بهترین استخرهای بی‌نهایت کوالالامپور تجربه زندگی لاکچری

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین استخرهای بی‌نهایت کوالالامپور تجربه زندگی لاکچری

احتمالا خیلی از ماها قبلا تجربه حضور در ویلاهایی با استخرهای زیبا در هوایی مطبوع را داشته‌ایم. وجود استخرها در جایی که اقامت داریم کیفیت تعطیلات را تا چندین درجه ارتقا می‌دهد. تور مالزی و شهر کوالالامپور یکی از شهرهای جنوب شرقی آسیایی است که می‌تواند شما را با استخرهای بی‌نهایتش با زندگی لاکچری آشنا کند. این استخرهای بی‌نهایت که دست کم در ارتفاع ۶۰ متری از سطح زمین قرار گرفته‌اند افق زیبایی را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید در برابرش لم بدهید، آبمیوه بخورید و از تماشای آسمان لذت ببرید.

 

 

Aloft Kuala Lumpur Sentral

هتلی شیک و مدرن که برای هر شب اقامت ۶۴ دلار هزینه برای شما می‌توراشد دارای استخری بی‌نهایت و زیبا روی سقف است که دور تا دورش را نورهای نئون رنگی کرده‌اند. در حاشیه استخر یک رستوران و کافه وجود دارد و شما می‌توانید هر چه دوست داشتید سفارش دهید و نوش جان کنید. تماشای صحنه شهر از بالا مخصوصا دم دمای غروب آنقدر زیبا و آرامشبخش است که احتمال دارد تاریخ رفتنتان از هتل را فراموش کنید. البته این هتل به طور کل با امکانت دیگری نظیر اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، تخت کودک و سالن بدنسازی یکی از بهترین اقامت‌های شهر را تقدیم شما می‌کند.

 

بهترین مکان‌های گشت و گذار شبانه در کوالالامپور را بشناسید

 

 

 Aloft Kuala Lumpur

 

 

آدرس: 5 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

تلفن: +60327231188

 

 

Gtower Hotel

هرگز نمی‌توان ویژگی‌های لاکچری را به قیمتی ارزان یافت امااین هتل خیلی بهتر از آنست که از دستتان برود. با ارائه دو استخر روباز، دو رستوران یک سالن بدنسازی مجهز، سخت بتوانید اقامتگاه دیگر تنها در چند دقیقه‌ای پارک آمپانگ بیابید که چنین امکاناتی در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید در استخرهای رویاز زیا شنا کنید، روی تخت‌های آفتابی راحت لم بدهید و از نوشیدنی‌تان لذت ببرید و به تماشای پهنه آسمان شهر بپردازید. وجود اینترنت رایگان، امکانات تجاری و خدمات کودکان اقامتی به یاد ماندنی نصیب شما می‌کند.

 

 

 Gtower Hotel

 

 

آدرس: Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

تلفن: +60321681919

 

 

Mandarin Oriental

هتل ماندارین به دلیل کلاس کاری، سبک و استخر بی‌نهایتش در کوالالامپور از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. باغچه‌های سرسبز، استخری که با کاناپه‌های کوسن‌دار و آبمیوه‌های استوایی تنها بخشی از زندگی روزمره در این هتل ۶۳۲ اتاقه است! به علاوه شما می‌توانید از خدمات کامل اسپا، دو زمین تنیس، و مهد کودک هم استفاده کنید. بنابراین بچه‌ها به دست پرستار بسپارید، لباس شنایتان را بپوشید و از شنا در منظره بی‌نطیر شهر لذت ببرید. در صورت تمیل حتی می‌توانید از جکوزی، وان شخصی و آشپزخانه نیز استفاده کنید.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری کوالالامپور؛ ابرشهر توریستی مالزی

 

 

 Mandarin Oriental

 

 

آدرس: Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

تلفن: +60321798772

 

 

The Face Suites

آیا با ۲۰۰ آپارتمان، دو رستوران و دو استخر روباز می‌توان این هتل را نادیده گرفت؟ شما در کنار استخر زیبای هتل می‌توانید غذا بخورید و به تماشای مرکز زیبای کوالالامپور بنشینید. مخصوصا وقتی به غروب نزدیک می‌شوید و با تاریک و روشن شدن هوا، برج‌های دو قلو در آسمان شروع به درخشیدن می‌کنند و منظره بسیار زیبایی مقابل چشمانتان به تصویر می‌کشند. به غیر از استخرها و مناظر زیبای دیدنی، شما می‌توانید از امکانات رفاهی داخل هتل همانند اینترنت رایگان، سالن بدن‌سازی، رستوران و کافه نیز استفاده کنید.

 

 

 The Face Suites

 

 

آدرس: 1020 Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50250, Malaysia

تلفن: +60321681688

 

 

Capri By Fraser Kuala Lumpur

تنها راهی که شما می‌توانید از استخری بی‌نهایت با منظره‌ای عالی لذت ببرید اینست که در استخر شخصی خودتان لم بدهید و به تماشای اطراف بپردازید. نکته جالب در این هتل اینسنت که شما می‌توانید از بین استخرهای بی‌نهایت کوچکی که وجود دارد یکی را انتخاب  کرده و با حفظ حریم شخصی در آن لم بدهید و از تماشای منظره شهر لذت ببرید و نوشیدنی‌تان را بخورید. البته این ویژگی به قدر کافی جذاب است اما امکانات دیگری مثل اینترنت رایگان، رستوران و کافه، سالن بدن‌سازی، جکوزی و خدمات کودکان نیز بهره ببرید.

 

۶ نقطه‌ی رمانتیک در کوالالامپور برای به اوج رساندن لحظات عاشقانه‌ی سفرتان

 

 

 Capri By Fraser

 

 

آدرس: 5 Jalan Kerinchi, Bangsar South Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59200, Malaysia

تلفن: +60323860888

 

 

D’majestic Place By Swiss-Garden

این هتل ۱۸۸ اتاقه به شما امکانات قابل توجهی همچون سالن ورزش، استخر شنا و سالن استراحتی لوکس و راحت را روی سقف و در فضای باز ارائه می‌دهد. گرچه هتل در نیم ساعتی خیابان همیشه شلوغ پتالینگ واقع شده است اما این سر و صدا اصلا به شما نمی‌رسد. محیط هتل به شدت دوستانه است مخصوصا وقتی در منظره بی‌نظیر استخر به افق زیبای شهر خیره می‌شوید آرامشی عمیق شما را در بر می‌گیرد. در همین راستا خوردن صبحانه در چنین منظره دوست داشتنی و زیبایی کمک می‌کند تا روزتان را به بهترین نحو شروع کنید. اینترنت رایگان، رستوران و کافه، خدمات کودکان نیز از دیگر موهبت‌های اقامت در این هتل شمرده می‌شود.

 

 

 Capri By Fraser

 

 

آدرس: 376 Jalan Pudu, Pudu Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

تلفن: +60321489988

۰۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران