بهترین هتل‌های دبی مناسب برای حیوانات خانگی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های دبی مناسب برای حیوانات خانگی

خیلی از هتل‌های دنیا امکان بردن حیوانات خانگی به مجموعه‌شان را نمی‌دهند و به همین دلیل، آن‌ها که مجبورند حیوان خود را همراه داشته باشند، عموما با مشکلات زیادی دست و پنجره نرم می‌کنند. خوشبختانه هتل‌های زیادی در تور دبی هستند که این اجازه را به شما می‌دهند و ما در نوشته‌ای که امروز برایتان تدارک دیده‌ایم، بهترین‌هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دلتا هتل دبی (Delta Hotels)

دلتا هتل با اسم کامل  Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach یکی از انتخاب‌های عالی برای همراه داشتن حیوان خانگی‌تان در تور دبی است. این هتل اگر چه به ازای حیوان، ۱۵۰ درهم از شما می‌گیرد، اما هم آساسنور مجزا، هم امکانات عالی و حتی علامت "حیوان خانگی در این اتاق است" در اختیارتان می‌گذارد. این مجموعه همان‌طور که از اسمش پیداست در ساحل جمیرا واقع شده و یکی از زیر مجموعه‌های برند ماریوت به حساب می‌آید. اینجا یکی از هتل‌های چهارستاره شیک دبی است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی خیلی خوبی بوده و از جمله انتخاب‌های عالی در این شهر محسوب می‌شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی Delta Hotels، شما به بسیاری از مراکز تفریحی و مراکز خرید دبی دسترسی خواهید داشت. جدا از ساحل جمیرا که در چند قدمی شماست، مراکز تفریحات شبانه نیز همگی دوربرتان هستند و تا مراکز خرید معروفی مثل مرکز خرید امارات نیز نهایتا ده دقیقه فاصله خواهید داشت.

آدرس: Jumeirah Beach Residence, Bahar 7, P.O. Box 118555

شماره تماس: 007144398888

 

هتل دوناتلو (Donatello Hotel)

یک دیگر از هتل‌های شیک و زیبایی که به روفتاپ دنج همراه با استخر و طراحی زیبایش شهرت پیدا کرد و در دبی مارینا قرار گرفت است. شما می‌توانید حیوان خانگی خود را به هتل ببرید، فقط باید از قبل برای این کار هماهنگی کنید و در ادامه امکاناتی هم برای این منظور در اختیارتان گذاشته می‌شود. هتل دوناتلو دارای سالن ورزشی بزرگ و اتاق‌های عالی‌ست و همچنین با اقامت در آن‌جا، تخفیف ۱۳ درصدی در بلیط‌های مجموعه‌ی "پارک‌ها و ریزورت‌های دبی" به شما داده می‌شود. این مجموعه همان جایی است که تم پارک‌های موشن گیت دبی و بالیوود پارک دبی واقع شده‌اند.

نکته پایانی این که، هتل تنها چند قدم از مرکز خرید امارات فاصله داشته که در آن بخش‌های تفریحی متعددی مثل اسکی دبی، مجموعه سینمایی بسیار بزرگ و ... وجود دارند. البته در کل چندین مرکز خرید، رستوران، کافه و حتی مراکز تفریحی در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Near Mall Of The Emirates

شماره تماس: 007143409040

 

هتل دابل تری بای هیلتون دبی (DoubleTree by Hilton)

حیوان خانگی شما نهایتا باید ۱۰ کیلوگرم وزن داشته باشد تا به شما اجازه داده شود تا آن را به هتل ببرید. همچنین برای این کار باید ۳۰۰ درهم نیز پرداخت کنید اما خب از طرفی، غذای مخصوص، تجهزات مورد نیاز و چیزهایی از این دست نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود. این مجموعه از هتل‌های بی‌شمار DoubleTree  که زیر مجموعه هتل هیلتون است، DoubleTree by Hilton Dubai Al Jadaf اقامتگاهی شیک و زیبای ۴ ستاره بوده که روفتاپی نسبتا بزرگ همراه با استخر دارد که از آن‌جا منظره‌ی زیبای شهر پیداست. به طور کلی این مکان را می‌توان یکی از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در دبی با بیش از ۳۰۰ اتاق و سوییت و امکانات کامل رفاهی در نظر گرفت که بیشتر به هتل‌های ۵ ستاره دبی شبیه است.

مرکز اسپا و سلامتی این مجموعه، خدمات متنوعی از جمله انواع ماساژ در اتاق‌های خصوصی با روغن‌های گیاهی و ماساژورهای مجرب را ارائه داده و همچنین فضای آن نیز لوکس و زیباست. همچنین در کنار اسپا، یک سالن ورزشی مجهز و کامل وجود دارد که برای ورزش، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

آدرس: Al Jadaf, Bur Dubai

شماره تماس: 00145171111

 

هتل ایندیگو دبی داون تاون (Hotel Indigo Dubai Downtown)

این هتل نسبتا جدید در دبی، نه تنها به شما اجازه‌ی همراه داشتن حیوان خانگی‌تان را می‌دهد، بلکه همه‌چیز را برای آن‌ها نیز آماده می‌کند. از اسباب بازی برای سگ‌ها و گربه‌ها گرفته، تا مکان مناسب برای خواب و غذای مخصوص در این محل فراهم شده است. Indigo هتلی پنج ستاره، زیبا و مجلل است که طراحی داخلی رنگارنگ، منحصر به فرد و در عین حال لاکچری دارد. این مجموعه در کنار داشتن رستوران‌هایی عالی، دارای استخر، محل‌های استراحت عمومی مختلف، باغ، سالن ورزشی مجهز، اتاق‌های خانوادگی و ... نیز هست.

اتاق‌های این هتل با پنجره‌های بزرگ و تراس، رو به منظره‌ی شهری، جلوه‌ای جذاب‌تر پیدا می‌کنند و همچنین سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیکی برایشان در نظر گرفته شده. به طور کلی، ایندیگو کاملا از آن هتل‌های لاکچری دبی است و این از جزء جزء این هتل پیداست.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس: Marasi Dr - Business Bay

شماره تماس: 007142102222

 

جا حتا فورت هتل دبی (JA Hatta Fort Hotel Dubai)

این هتل با تمام گزینه‌های لیست ما فرق داشته و یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ در بخش‌های کوهستانی دبی و نزدیک به مجموعه تفریحی حتا است.  این هتل ۴ ستاره به شما اجازه‌ی همراه داشتن سگ و گربه در تمامی سایز‌ها را می‌دهد و برای این کار باید ۱۵۰ درهم برای تجهیزات و همچنین ۵۰ درهم برای غذا و وسایل مصرفی او بدهید. اما در مورد خود هتل برایتان بگوییم که فضایی بزرگ و سرسبز داشته، استخر‌های آن رو به طبیعت زیبای دبی است، زمین گلف دارد و همچنین، جدا از اتاق‌های متنوع، دارای ویلاهای بزرگ نیز هست.

آن‌هایی که در این مجموعه اقامت دارند، می‌توانند در کلاس‌های تیراندازی با کمان یا یوگا شرکت کرده، طبیعت گردی و کوه پیمایی گروهی را تجربه کنند، با تفنگ بادی در سالن مخصوص تیراندازی کرده، مینی گلف را تجربه نمایند یا در سالن بازی‌های میزی، فوتبال دستی و بیلیارد بازی کنند. از همه‌ی این‌ها جذاب‌تر، استخر جالب مجموعه است که هر شب، یک فیلم در آن‌جا پخش می‌شود که می‌توانید روی تیوب درون استخر به تماشای آن بپردازید! البته فعالیت‌های بسیار بیشتری هستند که در این مجموعه، امکان انجام آن‌ها را خواهید داشت اما گفتن از همه‌ی آن‌ها در حوصله این نوشته نمی‌گنجند.

آدرس: Hatta Oman Road Hatta Roundabout 9277

شماره تماس: 007148099333

 

هتل رادیسون رِد دبی سیلیکون اواسیس (Radisson RED Dubai Silicon Oasis)

اتاق‌های بسیار متنوعی در رادیسون رِد  برای انتخاب وجود دارد که شامل اتاق‌های استاندارد، دلوکس، سوییت‌های مختلف و حتی آپارتمان‌های بزرگ برای جمع‌های خانوادگی هستند. در نظر داشته باشید که تمامی این واحدها، دارای تخت مخصوص حیوانات خانگی و ظرف غذا بوده و همچنین با توجه به این که هتل در نزدیکی دریاچه سیلیکون واقع شده است، به راحتی می‌توانید، سگ‌های خود را برای پیاده روی به این محل ببرید. این هتل جایی عالی برای همراه داشتن حیوانات خانگی بوده، غذای مخصوص در اختیارتان گذاشته می‌شود و حتی هر روز یک بستنی رایگان مخصوص سگ نیز به مهمانانی که همراه حیوان خود به آن‌جا رفته‌اند، داده خواهد شد.

این هتل به واقع یک اقامتگاه مدرن و زیباست که در منطقه‌ای خاص احداث شده و به شدت مورد توجه مسافران جوانی که به تور دبی می‌روند، قرار گرفته است.

 

۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

آدرس: Dubai Digital Park - Dubai Silicon Oasis - Industrial Area

شماره تماس: 007145714343

 

هتل ویدا امارات هیلز (VIDA Emirates Hills)

این هتل ۴ ستاره‌ی زیبا، نمای بسیار جذابی از زمین‌های سرسبز گل را در پیش رو داشته که حتی زمان آبتنی در استخر و یا وقت گذرانی در باغ نیز می‌توانید به این منظره نگاه بندازید. در زمینه حیوانات خانگی، طبقاتی در نظر گرفته شده که در آن‌ها، مهمانان امکان همراه داشتن حیوانات خانگی خود را دارند. اما غیر از آن، در تمامی مراکز عمومی امکان همراه داشتن آن‌ها را دارید و یکی از رستوران‌ها نیز با بخشی برای نگهداری حیوانات دارد. البته همه‌ی این‌ها یک هزینه اولیه ۱۵۰ درهمی و سپس ۵۰ درهم برای هر روز روی دستتان می‌گذارد!

اگر اهل بازی گلف باشید، با اقامت در این مجموعه، به بهترین مکان برای تجربه گلف در دبی دسترسی خواهید داشت.

آدرس: The Hills, Emirates Hill

شماره تماس: 007148728888

 

هتل دبلیو دبی جزیره نخل (W Dubai – Palm Jumeirah)

یکی از معدود هتل‌های جزیره نخل دبی که امکان بردن حیوانات خانگی به آن‌جا را دارید، هتل دبلیو دبی جزیره نخل است که البته حیوان شما نباید بیشتر از ۲۰ کیلوگرم وزن داشته باشد. البته این هتل ۵ ستاره لاکچری، نه تنها اتاق‌های بسیار گران‌قیمتی دارد، بلکه برای اقامت او (هر چند روز که در هتل باشید) باید ۶۵۰ درهم پرداخت کنید. هتل دارای رستورانی بسیار زیبا، استخرهای متعدد، باغ، امکانات لاکچری، بخش‌های تفریحی، مرکز اسپا و سلامتی و خیلی چیزهای دیگر بوده و همه چیز در آن‌جا به شکل خیره‌کننده‌ای، لوکس و جذاب درست شده است. برای حیوانات نیز مرکز نگهداری، اسباب بازی، تخت مخصوص، غذای مخصوص و ... داده می‌شود.

به طور کلی هتل‌های لوکس دبی کمتر به شما اجازه‌ی همراه داشتن حیوانات خانگی را بدهد و وجود چنین هتل‌هایی در این شهر، واقعا نعمت است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره و لاکچری ME دبی

آدرس: West Crescent Palm – Jumeirah

شماره تماس: 007142455555

 

۲۵ ساعت هتل وان سنترال (25 Hours Hotel One Central)

اگر خودتان اهل هنر و کتاب هستید و البته قصد دارید، حیوان خانگی خود را در طول سفر به دبی، همراه داشته باشید، بهتر است این مکان را برای اقامت خود انتخاب کنید. جایی که در تمامی واحدها امکانات لازم برای نگهداری سگ و گربه لحاظ شده و غذای مخصوص نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود. این هتل به فضای خاص و منحصر به فرد و دکور فوق‌العاده زیبایش معروف است.

یک استخر فوق‌العاده دارد، لابی آن کتابخانه‌ای بزرگ داشته و همچنین اتاق‌ها و سوییت‌ها، هر کدام به شکلی زیبا طراحی شده‌اند. جدا از همه‌ی این‌ها، از پنجره‌ی اغلب واحدهای اقامتی هتل، می‌توانید نمای زیبایی از موزه آینده دبی را نیز مشاهده کنید.

آدرس: Trade Center St - Trade Centre - Trade Centre 2

شماره تماس: 007142102525

۱۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران