بهترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی

یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و سرگرم شدن در کوالالامپور، مراکز خرید لاکچری و مدرن آن هستند. اغلب مراکز خرید کوالالامپور در مرکز این شهر قرار گرفته و دسترسی آسانی دارند. خرید در کوالالامپور هر چهار فصل دلپذیر است. شاید فقط به دنبال این باشید که کدام یک از فروشگاه‌ها بزرگ‌تر و جای بهتری برای خرید سوغاتی است.

 

مراکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری شرق آسیا شده است. شهری مدرن با برترین امکانات رفاهی و اقامتی. شهری جذاب برای آنهایی که به دنبال تفریح و خرید هستند. در سفر با تور کوالالامپور به شهری قدم می‌گذارید که شب‌هایش زیر نور لامپ‌های نئونی روشن است و روزهایش با نور آفتابی که از پشت ابر می‎‌تابد، زیباست. در این مقاله بهترین مراکز خرید کوالالامپور را به شما معرفی می‌کنیم.

 

مرکز خرید پاولیون در کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور یک مجتمع تجاری وسیع و لوکس به مساحت ۱۵۰ هزار متر مربع است که در مرکز منطقه شیک و مدرن بوکیت بینتانگ قرار دارد. این مجموعه از دو مرکز خرده فروشی، یک بلوک اداری و دو برج مسکونی تشکیل شده است. مرکز خرید پاویلیون به عنوان یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کوالالامپور شناخته می‌شود که دارای فروشگاه‌هایی با برندهای گران و معروف بین‌المللی از جمله  Topshop، Louis Vuitton، Coach   و Adidas و امکاناتی همچون سینما، سوپرمارکت، رستوران و کافه است.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۸۸۳۳ ۲۱۱۸-۳ ۶۰+
  • آدرس: 168, Jln Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

wikipedia

 

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی در کوالالامپور

سوریا کی ال سی سی یکی از مراکز خرید کوالالامپور است که به شکل هلالی طراحی شده و بیش از یک مجتمع خرید، مکانی محبوب و پرطرفدار برای سرگرمی و رستوران‌گردی در تور مالزی به شمار می‌رود. علاقه‌مندان به خرید در مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی در کوالالامپور می‌توانند انبوهی از برندهای دنیای مد، ورزش و لوازم خانگی را پیدا کنند. علاوه بر این در این مجموعه تفریحی، سینما، مرکز کشف پتروساینس، دیوان فیلارمونیک پتروناس و پارک  KLCC نیز وجود دارد که یک روز متفاوت و به یادماندنی را در کوالالامپور برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۲۸۲۸ ۲۳۸۲ ۶۰+
  • آدرس: 241, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

بهترین مراکز خرید سیتی سنتر کوالالامپور

dynamic-media-cdn.tripadvisor.com

 

مید ولی مگامال در کوالالامپور

مید ولی مگامال یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور در جنوب شرقی آسیا با بیش از ۴۳۰ فروشگاه در ۵ طبقه است. در کنار مغازه‌های متنوع و فروش محصولات گوناگون در این مجموعه بازدیدکنندگان می‌توانند از امکانات و تفریحات فراهم شده در آن نظیر سینما و مرکز بولینگ آن نیز استفاده کنند. علاوه بر این، یک فروشگاه بزرگ کتابفروشی MPH در مید ولی مگامال وجود دارد. از همه مهم‌تر این مرکز خرید در کنار ایستگاه KL Komuter Mid Valley قرار داشته و گردشگران دسترسی نسبتاً آسان و سریعی به آن خواهند داشت.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۳۳۳۳ ۲۹۳۸-۳ ۶۰+
  • آدرس: Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

wikipedia

 

گاردنس مال در کوالالامپور

از دیگر مراکز خرید کوالالامپور که فرصت یک گشت و گذار عالی را برای خریدی متنوع در محیطی مجلل فراهم می‌کند، گاردنس مال است. این مجموعه توانسته با غرفه‌هایی از برندهای فوق‌ لوکس و گران بین‌المللی در بین توریست‌های تور مالزی شهرت پیدا کند. به طوری که از جمله برخی از برندهای ارائه شده در این مرکز خرید عبارتند از: Burberry، Louis Vuitton، Versace، Hermes، Michael Kors، AX Armani Exchange،Gucci  و Calvin Klein.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۰۲۸۸ ۲۲۹۷-۳ ۶۰+
  • آدرس: Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

خرید در ۸ بازار جذاب کوالالامپور

bluwaterstudio.com

 

گالری استارهیل در کوالالامپور

گالری استارهیل یک مرکز خرید لوکس و گران قیمت در منطقه بوکیت بینتانگ، کوالالامپور است که با ۷ طبقه از برندهای سطح بالا از سراسر جهان توانسته به یک نقطه‌ عطف محبوب برای خرید در مالزی تبدیل شود. از جمله امتیازهای این مرکز خرید می‌توان به وصل شدن آن به هتل ۵ ستاره JW Marriott Kuala Lumpur اشاره کرد. همچنین مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور نیز درست در آن سوی خیابان قرار داشته و علاقه‌مندان می‌توانند در یک روز به خرید در هر دو آن‌ها بپردازند. البته که خرید کردن تنها سرگرمی شما در این مجموعه نبوده و می‌توانید به رستوران‌های متنوع آن رفته و روزی به یادماندنی را در سفر با تور مالزی برای خود رقم بزنید.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۳۸۰۰ ۲۷۸۲-۳ ۶۰+
  • آدرس: 181, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

wikipedia

 

مرکز خرید میدان تایمز برجایا در کوالالامپور

میدان برجایا تایمز یک مکان برجسته جهت خرید و تفریح ​​برای همه سنین است. این مجموعه از ۱۰ طبقه تشکیل شده و بیش از ۷۰۰ فروشگاه خرده فروشی را در خود جای داده است. همچنین چندین فودکورت، سالن بازی، سینما، اتاق فرار، لیزر تگ، سالن بولینگ و انواع رستوران‌ها و یک پارک موضوعی سرپوشیده را دارا بوده و همین موارد سبب شده‌اند تا محبوبیت بالایی در بین کسانی که به صورت خانوادگی به کوالالامپور سفر می‌کنند، داشته باشد. ناگفته نماند که مرکز خرید میدان برجایا تایمز به هتلی ۵ ستاره با همین نام متصل است و از بهترین مراکز خرید کوالالامپور به شمار می‌رود. همچنین این مجموعه در فاصله کوتاهی از چندین مرکز خرید دیگر قرار داشته که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

gowhere.my

 

مرکز خرید هرم سان وی در کوالالامپور

از مشهورترین مراکز خرید کوالالامپور که حس و حالی بسیار متفاوت از دیگر مکان‌های مشابه دارد، هرم سان وی است. هرم سان وی یک مرکز خرید با تم مصری بوده که در مجاورت تم پارک سان وی لاگون  (Sunway Lagoon theme park) و در بندر سان وی قرار دارد. این یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور مالزی بوده و محبوبیت بالایی در بین گردشگران دارد. از جمله برندهای ارائه شده در این مرکز خرید می‌توان به  Coach، Ms Selfridge،Mango  و  Timberlandاشاره کرد. چنانچه از خرید کردن خسته شدید می‌توانید سری به سینمای این مجموعه زیبا زده و فیلم‌های به روز هالیوود را در آن تماشا کنید. همچنین می‌توانید به زمین اسکیت روی یخ واقع در طبقه همکف رفته و لحظات شد و متفاوتی را برای خود رقم بزنید.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۳۱۰۰ ۷۴۹۴-۳ ۶۰+
  • آدرس: 3, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

placesandfoods.com

 

مرکز خرید ۱ اوتاما در کوالالامپور

مرکز خرید ۱ اوتاما که مردم محلی آن را با نام U1 می‌شناسند، در محدوده پتالینگ جایا واقع شده و بدون اغراق یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است. این مرکز خرید بیش از ۷۰۰ فروشگاه به همراه انبوهی از غذاخوری‌ها و مراکز تفریحی دارد و از سینمایی باکیفیت برای علاقه‌مندان به فیلم نیز برخوردار است.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۸۱۱۸ ۷۷۱۰-۳ ۶۰+
  • آدرس: City Centre, 1, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

cloudfront.net

 

مرکز خرید میدان سونگی وانگ در کوالالامپور

سونگی وانگ پلازا یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در منطقه بوکیت بینتانگ بوده و از سال‌ها پیش به عنوان یک مکان محبوب برای خرید میان گردشگران شناخته می‌شود. این مجموعه که هنوز هم پس از گذشت این همه سال بازدیدکنندگان زیادی را در تور مالزی به خود جذب می‌کند، بیش از ۵۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که همه چیز از غذا گرفته تا لباس را می فروشند.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • تلفن تماس: ۶۱۰۹ ۲۱۴۸-۳ ۶۰+
  • آدرس: Jln Sultan Ismail, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

راهنمای خرید و تفریح در مرکز خرید Suria KLCC

capitaland.com

 

مرکز خرید پلازا لوو یات در کوالالامپور

از برترین مراکز خرید کوالالامپور می‌توان مرکز خرید پلازا لوو یات را هم نام برد. این مکان که به صورت خلاصه با نام‌های LYP  یا Low Yat نیز در بین مردم محلی شناخته می‌شود، یک مرکز خرید تجاری پرطرفدار در مرکز شهر شلوغ کوالالامپور است. این مرکز خرید دارای ۱۲ طبقه بوده و برای خرید ابزارها و اقلام الکترونیکی مناسب است.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب
  • تلفن تماس: ۳۶۵۱ ۲۱۴۸-۳ ۶۰+
  • آدرس: 7, Jalan Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

tripadvisor.com

 

منبع

 

۱۷ مهر ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 27 مهر 1402)

نظرات کاربران