بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور

پایتخت مالزی به خاطر جامعه چند فرهنگی خود که عمدتا از ساکنان مالایی، هندی و چینی تشکیل شده است، شهرتی جهانی دارد. کوالالامپور که یک شهر اسلامی به شمار می‌آید، معماری سلطنتی اسلامی را به زیبایی به تصویر می‌کشد. در عین حال این شهر با برخورداری از چندین اقامتگاه باشکوه و آسمان‌خراش‌های مدرن، معابد باستانی، ساختمان‌های تاریخی و پارک‌های زیبا، بعنوان یک مقصد گردشگری محبوب ظاهر شده که در سفر با تور کوالالامپور نباید از آنها غافل شد.

جالب است بدایند این شهر، پذیرای گردشگران در هر گروه سنی است و برای تمام افراد جذابیت دارد. بعلاوه این منطقه، پر از اقامتگاه‌های ریز و درشت با هر سطحی از امکانات و بودجه است. اما اگر می‌خواهید کمی از هزینه‌های سفرتان بکاهید، لازم نیست در هتل‌های گران قیمت شهر اقامت کنید. کافی است سری بزنید به یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور و راحتی و آرامش را با قیمت‌هایی منصفانه تجربه کنید. در عین حال مقاله بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور نیز، اطلاعات ارزشمندی برای برخورداری از سفری مقرون به صرفه را در اختیارتان می‌گذارد.

 

Vortex Suites KLCC Kuala Lumpur

این آپارتمان بسیار شیک و تمیز که در میان خانواده‌ها بسیار محبوبیت دارد، در ۶۰۰ متری برج‌های دوقلوی پتروناس، ۶۰۰ متری مرکز خرید Suria KLCC و در نزدیکی آکواریوم کی ال سی سی مرکز کوالالامپور واقع شده است. در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان، فضای نشیمن مبله، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز به غذاخوری، مایکروویو، یخچال و اجاق گاز برخوردار شوید. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به مرکز همایش کوالالامپور و مرکز اکتشاف علمی پتروساینس اشاره کرد. در ضمن باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۸ کیلومتری این ملک واقع شده است.

آدرس: 12Jalan Sultan Ismail 6-7, Vortex Suites KLCC, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Soho Suites KLCC

این آپارتمان نیز، در ۳۰۰ متری آکواریوم کوالالامپور و مرکز همایش های کوالالامپور واقع شده و چشم اندازی جالب توجه از شهر را به مهمانان تور کوالالامپور هدیه می‌دهد. در اینجا می‌توانید به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و همچنین آشپزخانه مجهز دسترسی داشته باشید.

بعلاوه، خدمات کرایه خودرو نیز در این ملک ارائه می‌شود. از نقاط دیدنی و گردشگری مهم در حوالی این اقامتگاه می‌توان به مرکز خرید سوریا کی ال سی سی، برج‌های دوقلوی پتروناس و مرکز اکتشاف علمی پتروساینس اشاره کرد. گفتنی فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، در فاصله ۱۸ کیلومتری از این آپارتمان واقع شده است.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور

آدرس: Unit A3-09-03, 20 Jalan Perak Soho Suites KLCC, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Greystone Binjai KLCC

این آپارتمان زیبا در ۴۰۰ متری از پارک KLCC و ۶۰۰ متری از برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و ۸۰۰ متری با مرکز همایش های کوالالامپور و ۱.۲ کیلومتری با مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور فاصله دارد. واحدهای این آپارتمان دارای 1 اتاق خواب، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه و سایر امکانات رفاهی هستند. امکانات اسپا و سلامتی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا نیز در طول اقامت در آپارتمان در اختیار مهمانان قرار دارد. لازم به ذکر است که فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه،  ۱۹ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 2Lorong Binjai, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Summer Suite KLCC

این ملک که در ۸۰۰ متری برج‌های دوقلوی پتروناس واقع شده است، رستوران، مرکز تناسب اندام، و ۱۰ واحد مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهد. بعلاو هر واحد دارای مبلمان، یک فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ای ماهواره ا‌ی، گاو صندوق شخصی، حمام اختصاصی با حوله و یک آشپزخانه مجهز به فضای غذا خوری، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال است.

در ضمن اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، باید بدانید که پارکینگ اختصاصی نیز در این ملک موجود است. در ضمن، مهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده این آپارتمان شنا کنند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به آکواریوم کی ال سی سی، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و مرکز اکتشاف علمی پتروساینس اشاره کرد.

آدرس: 8Jalan Cendana, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The homestay

این آپارتمان راحت و دنج دارای رستوران، بار، رزرواسیون ۲۴ ساعته و باغ است. واحدهای این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع و حمام آبگرم بوده و یک فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز به فضای غذاخوری، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال را در خود جای داده‌اند. بعلاوه مهمانان در طول اقامت، به امکانات اسپا و سلامتی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا دسترسی دارند.

گفتنی است میدان برجایا تایمز در ۱.۳ کیلومتری و مرکز همایش کوالالامپور در ۳ کیلومتر ملک واقع شده‌اند. همچنین  نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۳۱ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های مناسب خانواده‌ها در کوالالامپور

آدرس: Jalan imbi times square, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Platinum Suites KLCC

این اقامتگاه با چشم‌اندازی عالی از شهر، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، بار، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان به استقبال مهمانان می‌آید. همه واحدهای این آپاراتمان از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن مبله، آشپزخانه مجهز و حمام خصوصی برخوردارند. در ضمن از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به برج‌های دوقلوی پتروناس، مرکز اکتشاف علمی پتروساینس و سوریا کی‌ال‌سی‌سی اشاره کرد. بعلاوه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه نیز در ۱۷ کیلومتری از این ملک قرار دارد.

آدرس: 1020Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sky Suites KLCC

این ملک زیبا و مفرح، چشم اندازی دیدنی را از شهر ارائه می‌دهد. این آپارتمان، در منطقه مرکز شهر کوالالامپور واقع شده و ۳۰۰ متر تا برج‌های دوقلوی پتروناس و ۴۰۰ متر تا سوریا کی ال سی سی فاصله دارد. گفتنی است وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌شود و پارکینگ اختصاصی نیز در اینجا موجود است. در ضمن تمام واحدها دارای تهویه مطبوع هستند و برخی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و آشپزخانه هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۸ کیلومتری آپارتمان واقع شده و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

هتل‌های دوستدار محیط زیست در کوالالامپور

آدرس: Sky Suites KLCC, 18 Jalan P Ramlee, Wilayah Persekutuan, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Ceylonz

این اقامتگاه در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور، دارای مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک و باغ بوده و لحظاتی مفرح را برای مهمانانش رقم می‌زند. بعلاوه، از تراس این ملک می‌توان به چشم اندازی باصفا و جالب توجه از شهر دسترسی داشت. وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان مهیاست. گفتنی است هر واحد دارای حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال است. برخی از واحدها نیز، آشپزخانه مجهز به اجاق گاز دارند.

این ملک تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی Merdeka فاصله دارد و از دسترسی آسانی به ترمینال اتوبوس Pudu Sentral برخوردار است. در ضمن برای خورد و خوراک، می‌توانید به گریل بار Pampas Reserve بروید که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از ملک قرار دارد و غذاهای اروپایی لذیذی را سرو می‌کند. و اما نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از میدان تایمز برجایا، پاویلیون کوالالامپور و مرکز همایش کوالالامپور. در ضمن باید گفت فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، در ۱۷ کیلومتری از ملک قرار دارد.

آدرس: 3Persiaran Raja Chulan Ceylonz Suites, Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Malaysia Suites

این آپارتمان در تایمز اسکوئر کوالالامپور، در فاصله ۵۰۰ متر از میدان برجایا تایمز و ۱.۱ کیلومتر از گالری استارهیل واقع شده است. همه واحدهای این ملک، دارای یک آشپزخانه کاملا مجهز هستند که به مهمانان امکان می‌دهد غذای خود را تهیه و طبخ کنند. بعلاوه این آپارتمان ۴ ستاره، با سونا و تراسی بزرگ و جادار و چشم اندازی به مناظر زیبای اطراف از مهمانانش پذیرایی می‌کند. گفتنی است خدمات کرایه اتومبیل در این ملک ارائه می‌شود. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۳۱ کیلومتری از این آپارتمان واقع شده است.

آدرس: 1Jalan Imbi Suite A1812, Berjaya Times Square East Wing., Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

PanoramaKL Suites

این هتل آپارتمان زیبا که در فاصله ۷۰۰ متری میدان تایمز برجایا و ۱.۲ کیلومتری پاویلیون کوالالامپور واقع شده است، محل اقامتی عالی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر روباز و باغ ارائه می‌دهد. هر واحد این ملک مبله بوده و دارای فضای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یک آشپزخانه مجهز، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی است.

گفتنی است صبحانه بوفه، هر روز در هتل آپارتمان سرو می‌شود. بعلاوه این ملک، طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله جکوزی و سونا، یک باربیکیو به همراه یک تراس را در اختیار مهمانان تور کوالالامپور قرار می‌دهد. از نقاط دیدنی اطراف این اقامتگاه می‌توان به گالری استار هیل، مرکز همایش کوالالامپور و آکواریوم کی ال سی سی اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

آدرس: 2,Jalan Robertson , Jalan Robertson, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur N31-08, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Malaysia

 

163Cormar

این هتل آپارتمان نیز در مرکز کوالالامپور، در ۴۰۰ متری آکواریوم کی ال سی سی و مرکز همایش‌های کوالالامپور قرار دارد و اقامتی به یادماندنی را با وجود امکانات رفاهی کامل و مدرن به مهمانانش ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید به تراس و مناظر دیدنی اطراف، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و باغی با استخر روباز دسترسی داشته باشید.

همچنین واحدهایی که از بالکن به مناظر شهر و باغ دید دارند، روزهایی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل آپارتمان نیز می‌توان به برج های دوقلوی پتروناس، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و مرکز اکتشاف علمی پتروساینس اشاره کرد. در ضمن فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، ۱۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 10Jalan Perak 22-03, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Classic Hotel

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل آپارتمان کلاسیک در تایمز اسکوئر در منطقه بوکیت بینتانگ که چشم‌اندازی از شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهد و دارای یک استخر روباز، وای فای رایگان در سرتاسر ملک و پارکینگ خصوصی است. این ملک، ۴۰۰ متر از میدان تایمز برجایا و ۲.۷ کیلومتر از مرکز همایش کوالالامپور فاصله دارد.

بعلاوه تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن مبله، حمام خصوصی، آشپزخانه مجهز با فضای غذاخوری، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال را می توانید در تمام واحدهای این آپارتمان بیابید. برای ریلکس کردن هم توصیه می‌کنیم از خدمات سونای این اقامتگاه ۴ ستاره غافل نشوید.

 

معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور

آدرس: Berjaya Times square .no.1,Jalan Imbi.Bukit bintang Box no,38-17, no 1, Jalan Imbi ., Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

۲۳ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران