بهترین رستوران‌ها برای صرف غذاهای اروپایی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌ها برای صرف غذاهای اروپایی در دبی

دبی، سالهاست که موقعیت خود را بعنوان یکی از برترین مقاصد آشپزی در دنیا تثبیت کرده است. بعلاوه با هجوم روزافزون مسافران، انگیزه بیشتری هم برای پیشرفت در تمام زمینه‌های توریستی از جمله غذا و برپایی انواع رستوران‌ها، کافه‌های محلی و بین‌المللی و کلاس‌های آشپزی در دبی به وجود آمده است.

در عین حال شاید انتخاب از میان انبوه امکانات شکم گردی متناسب با ذائقه، برای گردشگران تور دبی مشکل باشد. مقاله معرفی بهترین رستوران‌های دبی، در این رابطه اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر از طرفداران غذاهای اروپایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله ما را همراهی کنید تا با برخی از بهترین گزینه‌های غذاخوری در این رابطه آشنا شوید و انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

 

مارینا سوشال در دبی (Marina Social)

هنگامی که گشت و گذارتان در حوالی اسکله ۷ دبی تمام شد، می‌توانید برای استراحت و شکم گردی سری به این رستوران بزنید. در اینجا به طرزی خلاقانه، با غذاهای بریتانیایی و مدیترانه‌ای از شما پذیرایی می‌شود. در منو همه چیز را خواهید یافت: از دنده کباب خوش پخت و گوشت گاو ولینگتون گرفته تا خرچنگ لنگوین. و دراین میان، پیشنهاد می‌کنیم پاستای میگو و تارتار گوشت گاو را امتحان کنید و در کنارش از طعم بی‌نظیر دسرهایی همچون ژلاتو، چورو، تارت‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارایی نظیر قهوه مارتینی، چای عالی، فراپه شکلاتی یا آبمیوه بهره‌مند شوید.

در ضمن، در اینجا خدماتی درجه یک در انتظارتان هستند. و البته چشم‌اندازهایی بی بدیل از سراسر دبی مارینا در تراس دیدنی این غذاکده، حظ بصری را در حین خورد و خوراک به شما هدیه می‌دهند. فضای گرم و صمیمی با دکوراسیون زیبا، آرامش و راحتی را برای مشتریان فراهم کرده و پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان نیز در دسترس هستند. در نهایت در قبال همه این مزایا، قیمت‌هایی منصفانه را خواهید پرداخت.

 

تفریحات خاص دبی (قسمت دوم)

آدرس: First Floor; InterContinental, Dubai, United Arab Emirates

 

۲۱ گرمز در دبی (21Grams)

این رستوران کوچک که غذاهای اصیل بالکان را سرو می‌کند، از حال و هوایی خانگی برخوردار بوده و یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و خورد و خوراک خانوادگی به شمار می‌آید. فضای دنج با دکوراسیون زیبا، وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و خدمات حرفه‌ای، از مهمترین مشخصه‌های این غذاکده به یادماندنی محسوب می‌شوند.

و اما منوی آن بسیار غنی است و چه برای صبحانه یا ناهار و شام به این مکان بیایید، همیشه با گزینه‌هایی متنوع مواجه می‌شوید که از مواد اولیه تازه و بسیار باکیفیت تهیه شده‌اند. در این میان شنیتسل مرغ، بورک، گوشت کبابی و همچنین باقلوای خوشمزه، دونات و اشترودل بیش از سایرین محبوبیت دارند. هر چند که توصیه می‌کنیم از طعم مزه‌های این رستوران خصوصا اسپاناکوپیتای پوسته پوسته غافل نشوید. در نهایت یک نوشیدنی گوارا همچون کاپوچینوی عالی، آب سیب یا اسموتی، می‌تواند این شکم گردی را به بهترین نحو کامل کند.

آدرس: Jumeirah Rd and Al Thanya Rd Park Regis Boutique Jumeirah Hotel, Dubai United Arab Emirates

 

فولی بای نیک اند اسکات در دبی (folly by Nick & Scott)

این رستوران زیبا، با موقعیتی عالی در Souk Madinat Jumeirah واقع شده و مشرف به آبراه‌ها و برج العرب دبی است. در اینجا انواع غذاهای بین‌المللی لذیذ و باکیفیت سرو می‌شوند و گوشت گوساله، بره، خرچنگ خوش پخت و تخم مرغ ترد بیش از سایرین توصیه می‌شوند. بعلاوه می‌توانید در کنار غذای اصلی از طعم خوشمزه دسرهایی نظیر پودینگ، چیزکیک سیب و دسر کاسترد بهره‌مند شده و در لذت نوشیدن لاته، چای یا آبمیوه عالی غوطه‌ور شوید.

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های خانوادگی در دبی است که با پرسنلی خوش برخورد به استقبالتان می‌آیند و خدماتی ارزنده را ارائه می‌دهند. همچنین قیمت‌هایی مناسب، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا برای مشتریان فراهم هستند.

 

کارهایی که باید در دبی مال انجام دهید

آدرس: Unit 27, Souk Madinat Jumeriah, Dubai, United Arab Emirates

 

بوکا در دبی (Boca)

رستوران بوکا یکی از رستوران‌های پرطرفدار دبی است. این رستوران اروپایی جالب در DIFC به ارائه طعم‌های مدیترانه‌ای، اسپانیایی، گیاهی، مواد اولیه محلی و بسیار تازه و سرو غذاهای فوق‌العاده خلاقانه و پایدار شهرت دارد. در میان گزینه‌های منو تاپاس اسپانیایی، صدف، سالاد گل کلم و نوشیدنی‌هایی نظیر، قهوه و آبمیوه بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

بعلاوه این مکان شب هنگام، با اجرای موسیقی زنده، ساعاتی خاطره‌انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند. گفتنی است پرسنل بسیار مودب و مهمان نواز بوده و خدماتی عالی ارائه می‌دهند. قیمت‌ها مناسبند و فضا دلپذیر و دکوراسیون زیباست. البته می‌توانید برای بهره‌مندی از هوای تازه، به فضای بیرونی رستوران بروید که میز و صندلی‌هایی را در خود جای داده است. همچنین باید گفت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا در این رستوران ارائه می‌شوند.

آدرس: Gate Village 6, DIFC Near, towards DIFC Parking, Dubai, United Arab Emirates

 

کیترینگ و بار برد استریت در دبی (Bread Street Kitchen & Bar)

اگر از طرفداران گوردون رمزی، سرآشپز تلویزیونی بریتانیایی هستید، به احتمال زیاد در سفر با تور دبی باید از این بار رستوران آرام در آتلانتیس پالم دیدن کرده باشید. این رستوران خانوادگی، برای کسانی مناسب است که به دنبال غذاهای کلاسیک خوش پخت هستند. می‌توان طعم‌های بی نظیر غذاهای بریتانیایی را به راحتی در این رستوران کشف کرد. منوی این غذاکده سرشار از گزینه‌های لذیذ از جمله گوشت گاو ولینگتون، پای، همبرگر، دنده گوشت گاو و تارتار ماهی تن است. بعلاوه حتما پودینگ تافی چسبناک، بستنی شکلاتی و پودینگ موز را امتحان کنید و از آب میوه‌های تازه و فراپه شکلاتی غافل نشوید.

این محیط، بسیار دنج بوده و بخشی از یکی از معروف‌ترین ریزورت‌های شهر است و در حوالی یکی از شگفت‌انگیزترین آکواریوم‌های دبی، لست چمبرز واقع شده است. فضای گرم و صمیمی با دکوراسیون مدرن این مکان، باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند. خدمات خوب و برخورد عالی پرسنل حرفه‌ای، از مهمترین مزایای این غذاکده در دبی به شمار می‌آید. در ضمن قیمت‌های مقرون به صرفه، مخاطبان را شگفت زده می‌کنند و در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و خدمات تحویل غذا، جاذبه این رستوران را دوچندان می‌کنند.

 

معرفی بهترین هتل‌های دبی قدیم

آدرس:  Atlantis The Palm, Dubai, Crescent Road - Dubai - United Arab Emirates

 

کارین در دبی (Carine)

نام سرآشپز "ایزو آنی"، نامی آشنا در دبی است و رستوران Carine، غذاهایی هنرمندانه از این سرآشپز را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از طعم عالی غذای فرانسوی و مدیترانه‌ای لذت ببرید و در عین حال به چشم‌اندازی جذاب از فضای سبز اطراف دسترسی داشته باشید. این غذاکده اروپایی شیک در یکی از باشگاه‌های گلف دبی به نام کلاب گلف امارات، مکانی ایده‌آل برای وقت گذرانی در ظهرهای طولانی و تنبل و یا صرف یک شام ویژه شبانه بوده و از فضایی دوستانه، زیبا و دنج برخوردار است.

در اینجا خوراکی‌هایی همچون گوشت بره، لینگوین، کیک پیاز خوب پخته شده، سالاد بوراتا و کینوآ، کیک میوه، چیزکیک و براونی در همان اولین لقمه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بعلاوه می‌توانید به مجموعه نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه از جمله آب لیموی عالی یا قهوه باکیفیت نیز دسترسی داشته باشید. در نهایت باید گفت این غذاکده خدماتی استاندارد، قیمت‌هایی مناسب، وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

آدرس:  Emirates Golf Club, Emirates Hills 2, Dubai, United Arab Emirate

 

فلامینگو روم بای تاشاس در دبی (Flamingo Room by tashas)

اگر در حوالی جمیرا النسیم مشغول گشت و گذار هستید، این رستوران بسیار جذاب را برای شکم گردی در دبی توصیه می‌کنیم. این غذاکده که از فضای داخلی و بیرونی دنج و زیبایی برخوردار است، شما را با غذاهای بین‌المللی و غذاهای مدیترانه‌ای کمی قدیمی اما مبتکرانه و خوشمزه عاشق خود می‌کند. سالاد خرچنگ خوب پخته شده، پاستا خرچنگ، کالاماری و دسرهایی نظیر کیک میوه‌ای خوشمزه، پودینگ نان و کره و سوفله از محبوبیت بالایی در این رستوران برخوردارند. بعلاوه قهوه عالی یا چای نیز در کنار غذا و دسر بسیار می‌چسبند.

گفتنی است پرسنل صمیمی، خدماتی دیدنی و عالی ارائه می‌دهند. قیمت‌ها در حد متوسط هستند و امکانات رفاهی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، به محبوبیت این غذاکده در تور دبی می‌افزایند.

 

بهترین مراکز خرید دبی برای خرید سوغاتی

آدرس: Al Naseem, Madinat Jumeirah Road, 75157, Dubai, United Arab Emirates

 

کیترینگ هلز در دبی (Hell’s Kitchen)

این رستوران، خواهر رستوران معروف گوردون رمزی در لاس وگاس است. در اینجا غذاهای کلاسیک بریتانیایی بسیار لذیذی سرو می‌شوند و در میان گزینه‌های منو می‌توانید خوراک گوشت گاو، برگر و گریل را بیابید. در این میان سالادهای گوجه فرنگی، سالمون و گوشت گاو ولینگتون بسیار پرطرفدارند و چیزکیک‌های خوشمزه، پودینگ تافی چسبناک، بستنی و قهوه‌های عالی، لذت این شکم گردی را به حد کمال می‌رسانند.

گفتنی است این مکان از فضای بیرونی و داخلی آرام و سبک و مطبوع برخوردار بوده و یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی به شمار می‌رود که امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ، قیمت‌های منصفانه و خدمات قابل توجه را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

آدرس: Caesars Palace, Bluewaters Island, Dubai, United Arab Emirates

 

لاوه در دبی (Lowe)

غذاهای این رستوران، از ترکیبات خلاقانه و شگفت‌انگیزی برخوردارند. ظروف انبوهی از طعم‌ها و ژانرها را شامل می‌شوند و تلفیقی فوق‌العاده‌ ارائه می‌دهند که دل هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کنند. صبحانه نیز عالی و کامل بوده و منوی غذاهای گیاهی، طرفداران بسیاری دارد. پیشنهاد می‌کنیم بشقاب همبرگر ساده یا همراه با میگوی عمانی و بادمجان زده شده را سفارش دهید. سالادهای عالی، بستنی خوشمزه و مرنگ‌های خوش پخت نیز طرفداران بسیاری دارند. بعلاوه بعد از یک روز خسته کننده گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی، صرف یک قهوه با طعمی عالی بسیار می‌چسبد.

در عین حال اکثر مشتریان وفادار این رستوران، عاشق خدمات تماشایی و سطح بالای پرسنل هستند. این فضای خانگی که از دکوراسیونی زیبا برخوردار بوده و با وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و خدمات تحویل غذا از مشتریانش پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید که با وجود این خدمات و امکانات، قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و حتی می‌توان گفت اینجا یکی از رستوران‌های ارزان در دبی به شمار می‌رود.

 

راهنمای کامل گردش در سواحل دبی

آدرس: KOA Canvas, Legends, Dubai, United Arab Emirates

 

مسترشف تی وی اکسپرینس در دبی (MasterChef The TV Experience)

پس از یک پیاده روی طولانی در اطراف باشگاه قایق بادبانی مارینا دبی، برای استراحت به اینجا بیایید و خود را در لذت صرف غذاهای بین‌المللی عالی غرق کنید. اگر تا به حال برنامه تلویزیونی MasterChef را دیده‌اید، می‌دانید که از غذاهای این مکان چه انتظاری باید داشته باشید. رمز موفقیت این غذاکده خلاقیت است و منو، مجموعه‌ای غنی از طعم‌ها را شامل می‌شود از گوشت گوزن گرفته تا خوراک بلدرچین. در این میان گزینه‌هایی نظیر خوراک صدف، سینه اردک، کرم بروله، وافل و کیک میوه‌ای و فراپه شکلاتی عالی به شدت توصیه می‌شوند.  

گفتنی است این مکان دیدنی و زیبا، بسیار مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بوده و برای برگزاری جشن‌های سالگرد و تولد محبوبیت دارد. پرسنل مهمان نواز نیز، در تمام طول سال پذیرای بازدیدکنندگان هستند و خدمات سریع و حرفه‌ای ارائه می‌دهند. در ضمن می‌توانید برای بهره‌مندی از فضای باز و هوای تازه، از میز و صندلی‌های محیط بیرون رستوران نیز استفاده کنید. وای فای رایگان و پارکینگ، برای مشتریان فراهمند. و در نهایت قیمت‌ها با توجه به کیفیت و خدماتی که دریافت می‌کنید، منصفانه هستند.

آدرس: Al Marsa Street Millennium Place Hotel, Dubai United Arab Emirates

 

بوردواک در دبی (Boardwalk)

این رستوران، روی یک اسکله چوبی مشرف به نهر دبی قرار دارد و بیش از ۲۰ سال است که فعالیت خود را شروع کرده است. غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی تازه و پیتزاهای هیزمی همراه با مناظر تماشایی از خط افق مرکز شهر، هر بیننده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در دبی و همینطور جشن‌های سالگرد و تولد است و دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را برای مخاطبانش رقم می‌زند.

بعلاوه خوراکی‌هایی نظیر پیتزا مارگریتا، ماهی و چیپس، سالاد سزار، اسپلیت موز، تیرامیسو و پاوولوا در کنار کاپوچینوی عالی، آب میوه‌های تازه یا یخ چای در اینجا محبوبیت فراوان دارند. خدمات سریع، پرسنل خلاق و حرفه‌ای، قیمت‌های متوسط، دکوراسیون فانتزی، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مشخصه‌های بارزی هستند که این غذاکده به آنها می‌بالد.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی دبی

آدرس: Dubai Creek Resort, Port Saeed, Dubai, United Arab Emirates

 

سی گریل بیسترو در دبی (Seagrill Bistro)

در نهایت از همه طرفداران غذاهای دریایی که با تور دبی سفر می‌کنند، دعوت می‌کنیم سری به این غذاکده بسیار شیک زده و از بشقاب صدف‌های بخارپز، شاه خرچنگ، میگوی آب پز، فیله ماهی باس دریایی کبابی با فلفل‌های دودی، سالاد غذاهای دریایی و ریزوتو نوش جان کنند. در ضمن کرم‌های خوشمزه، کیک‌های شکلاتی، کاسترد شکلاتی، چای عالی و فراپه شکلاتی نیز پیشنهاد می‌شوند.

این غذاکده، همچنین چشم‌اندازهایی بی نظیر از ساحل خصوصی و دریا را ارائه می‌دهد و می‌توانید برای بهره‌مندی از این زیبایی‌ها در حین خورد و خوراک، از میز و صندلی‌های فضای بیرونی استفاده کنید. خدمات سریع، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مشتریان فراهمند. برای حضور در بهترین رستوران‌های دریایی دبی حتما سری به سی گریل بیسترو در دبی بزنید.

آدرس: Palm Jumeirah, The Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۰ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران