مربای توت فرنگی و پنیر خامه‌ای نیز محبوبیت فراوانی دارند. و در آخر یادتان نرود، از همه این زیبایی‌ها عکس بگیرید!

 

بهترین رستوران‌های شهر چینی کوالالامپور

آدرس: C-1-8, Aurora Place, Bukit Jalil, 57000 Kuala Lumpur

 

Three Years Old

یکی دیگر از جواهرات پنهان و تازه افتتاح شده در قلب کوالالامپور درست پشت هتل Swiss Garden، این کافه است که مملو از حال و هوای اسکاندیناویایی بوده و مکانی آرام و باطراوت را برای مشتریان فراهم می‌کند. جای جای این کافه، پتانسیل ثبت عکس‌هایی شگفت انگیز و زیبا را دارد. بعلاوه برای استراحت و خورد و خوراک، می‌توانید از فضای بیرونی با نور طبیعی و گیاهان برخوردار شوید و یا از طراحی دکوراسیون فضای داخلی لذت ببرید. همچنین باید گفت از غذاهای اصلی مانند پاستا گرفته تا کیک‌های خوشمزه، می‌توانند یک سفر شکم گردی کامل را برایتان رقم بزنند.

در بدو ورود به این گوشه دنج سفید رنگ که ساختار قدیمی دهه ۱۹۲۰ خود را حفظ کرده است، بوی دل انگیز قهوه دم کرده شما را مدهوش می‌کند. با اینحال سایر نوشیدنی‌ها نظیر چای، آب میوه‌ها و غیره را می‌توانید همراه با کیک‌های زیبا و وعده‌های غذایی سالم و سبک و اشتها آور در منوی این کافه بیابید.

آدرس: 1,Jalan Sin Chew Kee, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

Malaya Garden

در میان خیابان‌های شلوغ مرکز شهر کوالالامپور، می‌توانید این کافه جذاب را بیابید. باغ مالایا، یک واحه سرسبز سه طبقه است که در همه جایش گیاهان تازه و المان‌های چوبی و اکسسوری‌های جذاب به چشم می‌خورند. در اینجا می‌توانید  طعم عالی مجموعه‌ای از غذاهای محلی و دسرها را تجربه کنید.

میز صبحانه مفصل این کافه رستوران، مملو از خوراکی‌های دوست‌داشتنی است از جمله ساندویچ‌های مرغ همراه با سس پرسیک، سالاد، تخم مرغ آب پز، چیپس اردک و نارگیل پخته شده خانگی. البته کوپی که ترکیبی خامه‌ای و تلخ و شیرین از لایه‌های ماسکارپونه و کرامبل کاکائویی، بستنی و اسپرسو را شامل می‌شود بسیار مثال زدنی است. اما اگر به کافئین اضافی نیاز دارید، کوپی محلی ​​با شیر نیز گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌آید.

 

غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

آدرس: 1A,Jalan Balai Polis, City Centre, 50000 Kuala Lumpur

 

Délifrance Publika

این بیکری که در سال ۲۰۰۰ در گالری خرید Publika کار خود را شروع کرد، به تازگی با ظاهری جدید و حال و هوایی پاریسی بازگشایی شده است. در فضای داخلی به سبک اروپایی و بسیار جادار کافه، تعداد زیادی میز و صندلی چوبی ساده و چند اتاقک دایره‌ای جذاب وجود دارند که فضایی خصوصی و دنج را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه فراهم می‌کنند. پاسیو بیرونی نیز به همان اندازه دلپذیر است و می‌توانید از اینجا شاهد منظره برج‌های پتروناس باشید.

در اینجا طیف گسترده‌ای از ساندویچ‌های تازه، شیرینی‌ها و قهوه‌های فرانسوی لذیذ در فنجان‌های آماده به استقبالتان می‌آیند! بعلاوه در راه ورودی، پنجره بزرگ و بلندی وجود دارد که به آشپزخانه دید دارد و می‌توانید شیرینی پزهایی را مشاهده کنید که در حال ورزدادن خمیر و چسباندن آنها به  داخل اجاق‌های غول پیکر هستند.

آدرس: Publika Block C5, Level G3, Unit 30A & 31, Jalan Dutamas 1, Solaris Dutamas, 50480 Kuala Lumpur

 

Plan B TRX

این فضای شیک و ساده و گلخانه‌ای، از شما با دیوارهای شیشه‌ای سقف به کف و دکوراسیون فولادی جذاب و مدرن و نور طبیعی فراوان استقبال می‌کند و در عین حال چشم انداز فوق العاده‌ای از برج تبادل ۱۰۶ را به خصوص در شب ارائه می‌دهد. اینجا برای عکس گرفتن بسیار ایده آل است.

در ضمن منوی این کافه بسیار غنی بوده و بسیاری از گزینه‌ها از پاستا گرفته تا ساندویچ، سوپ و سالاد، ناسی لماک و شیرینی‌ها را شامل می‌شود. ماکارونی با خمیر Kam Heong (خمیر میگو)، ماهی مرکب و همچنین کاسه برنج ویتنامی با میگو، بیش از سایر گزینه‌ها مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. و در مورد نوشیدنی‌ها نیز باید گفت در اینجا قهوه‌های استاندارد مانند موکا، چای، آبمیوه‌ها و سایر نوشابه‌ها سرو می‌شوند. در این کافه رستوران، همچنین می‌توانید از خدمات عالی کارکنان خوش برخورد، محیطی آرامش بخش و پارکینگ رایگان برخوردار شوید.

 

معرفی ۶ رستوران ارزان KLCC کوالالامپور

آدرس: Kafe TRX City, Jln. Barat, Tun Razak Exchange, 55188 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

Yew Yew

این کافه کوچک عجیب و غریب در محله چینی‌ها، مکان مناسب برای کسانی است که به دنبال کسب آرامش و فرار از ازدحام شهر هستند. اینجا در یک ساختمان قدیمی بازسازی شده واقع شده و اکنون مکانی شیک و مینیمالیستی و مدرن برای لذت بردن از یک فنجان نوشیدنی و دسرهای خوشمزه به شمار می‌آید. این کافه نیز در خیابان پتالینگ قرار دارد و  در فاصله چند دقیقه پیاده روی از The Back Ground می‌توانید آنرا بیابید.

اخیرا این کافه، در اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی محبوبیت و شهرت زیادی پیدا کرده که یکی از دلایل این شهرت، طعم بی نظیر قهوه مخصوص تازه دم شده آن است. در حقیقت اینجا، یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف یک فنجان لاته داغ و سپس یک کاسه نودل و یا برنج سیو یوک است. البته منو گزینه‌های قابل توجه دیگری نظیر آب میوه‌ها، شیرینی‌ها و کیک‌ها، براونی‌های شکلاتی، تیرامیسو، تخم مرغ بندیکت، نان تست فرانسوی و غیره را نیز شامل می‌شود.

آدرس: 63D,Ground Floor, Bangunan Ka Yin, Jalan Sultan, 50000, Kuala Lumpur

 

Poppy Kat

برای دوستداران گربه، هیچ چیز بهتر از همنشینی و لذت بردن از عشق و اعتماد یک گربه نیست. و این امکان وقتی با نوشیدن قهوه‌ها و دسرهای لذیذ همراه می‌شود، بهشتی به یادماندنی را به علاقمندان هدیه می‌دهد.  باید گفت هر گوشه‌ای از کافه Poppy Kat به معنای واقعی کلمه، ارزش عکس گرفتن دارد. و البته، دو گربه دوست داشتنی ساکن در این کافه نیز سوژه‌هایی جالب توجه در این عکس‌ها به شمار می‌آیند.

این جواهر پنهان در Cheras کوالالامپور واقع شده و به غیر از گربه‌های بامزه‌ای که آزادانه در داخل کافه پرسه می‌زنند، این مکان به‌خاطر ترافل‌های قهوه‌ای طلایی و طیف وسیعی از تاپینگ‌هایش با طعم‌های مختلف از جمله کیوی تازه، زغال اخته وبا خامه فرم گرفته معروف است. هر چند که باید گفت ترافل بی‌نظیر و خوش طعم گریپ فروت که رویش با انار، گریپ فروت بروله و کرم گل سنجد پوشیده شده، بیشترین طرفداران را به سوی خود جذب می‌کند.

آدرس: 34A,Jalan Nadchatiram, Taman Taynton View, 56000 Cheras, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

Burrow

این کافه بیکری به سبک فرانسوی جدا از شیرینی‌ها، نان‌ها، کلوچه‌های بدون گلوتن و قهوه‌های بهشتی‌اش، دارای فضایی به شدت زیبا و اینستاگرامی است. نقوش طلایی بر روی میزهای مرمری، گل‌ها و گیاهانی که در همه جای این کافه به چشم می‌خورند و محیط دنج و جذاب، مشتریان بسیاری را به این مکان می‌کشاند. اما کیک هویج که مملو از هویج تازه، آجیل و شهد گوارا همراه با آناناس است و همچنین کیک شکلاتی کاراملی که بسیار نرم و کرکی است و نان‌های لیمویی و تمشک، از محبوب‌ترین خوراکی‌های این کافه محسوب می شوند. گفتنی است این مکان زیبا، در داخل مرکز خرید Bangsar واقع شده است.

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

آدرس: LOT GK12, Ground Floor, Bangsar Shopping Centre, 59000 Kuala Lumpur

 

Apollo Dining

Apollo Dining، شناخته شده ترین کافه در بنگسار است. این کافه معروف که مورد علاقه مردم محلی و گردشگران خصوصا جوانان است، لوکیشن‌های جالب توجهی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی دارد. دکوراسیون داخلی، به خوبی تزئین شده و خوراکی‌های زیبا و لذیذی نیز سرو می‌شوند که شما را به هوس عکس گرفتن می‌اندازند. البته باید گفت این مکان محبوب، اغلب مملو از مشتری است. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه، میز رزرو کنید.  

آدرس: 28,Jalan Kemuja, Bangsar, 59000 wilayah persekutuan, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Willow Kuala Lumpur

کسانی که آرزوی دیدن جذابیت فصل بهار در ژاپن را دارند، باید از رستوران جدید Willow در سفر با تور کوالالامپور دیدن کنند. این رستوران و بار با فضار ناهار خوری عالی و دکوراسیونی به سبک مدرن فرانسوی، سقف گلدار دراماتیک که یادآور درخت زیبای ساکورا در همراه با شکوفه است، جوی شگفت انگیز را برای مخاطبان رقم می‌زند و از این رهگذر، موقعیتی عالی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی به شمار می‌آید. در ضمن این کافه رستوران، چشم اندازی عالی به منظره برج‌های دوقلوی پتروناس دارد.

منوی این غذاکده نیز از غذاهای شرقی و غربی الهام گرفته شده و گزینه‌هایی نظیر تارت‌های گوجه فرنگی و ماسکارپونه محبوبیت بیشتری دارند. بدون شک با یکبار مراجعه به این کافه رستوران، باز هم هوس خواهید کرد که مجددا از فضا و غذاهایش برخوردار شوید.

آدرس: 8th Floor, W Kuala Lumpur, No. 121, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Hungry Tapir

و در آخر سری می‌زنیم به این رستوران و بار گیاهی که جدیدترین گزینه غذاخوری در محله چینی‌ها بوده و به دلیل دکوراسیون فوق العاده شیکش و همچنین خوراکی ‌ای بسیار لذیذ و باکیفیت، ارزش دیدن دارد. پاسیوی این غذاکده، با رنگ‌های صورتی شاداب و همراه نقوش استوایی تزئین شده و انرژی مثبتی را به مشتریان تزریق می‌کند. البته در صورت تمایل می‌توانید از فضای باز رستوران نیز برای استنشاق هوای تازه و لذت بردن از طعم غذاها برخوردار شوید. در مورد منوی رستوران نیز باید گفت سیخ های ساتای بدون گوشت و ساندویچ تمپه، بیش از سایرین محبوبیت دارند. بعلاوه این مکان، انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه را سرو می‌کند.

 

بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

آدرس:  135,Jalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia 

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران