تفریحات بی‌پایان در بوکیت گامبانگ، کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
تفریحات بی‌پایان در بوکیت گامبانگ، کوالالامپور

وقتی پای تفریح و بازی به میان می‌آید، تور کوالالامپور یکی از بهترین شهرها برای سفر خواهد بود. پایتخت مالزی چندین مرکز تفریحی بزرگ و پارک‌های آبی متعدد در مرکز شهر دارد و در هر مزکر خریدی که پا بگذارید، می‌توانید وسایل بازی برای تمام سنین را ببینید که در آن‌جاها قرار داده شده‌اند.

اما امروز ما پا را کمی از شهر فراتر گذاشته‌ایم و در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای از کوالالامپور، به سراغ ریزورت تفریحی بوکیت گابانگ رفته‌ایم. یک مرکز تفریحی جذاب و متنوع که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

تفریحات بی‌پایان در بوکیت گامبانگ

قبل از این که به فکر اقامت در این ریزروت تفریحی باشید، ابتدا ما آن را برای تفریح و خوشگذرانی به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به این که این مکان فاصله‌ی بسیار کمی تا کوالالامپور دارد، به راحتی در دسترس شماست و انواع مراکز تفریحی مختلف را یک جا در اختیار شما می‌گذارد. بیایید نگاهی بندازیم به بخش‌های مختلف بوکیت گامبانگ.

پارک سافاری

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که گردشگران به بوکیت گامبانگ می‌آیند، پارک سافاری بسیار جذاب این ریزورت تفریحی است. این پارک که مساحتی بالغ بر ۵۵ هکتار دارد و در کنار یک جنگل بارانی واقع شده، تماشای چندین و چند حیوان مختلف را برای شما ممکن می‌سازد که بسیاری از آن‌ها در فضای باز زندگی می‌کنند. محیط‌های مختلف باعث شده تا حیوانات متنوعی در این پارک سافاری باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به شیر سفید، چندین نوع میمون، چند نوع خرس، اسب آبی، انواع پرندگان و ... اشاره کرد.

 

دنیای شگفت‌انگیز پارک 99 Wonderland در کوالالامپور

این پارک هم یک وسیله‌ی نقلیه بزرگ دارد که در محیط امن آن می‌توانید به سراغ حیوانات وحشی بروید و هم این که می‌توانید در بخش‌های جنگلی با موتورهای چهار چرخ گشت بزنید. پارک سافاری بوکیت گامبانگ یک رستوران دارد که تنها فصل تابسان فعالیت می‌کند و همچنین یک دهکده تفریحی دارد که حیوانات بامزه‌ای در آن نگهداری می‌شوند.

پارک آبی

پارک آبی بوکیت گامبانگ یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی در بین مردم محلی است و از خیلی جاهای مالزی به این مکان می‌آیند. یک پرک آبی بسیار عالی با داشتن تجهیزات خیلی خوب، فضای باز به وسعت حدود ۲۰ هکتار و بازی‌های مخصوص سنین مختلف که باعث می‌شود، همه‌ی اعضای خانواده از بودن در آن‌جا لذت ببرند.

 

پارک‌های دریایی لنکاوی؛ جزیره‌ی رازها و رمزها و جادوها

این پارک چند استخر بزرگ و یک استخر موج مصنوعی دارد که ۸ نوع موج مختلف را تولید می‌کند. شما می‌توانید هم بازی‌های خوانوادگی را انجام دهید و هم در سرسرهای آبی بزرگ، هیجان را تجربه کنید. بخش مخصوص کودکان، ساحل مصنوعی، رودخانه آرام و ... از دیگر بخش‌های این پارک هستند. پارک آبی بوکیت گامبانگ دارای یک رستوران خیلی خوب است و همچنین اشیاء قیمتی خود را نیز می‌توانید در مرکزی مشخص شده تا پایان حضورتان به امانت بگذارید.

آکادمی اکتیو

اگر به تور مالزی رفته باشید، مطمئن باشید با رفتن به ریزورت بوکیت گامبانگ یک روز هیجان انگیز را از سر خواهید گذراند. این مجموعه تفریحی بسیار بزرگ در کنار پارک آبی و پارک سافاری یک پارک برای فعالیت‌های هیجان انگیز نیز در اختیارتان گذاشته که علاوه بر بازی‌هایی همچون پینت بال، تیر اندازی با کمان و بازی‌های انچینین، حتی اسب سواری را نیز در این مکان برایتان ممکن می‌کند.

 

طبیعت‌گردی در دل پارک‌های ملی مالزی

آیا ریزورت بوکیت گامبانگ برای اقامت مناسب است؟

این مجموعه چند بخش مختلف برای اقامت دارد که مهم‌ترین آن‌ها یک هتل قلعه مانند و چهار ستاره است که در آن‌ اتاق‌های بزرگ و مدرنی در نظر گرفته شده که خیلی ساده طراحی شده‌اند و با پنجره‌های بزرگ رو به جنگل، امکانات رفاهی خیلی خوب و همچنین تراس‌های بزرگ، یک اقامت مناسب را برای شما به همراه داشته باشند.

در واقع طراحی این اتاق‌ها کاملا برای استراحت انجام شده و حتی مسئولان ریزورت نیز می‌دانند که اگر قرار است در بوکیت گامبانگ حضور داشته باشید، حتما بیشتر ساعات را در پارک‌های بازی خواهید بود. در مجموع اگر به دنبال یک اقامت شاد و مفرح هستید، شاید به جای بودن در مرکز شهر، بهتر است تور مالزی را در بوکیت گامبانگ اقامت داشته باشید.

دیگر امکانات مجموعه تفریحی بوکیت گامبانگ

اگر در این مکان اقامت داشته باشید یا حداقل یک شب در آن باشید می‌توانید در برنامه‌های مختلف این مجموعه شرکت کنید و اجراهای هنری مختلف را تماشا کنید. همچنین بوکیت گامبانگ دارای یکی دو رستوران خیلی خوب و سالن اجتماعات نیز هست. نکته آخر قیمت بسیار خوبی است که بوکیت گامبانگ دارد و اگر بخواهید یکی از سوییت‌ها و ویلاها را اجاره کنید به همراه بلیط حضور در پارک آبی، تنها ۱۸۸ رینگیت برایتان هزینه خواهد داشت و اگر مدت حضور خود را به دو روز افزایش دهید، تنها ۱۲۲ رینگیت برای هر روز باید بپردازید.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران