تفریح‌های جذاب در پتالینگ جایا، کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
تفریح‌های جذاب در پتالینگ جایا، کوالالامپور

پتالینگ جایا که تنها ۲۰ دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد ترکیبی از بهترین فعالیت‌های توریستی و سرگرم کننده مثل پارک آبی تا کلاس‌های آموزشی را در در خود جای داده است. تور کوالالامپور تنها گردش در مرکز شهر نیست، بلکه مجموعه بی‌پایانی از تجارب را در اختیار گردشگران خوش ذوق و بانشاط قرار می‌دهد. رفت و آمد به این شهر بسیار راحت بوده و می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس خودتان را به آن برسانید. ما در اینجا بهترین فعالیت‌های توریستی پتالینگ جایا را بررسی می‌کنیم.

 

Sunway Lagoon

این پارک آبی جذاب که دارای انواع بازی‌های آبی و غیرآبی است در مساحتی به اندازه ۸۰ هکتار روی تپه سانوی گسترده شده است. این یکی از مشهورترین جاذبه‌های پتالینگ جایا است که انواع بازی‌ها مثل کارتینگ، سرسره‌های آبی، رودخانه خروشان، سرسره گرداب، استخر موج‌سواری و حتی یک کشتی دزد دریایی را در دسترس بازدیدکنندگان خود قرار داده است. این مجموعه از ۵ بخش شامل پارک آبی با بزرگ‌ترین ساحل موج سواری دنیا، پارک وحشت، شهر بازی، پارک اکستریم و باغ وحش تشکیل شده است. در واقع با رفتن به این پارک تک تک اعضای گروه و همراهان شما می‌توانند سرگرمی مناسب خودشان را پیدا کنند.

 

بازدید از باغ‌ گیاه‌شناسی پردانا و اکوپارک کوالالامپور

آدرس: No. 3, Jalan PJS 11/11, 46150

 

Escape Room at The Curve

اگر به دنبال تفریح‌های جذاب در کوالالامپور هستید همچنان با ما همراه باشید. این اتاق فرار جذاب جریان یک قاتل سریالی و معماهای مرموزی است که باید آن‌ها را حل کرده و ظرف ۴۵ دقیقه از هتلی که در آن به دام افتاده‌اید فرار کنید. این فرضیه یکی از اتاق‌های فرار در Escape Room at The Curve است که شامل بازی معمایی با اکشن زنده، برای یک تا هشت نفر است. در این بازی مهیج بازیکنان باید رمز و راز یک اتاق مرموز را کشف کنند و بیرون بروند. در اینجا ۶ اتاق با تم‌های مختلف وجود دارد هر از سرنخی به بعدی می‌رسند. ساعت الکترونیکی برعکس می‌شمرد و شما در زمانی که از دست می‌رود باید پاسخ تمامی معماها را پیدا کنید تا جان سالم به در ببرید.

آدرس: Lot 2-01A, 2nd Floor, eCurve, Jalan PJU 7/3, Mutiara Damansara 47810 Petaling Jaya

 

Kidzania at The Curve

حتما قبلا راجب این مجموعه که شعبات مختلفی از آن در جاهای مختلف دنیا وجود دارد شنیده‌اید. در این مجموعه عظیم که ماکتی از جامعه امروزی و تمامی نیازهای یک شهر کامل است بچه‌ها تجارب جذاب و خاطره‌انگیزی از شغل مورد علاقه خود و عهده گرفتن مسئولیت کسب می‌کنند. در این مجموعه جمعا ۹۰ شغل بزرگسال اعم از آتشنشانی، آرایشگری، قاضی، مکانیکی و خیلی شغل‌های دیگر در نظر گرفته شده است. با بردن کودکان به این مجموعه تفریحی آموزنده ارزش پول و زحمتی که برای به دست آوردن آن لازم است را به آن‌ها نشان خواهید داد، زیرا هر فعالیتی اینجا با پاداش و دستمزد همراه است. با پول‌های به دست آمده می‌توانید به فروشگاه سوغاتی بروید و برای او چیزی بخرید و یا به یکی از رستوران‌ها بروید و غذایی بخورید.

 

دنیای شگفت‌انگیز پارک 99 Wonderland در کوالالامپور

آدرس: Curve NX, 18 Jalan PJU 7/5, Mutiara Damansara, 47810 Petaling Jaya

 

Camp 5 Climbing Gym at One Utama

اگر همیشه دوست داشتید توانایی‌های جسمی‌تان را به چالش بکشید و کار هیجان‌انگیزی انجام دهید، می‌توانید به این مرکز صخره‌نوردی بروید و خودتان را به چالش بکشید. این ورزش برای مبتدی‌ها می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، مخصوصا وقتی احتمال آسیب دیدگی در فضای باز وجود دارد. به همین دلیل سالن‌های کوهنوردی سرپوشیده به خصوص در بین ساکنان شهر که به دنبال معرفی این ورزش هستند، بسیار محبوب شده است. این بزرگترین سالن کوهنوردی سرپوشیده آسیا است که با داشتن دیوارهای سبک مختلف کوهنوردان می‌توانند در محیطی شبیه سازی شده خودشان را به چالش بکشند.

آدرس: EZ501, 1Utama Shopping Center, Bandar Utama, Petaling Jaya

 

Jump Street trampoline park

اینجا یک مجموعه جذاب و پر از هیجان برای کودکان است که می‌توانند در محیطی امن بپرند و در زمینی با کفپوش‌های ابری به بازی بپردازند وهچنین یکی از بهترین پارک‌های کوالالامپور نیز به شمار می‌رود. گودال‌های پرشده از فوم کم‌ترین خطر ممکن را برای کودکان داشته و به آن‌ها تجربه یک روز پر از بازی را می‌دهد. بنابرین اجازه دهید به داخل گودال‌ها شیرجه بزنند و با همسالان خود تفریح کنند. شما می‌توانید در این مجموعه با دوستان بزرگسال خود به انجام مسابقات هیجانی و آمادگی بدنی بپردازید و سرآخر تاج قهرمانی اهدا کنید. این مجموعه برای تمامی گروه‌ها فعالیت‌های هیجان‌انگیزی ارائه داده است. برای یک روز خانوادگی جذاب در کنار تمامی اعضا برنامه رفتن به این پارک را بچینید و تمامی انرژی‌تان را در آن تخلیه کنید.

 

تجربه ۵ اسپای لاکچری در سفر به کوالالامپور

آدرس: No 8A Jalan 13/6 Seksyen 13

۱۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران