بهترین مراکز خرید سیتی سنتر کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین مراکز خرید سیتی سنتر کوالالامپور

وقتی از کوالالامپور بازدید می‌کنید، شانس خوبی برای خرید چه برای برندهای لوکس جهانی، ابزارها و ابزارهای فناوری ارزان، کالاهای فیک و جعلی، یا سوغاتی‌های ساده دستساز خواهید داشت. منطقه مرکز شهر کوالالامپور که به عنوان سیتی سنتر (KLCC) شناخته می‌شود میزبان ۲ مرکز خرید بزرگ و بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مستقل زیادی است. البته خودتان با رسیدن به سیتی سنتر کاملا متوجه جو حاکم بر آن خواهید شد. چه به دنبال خریدهای بومی و گرفتن استایل سنتی باشید یا به دنبال کامل کردن لوازم برند محبوب‌تان در تور کوالالامپور فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید وجود دارد که بررسی خواهیم کرد.

 

Suria KLCC

یکی از مراکز خرید اصلی و محبوب کوالالامپور که توریست‌ها و مردم شهر را به یک میزان به سمت خود می‌کشاند مرکز خرید سوریا است. این مرکز خرید مدرن و ۶ طبقه درست زیر برج‌های دوقلوی پتروناس واقع شده و بیش از ۳۲۰ فروشگاه و بوتیک خریده فروشی را ارائه می‌دهد. در اینجا علاقه مندان به خریدهای آنچنانی و برندهای جهانی و کالاهای باکیفیت داخلی می‌توانند خریدی مرغوب و باکیفیت داشته باشند. در اینجا شما می‌توانید از مجموعه‌ای از برندهای آشنا و جهانی همچون جیمی چو، مارک جیکوبز، ورساچه، و برندهای معروف دیگری خریدهای عالی داشته باشید. این مجموعه بزرگ شامل مرکز خرید آمپانگ، پارک مال و رملی مال شده و از ۳ قسمت تشکیل شده است. از نظر سرگرمی، اینجا می‌توانید جاذبه‌های گردشگری شهر مانند Petrosains یک مرکز کشف علم ویژه کودکان، به‌علاوه Dewan Filharmonik Orkestra  اولین سالن کنسرت مالزی و گالری هنری پتروناس را پیدا کنید. همچنین ایستگاه حمل و نقل ریلی سبک (LRT) که در مجاورت ساختمان قرار دارد، دسترسی به Suria KLCC را آسان کرده است.

آدرس: 241, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Avenue K

یکی دیگر از مراکز خرید برجسته در مجموعه خرده فروشی کوالالامپور، Avenue K یک مجموعه سبک زندگی است که در امتداد جالان آمپانگ و در مجاورت سوریا واقع شده است. این مجتمع شش طبقه که به راحتی از طریق قطار قابل دسترسی است، با یک پل ارتباطی به ایستگاه KLCC LRT متصل می‌شود. از جمله برندهای این مجموعه می‌توان به موجی، H&M، کلوین کلین و گوچی و هوگو و بسیاری دیگراشاره کرد.

 

سفر مقرون به صرفه به کوالالامپور

آدرس: 156, Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Isetan

فرقی نمی‌کند به دنبال مدهای مردانه یا زنانه باشید، فروشگاه بزرگ ژاپنی Isetan با انتخاب لباس، اکسسوری و اثاثیه منزل مطمئنا جذاب است. این فروشگاه با ۵ طبقه به مساحت ۲۳۲۲۵ مترمربع، به طور گسترده‌ای به عنوان یک فروشگاه مد در نظر گرفته می‌شود. بازار غذای لذیذ آن در طبقه همکف بیشترین ترافیک را دارد اگرچه محصولاتی شبیه به سوپرمارکت‌ها خرده‌فروشی می‌کند، اما یک بخش غذاخوری اختصاص داده شده به غذاهای تازه دارد که می‌توانید آن‌ها را به صورت بسته‌بندی تهیه کنید.

آدرس: 201A-C, Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Kinokuniya

با این که اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی به عنوان مرض همه‌گیر تبدیل به سبک زندگی جهانی شده است ام هنوز مردم زیادی عاشق کتاب هستند، و چه چیزی بهتر از این کتاب فروشی زنجیره‌ای ژاپنی. آنقدر این کتابفروشی بزرگ است که در دو طبقه گسترده شده‌. در اینجا هر چیزی از پنگوئن کلاسیک تا مجموعه هری پاتر و کتاب‌های ارباب حلقه‌ها یا آخرین انتشارات روز دنیا را ارائه می‌دهند. به علاوه آن‌ها دارای مجلات بین المللی مختلف، دی وی دی و اسباب بازی‌های آموزشی کودکان هستند. حتی اگر خواننده‌ای مشتاق نیستید، Kinokuniya KLCC مطمئنا شما را با یک کافه کوچک که می‌توانید در آن از قهوه، کیک، شیرینی و حتی غذاهای کامل لذت ببرید وسوسه می‌کند.

 

مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

آدرس: KLCC, 406-408 & 429-430, Level 4 Suria, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Uniqlo

این فروشگاه با ارائه "پوشاک با کیفیت بالا و قیمت مناسب"، مارک محبوب پوشاک ژاپنی است که سبک‌های کلاسیک را با قیمت‌های نسبتا ارزان ارائه می‌دهد. تسلط بر بازار مد میان روه از بدو تأسیس در مالزی مشهود بوده و اگر طرفدار مد میان رده هستید، مطمئنا پیشنهادات Uniqlo جذاب خواهد بود. شعبه Suria KLCC تنها دومین Uniqlo در مالزی است که طیف وسیعی از مارک‌های اولیه مناسب برای مردان، زنان، کودکان و نوزادان را در دو طبقه ارائه می‌دهد.

آدرس: Concourse Level, Petronas Twin Tower, Lot C19,20,21, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Agent Provocateur

این فروشگاه پرچمدار آسیایی خرده فروشی زنانهAgent Provocateur در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و مجموعه‌های شیکی از جوراب، لباس شب، لباس شنا، پارو، عطر و عینک را به عنوان همتای اروپایی خود  British luxury ارائه کرد. قیمت‌ها از ۱۵۰ رینگیت شروع می‌شود به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به ست‌های لباس با قیمت مناسب، لباس شب‌های زیبا و چشمگیر آن بیاندازید. جوراب، گیره و لباس مناسب روز عروسی همگی در اینجا ارائه می‌شوند.

 

۷ استودیوی برتر یوگا در کوالالامپور

آدرس: G03E, Ground Level, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur

۰۲ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران