رستورانهای ایتالیایی در کوالالامپور مالزی

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
رستورانهای ایتالیایی در کوالالامپور مالزی

شاید بتوان گفت غذاهای ایتالیایی، شناخته شده‌ترین غذاها در سراسر دنیا هستند. و در کوالالامپور نیز، رستوران‌های بسیاری خواهید یافت که این گزینه‌های لذیذ و پرطرفدار را سرو می‌کنند. بنابراین اگر هوس کاربونارا، پیتزای اصیل ناپلی پاستا یا تیرامیسو کردید، می‌توانید از منوی غنی یک رستوران ایتالیایی در کوالالامپور برخوردار شوید.

 

رستوران بلک الی پاستا

Back Alley Pasta با وجود برخورداری از فضایی کوچک، اما اعتبار و محبوبیت بالایی در شهر داشته و یک رستوران ایتالیایی در کوالالامپور محسوب می‌شود و طعم‌هایی نوآورانه را به مردمان محلی و مسافران تور مالزی هدیه می‌دهد.

این غذاخوری صمیمی، بیشتر به‌ خاطر بشقاب‌های امروزی پاستا با تاثیراتی از دستورپخت‌های آسیایی شهرت دارد. با اینحال توصیه می‌کنیم از گنوچی سیب‌زمینی، گل کلم زغالی با پستو دیولا، آرانچینی کینوا، اسفناج و ترافل با سس پومودورو، کیک ماهی سالمون، صدف و بیکن غافل نشوید. و در کنار این وعده‌های غذایی، فرصت نوشیدن قهوه خوشمزه را از دست ندهید.

همچنین باید گفت این مکان، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش نیز محبوبیت دارد که همیشه به گرمی آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. قیمت متوسط ​​بوده و خدمات دلیوری و پارکینگ نیز ارائه می‌شوند.

آدرس: No8 jalan 1/67b, Off, Jalan Mengkudu, Ampang Jaya, Selangor, Malaysia

عکس: goingplaces.malaysiaairlines.com

 

رستوران مارینی آن 57

پس از بازدید از مرکز اکتشاف علوم پتروناس، شاید ایده خوبی باشد که از کافه رستوران Marini's on 57 دیدن کرده و یک شب خوب را با دوستان برای جشن گرفتن یا فقط برای تعطیلات آخر هفته تجربه کنید. فضای داخلی این غذاکده که یک رستوران ایتالیایی در کوالالامپور محسوب می‌شود، زیبا بوده و منظره شهر از اینجا بسیار دیدنی است.

منوی پرطرفدار اینجا گزینه‌های جذابی همچون پیتزا، پاستا تیرامیسو با خاویار قهوه، بستنی خوشمزه و چای را شامل می‌شود و یک شکم گردی خاطره انگیز را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

خدمات عالی بوده و قیمت‌ها بسیار مناسبند. این محیط دنج و آرامش بخش، دقیقا همان چیزی است که بعد از یک روز کاری سخت یا گشت و گذاری خسته کننده در سفر با تور کوالالامپور به آن نیاز دارید. همچنین می‌توانید از محیط گرم و صمیمی داخلی و یا میز و صندل‌ های فضای بیرونی برای صرف خوراکی‌هایتان بهره مند شوید. ضمن اینکه خدمات دلیوری نیز ارائه می‌شود.

آدرس: Petronas, Level 57, Menara 3, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

عکس: marinisgroup.com

 

رستوران لا ریساتا

La Risata، یک رستوران محلی با شعباتی در آمپانگ و دامانسرا است که در طول سالیان، موقعیت بی نظیر خود را بعنوان یک رستوران ایتالیایی در کوالالامپور ثبت کرده و غذاهایی لذیذ و خانگی را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

منوی نیز بسیار جذاب بوده و انواع پاستا، پیتزاهای سنتی هیزمی، راویولی، کیک خرچنگ، ساق بره، کالاماری، لاته عالی، تیرامیسو و پاناکوتای خوشمزه بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

از طرفی، فضا زیبا و دنج و دکوراسیون قابل توجه بوده و محیط ایتالیایی روستایی همراه با آجرهای قرمز و تراسی دلباز را به نمایش می‌گذارند. همچنین خدمات دلیوری، از مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آید.

آدرس: 128,Jalan Kasah, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: love-hate-affair.blogspot.com

 

رستوران لوسی اوستریا کانتمپورانیا

از دیگر رستوران ایتالیایی در کوالالامپور، می‌توان به Luce Osteria Contemporanea اشاره کرد که به خاطر درخشش گرم اجاق پیتزای هیزمی‌اش محبوبیت بالایی کسب کرده است. در عین حال صدف‌های تازه خوش پخت در سوپ گوجه فرنگی دلچسب و خوش طعم، ریزوتو، بوراتا، اسپاگتی کاربونارا و فیله گوشت خوک بسیار لذیذی را نیز سرو می‌کند. و البته پیشنهاد می‌کنیم در کنار غذا، از طعم بی نظیر تیرامیسو، پاناکوتا و پنیر خوشمزه نیز غافل نشوید.

این رستوران مفرح که چشم اندازی فوق العاده به برج منارا کوالالامپور دارد، در عین حال قیمت‌هایی مقرون به صرفه، وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های فضای باز را نیز ارائه می‌دهد. همچنین پرسنل خلاق در تمام طول سال، با صمیمیت پذیرای مشتریان بوده و خدماتی قابل توجه را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.  

آدرس: 10,Lorong Raja Chulan, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم

عکس: optionstheedge.com

 

آشپزخانه ایتالیایی ناتالینا

پس از گشت و گذار در حوالی معبد Kun Yam Thong، بهتر است برای استراحت و شکم گردی سری هم به کیترینگ ایتالیایی Natalina بزنید. این غذاکده که یک رستوران ایتالیایی در کوالالامپور است، غذاهای دلچسب و بی‌تکلف ایتالیایی را با روح منحصر به فرد رم سرو می‌کند.

پاستاها دست ساز هستند و گوشت‌ها را در کوره زغالی کبابی و دودی می‌کنند. راویولی با سس‌ها و پروتئین‌ها، طعم بی نظیر و غنی دارد و پیتزا پنیر، کاد، تیرامیسو و قهوه عالی، تجربه‌ای لذت بخش از این شکم گردی را برای مهمانان رقم می‌زنند.

از طرفی باید گفت موقعیت مکانی مناسب این رستوران، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. پرسنل، خدماتی تماشایی را ارائه می‌دهند. قیمت‌ها مناسبند و محیط دلپذیر و دکوراسیون زیبا، پارکینگ، وای فای رایگان و خدمات دلیوری، از دیگر مزایای حضور در این مکان مفرح به شمار می‌آیند.

آدرس: Avenue K, Lot 06 - Level 03, 156, Jln Ampang, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: eatdrinkkl.com

 

رستوران نرو نرو

و در پایان این سفر جذاب به رستوران ایتالیایی در کوالالامپور، به Nero Nero می‌رسیم که فضایی از ایتالیای اصیل را در شهر به تصویر می‌کشد. از پاستا گرفته تا پیتزا، می‌توانید گزینه‌های بسیار جذابی را در منو شاهد باشید و یک وعده غذایی دلچسب را در محیطی آرامش بخش نوش جان کنید.

با اینحال پیشنهاد می‌کنیم از یک بشقاب کالاماری شروع کنید. از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به قارچ دکمه‌ای، ژامبون بوقلمون، ریزوتو خرچنگ خوش طعم و پیتزا مارگریتا اشاره کرد. و بدون شک دسری لذیذ همچون تیرامیسو، پنیر و بستنی نیز به لذت این شکم گردی می‌افزایند. همچنین، باید از شانس خود برای چشیدن طعم قهوه عالی رستوران نیز استفاده کنید.

در نهایت می‌توانید بین صندلی‌های فضای داخلی و بیرونی، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های پایین ، فضای دنج و دکوراسیون زیبا، وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری، از دیگر جذابیت‌های این مکان محسوب می‌شوند.

آدرس: L3 - 02, Jalan Damanlela Damansara City Mall, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

غذاهای ژاپنی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور

عکس: eatdrinkkl.com

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران