۱۱ کافه و رستوران‌ برای کودکان در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۱ کافه و رستوران‌ برای کودکان در کوالالامپور

برای والدین، یافتن رستوران یا کافه‌ای که دارای امکانات و فضای بازی برای کودکان باشد، همیشه خبر خوبی است! این بدان معناست که شما می‌توانید بعنوان یک بزرگسال، به اندازه کافی از معاشرت با سایر بزرگسالان لذت ببرید و فرزندانتان بخشی از انرژی‌شان را در بازی با دیگر کودکان می‌سوزانند. بنابراین در سفر با تور کوالالامپور و گشت و گذار در میان انبوه جاذبه‌های گردشگری، چه چیزی بهتر از کافه و رستوران‌های مناسب کودکان در زمان استراحت و شکم گردی!

 

Botanica Deli

این رستوران عالی با سقف‌های بلند، میزها چوبی و فضای سبز بسیار وسیع که امکانات بازی و خوشگذرانی را برای کودکان فراهم می‌کند، یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه، نهار یا شامی دلچسب است. در ضمن صندلی‌هایی نیز در  فضای باز چیده شده‌اند که امکان لذت بردن از هوای تازه در زمان صرف غذا و دورهمی‌های خانوادگی را به مشتریان هدیه می‌دهند.

 گفتنی است منوی سلف سرویس نیز، بسیار سالم و مقوی و مناسب سنین مختلف است. جالب است بدانید که گزینه‌های ساندویچ و سوپ به صورت منظم در طی روزهای مختلف تغییر می‌کنند تا این رستوران همیشه برای مخاطبانش تازگی و جذابیت داشته باشد. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر امکانات غذای سالم این شهر، مقاله ۷ کافه در کوالالامپور با غذاهای سالم را نیز مطالعه کنید.

Brownies

این کافه محبوب با دکوراسیون سیاه و سفید لهستانی، انواع دسرها را به فروش می‌رساند اما محبوب‌ترین آنها کارامل شور، بادام با نمک دریای و کیک پنیری نوتلا هستند. شرط می‌بندیم که کودکانتان از دیدن این‌همه شکلات و شیرینی شگفت زده خواهند شد. در ضمن اگر سایر براونی‌های موجود توجه کودکان شما را جلب نمی‌کنند، مطمئن باشید که براونی‌هایی که با بستنی وانیلی پوشانده شده‌اند و تنوع بالایی دارند، بسیار برایشان جالب خواهند بود.

 

بهترین کافه‌های روف تاپ در کوالالامپور

Goodness Greens

این کافه مینیمالیستی و زیبا، نه تنها بر روی آب میوه‌های برندش تمرکز دارد، بلکه با افزودن سایر انواع اسموتی‌ها و آبمیوه‌های طبیعی، انواع سوپ‌ها و یک نوع سالاد امضایی، برای بزرگسالان و کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است.

در میان این‌همه خوراکی‌های بی نظیر، گزینه‌هایی مانند GG Spinach Dip وجود دارند که شامل اسفناج خامه‌ای و موتزارلا بوده و با برش‌های باگت سرو می‌شوند و بسیار محبوب بچه‌ها هستند. از دیگر جاذبه‌های این مکان برای کودکان، فضای بازی است که در یک گوشه از این کافه رستوران درنظر گرفته شده است.

RGB & The Bean Hive

بطور کلی رستوران‌های گیاهی برای صرف غذای خانوادگی چندان محبوب نیستند، اما باید گفت مکان‌های بسیار جالبی در کوالالامپور وجود دارند که حتی گوشتخوارترین کودکان نیز تسلیم آنها خواهند شد. RGB & The Bean Hive یکی از این موارد است. در ضمن تاکید بر عبارت "غذای گیاهی برای گوشت خواران"، یک روش فوق العاده برای آشنایی کودکان با غذاهای بدون گوشت نظیر ماکارونی پستو بادمجان است.

در ضمن حضور در این ساختمان با پارکینگ کافی به این معنی است که کالسکه‌ها، وسایل و بچه‌ها را می‌توان به راحتی در این کافه جا داد. در واقع فضای بازی کودکان و انواع اسباب بازی، فرزندانتان را غافلگیر کرده و اینجا به قدری راحت است که احساس می‌کنید وارد خانه یک دوست شده‌اید.

 

کافه‌هایی با تم‌های خاص و عجیب در کوالالامپور

Good Friends

اینجا رستورانی است که به ارائه غذاهایی با پخت راحت، مفید و خوشمزه افتخار می‌کند و در عین حال تلاش زیادی روی سلامتی غذاها داشته بدون اینکه به طعم و کیفیت آنها آسیب برساند. برنج قهوه‌ای، سس سویای ارگانیک ( که برای فروش نیز موجود است)، خوراک مرغ، برش‌های بی‌نظیر گوشت گاو و نان خانگی از محبوب‌ترین گزینه‌های منوی رستوران هستند. در ضمن در اینجا، فضای بازی کودکان درنظر گرفته شده است.

The Third Letter

این محیط روستایی شامل صندلی‌هایی به سبک بامبو و میزهای چوبی در داخل و بیرون رستوران است و در عین حال از فضای وسیعی برای پارک کالسکه‌های کودکان برخوردار است. غذاها نیز بسیار لذیذ بوده و البته یک منوی مخصوص کودکان نیز وجود دارد. اما دسرها جذابیت خود را داشته و بستنی خانگی، قهوه و کیک‌های بسیار خوشمزه‌ای را می توانید در اینجا بیابید.  

Antipodean

این رستوران ساده و بی‌تکلف که منویش روی یک تخت سیاه ارائه می‌دهد، غذاهایی خوشمزه را با چاشنی خانگی سرو می‌کند. بعلاوه کیک‌های این کافه نیز بسیار پرطرفدار هستند. البته در اینجا منویی مخصوص کودکان ارائه نمی‌شود، اما در عوض طیف وسیعی از علاقمندی‌های کودکان نظیر فرنی با عسل و موز و پنکیک موز، فضای مخصوص کودکان مجهز به اسباب بازی و میزهای کوچک و تلویزیونی برای نمایش کارتن در این رستوران، فرزندانتان را به وجد خواهند آورد.

 

معرفی برترین کافه‌های حلال کوالالامپور

Benbino

با وجود پارکینگ کالسکه، تعداد زیادی صندلی بلند مناسب کودکان و یک فضای بازی زیبا، این کافه از سوی والدین بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر بتوانید بچه‌ها را از ویترین جادویی شیرینی‌ها رد کنید، می‌توانید آنها را از وعده‌های غذایی سالم و خوشمزه‌ای که برای این شکم‌های کوچک تهیه شده برخوردار نمایید.

Green Tomato

این کافه سرسبز از پارکینگ رایگان، فضای بازی کودکان، فضای کافی برای کالسکه‌ها و البته غذاهایی بسیار خوشمزه و مناسب هر ذائقه‌ای برخوردار است. معمولا آخر هفته‌ها ، خانواد‌ ها برای لذت بردن از این فضای مفرح به اینجا می‌آیند و همراه فرزندانشان از کلوچه‌های تازه، قهوه‌ها و آب میوه‌های کافه لذت می‌برند.

Gula Cakery

این کافه زیبا و اینستاگرامی، جوی شاد و خانوادگی را فراهم آورده و فضای بازی کودکان بیش از یک چهارم از طبقه اول کافه را اشغال می‌کند. جالب است بدانید که طبقه همکف، نیز از یک فضای جادار مجهز برای برگزاری کارگاه‌های تهیه کیک و دسر برخوردار است و تمام سنین از ۳ سال به بالا می‌توانند در این کلاسها شرکت کنند.

 

۵ خیابان در کوالالامپور برای چشیدن غذاهای خیابانی

Out of Africa

اینجا نیز یکی دیگر از مکان‌های ایده‌آل برای غذاخوردن و سرگرمی کودکان است. فضای سبز عالی و زمین  بازی کودکان و انواع وسایل بازی و استخر شنا بهترین امکانات را تفریح کودکان فرام آورده‌اند. و در عین حال منوی کودکان که غذاهایی سالم نظیر سینه مرغ خانگی، قطعات کوچک گوشت بره و استیک و برنج را در خود جای داده‌اند، خیال والدین را از بابت خورد و خوراک فرزندانشان در سفر با تور مالزی آسوده می‌کنند. 

۰۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران