۶ تفریح خاطره‌انگیز در کوالالامپور برای افراد درونگرا

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۶ تفریح خاطره‌انگیز در کوالالامپور برای افراد درونگرا

کوالالامپور شهر مدرن شرق آسیا، شهری با بهترین امکانات که تنه به تنه‌‎ی برخی شهرهای اروپایی می‌زند، چند سالی است که تبدیل به یکی اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا شده است. شهری که به مهمانانش هم امکان روزگردی‌های پرخاطره می‌دهد و هم امکان شبگردی‌های پر ماجرا. شهری که برای مهمانانش تفریحات هیجان‌انگیز رقم می‌زند و هم در سفرهای انفرادی و هم در سفرهای جمعی همراه آنهاست. اگر فرد درونگرایی هستید و می‌خواهید با تور مالزی به کوالالامپور سفر کنید در این مطلب همراه ما باشید تا ۶ تفریح خاطره‌انگیزی که در این شهر می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- از معابد کوالالامپور دیدن کنید

معابد یکی از مکان‌های ویژه در جهان هستند که شما حین تنهایی در آنها می‌توانید دچار کشف و شهود شوید. مکان‌هایی برای عبادت که جلوه‌ای شکوهمند دارند و دیدن آنها جدای از آنکه یک بازدید مذهبی به شمار می‌آیند، یک بازدید تاریخی و فلسفی نیز محسوب می‌شوند. در سفرتان با تور کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم به معابد این شهر بروید و در آنها زمان صرف کنید. زمانی که می‌تواند درک و دریافت‌های جدیدی به شما در زندگی ارائه کند. یکی از معروف‌ترین معابد این شهر معبدی است که در غار باتو مالزی واقع شده. معبدی که برای رسیدن به آن باید از ۲۷۲ پله بالا بروید و طی همین مسیر یکی از جذاب‌ترین تفریحات شما در کوالالامپور به شمار می‌آید.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران


۲- به استودیوهای یوگا در کوالالامپور بروید

یوگا ورزشی است که در تنهایی و آرامش می‌توانید آن را انجام بدهید و یکی از تفریحات و یا آداب زیست روزمره‌ی افراد به شمار می‌آید. این ورزش که خاستگاهی شرقی دارد امروزه پایش را از محدوده‌های شرق بیرون گذاشته و به غرب هم رسیده است. اگر اهل این ورزش هستید در سفرتان به کوالالامپور به شما توصیه می‌کنیم به استودیوهای یوگای این شهر بروید. این شهر در خود استودیوهای متنوعی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید یک تفریح ویژه و خاص انجام بدهید. استودیوهایی که درهایش معمولا از صبح اول وقت تا ساعاتی پس از غروب خورشید به روی مراجعه کنندگان‌شان باز است.

 


۳- از بازارهای خیابانی دیدن کنید

گشت و گذار در بین مردم و دیدن زیست روزمره‌ی آنها از خلال داد و ستدها می‌تواند برای کسانی که دنبال مردم‌شناسی هستند بسیار جذاب باشد و از آنجا که بیشتر افرادِ درونگرا شناخت آدم‌ها برایشان جذاب است رفتن به بازارهای خیابانی کوالالامپور در سفر به این شهر می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی باشد. این شهر در خود چندین بازار خیابانی دارد که هرکدامشان مناسبات و رویدادهای خاص مربوط به خودشان را دارند. در برخی از این بازارها می‌توانید لباس و پوشاک بخرید، در برخی‌های دیگر وسایل عتیقه و در برخی‌های دیگر مواد خوراکی و میوه. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم به هرکدام از این بازارها دسترسی داشتید سر بزنید و زمان درون‌شان صرف کنید.

 

بهترین تم پارک‌های کوالالامپور؛ شهر گردش‌ها و تفریحات


۴- از محله چینی‌ها دیدن کنید

اگر می‌خواهید در سفر به مالزی یک شمای کوچکی از چین را نیز ببینید به شما توصیه می‌کنیم از محله‌ی چینی این شهر دیدن کنید. محله‌ای که ساکنانش چینی‌ها هستند و مناسبات میان چینی‌ها در آن جاری است. مناسباتی از زبان گرفته تا شکل بازارها و رستوران‌ها و کوچه‌ها. این محله‌ی سرخ رنگ فضای جدیدی در کوالالامپور به شما معرفی می‌کند که می‌تواند بسیار جذاب و جالب توجه باشد. به شما پیشنهاد می‌شود ۷ تفریح جذاب در محله‌ی چینی‌های کوالالامپور را تجربه کنید.

 


۵- به کافه‌های عجیب و غریب شهر سر بزنید

کوالالامپور در خود کافه‌های زیادی دارد که مراجعه به آنها می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی برایتان ایجاد کند. کافه‌هایی که بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم را در آنها می‌توانید نوش جان کنید. اما جدای از کافه‌های معمولی این شهر در خود کافه‌های عجیب و غریب نیز دارد. کافه‌هایی که هرکدام‌شان یک تم خاص دارند و همین باعث می‌شود رفتن به آنها رفتن به یک مکان تازه باشد. کافه‌ای با تم تجهیزات نظامی گرفته تا آزمایشگاه شیمی.

 

گشت و گذار در آکواریوم جذاب کوالالامپور


۶- به گنتینگ هایلند بروید

در ارتفاع ۱۸۰۰ متری در شهر کوالالامپور امکاناتی فراهم آمده است تا به واسطه‌ی آنها بتوانید تفریحات خاص در این شهر انجام بدهید. در کنتینگ هایزلند این شهر می‌توانید سوار تله‌کابین شوید و از دل یک طبیعت عبور کنید. می‌توانید به دیدن مزرعه توت فرنگی بروید و محصولات کشاورزی را مشاهده کنید. می‌توانید به یک شهربازی پا بگذارید و هیجان را تجربه کنید و همینطور می‌توانید به سالن سینما بروید و فیلم تماشا کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در این ارتفاعات امکانات اقامتی نیز فراهم آمده‌اند و شما اگر مشتاق باشید می‌توانید مدتی از سفرتان به کوالالامپور را نیز در این ارتفاعات سپری کنید.

 

 ارتفاعات کامرون مالزی، سرزمین سبز چای‌ها و توت فرنگی‌ها 

۰۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران