۶ اقامتگاه عاشقانه در کوالالامپور برای گذراندن ماه عسلی رویایی و خاطره‌انگیز

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۶ اقامتگاه عاشقانه در کوالالامپور برای گذراندن ماه عسلی رویایی و خاطره‌انگیز

کوالالامپور شهری مدرن که بهترین‌های مالزی را در اختیار دارد چند سالی می‌شود که تبدیل به یکی از کشورهای پرگردشگر در شرق آسیا شده است. شهری که آب و هوای خوبی دارد، آسمان‌خراش‌های معروف دنیا را در اختیار دارد، ارتفاعات جذاب و بی‌مانندی دارد، بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها را در اختیار دارد و دستش در جاذبه‌های مصنوعی گردشگری اعم از تم‌پارک‌ها خالی نیست. این شهر یکی از بهترین نقاط شرق آسیا برای گذراندن ماه عسل است. در سفر رمانتیک‌تان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ اقامتگاه رمانتیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Villa Samadhi


یک جای دنج و باورنکردنی که از سبک معماری شرق آسیا در ساخت و ساز آن استفاده شده است. یعنی با رفتن به آن احتمالا احساس‌هایی از حضور در اندونزی و تایلند و دیگر کشورهای شرق آسیا به شما دست می‌دهد. ویلایی که کودکان زیر ۱۲ سال اجازه‌ی اقامت در آن را ندارند و بیشتر جوانان و کسانیکه برای یک سفر عاشقانه به کوالالامپور رفته‌اند در آن حضور دارند. ویلایی که استخر بی‌نظیرش یکی از رمانتیک‌ترین بخش‌های آن به حساب می‌آید و رستورانش یکی از بهترین رستوران‌های مالزی برای خوردن انواع و اقسام غذاهای گوشتی و گیاهی. ویلایی که به صورت ۲۴ ساعته به اقامت‌کنندگانش انواع خدمات را ارائه می‌کند. این ویلا در نزدیکی برج‌های دوقلوی شهر قرار دارد و همچنین دسترسی مناسبی به نقاط دیدنی شهر دارد.

 

معرفی اقامتگاه‌های بسیار لوکس در دل جنگل‌های بارانی مالزی

 

 

Villa Samadhi

 


۲- Shangri-la hotel


یک هتل لوکس و عالی تزئین، شده به سبک و روش فرانسوی‌ها و خانه‌های اصالت‌دار. هتلی که جدای از یک سفر عاشقانه برای یک سفر خانوادگی نیز مناسب است و امکانات لازم جهت نگهداری از کودکان و خردسالان را نیز دارد. هتلی که در نزدیکی برج‌های دوقلو قرار دارد و از این رو دسترسی مناسبی به شهر و جاهای دیدنی‌اش دارد. هتلی که رستورانی رمانتیک، استخری رمانتیک و چشم‌اندازی رمانتیک به کوالالامپور دارد. از پنجره‌های اتاق‌های رمانتیک این هتل می‌توانید به رودخانه کوالالامپور کهن نگاه کنید و لحظات عاشقانه برای خودتان بسازید.

 

 

Shangri-la hotel

 


۳- Grand Hyatt


یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس در مالزی که بزرگترین اتاق‌ها را دارد و یکی از خاص‌ترین هتل‌های کشور مالزی به حساب می‌آید. جاییکه یک استخر لاکچری در طبقات فوقانی‌اش دارد و یک رستوران شگفت‌انگیز که چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از کوالالامپور به مهمانانش ارائه می‌دهد. اتاق‌ها، راهروها، باشگاه، لابی و جای‌جای این هتل با نورپردازی شگفت‌انگیزش یک حالت خلسه عاشقانه برای مهمانانش پدید می‌آورد. در سفر رمانتیک‌تان به مالزی اگر به لحاظ هزینه مشکلی ندارید بدون شک پیشنهاد ما با شما اقامت در این هتل است.

 

۶ نقطه‌ی رمانتیک در کوالالامپور برای به اوج رساندن لحظات عاشقانه‌ی سفرتان

 

 

Grand Hyatt

 


۴- The ritz carlton


یک هتل ۵ ستاره‌ی جذاب برای آنها که عاشق خلوتی و سکوت‌اند. هتلی که تمامی امکانات لازم برای رمانتیک بودن را دارد. یعنی یک استخر شیک دارد، یک باشگاه درجه یک دارد، یک چشم‌انداز فوق‌العاده‌ به کوالالامپور دارد و همچنین دنج است و آرام. همان چیزی که عاشقان به دنبالش هستند.

 

 

The ritz carlton

 


۵- Mandarin oriental


یک هتل جذاب و عالی که هیچ مسافری از اقامت در آن پشیمان نیست. چرا که همیشه فراتر از انتظار مسافرانش ظاهر شده است. هتلی که در نزدیکی دریاچه کوالالامپور قرار گرفته است و از این رو یکی از چشم‌اندازهای ویژه به کوالالامپور را دارد. شب‌ها به هنگامیکه شهر زیر نور مهتاب می‌رود این هتل یکی از جذاب‌ترین و رمانتیک‌ترین نقاط کوالالامپور به حساب می‌آید. چرا که از پنجره‌های اتاق‌های هتل درحالیکه نورهای زرد رنگ روی چوب‌‌های مبل و تخت می‌افتد می‌توانید به دریاچه نگاه کنید و غرق در سکوت و آرامشش شوید.

 

 

Mandarin oriental

 


۶- JW Marriott


یک هتل لوکس و درجه یک شهری که بهترین اقامت‌ها را در کوالالامپور برای شما به ارمغان می‌آورد. هتلی که فضاهای ناب مانند استخر لوکس زیاد دارد و همواره امکانی برای شما فراهم می‌آورد که احساس امنیت و راحتی کنید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش و خدمات به مسافرانش ارائه می‌کند و سرآشپز آن یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای کشور مالزی به حساب می‌آید.

 

کافه‌های باحال کوالالامپور برای شب‌گردی‌های خاطره‌انگیز!

 

 

JW Marriott

۲۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران