بهترین کافه‌های روف تاپ در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین کافه‌های روف تاپ در کوالالامپور

کوالالامپور شهری بسیار زیبا با دو نمای سنتی و مدرن است که هر کدام آن‌ها به غایت دیدنی و جذاب هستند. در حالی که با قایق‌های سنتی اطراف شهر را می‌گردید و در بازارهای محلی اقلام مقرون به صرفه و فوق‌العاده‌ای می‌خرید می‌توانید به نقاط مدرن و امروزی هم سری بزنید. رستوران‌های شیک و مدرن روی سقفی که این روزها بین مقاصد برتر دنیا ترند شده از نمونه‌های برجسته‌ای هستند که می‌توانید در حین خوردن غذا از تماشای مناظر پانورامای شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای هم دیدن کنید. در اینجا ما بهترین کافه‌های رو سقفی را معرفی می‌کنیم تا در تور کوالالامپور شبی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

Marini’s on 57

برج‌های پتروناس در کوالالامپور از نمادی‌ترین سازه‌های این شهر است که کم‌تر کسی دنیا هست که آن را نشناسد یا دست کم عکس آن را ندیده باشد. در بالای این برج، در طبقه ۵۷ام کافه‌ای وجود دارد که نه تنها کف تا سقف مناظر بی‌نظیری از کوالالامپور را مقابل چشمان‌تان می‌گستراند بلکه در داخل بر هسته اصلی تجملات استوار است. در واقع با چنین ویژگی‌هایی Marini’s با تزئینات ساده، میزهای بلند و کوسن‌های مجلل ثروتمندان، مشهورها و تأثیرگذاران را به خود جلب می‌کند. در اینجا می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های عالی و یک منوی جذاب ایتالیایی انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای بکنید و خوراکی‌های خوشمزه‌ای را امتحان کنید.

 

سفری ۲۴ ساعت به کوالالامپور

آدرس: Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

 

Mai Bar

این کافه که در KL Sentral واقع شده محیطی رنگارنگ و آرامشبخش را برای لذت بردن از نوشیدنی‌های عالی همراه با امکان تماشای غروب آفتاب فراهم می‌کند. شما می‌توانید این کافه را در طبقه ۳۰ام Aloft پیدا کنید که یک فضای آرامش بخش را ایجاد کرده و با غذاهای عالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. فضای کافه فوق‌العاده است و به خاطر محیط و دکوراسیونی که دارد بیشتر بعد از تاریکی هوا مورد استقبال گردشگران تور مالزی قرار می‌گیرد. این کافه یکی از بهترین نقاط شهر برای تفریحات آخرشبی و لم دادن با دوستان در کنار تماشای خیره کننده شهر است.

آدرس: 5 Jalan Stesen Sentral, Aoft Kuala Lumpur Sentral Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

Stratosphere at The Roof

این کافه روف تاپ فضای باز سابقا باند فرود هلی کوپتر بوده و حالا به کافه‌ای فضای باز و جذاب تبدیل شده که با چمن مصنوعی و میز و صندلی‌های فلزی بیشتر یادآور سالن‌های جشن و مراسم است تا کافه و رستوران. استراتوسفر که در طبقه ۳۰ بندر اوتاما واقع شده است، یکی از پنج اوتلت در همان مجتمع است یک رستوران، سالن نوشیدنی و سیگار برگ، یک بار ورزشی و یک کلوپ شبانه ارائه می‌دهد. نوشیدنی در این کافه در مقایسه با دیگر کافه و رستوران‌های پشت بام کوالالامپور مقرون به صرفه است. با تمام این‌ها بزرگ‌ترین موهبت اینجا هوای آزاد و سبک آن است که کاملا حس رهایی و آزادی را به شما تلقین می‌کند.

 

معرفی هتل‌های لوکس در کوالالامپور

آدرس: Bandar Utama Petaling Jaya, Selangor, 47800, Malaysia

 

Bridge Bar at G Tower Hotel

در اینجا می‌توانید روی کف شیشه‌ای بایستید و در حالی که به ارتفاع دلهره‌آور زیر پایتان نگاه می‌کنید از نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گوارا و خنک لذت ببرید. این اتاق که در طبقه ۲۸ هتل G Tower واقع شده، دارای دکوراسیون شیک با مبل‌های راحت، کف‌های چوبی و آینه‌های سقفی است. موسیقی پس زمینه نیز به عنوان مکمل سبک و طرح کافه تاثیر مستقیمی بر ایجاد فضای دنج دارد. شما می‌توانید در فضای داخلی لم بدهید و یا در تراس فضای باز و شیشه‌ای هیجان را به رگ‌هایتان تزریق کنید. Bridge Bar نه تنها به عنوان یکی از بهترین بارهای پشت بام کوالالامپور شناخته می‌شود، بلکه مکانی مناسب برای قرار ملاقات و یک شب عاشقانه است.

آدرس: Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysiaپ

 

Sky Bar Kuala Lumpur

اگرچه نمای افق شهر از اینجا معمولی است اما در داخل با ویژگی‌های منحصر به فرد و برجسته‌ای همراه است که آن را در فهرست بهترین‌ها قرار داده است. با رفتن به اینجا شما می‌توانید استخری فوق‌العاده و مدرن را در داخل پیدا کنید. این استخر شنا با آلاچیق‌های خصوصی احاطه شده تا شما بتوانید حریم شخصی خودتان را داشته باشید. در واقع اینجا آرامشی عمیق و سبک زندگی لاکچری جریان دارد. شک نکنید در حالی که لم داده‌اید عاشق استخر با نمای برج‌های پتروناس خواهید شد. اگر در سفری عاشقانه و رمانتیک هستید شک نکنید این کافه جایی است که باید غروبی را در آن سپری کنید.

 

مسیرهای پیاده‌روی جذاب در کوالالامپور

آدرس: Kuala Lumpur Convention Centre, Stall 7 Jalan Pinang, Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

۱۶ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران