بهترین برنامه‌ها برای ماه عسلی خاطره‌انگیز و عاشقانه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین برنامه‌ها برای ماه عسلی خاطره‌انگیز و عاشقانه در دبی

دبی در کنار سفری هیجان انگیز و مملو از امکانات خرید و بازی‌های ورزشی، می‌تواند سفری عاشقانه را نیز برایتان رقم بزند. سفری برای ماه عسل یا روز ولنتاین تا روزهایی متفاوت و خاطره‌انگیز را در دفتر خاطراتتان به ثبت برسانید. با توجه به این صحبت، بد نیست در کنار همه‌ی چیزهایی که از دبی به شما معرفی کرده‌ایم، بهترین فعالیت‌های عاشقانه‌ای که در سفر با تور دبی می‌توانید تجربه کنید را نیز برشماریم.


۱- بر فراز آسمان در برج خلیفه


واقعیت این است که برج خلیفه با آن ارتفاعی که دارد، یکی از بهترین نقاط برای صرف شامی عاشقانه محسوب می‌شود، جایی که تمام دبی با رقص زیبای انوارش زیر پای شما فرش شده و منظره‌ای کم‌نظیر را همراه همسرتان مشاهده خواهید کرد. اگر برای شام به این مکان نمی‌روید می‌توانید به بلندترین رصدخانه دنیا در طبقه ۱۴۸ این برج رفته و تنها به تماشای منظره دبی مشغول شوید.

 

 ۸ پیشنهاد جذاب برای یک ولنتاین رویایی در دبی 

 

 

 برج خلیفه

 


۲- غواصی دو نفره در بزرگ‌ترین آکواریوم جهان


فکر نکنید که برای غواصی در میان ماهیان رنگارنگ، تنها باید به تایلند یا مالزی سفر کنید. کافی‌ست تا به مرکز خرید دبی رفته تا بتوانید دو نفره در بزرگ‌ترین آکواریوم جهان شنا کنید. البته به غیر از غواصی کامل، پیاده‌روی در زیر آب یا حتی تماشای آکواریوم در تونل آبی آن نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

 

 

 بزرگ‌ترین آکواریوم جهان

 


۳- سفر دو نفره در دل صحرا


یکی از جذاب‌ترین شب‌هایی که می‌توانید در سفری عاشقانه به دبی داشته باشید، سافاری صحرا خواهد بود و البته ماندن در اقامتگاه‌های لوکس که به صورت چادر ساخته شده و تماشای شب‌های کم‌نظیر صحرا از دل این چادرها. این سافاری‌ها برای روز ولنتاین به شدت به شما پیشنهاد می‌شود، اما فراموش نکنید که برای چنین روزهایی باید از چندین روز قبل، جایی برای خود رزرو کنید.

 

 فعالیت‌های جذاب در دبی برای یک سفر رمانتیک و ماجراجویانه

 

 

 سافاری صحرا

 


۴- شام شاهانه


این رستوران تنها یک مکان گران‌قیمت، همچون رستوران‌های دیگر نیست، مکانی عالی برای صرف یک شام کلاسیک و خوشمزه در فضایی فوق‌العاده و البته با منظره‌ای بی‌نظیر است. یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های دبی که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم بزند. فراموش نکنید که حضور در برج‌العرب به صورت آزاد امکان پذیر نیست و شما باید در یکی از محل‌های این برج زیبا جایی برای خود رزرو کنید.

 

 

 برج العرب

 


۵- قدم زدن بر ساحل جمیرا


ساحل ۱۴ کیلومتری جمیرا، یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید دست به دست در ساحل آن قدم بزنید یا به هنگام غروب، تماشاگر پایین رفتن خورشید باشید. ولنتاین به واسطه برگزاری در زمستان، بهترین وقت ممکن برای چنین تجربه‌ی عاشقانه‌ای است، جایی که هوا به قدر کافی خنک بوده که در گرم‌ترین حالت روز نیز به راحتی می‌توانید ساحل بسیار زیبا با شن‌های روشن و آب شفاف جمیرا را تجربه کنید.

 

 ۱۰ مکان رمانتیک در دبی برای تجربه قرارها و حضورهای عاشقانه

 

 

 ساحل جمیرا

 


۶- بر روی آب‌ها با کشتی‌های کروز Dhow


یکی دیگر از کارهای جذاب دو نفره‌ای که در دبی می‌توانید به انجام برسانید، سواری بر روی کشتی‌های کروز کلاسیک Dhow است که به حالتی تجملی آذین شده و در بخش‌های مختلفی از دبی شما را به گردش برده و در نهایت شامی مفصل و خوشمزه در کنار انواع نوشیدنی‌ها را تقدیمتان می‌کند. این کشتی‌ها عموما در شب‌های زیبای شهر به راه افتاده و از بخش‌های مختلف و مهم شهر عبور می‌کنند، دارای دو بخش هستند که یکی سالن غذاخوری سرپوشیده و عرشه‌ی بالایی که رو باز است و می‌توانید در ان شام خود را صرف کنید، به عکاسی بپردازید و از هوای بسیار مطلوب شب‌های دبی بهره ببرید.

 

 

  کشتی‌های کروز Dhow

 


۷- پیک‌نیک در کوه‌های حتا


برای تجربه‌ای متفاوت و عاشقانه، حتما باید مسیری را به خارج شهر طی کرده و در سافاری کوه‌ها حتا شرکت کنید. یکی از معدود مناطق طبیعی و غیر ساحلی دیدنی این شهر که کوهستانی در دل صحرا بوده و به واسطه یک سد مهم، برکه‌ای آرام و فوق‌العاده در خود دارد که می‌توانید در آن به قایق سواری با همسرتان بپردازید و در این مسیر از بخش‌های دیدنی این کوهستان دیدن کنید. دهکده‌ای کوچک نیز در این منطقه وجود دارد که در آن می‌توانید غذاهای سنتی این منطقه را میل کرده و البته مکان‌هایی نیز برای پیک‌نیک و لذت بردن از این منطقه در نظر گرفته شده است.

 

 

  کوه‌های حتا

 


۸- عاشقی در باغ‌ معجزه


میراکل گاردن دبی، بدون هیچ شکی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دبی است. چه جایی عاشقانه‌تر و جذاب‌تر از باغی با ۴۵ میلیون گل مختلف که می‌تواند خاطره‌ای ابدی برایتان بسازد. بزرگ‌ترین باغ گل دنیا با بزرگ‌ترین دیواره‌ی گیاهی احاطه شده و در آن بخش‌های مختلفی است که ساعت‌ها می‌توانید در میان آن‌ها گشته و به عکاسی مشغول شوید. راهروهای گل، دیواره‌هایی به شکل قلب، خانه‌های گیاهی و بسیاری نقاط دیگر هستند که می‌توانند عکس‌های زیبایی برای سفر عاشقانه‌ی شما باشند.

 

 Miracle Garden، معجزه‌ای رنگارنگ در دل دبی 

 

 

 میراکل گاردن دبی

 


۹- اسپایِ دو نفره در جزیره‌ی نخل


تنها کشورهای جنوب شرق آسیا نیستند که دارای اسپایِ مجلل و لوکسند، بلکه در دبی نیز می‌توانید چندین و چند مورد از این مکان‌ها را پیدا کنید که با اتاق‌های دو نفره و اختصاصی، تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زنند. یکی از بهترین آن‌ها نیز اسپایِ هثمانی در جزیره‌ی نخل بوده که یکی از لاکچری‌ترین و در عین حال بهترین اسپاهای دبی است.

 

 

جزیره‌ی نخل

 


۱۰- بالن سواری


برای تجربه‌ای هیجان انگیز نیز می‌توانید سراغ بالن‌های مخصوصی بروید که شما را به بالاترین نقطه ممکن می‌برند تا از آنجا نمایی ۳۶۰ درجه از شهر و دریا را به نظاره نشسته و نوشیدنی خود را در یکی از خاص‌ترین نقاط ممکن بنوشید. تجربه‌ای بسیار مفرح و یک ساعته که زوج‌های جوان زیادی طرفدارش هستند.

 

 

بالن سواری

 


۱۱- اسب سواری در صحرا


البته این کار را در سافاری صحرا نیز می‌توانید انجام دهید، اما تنها اگر می‌خواهید دو نفره، سوار بر اسب‌های اصیل عرب بتازید، به سراغ استیل Al Dhab بروید تا در آنجا سوار بر بهترین‌ها شوید.

 

 تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا 

 

 

 اسب سواری در صحرا

۰۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران