۶ تفریح فراموش نشدنی در خیابان بوکیت کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۶ تفریح فراموش نشدنی در خیابان بوکیت کوالالامپور

کوالالامپور محله‌های زیادی دارد که هرکدامشان بافت و رویدادهای منحصر به فرد خودشان را دارند. محله‌هایی که به توریست‌ها توصیه می‌شود برای بازدید از تمامی آنها زمان صرف کنند. محله‌هایی که هرکدامشان یک پیاده‌روی خاطره‌انگیز برای شما می‌سازند. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال آشنایی بیشتر با محله بوکیت بینتانگ و رویدادها و تفریحاتی که در آن می‌توانید انجام بدهید هستید همراه ما باشید تا ۶ تفریح فراموش ناشدنی در این محله را خدمتتان معرفی کنیم. محله‌ای که یکی از بهترین نقاط مالزی برای شبگردی به شمار می‌آید.

 

۱- به بهترین رستوران‌های کوالالامپور بروید

این محله بهترین رستوران‌های کوالالامپور را در خود جای داده است و شما با مراجعه به آنها می‌توانید جدای از بهترین غذاهای مالزیایی، بهترین غذاهای بین‌المللی را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌های این محله غالبا شیک و لوکس هستند و در عین حال قیمت غذاهای منویشان نیز چندان ارزان نیستند. بنابراین برای آنهایی که در سفر به این شهر با محدودیت بودجه مواجه هستند شاید چندان گزینه‌های خوبی نباشند اما برای آنهایی که دنبال تفریحات لاکچری و غذاهای عالی می‎گردند، نوش جان کردن وعده‌های غذایی در رستوران‌های این محله عالی است.

 

برنامه‌ی یک سفر ۳ روزه‌ی جذاب به کوالالامپور

۲- به سنترال مارکت بروید

سنترال مارکت کوالالامپور یکی از قدیمی‌ترین مرکزخریدهای مالزی است که با مراجعه به آن می‌توانید خریدهای با کیفیت انجام بدهید. مرکزخریدی که بنایش نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر محسوب می‌شود. مرکزخریدی که صنایع دستی نیز می‌توانید از آن خریداری کنید. در سفرتان با تور کوالالامپور اگر به دنبال خریدهای ارزان قیمت هستید مراجعه به این مرکزخرید یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست که به هنگام بازدیدتان از محله بوکیت می‌توانید به این مرکزخرید نیز تشریف ببرید.

۳- رفتن به باشگاه‌های شبانه

بوکیت یکی از محله‌های عالی کوالالامپور برای شبگردی است. اگر می‌خواهید شب‌های این شهر را در خواب نگذرانید و به شور و هیجان بیایید باید به این محله تشریف ببرید. جاییکه باشگاه‌ها و کافه‌های شبانه تا صبح انتظار شما را می‌کشند و برایتان خاطره‌های فراموش نشدنی می‌سازند. باشگاه‌هایی که قیمت ورود به هرکدام آنها متفاوت است و شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید آنها را برای تفریح انتخاب کنید. شبگردی در این محله آنقدر شورانگیز است که برخی‌ها به یک شب بسنده نمی‌کنند و چندین شبِ خود را در سفر به کوالالامپور در آنها می‌گذرانند.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

۴- اسپاهای منطقه بوکیت بینتانگ

این منطقه بهترین هتل‌های کوالالامپور را در خود جای داده است و تعداد زیادی از توریست‌های کوالالامپور در طول سفر خود به این شهر ترجیح می‌دهند در هتل‌های این منطقه ساکن شوند. اما جدای از هتل‌ها به عنوان یک منطقه عالی برای اقامت، اسپاهایی که این هتل‌ها در خود دارند از بهترین اسپاهای این شهر هستند که برای گرفتن انواع خدمات ماساژ می‌توانید به آنها مراجعه کنید. این اسپاها انواع مختلف ماساژ را به مراجعه‌کنندگان‌شان ارائه می‌دهند وجزو با کیفیت‌ترین اسپاها نه تنها در کوالالامپور و مالزی، بلکه در تمام شرق آسیا به شمار می‌آیند.

۵- در این محله پیاده‌روی کنید

بدون شک یکی از بهترین تفریحات در محله‌گردی‌ها، پیاده‌روی کردن در آنهاست. در این پیاده‌روی‌ها شما می‌توانید رویدادهای مختلف محله را کشف کنید، با مردمان از نزدیک تعامل کنید، عکس‌های زیبا از خودتان بیندازید و به طور کلی دست به اکتشاف بزنید. در سفرتان به کوالالامپور و بازدیدتان از محله بوکیت بینتانگ به شما توصیه می‌کنیم نه تنها در شبگردی، بلکه در گشت و گذارهای روزانه‌تان نیز حسابی پیاده‌روی کنید، با فروشنده‌ها حرف بزنید، در کنار مردمان عادی از خودتان عکس بیندازید و حضورتان در این محله را ثبت کنید. مطمئن باشید این کارتان باعث می‌شود سفر به کوالالامپور در درون‌تان جاودانه شود و جدای از این جاودانگی می‌توانید هرگاه که خواستید برای یادآوری خاطرات به چیزهایی که در این پیاده‌روی ثبت کرده‌اید مراجعه کنید.

 

معرفی مشهورترین معبدهای کوالالامپور

۶- به کافه بروید و خوش بگذرانید

این محله در خود هم کافه‌های شیک دارد و هم کافه‌های ساده‌ی خیابانی که با چند صندلی پدید آمده‌اند. به هنگام بازدیدتان از این محله مهم نیست که به چه نوع کافه‌ای تشریف می‌برید ولی این مهم است که برای نوش جان کردن یک نوشیدنی یا یک دسر به کافه‌های این محله تشریف ببرید. چرا که در این کافه‌ها می‌توانید جدای از اینکه نوشیدنی‌های مخصوص شرق آسیایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید، برای لحظاتی از یک گردشگر بودن خارج شوید و مانند یک شهروند به زیست روزمره‌ی مردمان کوالالامپور نگاه کنید. در این فرصت می‌توانید یک خاطره بنویسید، عکس بیندازید، پست در شبکه‌های اجتماعی‌تان بگذارید و یا با یکی از دوستان‌تان تماس بگیرید و صحبت کنید.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران